Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia 4 oficiálně: Prohlédli jsme ji naživo do posledního detailu. Bude to hit

Po měsících čekání, spekulací a úniků jsme se konečně dočkali. Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu z Mladé Boleslavi se bez jakýchkoliv tajností oficiálně představuje světu.
Zpět na článek
11. 11. 2019 19:21
11. 11. 2019 19:31
11. 11. 2019 19:37
11. 11. 2019 20:27
11. 11. 2019 20:37
11. 11. 2019 20:44
11. 11. 2019 20:52
11. 11. 2019 21:16
11. 11. 2019 21:29
11. 11. 2019 22:54
11. 11. 2019 22:35
11. 11. 2019 23:20
11. 11. 2019 23:36
11. 11. 2019 19:45
11. 11. 2019 19:48
11. 11. 2019 19:50
11. 11. 2019 20:38
11. 11. 2019 22:56
12. 11. 2019 16:58
11. 11. 2019 23:29
12. 11. 2019 04:22
12. 11. 2019 08:31
12. 11. 2019 11:44
11. 11. 2019 19:50
11. 11. 2019 22:59
11. 11. 2019 19:53
11. 11. 2019 19:54
11. 11. 2019 19:55
11. 11. 2019 20:38
11. 11. 2019 21:01
11. 11. 2019 21:25
11. 11. 2019 21:27
11. 11. 2019 19:56
11. 11. 2019 20:35
11. 11. 2019 20:04
11. 11. 2019 20:12
11. 11. 2019 21:28
11. 11. 2019 20:25
11. 11. 2019 20:38
11. 11. 2019 20:56
11. 11. 2019 22:25
11. 11. 2019 23:21
11. 11. 2019 20:40
11. 11. 2019 20:40
11. 11. 2019 21:32
11. 11. 2019 20:36
12. 11. 2019 17:19
13. 11. 2019 14:23
13. 11. 2019 14:28
13. 11. 2019 14:23
11. 11. 2019 20:37
11. 11. 2019 20:39
11. 11. 2019 20:41
11. 11. 2019 20:54
11. 11. 2019 21:18
11. 11. 2019 23:12
12. 11. 2019 04:27
13. 11. 2019 12:13
13. 11. 2019 14:02
13. 11. 2019 15:26
13. 11. 2019 16:48
13. 11. 2019 17:07
11. 11. 2019 20:45
11. 11. 2019 20:56
11. 11. 2019 20:53
11. 11. 2019 21:25
11. 11. 2019 21:42
12. 11. 2019 04:31
11. 11. 2019 21:43
11. 11. 2019 22:04
11. 11. 2019 22:09
11. 11. 2019 22:30
11. 11. 2019 22:35
11. 11. 2019 22:38
11. 11. 2019 22:47
11. 11. 2019 22:58
11. 11. 2019 23:44
12. 11. 2019 00:10
12. 11. 2019 06:27
12. 11. 2019 07:44
12. 11. 2019 10:33
12. 11. 2019 11:35
12. 11. 2019 11:49
12. 11. 2019 11:58
12. 11. 2019 12:30
12. 11. 2019 12:38
12. 11. 2019 12:54
12. 11. 2019 13:16
12. 11. 2019 13:46
12. 11. 2019 13:48
12. 11. 2019 13:00
12. 11. 2019 13:14
12. 11. 2019 07:34
12. 11. 2019 07:57
12. 11. 2019 09:52
12. 11. 2019 10:17
12. 11. 2019 11:32
12. 11. 2019 11:39
12. 11. 2019 11:44
12. 11. 2019 12:05
12. 11. 2019 12:18
12. 11. 2019 13:14
12. 11. 2019 13:33
12. 11. 2019 16:02
12. 11. 2019 16:29
12. 11. 2019 20:59
12. 11. 2019 00:02
12. 11. 2019 08:53
12. 11. 2019 12:09
12. 11. 2019 14:52
11. 11. 2019 22:59
11. 11. 2019 23:15
11. 11. 2019 23:29
11. 11. 2019 23:48
12. 11. 2019 08:05
12. 11. 2019 08:43
12. 11. 2019 08:59
12. 11. 2019 09:15
12. 11. 2019 10:37
12. 11. 2019 09:49
12. 11. 2019 10:13
12. 11. 2019 11:09
12. 11. 2019 11:15
12. 11. 2019 11:23
12. 11. 2019 11:55
12. 11. 2019 11:43
12. 11. 2019 11:44
12. 11. 2019 11:47
12. 11. 2019 12:46
12. 11. 2019 12:48
12. 11. 2019 12:52
12. 11. 2019 12:54
12. 11. 2019 13:04
12. 11. 2019 13:21
12. 11. 2019 13:28
12. 11. 2019 12:58
12. 11. 2019 13:18
12. 11. 2019 13:19
12. 11. 2019 13:27
12. 11. 2019 12:52
12. 11. 2019 13:03
12. 11. 2019 13:22
12. 11. 2019 13:34
12. 11. 2019 13:37
12. 11. 2019 13:41
12. 11. 2019 13:47
12. 11. 2019 13:53
12. 11. 2019 13:58
12. 11. 2019 14:05
12. 11. 2019 14:08
12. 11. 2019 14:14
12. 11. 2019 14:21
12. 11. 2019 14:42
12. 11. 2019 14:46
12. 11. 2019 14:48
12. 11. 2019 14:51
12. 11. 2019 15:04
12. 11. 2019 14:49
12. 11. 2019 14:47
12. 11. 2019 14:06
12. 11. 2019 14:09
12. 11. 2019 14:14
12. 11. 2019 14:20
12. 11. 2019 14:26
12. 11. 2019 14:35
12. 11. 2019 14:44
12. 11. 2019 17:27
12. 11. 2019 20:30
12. 11. 2019 14:01
12. 11. 2019 14:07
12. 11. 2019 14:11
12. 11. 2019 20:46
12. 11. 2019 21:00
12. 11. 2019 21:24
12. 11. 2019 21:45
12. 11. 2019 21:54
12. 11. 2019 21:58
12. 11. 2019 22:03
12. 11. 2019 22:15
12. 11. 2019 22:18
12. 11. 2019 22:29
12. 11. 2019 11:11
12. 11. 2019 11:21
12. 11. 2019 11:20
12. 11. 2019 11:45
12. 11. 2019 15:19
13. 11. 2019 09:26
14. 11. 2019 21:33
11. 11. 2019 19:21
Není tam místo
pro koleno u středového panelu u spolujezdce.

Takže přední sedačku musíte posunout o 10 cm zpět a není místo i na zadním sedadle za spolujezdcem.

Tomu říkám pokrok.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
11. 11. 2019 20:45
Re: Není tam místo
Cože? Ve verzi s jediným normálním motorem není možné objednat manuální skříň? To se někdo podělal v kině. :no:
Avatar - Doupik
11. 11. 2019 22:06
Re: Není tam místo
Já naprosto nechápu, proč by si někdo u 150-200 koňového kompaktního sedanu kupoval manuál.
Člověk, který si myslí, že je okreskový dravec a mermo moci chce manuál, protože ho prostě ve své škodovce vždycky měl a jezdila přece rychle, by se v prvé řadě asi měl ohlédnout na sportovněji založené značky.
Jediná volba DSG pro vyšší motory je naprosto správná volba od ŠKODA.
12. 11. 2019 06:17
Re: Není tam místo
Jediná volba...není volba. Volba je pokud volíš mezi několika verzemi. Tato totalitní volba je tedy pseudovolbou.
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2019 23:12
Re: Není tam místo
Aneb jediná správná volba je ta, která vyhovuje tobě.
Avatar - CICERO
13. 11. 2019 11:25
Re: Není tam místo
OT DNE - GRETA THUNBERGOVA PLACHTI DOMU.... !!!

( a doufá, že stihne sojovými prdy zamořit od 2-13 Prosince ekofašistickou konferenci v Madridu)
11. 11. 2019 19:31
díra
Mají tam nějakou díru mezi maskou a nárazníkem. Co s tím budou dělat?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PepaJ
11. 11. 2019 19:35
Oct IV Pokracovani ...
se opet nepodarilo co se designu exterieru tyka. I kdyz je to o chlup lepsi nez u tragicky nesourodeho designu vozu SCALA. Vevnitr to same s vyjimkou volantu..to je prijemna vizualni zmena..ale jako celek to opet funguje aspon u me hure, nez-li drive. Combi verze..zadek ala Toytota Corrolla opet to same :( Ale v CR i jinde se to prodavat bude..nu coz kdo chce kam..pomozme mu tam.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - honzaHK
11. 11. 2019 20:31
Re: Oct IV Pokracovani ...
A co že je přesně to "tam", kam nová Octavia dostane svého majitele? Je to nějaké pomyslné společenské dno v hlavě Pepy?
Avatar - Uživatel_5340709
11. 11. 2019 20:51
Re: Oct IV Pokracovani ...
Hlavně ty scaloidní zadní zobákovité divně křivkovité lampy, to není dobré. To už Kodiaq má lepší.
11. 11. 2019 19:36
Diskuzní znalci...
...už vidí centimetry, díry apod. Za mě to není zatím z fotek na jedničku, spíš pěkná dvojka. Jsem zvědav na reálný postoj a jak budou kola lícovat s karoserií. Přední část na mě působí dost nalámaně, nicméně z fotek se opravdu soudí těžko.
Celkově hodně superbozní, linie i hmotově fungují, interiér čistý. ;-)
Rozbalit vlákno
63
11. 11. 2019 19:56
Re: Diskuzní znalci...
Superbozní - uvažujem, či je to nedostatok alebo prednosť?
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 20:28
Re: Diskuzní znalci...
Za mne je to jedna mínus za ten volant a volič převodovky (toto není můj šálek kávy - v koncernu u mne vede ten v Audi), jinak povedené auto, ostatně jako O3 při představení, sériové modely tak hezké nebudou. Doufám, že zapracovali na podvozku a odhlučnění.
Avatar - xxc
11. 11. 2019 20:47
Re: Diskuzní znalci...
Mne sa zda krajsie ako golf, vpredu isofix, metla vo dverach a usb za zrkadlom. A nejak podladili 2.0 tdi na 85kw, uz mi neujdu v kopcoch pri predbiehani :-)
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 20:51
Re: Diskuzní znalci...
Mě se taky líbí víc, než Golf, uvidíme, jak bude jezdit. A ten dvoulitr 85kw už snad byl delší dobu v nabídce, ne (minimálně jsem to viděl u nějakých modelů VW)? I Ford nabízí zpět podobně výkonný dvoulitr, namísto downsizovaných motorů, tohle je dobrá věc pro takovou průměrnou konfiguraci auta na dlouhé cesty.
Avatar - xxc
11. 11. 2019 20:59
Re: Diskuzní znalci...
Jazdit to bude +- rovnako ako stara, ved je to rovnaka platforma. Len pre niektorych ludi to bude uplne ine auto :-D
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 21:01
Re: Diskuzní znalci...
Tak obecně jízdní vlastnosti špatné nejsou, jen za tu cenu by ty běžné verze mohli být trochu poctivější. Mne to osobně moc nevadí, stejně bych si ji nekoupil a ani asi jentak nekoupím, pořád jsou pro mne na trhu zajímavější auta, ale je potřeba být objektivní a mimo chvály je nutné napsat i tu druhou stranu mince...
11. 11. 2019 21:45
Re: Diskuzní znalci...
Je to o třídu jinde než nový golf.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 21:47
Re: Diskuzní znalci...
Od kdy ?Je to na jiné platformě?
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 22:00
Re: Diskuzní znalci...
Je to prostě STEJNÁ technika STEJNÝ motory STEJNÝ převodovky = jen technická evoluce minulý generace = aneb furt je to Golf s batohem

Ale pro někoho.. je to ŠKODA ;-)

Sem zvědvej na to celkový pojetí a jestli do budoucna i náhrada Supu = to nám asi napoví za týden dva ceny = sem docela zvědavej
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 22:06
Re: Diskuzní znalci...
Koukám do tabulek a nějak nevidím, že by se to posunulo do střední třídy, takže je to pořád nižší střední, má stejný rozvor, jako III. generace... :) Co je tedy Golf? B segment? :D
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 22:10
Re: Diskuzní znalci...
Teď tě příznivci Golfu = ZNIČÍ = za smrtelnou urážku :-!

Medium cars = nižší střední = je Cé

A Okta je = Golf s batohem = tahle nová pěkně protáhlá = spousta lidí i institucí jí bude určitě vydávat za střední :-)

A Supa za konkurenta vyšší střední = co skoro válcuje BMW 5 :-!
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 22:24
Re: Diskuzní znalci...
Já to teda pochopil tak, že myslí o třídu jinde designově.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 22:29
Re: Diskuzní znalci...
No ale o třídu jinde designově určitě neni = je to jak technická tak vzhledová = evoluce

Prostě další Okta = nijak zvlášť nepřekvapí ani nezklame = důsledně to hlídaj :-)

Vzhledem k nárůstu délky = je to ale hodně přerostlá nižší střední. Praděda nebo kdo správně zmiňoval že to už je pro velikost parkovacích míst trochu problém
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 22:36
Re: Diskuzní znalci...
Za prvé - jen jsem napsal, jak to asi orm myslel, ne svůj názor na design.
Za druhé se jedná podle mě o dost výraznou evoluci, výraznější změna podle mě ještě u oktávky nebyla.
Že má děda strach, že kvůli +3cm nezaparkuje, za to nemůžu.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 22:41
Re: Diskuzní znalci...
1) sem jako pochopil
2) no já beru věci hlavně podle techniky = to ostatní je spíš jen.. takže jednoznačně = evoluce
A ani designově to neni nic jinýho = než další evoluce Okty
Tentokrát trochu dost s překrytím Supu = což jsem zvědav co znamená
3) praděda777 nepůsobí že by byl špatnej řidič = aspoň podle aut s kterejma jezdí
Další +3 cm = a reálná délka týhle Okty = je prostě na běžný parkovací místa už hodně
Popravdě na to je optimum třeba ten Auris = ten se vejde. Moc se mi líbila Camry co sem měl nedávno půjčenou, ale popravdě na zajíždění do některejch parkovišť a na velikost jejich parkovacích míst = nic moc
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 22:51
Re: Diskuzní znalci...
Já koukám na rozměry a vidím téměř totéž, co Corolla. Tak sem netahej starej Auris.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 22:56
Re: Diskuzní znalci...
Koukám na tvý příspěvky v týhle diskuzi = a dneska nejsi ve formě

3 roky starej Auris = je pro většinu pražskejch parkovacích míst = tak akorát. Tahle nová Okta = bude to co řiká praděda777

V tvý řeči GOLF = je to lepší? Nezáleží na značce = je to o VELIKOSTI = no a takhle Okta je už trochu moc = uvidíme jestli jako budoucí nástupce zástupce Supa = nebo prostě jen klasicky rosteme a rosteme

Je to stejný jako silnice okruhy a dálnice = auta se nám množej a rostou = výrazně rychlejš než ty okruhy a velikost parkovacích míst. Smutný že často i včeně úplně novejch = a nemluvim jen o velikosti samotnýho místa ale i příjezdech odjezdech z toho místa = taky dělaný tak max na ten Auris. Tim můžeš jet v poho = s většim autem už..

Jj Corolla hybrid = snad si čet https://blog.auto.cz/…eslova-ofenziva/ druhý kolo vyvolaný = ověřenim toho jestli mluvim pravdu :-!

Čest Ozzymu :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 23:10
Re: Diskuzní znalci...
Šetři si svou grafomanii. Pokud máš dlouhý vedení - auta pořád rostou, nejen oktávka. Oktávka bude do města stejně nepraktická, jako např. Corolla sedan nebo kombi.. Toť vše.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:00
Re: Diskuzní znalci...
Ono to není +3 cm, ale obecně Oktávka v centru Prahy je už auto, které má problém. Městské části v rámci rekonstrukcí rozšiřují chodníky, kde nikdo nechodí na úkor parkovacích míst, zužují se silnice, staví se stromy, ploty...... no paráda... Dnes máš problém i s moderním B segmentem, který je širší, než býval před dvaceti lety a už se nedostaneš na to jedno super krásné vydlážděné místo pro 2, když to tam narve jedna Oktávka a vedle už zbude místo na Smarta....
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 23:12
Re: Diskuzní znalci...
Tak to ale není o tom, že oktávka, to je o tom, že kompakt v kombíku. Jasně, že s fabkou to bude snažší.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:16
Re: Diskuzní znalci...
Ne to není oktavce, jen se snažím vystihnout tu situaci. Vše roste a parkování je prostě problém... A do toho máš kopec lidí, kteří parkují ještě křivě :D To bych pak vraždil když nemám kam dát auto...proto a Mondeem už moc nejedzim :D
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 23:21
Re: Diskuzní znalci...
No já se nehádám, že není ve velkých městech problém s parkováním. A parkovací místa jsou namalovaný šířkou tak na motorku. Jen říkám, že +3cm na oktávce na to nemají vliv. Já mám velký auta rád a vždycky jsem měl, a když jsem většinu života bydlel v Brně, nikdy jsem s parkováním problém neměl. Ale jsem rád, že dnes to řešit nemusím. :-)
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:30
Re: Diskuzní znalci...
Tak já taky rád velká auta, ale když jsem ke konci vlastnictví MK4 několikrát do měsíce přišel k autu a našel nový šrám a nebo jsem objížděl 4* blok, protože mi přebývalo 20 čísel ... Jo fakt to není o Oktavce, ale obecně auta rostou a infrastruktura nikoliv a to je problém :). Já už to tu psal mockrát, vletět do zatáčky moderním sirokym autem střední třídy na okresce je kolikrát o hubu, co se vyřítí a jak se tam poskladat..Možná starnun a mám horší odhad, ale není mi to příjemné :D
Avatar - woody-alien
12. 11. 2019 08:34
Re: Diskuzní znalci...
Ozzy, dej si ještě párkrát kužely a bude to v pohodě. :D

Problém s vyhýbáním na užších silnicích není jen v autech, ale i v tom, že dneska opravdu řídí kdo má do zadnice díru a drží se zuby nehty středu silnice.
Avatar - Ozzman
12. 11. 2019 09:00
Re: Diskuzní znalci...
Dám, ale s Cliem, věřím, že bych poslední nebyl ! :D

Určitě je to i řidičským umem, ale když se na tebe na úzké okresce vyřítí třeba dodávka a ty jedeš autem střední třídy, moc prostoru na té silnici nezbývá k manévru :) Takto jsem šokoval majitele Fokusu RS, kdy neodhadl nájezd do zatáčky, ve které jsem byl já s Hiluxem :D Mne by ta škarpa ale tak nebolela :D

Ostatně je to prostě fakt, že auta rostou a infrastruktura nikoliv, až někdy konečně dorazíš, mohu ti ukázat srovnávačku pár stejných aut vedle sebe, které dělí třeba 20 let.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 23:32
Re: Diskuzní znalci...
No viz já 23:12 odkaz je i o Brně. A nejde bohužel jen o malý parkovací místa i u nově vznikající naprosto nerespektující trvalý zvětšování vozů = tady zmiňovaný na příkladu nový Okty který se jako jedinej snažíš zpochybňovat = i další a další třeba +3 cm sou špatně rsp. problém

De i o další a další omezování zužování silnic = opět viz odkazy dějící se stejně v Praze i Brně. Absurdně deme přesně NAOPAK než by větší širší auta potřebovala = takže jo platí že tak akorát je Auris = protože umíš jen koncernoVWě tak Golf. Větší auto se do měst skoro nehodí = to je HODNĚ špatně. Nejhorší je že nejen nestíháme výstavby vnějších i vnitřních okruhů = ale místa kde se dřív projíždělo líp dál zužujeme. Fakt idioti

Takže každý další zvětšení auta = platí to co napsal ve vedlejší diskuzi o Oktě = praděda777
Tam sme začali a tam můžem skončit = TAK to bohužel prostě JE
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:38
Re: Diskuzní znalci...
Ideal je Clio !:D to je užší , narvu ho i ke stromu a přejede vyšší obrubník , který DAP odflaklo a špatně usadilo :D
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 23:41
Re: Diskuzní znalci...
Bože ty zas perlíš. Golf je hb. Ten je tak nějak z principu menší než lb nebo kombi, logicky.
Tak si holt do města nekupuj kombík. Jednoduchý.Kdo není b.lb, koupí si menší auto, ať už kastlí nebo třídou, pokud řeší problém s parkováním. Ale ne všichni lidi žijou ve městě, resp. ve velkém městě.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 23:12
Re: Diskuzní znalci...
ad Ozzy 23:00 = tak to prostě je. Pro Karla ať to neni v cizí řeči = větší auto než Golf je prostě už trochu problém. Je to blbý ale je to tak = to co dělaj městký části na některejch místech https://www.auto.cz/…y-v-praxi-122505 nebo https://www.auto.cz/…na-trvale-129043 začíná bejt s většim autem fakt problém
Avatar - pradeda777
11. 11. 2019 23:24
Re: Diskuzní znalci...
Karel by si měl udělat čas a pozorovat lidi manévrující na parkovišti u Lídlu. Pak by snad porozuměl tomu o čem je řeč.
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 23:27
Re: Diskuzní znalci...
Karel taky parkuje, a dokonce občas i u Lídlu. S velkým autem. S délkou jsem nikdy problém neměl a nemám. A s šířkou má problém téměř každý auto.
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:31
Re: Diskuzní znalci...
Délka je u Lidlu jedno, to je klíčové při podélném parkování, to je logické ;)
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 23:35
Re: Diskuzní znalci...
Není už poznat, komu to píšeš. Předpokládám, že dědovi?
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 23:40
Re: Diskuzní znalci...
Jestli si ty děda = těžko říct. Na tom že je tahle platforma Z PRINCIPU HROZNÁ a nikdo soudnej by jí nepustil jako náhradu místní skvělý = to se teda shodnem

Jinak když si zmínil tu Corollu = tam je sedan přece jen o fous menší a delší rozvor. A i těch 6cm rozdílu na délku a 5cm na šířku = je DOST. To když má celá řada aut na parkovišti = je to už znát

No uvidíme jestli to zvětšení u Okty má důvod = v částečný náhradě Supu = dost asi zanedlouho napoví ceny
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:43
Re: Diskuzní znalci...
Oběma , jen konstaruji :) Je to tu trochu nepřehledné :S
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 23:48
Re: Diskuzní znalci...
Tady nesouhlas = je to Z PRINCIPU a HODNĚ nepřehledné

A drobné opravy trvaj měsíce = a na úroveň toho co tahle nepřehledná nekvalitka nahradila = se nedostane NIKDY :-|

No a na tom že do budoucna místo Aurisu spíš Yaris než Camry = to bohužel shoda. Fakt mám pocit že se to zhoršuje

SZ část vnějšího okruhu kterou bych možná využíval = se navíc asi hned tak nedočkám = všechno špatně
Avatar - _Karel_
11. 11. 2019 23:50
Re: Diskuzní znalci...
Mě jsi to psát nemusel - dědovi vadí +3cm a pak vytáhnul parkoviště lídlu, kde jak sám píšeš....
A taky jak sám píšeš - tak si do města místo Mondea pořídíš Clio. Ne Talisman, Insigniu, Passat - protože pár cenťáků ti moc nepomůže.
Avatar - pradeda777
11. 11. 2019 23:57
Re: Diskuzní znalci...
Já jezdím po městě s Yarisem. Měl sem svého času F15 X5, které je o metr delší než Yaris. To bylo u Lídlu sakra parkování.... :-(
Avatar - pradeda777
11. 11. 2019 23:46
Re: Diskuzní znalci...
Právě že není. S delším autem potřebuješ pro manévrování z parkovacího místa víc prostoru. Když přes uličku parkují další dlouhá auta, tak si v prrddeelli.... ;-\
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 22:55
Re: Diskuzní znalci...
Tak to pak souhlasím, taky se mi líbí více, až na ty dvě věci v interiéru, ale minimálně volant by mohl řešit nějaký paket, či RS verze :)
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 22:57
Re: Diskuzní znalci...
Viz já 22:56 = když sem to odesílal netušil sem že se eště diskuze účastníš = tak nezpychni :-)
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:02
Re: Diskuzní znalci...
Já nezpychnul, já si to přeměřil a myslím, že už musíš vědět, že se snažím být objektivní ;) Ale... tentokráte jsem vrátil úder! :D Škoda (ještě že), bylo mokro, Jirka Vejrazka nás mohl pobít s Priusem, který v prvním kole v městské rychlosti taktéž exceloval a přeci jen takové vody na silnici...:D ... ale neměli jsme racelogic :D

A s parkováním s tebou souhlasím, taky jezdím do centra Prahy...

p.s. asi to nebudeš chtít slyšet, ale s organizací mi mimo Mikesuse pomohl i tvůj oblíbenec Machi, nechci vyžrat všechnu slávu ;)
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2019 23:09
Re: Diskuzní znalci...
No tentokrát si dal zrychlení na 60 km/h = to v reálu už většinou ve městě..

Já mimo město těch +10km/h nebo +10% dávám = ve městě nějak moc rychlejš nejezdim. Tacho 55 km/h bude v reálu víceméně těch přesnejch 50

Když dáš příště zase 0-50 km/h = elektromotory budou zase ve výhodě. Nevim jestli to tentokrát byl úmysl, nebo.. :-)

Jinak ale za organizaci a i napsání textů :yes:

Pro mě fakt zajímavější informativnější = než 99% místních profesionálních placenejch článků
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:14
Re: Diskuzní znalci...
Byl to úmysl, aby bylo srovnatelné s testy zde, kde se 0-60 uvádí. Je to i v zahraničích testech co jsem viděl. Ale dle našich mobilních aplikací , skterymi jsme měřili dříve stejně Corolla byla o trochu pomalejší i než Auris v i Mondeo na 0-50, neměřil jsme 1.8verzi...možná chyba, ta mi po městě subjektivně přišla živější. Třeba ještě zkusíme časem. Myslím, že auta jedou podobně v těchto rychlostech , ten rozdíl desetin vteřiny nepoznáš ;)
Avatar - Ozzman
11. 11. 2019 23:14
Re: Diskuzní znalci...
Byl to úmysl, aby bylo srovnatelné s testy zde, kde se 0-60 uvádí. Je to i v zahraničích testech co jsem viděl. Ale dle našich mobilních aplikací , skterymi jsme měřili dříve stejně Corolla byla o trochu pomalejší i než Auris v i Mondeo na 0-50, neměřil jsme 1.8verzi...možná chyba, ta mi po městě subjektivně přišla živější. Třeba ještě zkusíme časem. Myslím, že auta jedou podobně v těchto rychlostech , ten rozdíl desetin vteřiny nepoznáš ;)
Avatar - JirkaVejrazka
12. 11. 2019 13:53
Re: Diskuzní znalci...
Me ted hlavne mrzi, ze za temi kuzely nasledoval jeste ten usek se dvema rychlymi zatackami. Kdyby se merily jen ty kuzely bez zaverecneho sprintu, tak by byl Prius mozna v tabulce vys. A to jsem jel jen jeden pokus a kuzely jsem nikdy predtim nezkousel :)
Avatar - Ozzman
12. 11. 2019 13:56
Re: Diskuzní znalci...
To by se ti líbilo žejo! :D Výhoda baterek v podlaze .... :D a pak by se to machrovalo :D Mne by zase vyhovovalo jezdit jen ten okruh v rychlych zatáčkách :D
Avatar - JirkaVejrazka
12. 11. 2019 13:59
Re: Diskuzní znalci...
Ja v podlaze zadne baterky nemam :D Jsou v kufru a pomahaji tak rozlozeni vahy ;)
Avatar - Ozzman
12. 11. 2019 14:01
Re: Diskuzní znalci...
Ba jo..... jsem zapoměl, že nemáš kufr :D Moje chyba :D

Hele, ale u toho Priusu to bylo asi fakt poznat nejvíce, u Aurise či Corolly jsem tak ty baterky necítil :) Příště si dáte jen hybridní rozstřel, kdo zatáčí nejlépe :D
Avatar - JirkaVejrazka
12. 11. 2019 14:10
Re: Diskuzní znalci...
Kufr mam, vejdou se tam az tri dopisni obalky! ;-) Ale zase je cely z karbonu :)
Avatar - Ozzman
12. 11. 2019 14:19
Re: Diskuzní znalci...
:yes: :-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2019 14:16
Re: Diskuzní znalci...
ad Ozzy 14:01

Prius plug-in? Tam je jich taky pořádně víc :-)

Ale nemusíš ani testovat jen si pučit když si na přezouvání nebo něčem stejnej Auris a při běžný jízdě silnicí co denně jezdim je rozdíl mezi hybridem nehybridem SAKRA poznat = bez přehánění v každý zatáčce
Avatar - Ozzman
12. 11. 2019 14:20
Re: Diskuzní znalci...
Srovnání nehybridního Aurise s hybridním nemám. Přemýšlím, jestli jsem jen nehybridní Toyotou vůbec :D Jo, Corollou, ale z roku 1994 :D

edit: Hilux přeci ! Sakra, moje paměť :D
Avatar - Emel
12. 11. 2019 15:41
Re: Diskuzní znalci...
Náhodou, nebýt těch dvou zatáček, tak by ani nikdo pořádně nevyletěl z dráhy... a uznej, co by to bylo za sraz na letišti... :-)
Avatar - Ozzman
12. 11. 2019 15:54
Re: Diskuzní znalci...
Hele a kdo všechno vyletěl? Myslím i mimo soutěž? :D Vím o Camry a od trávy bylo i BMW :D Ty Jirka hezky zdokumentoval. Já to moc nestíhal sledovat pro měření :D
Avatar - JirkaVejrazka
12. 11. 2019 19:55
Re: Diskuzní znalci...
Jenom BMW (pri blbnuti pred slalomem) a Camry (pri slalomu)
Avatar - Jaros71
11. 11. 2019 22:52
Re: Diskuzní znalci...
hmm...nový Golf byl pro mne težko stravitelný :no: ale ještě jsem neviděl tuhle hrůzu !
Novou Octavii :no:
Předek má obří tlamu..jako kdysi neprodejné Peugeoty. Alespoň ty světla nejsou šílené dělené jako po posledním faceluftu..jediný bod navíc.
Z boku auto vypadá dobře.. :yes:
zadek ala korea..se fakt opět nepovedl. :-(
Největší úděs je interier..to je masakr :no: :no: tablet trčící do nebe , tlačítka od ventilace nikde , otočné ovládní rádia a hlasitosti v čudu. :no: :no: :no: :'-(
Volantu ukradli třetí spodní držák? :-O
Jedině sedadla vypadají skvěle a polstr máme i na dveřích... ;-) hurááá
HIT to nebude..koupí to opět jen firmy a možná policie ČR :D
11. 11. 2019 22:57
Re: Diskuzní znalci...
Dnes je velky milnik aj pre ACZ. Od dnes sa dozvieme, ze vsetky dotykove ovladania boli doteraz samozrejme uplne na nic, lebo ergonomia, bezpecnost a tie typicke zvasty a od dnes je dotykove ovladanie uplne OK, intuitivne, bezpecne, v zornom poli, moderne a samozrejme nebude vadit nicomu - ani nastavovaniu klimy. Tesim sa na test :-)
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2019 08:30
Re: Diskuzní znalci...
tato octavka hra do karat dnes uz hlavne fleetom ale ako sukromne auto si ju teda dnes uz predstavit ani neviem... aka to zmena voci nejakej nie tak davnej O2 ktora bola sikovna prave este aj ako sukromne auto... ;-\

ja uz ani tu sucasnu O3 pred barakmi nikde nevidim.. za to O2 je skoro vsade... a tato O4 ej este sirsia a dlhsia ako O3 .. takze je mi jasne ze opat to vyzera hlavne na firemny pohrebak ale rodina si uz kupi radsejdo mesta sikovnejsieho tucsona ktory ma defakto rovnaky razvor aj priestor v kabine ako tieto manazerske prerastene obludy .. navyse aj ta kabina O4 mi pride ze uz ide viac po style fleetoch ako po praktickosti bezneho sukromnika ... ono bude to hit... ale obavam sa ze uz taky ten rodinny cesky sen z cias O2 to uz nebude... tym bude uz skor scala :yes:
Avatar - wakantanka
12. 11. 2019 08:52
Re: Diskuzní znalci...
Najviac sa ako nových do súkromných rúk predalo prevej generácie. Dvojkových vidíš veľa hlavne preto, že im proste padli ceny a dnes dvojkovú v dízli kombi kúpiš za nejakých 3000 € a nebude to totálna haraburda.
Avatar - wakantanka
12. 11. 2019 08:27
Re: Diskuzní znalci...
Volant mne osobne nevadí, ten volič je taký nejaký čudný, chcelo by to vyskúšať, ale ak dobre pozerám, tak výplne dverí sú plastoplastové či zle vidím? A ak vezmeme v úvahu, že toto sú tie top of the top verzie, tak si ani nechcem predstaviť čo bude mať základ.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2019 08:32
Re: Diskuzní znalci...
mne sa nepaci ten volant ale uznavam ze v praxi to nicomu nevadi .. ale ta stredova vybulena konzola je kusok mimo... nesedi mi... aj vzhladom na tu hranatost auta a celkovy krystalovy styl mi pride akoby ju zobrali z nejakeho fiatu alebo neviem . .. golfik sa mi paci daleko viac a predpokladam ze aj novy leon bude krajsi.. uvidime :yes:
Avatar - Jaros71
13. 11. 2019 02:03
Re: Diskuzní znalci...
Pokud bude Leon taky celý dotyk..tak brrrrrr :no: :'-(
Avatar - CICERO