Hlavně zvýšit nosnost a případně pro snížení spotřeby změnit Ottův cyklus na Atkinsonův (mírné snížení výkonu nevadí, i tak by to proti dieselu byla raketa) a španělský stroj by neměl moc co nabídnout. Naftový motor podává velmi špatné výkony, točivý moment by měl být k 70 Nm, 52 Nm je fakt málo (vycházím z toho, že 2.0SDI má 140 Nm). Když nafťák, tak objem alespoň 1.5 - aby to mohlo mít kolem 100 Nm, ale i tak bude příjemnější benzín.
S Číňanama se dá dělat dobrej byznys, na Alibabě např. 300ccm (cca 30 koní) motorka za 20000,- a kvalita úplně tak špatná už nebude, je to všechno kopírka japonských strojů (někdy i licence).
S Číňanama se dá dělat dobrej byznys, na Alibabě např. 300ccm (cca 30 koní) motorka za 20000,- a kvalita úplně tak špatná už nebude, je to všechno kopírka japonských strojů (někdy i licence).