Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Škoda Octavia 4 oficiálně: Prohlédli jsme ji naživo do posledního detailu. Bude to hit
322 komentářů
PepaJ
se opet nepodarilo co se designu exterieru tyka. I kdyz je to o chlup lepsi nez u tragicky nesourodeho designu vozu SCALA. Vevnitr to same s vyjimkou volantu..to je prijemna vizualni zmena..ale jako celek to opet funguje aspon u me hure, nez-li drive. Combi verze..zadek ala Toytota Corrolla opet to same :( Ale v CR i jinde se to prodavat bude..nu coz kdo chce kam..pomozme mu tam.
webpaja
...už vidí centimetry, díry apod. Za mě to není zatím z fotek na jedničku, spíš pěkná dvojka. Jsem zvědav na reálný postoj a jak budou kola lícovat s karoserií. Přední část na mě působí dost nalámaně, nicméně z fotek se opravdu soudí těžko.
Celkově hodně superbozní, linie i hmotově fungují, interiér čistý. ;-)
Celkově hodně superbozní, linie i hmotově fungují, interiér čistý. ;-)
Za mne je to jedna mínus za ten volant a volič převodovky (toto není můj šálek kávy - v koncernu u mne vede ten v Audi), jinak povedené auto, ostatně jako O3 při představení, sériové modely tak hezké nebudou. Doufám, že zapracovali na podvozku a odhlučnění.
Mne sa zda krajsie ako golf, vpredu isofix, metla vo dverach a usb za zrkadlom. A nejak podladili 2.0 tdi na 85kw, uz mi neujdu v kopcoch pri predbiehani :-)
Mě se taky líbí víc, než Golf, uvidíme, jak bude jezdit. A ten dvoulitr 85kw už snad byl delší dobu v nabídce, ne (minimálně jsem to viděl u nějakých modelů VW)? I Ford nabízí zpět podobně výkonný dvoulitr, namísto downsizovaných motorů, tohle je dobrá věc pro takovou průměrnou konfiguraci auta na dlouhé cesty.
Jazdit to bude +- rovnako ako stara, ved je to rovnaka platforma. Len pre niektorych ludi to bude uplne ine auto :-D
Tak obecně jízdní vlastnosti špatné nejsou, jen za tu cenu by ty běžné verze mohli být trochu poctivější. Mne to osobně moc nevadí, stejně bych si ji nekoupil a ani asi jentak nekoupím, pořád jsou pro mne na trhu zajímavější auta, ale je potřeba být objektivní a mimo chvály je nutné napsat i tu druhou stranu mince...
Je to o třídu jinde než nový golf.
Od kdy ?Je to na jiné platformě?
Je to prostě STEJNÁ technika STEJNÝ motory STEJNÝ převodovky = jen technická evoluce minulý generace = aneb furt je to Golf s batohem
Ale pro někoho.. je to ŠKODA ;-)
Sem zvědvej na to celkový pojetí a jestli do budoucna i náhrada Supu = to nám asi napoví za týden dva ceny = sem docela zvědavej
Ale pro někoho.. je to ŠKODA ;-)
Sem zvědvej na to celkový pojetí a jestli do budoucna i náhrada Supu = to nám asi napoví za týden dva ceny = sem docela zvědavej
Koukám do tabulek a nějak nevidím, že by se to posunulo do střední třídy, takže je to pořád nižší střední, má stejný rozvor, jako III. generace... :) Co je tedy Golf? B segment? :D
Teď tě příznivci Golfu = ZNIČÍ = za smrtelnou urážku :-!
Medium cars = nižší střední = je Cé
A Okta je = Golf s batohem = tahle nová pěkně protáhlá = spousta lidí i institucí jí bude určitě vydávat za střední :-)
A Supa za konkurenta vyšší střední = co skoro válcuje BMW 5 :-!
Medium cars = nižší střední = je Cé
A Okta je = Golf s batohem = tahle nová pěkně protáhlá = spousta lidí i institucí jí bude určitě vydávat za střední :-)
A Supa za konkurenta vyšší střední = co skoro válcuje BMW 5 :-!
Já to teda pochopil tak, že myslí o třídu jinde designově.
No ale o třídu jinde designově určitě neni = je to jak technická tak vzhledová = evoluce
Prostě další Okta = nijak zvlášť nepřekvapí ani nezklame = důsledně to hlídaj :-)
Vzhledem k nárůstu délky = je to ale hodně přerostlá nižší střední. Praděda nebo kdo správně zmiňoval že to už je pro velikost parkovacích míst trochu problém
Prostě další Okta = nijak zvlášť nepřekvapí ani nezklame = důsledně to hlídaj :-)
Vzhledem k nárůstu délky = je to ale hodně přerostlá nižší střední. Praděda nebo kdo správně zmiňoval že to už je pro velikost parkovacích míst trochu problém
Za prvé - jen jsem napsal, jak to asi orm myslel, ne svůj názor na design.
Za druhé se jedná podle mě o dost výraznou evoluci, výraznější změna podle mě ještě u oktávky nebyla.
Že má děda strach, že kvůli +3cm nezaparkuje, za to nemůžu.
Za druhé se jedná podle mě o dost výraznou evoluci, výraznější změna podle mě ještě u oktávky nebyla.
Že má děda strach, že kvůli +3cm nezaparkuje, za to nemůžu.
1) sem jako pochopil
2) no já beru věci hlavně podle techniky = to ostatní je spíš jen.. takže jednoznačně = evoluce
A ani designově to neni nic jinýho = než další evoluce Okty
Tentokrát trochu dost s překrytím Supu = což jsem zvědav co znamená
3) praděda777 nepůsobí že by byl špatnej řidič = aspoň podle aut s kterejma jezdí
Další +3 cm = a reálná délka týhle Okty = je prostě na běžný parkovací místa už hodně
Popravdě na to je optimum třeba ten Auris = ten se vejde. Moc se mi líbila Camry co sem měl nedávno půjčenou, ale popravdě na zajíždění do některejch parkovišť a na velikost jejich parkovacích míst = nic moc
2) no já beru věci hlavně podle techniky = to ostatní je spíš jen.. takže jednoznačně = evoluce
A ani designově to neni nic jinýho = než další evoluce Okty
Tentokrát trochu dost s překrytím Supu = což jsem zvědav co znamená
3) praděda777 nepůsobí že by byl špatnej řidič = aspoň podle aut s kterejma jezdí
Další +3 cm = a reálná délka týhle Okty = je prostě na běžný parkovací místa už hodně
Popravdě na to je optimum třeba ten Auris = ten se vejde. Moc se mi líbila Camry co sem měl nedávno půjčenou, ale popravdě na zajíždění do některejch parkovišť a na velikost jejich parkovacích míst = nic moc
Já koukám na rozměry a vidím téměř totéž, co Corolla. Tak sem netahej starej Auris.
Koukám na tvý příspěvky v týhle diskuzi = a dneska nejsi ve formě
3 roky starej Auris = je pro většinu pražskejch parkovacích míst = tak akorát. Tahle nová Okta = bude to co řiká praděda777
V tvý řeči GOLF = je to lepší? Nezáleží na značce = je to o VELIKOSTI = no a takhle Okta je už trochu moc = uvidíme jestli jako budoucí nástupce zástupce Supa = nebo prostě jen klasicky rosteme a rosteme
Je to stejný jako silnice okruhy a dálnice = auta se nám množej a rostou = výrazně rychlejš než ty okruhy a velikost parkovacích míst. Smutný že často i včeně úplně novejch = a nemluvim jen o velikosti samotnýho místa ale i příjezdech odjezdech z toho místa = taky dělaný tak max na ten Auris. Tim můžeš jet v poho = s většim autem už..
Jj Corolla hybrid = snad si čet https://blog.auto.cz/…eslova-ofenziva/ druhý kolo vyvolaný = ověřenim toho jestli mluvim pravdu :-!
Čest Ozzymu :yes: :yes:
3 roky starej Auris = je pro většinu pražskejch parkovacích míst = tak akorát. Tahle nová Okta = bude to co řiká praděda777
V tvý řeči GOLF = je to lepší? Nezáleží na značce = je to o VELIKOSTI = no a takhle Okta je už trochu moc = uvidíme jestli jako budoucí nástupce zástupce Supa = nebo prostě jen klasicky rosteme a rosteme
Je to stejný jako silnice okruhy a dálnice = auta se nám množej a rostou = výrazně rychlejš než ty okruhy a velikost parkovacích míst. Smutný že často i včeně úplně novejch = a nemluvim jen o velikosti samotnýho místa ale i příjezdech odjezdech z toho místa = taky dělaný tak max na ten Auris. Tim můžeš jet v poho = s většim autem už..
Jj Corolla hybrid = snad si čet https://blog.auto.cz/…eslova-ofenziva/ druhý kolo vyvolaný = ověřenim toho jestli mluvim pravdu :-!
Čest Ozzymu :yes: :yes:
Šetři si svou grafomanii. Pokud máš dlouhý vedení - auta pořád rostou, nejen oktávka. Oktávka bude do města stejně nepraktická, jako např. Corolla sedan nebo kombi.. Toť vše.
Ono to není +3 cm, ale obecně Oktávka v centru Prahy je už auto, které má problém. Městské části v rámci rekonstrukcí rozšiřují chodníky, kde nikdo nechodí na úkor parkovacích míst, zužují se silnice, staví se stromy, ploty...... no paráda... Dnes máš problém i s moderním B segmentem, který je širší, než býval před dvaceti lety a už se nedostaneš na to jedno super krásné vydlážděné místo pro 2, když to tam narve jedna Oktávka a vedle už zbude místo na Smarta....
Tak to ale není o tom, že oktávka, to je o tom, že kompakt v kombíku. Jasně, že s fabkou to bude snažší.
Ne to není oktavce, jen se snažím vystihnout tu situaci. Vše roste a parkování je prostě problém... A do toho máš kopec lidí, kteří parkují ještě křivě :D To bych pak vraždil když nemám kam dát auto...proto a Mondeem už moc nejedzim :D
No já se nehádám, že není ve velkých městech problém s parkováním. A parkovací místa jsou namalovaný šířkou tak na motorku. Jen říkám, že +3cm na oktávce na to nemají vliv. Já mám velký auta rád a vždycky jsem měl, a když jsem většinu života bydlel v Brně, nikdy jsem s parkováním problém neměl. Ale jsem rád, že dnes to řešit nemusím. :-)
Tak já taky rád velká auta, ale když jsem ke konci vlastnictví MK4 několikrát do měsíce přišel k autu a našel nový šrám a nebo jsem objížděl 4* blok, protože mi přebývalo 20 čísel ... Jo fakt to není o Oktavce, ale obecně auta rostou a infrastruktura nikoliv a to je problém :). Já už to tu psal mockrát, vletět do zatáčky moderním sirokym autem střední třídy na okresce je kolikrát o hubu, co se vyřítí a jak se tam poskladat..Možná starnun a mám horší odhad, ale není mi to příjemné :D
Ozzy, dej si ještě párkrát kužely a bude to v pohodě. :D
Problém s vyhýbáním na užších silnicích není jen v autech, ale i v tom, že dneska opravdu řídí kdo má do zadnice díru a drží se zuby nehty středu silnice.
Problém s vyhýbáním na užších silnicích není jen v autech, ale i v tom, že dneska opravdu řídí kdo má do zadnice díru a drží se zuby nehty středu silnice.
Dám, ale s Cliem, věřím, že bych poslední nebyl ! :D
Určitě je to i řidičským umem, ale když se na tebe na úzké okresce vyřítí třeba dodávka a ty jedeš autem střední třídy, moc prostoru na té silnici nezbývá k manévru :) Takto jsem šokoval majitele Fokusu RS, kdy neodhadl nájezd do zatáčky, ve které jsem byl já s Hiluxem :D Mne by ta škarpa ale tak nebolela :D
Ostatně je to prostě fakt, že auta rostou a infrastruktura nikoliv, až někdy konečně dorazíš, mohu ti ukázat srovnávačku pár stejných aut vedle sebe, které dělí třeba 20 let.
Určitě je to i řidičským umem, ale když se na tebe na úzké okresce vyřítí třeba dodávka a ty jedeš autem střední třídy, moc prostoru na té silnici nezbývá k manévru :) Takto jsem šokoval majitele Fokusu RS, kdy neodhadl nájezd do zatáčky, ve které jsem byl já s Hiluxem :D Mne by ta škarpa ale tak nebolela :D
Ostatně je to prostě fakt, že auta rostou a infrastruktura nikoliv, až někdy konečně dorazíš, mohu ti ukázat srovnávačku pár stejných aut vedle sebe, které dělí třeba 20 let.
No viz já 23:12 odkaz je i o Brně. A nejde bohužel jen o malý parkovací místa i u nově vznikající naprosto nerespektující trvalý zvětšování vozů = tady zmiňovaný na příkladu nový Okty který se jako jedinej snažíš zpochybňovat = i další a další třeba +3 cm sou špatně rsp. problém
De i o další a další omezování zužování silnic = opět viz odkazy dějící se stejně v Praze i Brně. Absurdně deme přesně NAOPAK než by větší širší auta potřebovala = takže jo platí že tak akorát je Auris = protože umíš jen koncernoVWě tak Golf. Větší auto se do měst skoro nehodí = to je HODNĚ špatně. Nejhorší je že nejen nestíháme výstavby vnějších i vnitřních okruhů = ale místa kde se dřív projíždělo líp dál zužujeme. Fakt ***i
Takže každý další zvětšení auta = platí to co napsal ve vedlejší diskuzi o Oktě = praděda777
Tam sme začali a tam můžem skončit = TAK to bohužel prostě JE
De i o další a další omezování zužování silnic = opět viz odkazy dějící se stejně v Praze i Brně. Absurdně deme přesně NAOPAK než by větší širší auta potřebovala = takže jo platí že tak akorát je Auris = protože umíš jen koncernoVWě tak Golf. Větší auto se do měst skoro nehodí = to je HODNĚ špatně. Nejhorší je že nejen nestíháme výstavby vnějších i vnitřních okruhů = ale místa kde se dřív projíždělo líp dál zužujeme. Fakt ***i
Takže každý další zvětšení auta = platí to co napsal ve vedlejší diskuzi o Oktě = praděda777
Tam sme začali a tam můžem skončit = TAK to bohužel prostě JE
Ideal je Clio !:D to je užší , narvu ho i ke stromu a přejede vyšší obrubník , který DAP odflaklo a špatně usadilo :D
Bože ty zas perlíš. Golf je hb. Ten je tak nějak z principu menší než lb nebo kombi, logicky.
Tak si holt do města nekupuj kombík. Jednoduchý.Kdo není b.lb, koupí si menší auto, ať už kastlí nebo třídou, pokud řeší problém s parkováním. Ale ne všichni lidi žijou ve městě, resp. ve velkém městě.
Tak si holt do města nekupuj kombík. Jednoduchý.Kdo není b.lb, koupí si menší auto, ať už kastlí nebo třídou, pokud řeší problém s parkováním. Ale ne všichni lidi žijou ve městě, resp. ve velkém městě.
ad Ozzy 23:00 = tak to prostě je. Pro Karla ať to neni v cizí řeči = větší auto než Golf je prostě už trochu problém. Je to blbý ale je to tak = to co dělaj městký části na některejch místech https://www.auto.cz/…y-v-praxi-122505 nebo https://www.auto.cz/…na-trvale-129043 začíná bejt s většim autem fakt problém
Karel by si měl udělat čas a pozorovat lidi manévrující na parkovišti u Lídlu. Pak by snad porozuměl tomu o čem je řeč.
Karel taky parkuje, a dokonce občas i u Lídlu. S velkým autem. S délkou jsem nikdy problém neměl a nemám. A s šířkou má problém téměř každý auto.
Délka je u Lidlu jedno, to je klíčové při podélném parkování, to je logické ;)
Není už poznat, komu to píšeš. Předpokládám, že dědovi?
Jestli si ty děda = těžko říct. Na tom že je tahle platforma Z PRINCIPU HROZNÁ a nikdo soudnej by jí nepustil jako náhradu místní skvělý = to se teda shodnem
Jinak když si zmínil tu Corollu = tam je sedan přece jen o fous menší a delší rozvor. A i těch 6cm rozdílu na délku a 5cm na šířku = je DOST. To když má celá řada aut na parkovišti = je to už znát
No uvidíme jestli to zvětšení u Okty má důvod = v částečný náhradě Supu = dost asi zanedlouho napoví ceny
Jinak když si zmínil tu Corollu = tam je sedan přece jen o fous menší a delší rozvor. A i těch 6cm rozdílu na délku a 5cm na šířku = je DOST. To když má celá řada aut na parkovišti = je to už znát
No uvidíme jestli to zvětšení u Okty má důvod = v částečný náhradě Supu = dost asi zanedlouho napoví ceny
Oběma , jen konstaruji :) Je to tu trochu nepřehledné :S
Tady nesouhlas = je to Z PRINCIPU a HODNĚ nepřehledné
A drobné opravy trvaj měsíce = a na úroveň toho co tahle nepřehledná nekvalitka nahradila = se nedostane NIKDY :-|
No a na tom že do budoucna místo Aurisu spíš Yaris než Camry = to bohužel shoda. Fakt mám pocit že se to zhoršuje
SZ část vnějšího okruhu kterou bych možná využíval = se navíc asi hned tak nedočkám = všechno špatně
A drobné opravy trvaj měsíce = a na úroveň toho co tahle nepřehledná nekvalitka nahradila = se nedostane NIKDY :-|
No a na tom že do budoucna místo Aurisu spíš Yaris než Camry = to bohužel shoda. Fakt mám pocit že se to zhoršuje
SZ část vnějšího okruhu kterou bych možná využíval = se navíc asi hned tak nedočkám = všechno špatně
Mě jsi to psát nemusel - dědovi vadí +3cm a pak vytáhnul parkoviště lídlu, kde jak sám píšeš....
A taky jak sám píšeš - tak si do města místo Mondea pořídíš Clio. Ne Talisman, Insigniu, Passat - protože pár cenťáků ti moc nepomůže.
A taky jak sám píšeš - tak si do města místo Mondea pořídíš Clio. Ne Talisman, Insigniu, Passat - protože pár cenťáků ti moc nepomůže.
Já jezdím po městě s Yarisem. Měl sem svého času F15 X5, které je o metr delší než Yaris. To bylo u Lídlu sakra parkování.... :-(
Právě že není. S delším autem potřebuješ pro manévrování z parkovacího místa víc prostoru. Když přes uličku parkují další dlouhá auta, tak si v prrddeelli.... ;-\
Tak to pak souhlasím, taky se mi líbí více, až na ty dvě věci v interiéru, ale minimálně volant by mohl řešit nějaký paket, či RS verze :)
Viz já 22:56 = když sem to odesílal netušil sem že se eště diskuze účastníš = tak nezpychni :-)
Já nezpychnul, já si to přeměřil a myslím, že už musíš vědět, že se snažím být objektivní ;) Ale... tentokráte jsem vrátil úder! :D Škoda (ještě že), bylo mokro, Jirka Vejrazka nás mohl pobít s Priusem, který v prvním kole v městské rychlosti taktéž exceloval a přeci jen takové vody na silnici...:D ... ale neměli jsme racelogic :D
A s parkováním s tebou souhlasím, taky jezdím do centra Prahy...
p.s. asi to nebudeš chtít slyšet, ale s organizací mi mimo Mikesuse pomohl i tvůj oblíbenec Machi, nechci vyžrat všechnu slávu ;)
A s parkováním s tebou souhlasím, taky jezdím do centra Prahy...
p.s. asi to nebudeš chtít slyšet, ale s organizací mi mimo Mikesuse pomohl i tvůj oblíbenec Machi, nechci vyžrat všechnu slávu ;)
No tentokrát si dal zrychlení na 60 km/h = to v reálu už většinou ve městě..
Já mimo město těch +10km/h nebo +10% dávám = ve městě nějak moc rychlejš nejezdim. Tacho 55 km/h bude v reálu víceméně těch přesnejch 50
Když dáš příště zase 0-50 km/h = elektromotory budou zase ve výhodě. Nevim jestli to tentokrát byl úmysl, nebo.. :-)
Jinak ale za organizaci a i napsání textů :yes:
Pro mě fakt zajímavější informativnější = než 99% místních profesionálních placenejch článků
Já mimo město těch +10km/h nebo +10% dávám = ve městě nějak moc rychlejš nejezdim. Tacho 55 km/h bude v reálu víceméně těch přesnejch 50
Když dáš příště zase 0-50 km/h = elektromotory budou zase ve výhodě. Nevim jestli to tentokrát byl úmysl, nebo.. :-)
Jinak ale za organizaci a i napsání textů :yes:
Pro mě fakt zajímavější informativnější = než 99% místních profesionálních placenejch článků
Byl to úmysl, aby bylo srovnatelné s testy zde, kde se 0-60 uvádí. Je to i v zahraničích testech co jsem viděl. Ale dle našich mobilních aplikací , skterymi jsme měřili dříve stejně Corolla byla o trochu pomalejší i než Auris v i Mondeo na 0-50, neměřil jsme 1.8verzi...možná chyba, ta mi po městě subjektivně přišla živější. Třeba ještě zkusíme časem. Myslím, že auta jedou podobně v těchto rychlostech , ten rozdíl desetin vteřiny nepoznáš ;)
Byl to úmysl, aby bylo srovnatelné s testy zde, kde se 0-60 uvádí. Je to i v zahraničích testech co jsem viděl. Ale dle našich mobilních aplikací , skterymi jsme měřili dříve stejně Corolla byla o trochu pomalejší i než Auris v i Mondeo na 0-50, neměřil jsme 1.8verzi...možná chyba, ta mi po městě subjektivně přišla živější. Třeba ještě zkusíme časem. Myslím, že auta jedou podobně v těchto rychlostech , ten rozdíl desetin vteřiny nepoznáš ;)
Me ted hlavne mrzi, ze za temi kuzely nasledoval jeste ten usek se dvema rychlymi zatackami. Kdyby se merily jen ty kuzely bez zaverecneho sprintu, tak by byl Prius mozna v tabulce vys. A to jsem jel jen jeden pokus a kuzely jsem nikdy predtim nezkousel :)
To by se ti líbilo žejo! :D Výhoda baterek v podlaze .... :D a pak by se to machrovalo :D Mne by zase vyhovovalo jezdit jen ten okruh v rychlych zatáčkách :D
Ja v podlaze zadne baterky nemam :D Jsou v kufru a pomahaji tak rozlozeni vahy ;)
Ba jo..... jsem zapoměl, že nemáš kufr :D Moje chyba :D
Hele, ale u toho Priusu to bylo asi fakt poznat nejvíce, u Aurise či Corolly jsem tak ty baterky necítil :) Příště si dáte jen hybridní rozstřel, kdo zatáčí nejlépe :D
Hele, ale u toho Priusu to bylo asi fakt poznat nejvíce, u Aurise či Corolly jsem tak ty baterky necítil :) Příště si dáte jen hybridní rozstřel, kdo zatáčí nejlépe :D
Kufr mam, vejdou se tam az tri dopisni obalky! ;-) Ale zase je cely z karbonu :)
ad Ozzy 14:01
Prius plug-in? Tam je jich taky pořádně víc :-)
Ale nemusíš ani testovat jen si pučit když si na přezouvání nebo něčem stejnej Auris a při běžný jízdě silnicí co denně jezdim je rozdíl mezi hybridem nehybridem SAKRA poznat = bez přehánění v každý zatáčce
Prius plug-in? Tam je jich taky pořádně víc :-)
Ale nemusíš ani testovat jen si pučit když si na přezouvání nebo něčem stejnej Auris a při běžný jízdě silnicí co denně jezdim je rozdíl mezi hybridem nehybridem SAKRA poznat = bez přehánění v každý zatáčce
Srovnání nehybridního Aurise s hybridním nemám. Přemýšlím, jestli jsem jen nehybridní Toyotou vůbec :D Jo, Corollou, ale z roku 1994 :D
edit: Hilux přeci ! Sakra, moje paměť :D
edit: Hilux přeci ! Sakra, moje paměť :D
Náhodou, nebýt těch dvou zatáček, tak by ani nikdo pořádně nevyletěl z dráhy... a uznej, co by to bylo za sraz na letišti... :-)
hmm...nový Golf byl pro mne težko stravitelný :no: ale ještě jsem neviděl tuhle hrůzu !
Novou Octavii :no:
Předek má obří tlamu..jako kdysi neprodejné Peugeoty. Alespoň ty světla nejsou šílené dělené jako po posledním faceluftu..jediný bod navíc.
Z boku auto vypadá dobře.. :yes:
zadek ala korea..se fakt opět nepovedl. :-(
Největší úděs je interier..to je masakr :no: :no: tablet trčící do nebe , tlačítka od ventilace nikde , otočné ovládní rádia a hlasitosti v čudu. :no: :no: :no: :'-(
Volantu ukradli třetí spodní držák? :-O
Jedině sedadla vypadají skvěle a polstr máme i na dveřích... ;-) hurááá
HIT to nebude..koupí to opět jen firmy a možná policie ČR :D
Novou Octavii :no:
Předek má obří tlamu..jako kdysi neprodejné Peugeoty. Alespoň ty světla nejsou šílené dělené jako po posledním faceluftu..jediný bod navíc.
Z boku auto vypadá dobře.. :yes:
zadek ala korea..se fakt opět nepovedl. :-(
Největší úděs je interier..to je masakr :no: :no: tablet trčící do nebe , tlačítka od ventilace nikde , otočné ovládní rádia a hlasitosti v čudu. :no: :no: :no: :'-(
Volantu ukradli třetí spodní držák? :-O
Jedině sedadla vypadají skvěle a polstr máme i na dveřích... ;-) hurááá
HIT to nebude..koupí to opět jen firmy a možná policie ČR :D
Dnes je velky milnik aj pre ACZ. Od dnes sa dozvieme, ze vsetky dotykove ovladania boli doteraz samozrejme uplne na nic, lebo ergonomia, bezpecnost a tie typicke zvasty a od dnes je dotykove ovladanie uplne OK, intuitivne, bezpecne, v zornom poli, moderne a samozrejme nebude vadit nicomu - ani nastavovaniu klimy. Tesim sa na test :-)
tato octavka hra do karat dnes uz hlavne fleetom ale ako sukromne auto si ju teda dnes uz predstavit ani neviem... aka to zmena voci nejakej nie tak davnej O2 ktora bola sikovna prave este aj ako sukromne auto... ;-\
ja uz ani tu sucasnu O3 pred barakmi nikde nevidim.. za to O2 je skoro vsade... a tato O4 ej este sirsia a dlhsia ako O3 .. takze je mi jasne ze opat to vyzera hlavne na firemny pohrebak ale rodina si uz kupi radsejdo mesta sikovnejsieho tucsona ktory ma defakto rovnaky razvor aj priestor v kabine ako tieto manazerske prerastene obludy .. navyse aj ta kabina O4 mi pride ze uz ide viac po style fleetoch ako po praktickosti bezneho sukromnika ... ono bude to hit... ale obavam sa ze uz taky ten rodinny cesky sen z cias O2 to uz nebude... tym bude uz skor scala :yes:
ja uz ani tu sucasnu O3 pred barakmi nikde nevidim.. za to O2 je skoro vsade... a tato O4 ej este sirsia a dlhsia ako O3 .. takze je mi jasne ze opat to vyzera hlavne na firemny pohrebak ale rodina si uz kupi radsejdo mesta sikovnejsieho tucsona ktory ma defakto rovnaky razvor aj priestor v kabine ako tieto manazerske prerastene obludy .. navyse aj ta kabina O4 mi pride ze uz ide viac po style fleetoch ako po praktickosti bezneho sukromnika ... ono bude to hit... ale obavam sa ze uz taky ten rodinny cesky sen z cias O2 to uz nebude... tym bude uz skor scala :yes:
Najviac sa ako nových do súkromných rúk predalo prevej generácie. Dvojkových vidíš veľa hlavne preto, že im proste padli ceny a dnes dvojkovú v dízli kombi kúpiš za nejakých 3000 € a nebude to totálna haraburda.
Volant mne osobne nevadí, ten volič je taký nejaký čudný, chcelo by to vyskúšať, ale ak dobre pozerám, tak výplne dverí sú plastoplastové či zle vidím? A ak vezmeme v úvahu, že toto sú tie top of the top verzie, tak si ani nechcem predstaviť čo bude mať základ.
mne sa nepaci ten volant ale uznavam ze v praxi to nicomu nevadi .. ale ta stredova vybulena konzola je kusok mimo... nesedi mi... aj vzhladom na tu hranatost auta a celkovy krystalovy styl mi pride akoby ju zobrali z nejakeho fiatu alebo neviem . .. golfik sa mi paci daleko viac a predpokladam ze aj novy leon bude krajsi.. uvidime :yes:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kde vidíš eleganci na Focusu?! :-O
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já vím, já ho jezdil, líbil se mi i s 1.0EB a torzní tyčí.. o lepší verzi nemluvě. Mne se STline líbí nejvíce, tmavé doplňku mu sluší víc, než chrom z Titanka, hlavně přední maska ....ale proti gustu..
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
EcoBlue 1.5 je nový motor? Já bych řekl, že narozdíl od dvoulitru je to ten stejný, který už byl ve FoFo III. To jsem zkoušel s powershiftem, jelo to hezky, ale žralo to stejně, jako Mondeo se silnějším dvoulitrem v AT a AWD.
Mne se líbil Ecoboost R3 1.5, výkonu dostatek a na tříválec fakt fajn auto.
Mne se líbil Ecoboost R3 1.5, výkonu dostatek a na tříválec fakt fajn auto.
Proti této Oktávce je Focus král ! :-|
Tablet trčí..ale ovládání tlačítky je ideální..volant super , pěkné budíky :yes:
Dobře Ford..
Tablet trčí..ale ovládání tlačítky je ideální..volant super , pěkné budíky :yes:
Dobře Ford..
Focus je best of tahle tedy nižši středni třida a svezeni je prostě jak od fordu a jestli ti jde o auto tak ještě civic. Od škodovky nemužeš čekat nějaky zažitek. Podpruměrne auto s nadpruměrně vozenym vzduchem. Kdo ma rad auta tak bez zajmu.
Mazda 3 jezdí taky dobře, Megane má super motory, Oktavky jdou největší s některé motory jsou živější, než konkurence, každé má něco...
S renaulty mam nějaky "zažitek" a ne děkuji...raději se poohlidnu jinde. A rocco siffredi tedy velky penis neni nic pro mě jako někdo kdo rad auta řidi.
Design je věcí osobního vkusu. Když jsem viděl poprvé Octavii, říkal jsem si, proč je tak asijská, ale tenhle Focus je opravdu až ošklivý. A žádnou krásu nevidím ani v interiéru.
Tohle opravdu ne, je to takový mix auta z devadesátých let s moderními prvky a trochy asijského designu, který se začal u dříve strohých, rovných a pravoúhlých hran a tvarů aut objevovat.
Krok zpět. Jízdně asi bude fajn, ale dívat bych se na něj nemohl. Ani ta boční silueta není kdoví jak krásná s tím zlomem podélní linky, kterou už jsme někde viděli...
https://www.tribords.com/?…
Tohle opravdu ne, je to takový mix auta z devadesátých let s moderními prvky a trochy asijského designu, který se začal u dříve strohých, rovných a pravoúhlých hran a tvarů aut objevovat.
Krok zpět. Jízdně asi bude fajn, ale dívat bych se na něj nemohl. Ani ta boční silueta není kdoví jak krásná s tím zlomem podélní linky, kterou už jsme někde viděli...
https://www.tribords.com/?…
WinDiesel
No to jsme nečekal že diesel porazí plug-in hybrid v benzínu.
Takže PHEV bude stát hromadu peněz a kdejaký diesel si ho podá k snídani. :-!
I nejvýkonnější benzín poráží diesel jen o chlup.
No nechám se překvapit, třeba PHEV pomohou dotace :no:
Takže PHEV bude stát hromadu peněz a kdejaký diesel si ho podá k snídani. :-!
I nejvýkonnější benzín poráží diesel jen o chlup.
No nechám se překvapit, třeba PHEV pomohou dotace :no:
Dotace PHEV budou zlomečíčíček dotací nafty = si fakt NEPOUČITELNEJ
Nebo to fakt doteď prostě NECHÁPEŠ? :-!
Navíc u nás dotace nejspíš nebudou = šéf státu https://eurozpravy.cz/…lerova.dcfc3558/ má velkej byznys z každýho prodanýho litru nafty i benzínu a skoromonopol na adBlue = ten PHEV a vodík a nic jinýho krom SVÝHO byznysu podporovat nebude
Lidem u nás doteď nedošlo jak MOC ŠPATNĚ je ho zvolit kontrolovat = sám sebe :D
Nebo to fakt doteď prostě NECHÁPEŠ? :-!
Navíc u nás dotace nejspíš nebudou = šéf státu https://eurozpravy.cz/…lerova.dcfc3558/ má velkej byznys z každýho prodanýho litru nafty i benzínu a skoromonopol na adBlue = ten PHEV a vodík a nic jinýho krom SVÝHO byznysu podporovat nebude
Lidem u nás doteď nedošlo jak MOC ŠPATNĚ je ho zvolit kontrolovat = sám sebe :D
Cena benzín / nafta je zatížená z poloviny daněmi - to mi jako doatce moc nepřipadá.
Popravdě eště víc = přes polovinu. Samotná původní cena je přitom jen asi třetina ceny co platíme na konci
Nicméně nafta je giganticky zvýhodněná = uměle podporovaná = proti benzínu. V menšim státě našeho typu je to pár desítek miliard ročně = čistě na dani 2ciferný číslo miliard
Což jen tak mimoděk upřednostňuje zvýhodňuje silniční nákladní dopravu před železnicí = bravo :yes:
Vtipnej černej humor na tomhle je že fandum nafty jako WinDiesel = vadí budoucí možná podpora lokálně bezemisních aut :-)
U nás to na podporu vodíku a EV hned tak nevidim = je to viz já 19:47 přímo proti kapse premiéra státu = takže u nás přijde podpora lokálně bezemisních aut = jako poslední v Evropě = prostě až on nebude vládnou státu jako by to byla jeho firma = nebo jak to řiká :-!
Nicméně nafta je giganticky zvýhodněná = uměle podporovaná = proti benzínu. V menšim státě našeho typu je to pár desítek miliard ročně = čistě na dani 2ciferný číslo miliard
Což jen tak mimoděk upřednostňuje zvýhodňuje silniční nákladní dopravu před železnicí = bravo :yes:
Vtipnej černej humor na tomhle je že fandum nafty jako WinDiesel = vadí budoucí možná podpora lokálně bezemisních aut :-)
U nás to na podporu vodíku a EV hned tak nevidim = je to viz já 19:47 přímo proti kapse premiéra státu = takže u nás přijde podpora lokálně bezemisních aut = jako poslední v Evropě = prostě až on nebude vládnou státu jako by to byla jeho firma = nebo jak to řiká :-!
Pořát nerozumím tomu, jak je nafta dotovaná. Ta tvoje konstrukce je fake construct.
Ad-blue od GreenChem (A.B. firma) je kolosální podvod a neuvěřitelný "kokain" business pro majitele.
Ad-blue od GreenChem (A.B. firma) je kolosální podvod a neuvěřitelný "kokain" business pro majitele.
To že TY nejsi ekonom nebo si k tématu nikdy nic nečet = to fakt neznamená že to je MUJ konstrukt :-)
Těžko říct co na tom vidiš jako fake = a sranda že si na jednu stranu třeba Karel co koukám na jeho příspěvek stěžujou že to velký pokřivení ve prospěch nafty zmiňuju příliš často = a furt a furt sou lidi co se snažej ho popírat. Což je zajímavý = PROČ myslíš že bys to měl vědět = rsp. proč si myslíš že to víš a já se pletu nebo eště hůř si vymejšlim? :-)
Pro mě je to fascinující protože VĚTŠINA diskutérů tady = reagovala napoprvé = podobně jako ty
Pak přešli na to že to je 1 koruna = což nehraje roli. Pak na správnější 2 koruny atd. = ale byla to DŘINA to vysvělit a dávat odkazy a vysvětlovat a... :D
Silný zvýhodnění nafty = přiznává třeba i její velkej fanda Vaculík = důkladnějš je to probíraný od Dieselgate. Je to tak moc = že bez toho zvýhodnění vlastně běžný naftový auta vůbec nedávaj smysl
No Andrej estébák má peníz i z KAŽDÝHO u nás prodanýho litru nafty a benzínu = jen kmotr Mrázek ví jak to po něm velmi oblíbenej předseda vlády https://eurozpravy.cz/…lerova.dcfc3558/ zdědil :-!
Takže u nás fakt žádnou podporu něčeho na čem nevydělává = nečekám ;-)
Těžko říct co na tom vidiš jako fake = a sranda že si na jednu stranu třeba Karel co koukám na jeho příspěvek stěžujou že to velký pokřivení ve prospěch nafty zmiňuju příliš často = a furt a furt sou lidi co se snažej ho popírat. Což je zajímavý = PROČ myslíš že bys to měl vědět = rsp. proč si myslíš že to víš a já se pletu nebo eště hůř si vymejšlim? :-)
Pro mě je to fascinující protože VĚTŠINA diskutérů tady = reagovala napoprvé = podobně jako ty
Pak přešli na to že to je 1 koruna = což nehraje roli. Pak na správnější 2 koruny atd. = ale byla to DŘINA to vysvělit a dávat odkazy a vysvětlovat a... :D
Silný zvýhodnění nafty = přiznává třeba i její velkej fanda Vaculík = důkladnějš je to probíraný od Dieselgate. Je to tak moc = že bez toho zvýhodnění vlastně běžný naftový auta vůbec nedávaj smysl
No Andrej estébák má peníz i z KAŽDÝHO u nás prodanýho litru nafty a benzínu = jen kmotr Mrázek ví jak to po něm velmi oblíbenej předseda vlády https://eurozpravy.cz/…lerova.dcfc3558/ zdědil :-!
Takže u nás fakt žádnou podporu něčeho na čem nevydělává = nečekám ;-)
Elektřina je neuvěřitelně zvýhodněná vůči naftě i benzínu, e-auta nedvávají žádný ekonomický smysl a hybridy jsou legalizace dieselgate. A Němci konečně přiznali, že diesely se zdaleka tolik nepodílí na znečištění a jejich zákazy vjezdu do měst byla totální blbost.
https://www.idnes.cz/…903_automoto_fdv
kurnik kdybych si pamatoval kdeze sem to tady predpovidal a bude jeste hur ....
kurnik kdybych si pamatoval kdeze sem to tady predpovidal a bude jeste hur ....
twistedTSD
Design se mi zatím zepředu líbí méně, než jsem čekal. Kombi zezadu super, lift působí trochu asijsky. Interiér podle mě není krok správným směrem. Motorizace asi v pohodě a po stránce moderních technologií jednoznačně krok vpřed.
Wow efekt se úplně nedostavil, ale svého předchůdce ve fleetech spolehlivě nahradí.
Wow efekt se úplně nedostavil, ale svého předchůdce ve fleetech spolehlivě nahradí.
Mne na tom předku ruší ta optická mezera kolem masky. K čemu to je, to teda nevím.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jsně , auto se moc nepovedlo , šup s ním do firem !
Když budou slevy 20-25% bude to fleet HIT !! :-)
Když budou slevy 20-25% bude to fleet HIT !! :-)
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
aj ja som cakal spredu ze to bude krajsie ale na druhej strane som tusil ze sa to kusok bude ponasat aj na scalu a tu zazraky proste nejde spravit ... firmy to budu opat kupovat takze O4 sa nema coho bat ;-) .. akurat bezny sukromnik dnes uz asi radsej kratsi sikovnejsi sportage alebo tucson v podobnej cene...
Mno mne príde litf zboku jednoznačne s najlepším, najkrajším profilom oproti všetkým predchádzajúcim generáciám. Ten príklon k tvarom Superbu šmrncnutý Volvom jej pridal na elegancii a teda rovnako ako u Superbu je u mňa víťaz lift a nie kombi.
Mně u předchozích generací vyhovovalo, že nebyly šmrncnuté (téměř) ničím. Generické sedanoliftbacky s obdobnou zádí můžeme přehazovat vidlemi.
araj ad namrmic
Moje postřehy - nikou to nevnucuji ;-)
1) Při pohledu na předek mě hned napadlo Maserati (to ten chladič)
2) Z boku ještě menší okna
3) Zadek bez loga? Já bych řekl nic moc
4) Přístrojovka s pruhama na stranách je fakt hrůza (jinak asi koncernový styl grafiky)
5) Středový displej je asi jako balení brambůrků! Velkej pytel a uvnitř cosi do poloviny.
1) Při pohledu na předek mě hned napadlo Maserati (to ten chladič)
2) Z boku ještě menší okna
3) Zadek bez loga? Já bych řekl nic moc
4) Přístrojovka s pruhama na stranách je fakt hrůza (jinak asi koncernový styl grafiky)
5) Středový displej je asi jako balení brambůrků! Velkej pytel a uvnitř cosi do poloviny.
mne vacsi superb pride krajsi.. ale vlastne aj mensia scala .. akoze nova O4 nie je skareda ale priznavam cakal som spredu kusok "viac" ... rovnako jej dalsie natiahnutie rozmerov mi vzhladom na dany segment pride uz kontraproduktivne .. kto dnes potrebuje 4,7m dlhe auto nizsej strednej triedy? ... ved tu aj masivny hroch ako tucson bude v meste praktickejsi kedze je kompaktnejsi ( kratsi o 20cm ) a pritom razvor ma defakto rovnaky!!! ako tato nova octavka... ja sa ani uspechu SUVecok dnes uz nedivim ked vidim tie dnesne uz vsetko preradstene lifty a kombiky ktore sa na papieri stale hraju na sikovne kompakty ale v praxi su to uz pre vacsinu ludi v meste neprakticke a nekupitelne hebeda... ( napr. aj astra kombi .. ta ma este viac ako 4,7m .. asi aj preto dodnes ju skoro nikde nevidim... ale necudujem sa .. to daleko viac vidim mensi sikovnejsi clio kombik v meste )
winder
Toto auto ma necháva chladným. Nič, čím by ma zaujalo, na druhej strane nič na zvláštnu kritiku. Taký priemer. V rámci zvyklostí koncernu laik novú Octaviu neodlíši od Superbu, od starej Octavie a možno ani od niektorých Volkswagenov. Na ceste sa stratí, aj keď bude na každom rohu.
Nerozumiem neustálemu rastu objemu kufra. Na čo je to dobré? Všetci vozia skrine a chladničky? Prečo má mať auto kompaktnej triedy kufor, kde nedočiahnem na jeho koniec, kým si do neho neľahnem?
Zvonka mám trochu divný pocit z prednej časti. Mriežku chladiča ako keby slabo nalepili a ona im spadla nižšie ako chceli. Nevyzerá to bohvieako. Ani ten nasrdený výraz sa podľa mňa pre primárne rodinné auto veľmi nehodí.
Vzadu by to bolo OK, ale hlboký prelis pod svetlami pre zmenu pôsobí, ako keby tam niekto zaťal veľkú mačetu a keď ju vytiahol, tak to nechali tak. Nie je to žiadna tragédia, ale mohlo to byť lepšie. Nápis Škoda cez celé zadné čelo si mohli odpustiť. Neviem prečo, ale nevyzerá to ani zďaleka tak dobre ako na autách Volvo. Že by medzi jednotlivými písmenami boli priveľké medzery? Keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté.
Bočný profil je neslaný-nemastný, zameniteľný prakticky s čímkoľvek. Neviem, kto vymyslel deliacu čiaru medzi kapotou a blatníkom práve v mieste lomu, z niektorých pohľadov kraj plechu kapoty trčí do priestoru ako keby tam nepatril. Všimol som si už pri Superbe, že fotografi sa snímkam z toho uhlu vyhýbajú. Ale keď ide takéto auto v pruhu vedľa vás a o niečo pred vami, ten detail udrie do očí. Okopírovali zo Superba ten najkontroverznejší dizajnový prvok.
Interiér celkom vpohode, až na nechutne široký stredový panel. A tiež tá telka v strede vyzerá, ako keby ju zobrali z niečoho iného a vtlačili do palubky na poslednú chvíľu. Tiež by to chcelo viac farieb a života, je to všetko nejaké čiernobiele.
Celkovo to ujde, a môže sa páčiť, prečo nie. Ale nie som happy, niet veľmi z čoho.
Nerozumiem neustálemu rastu objemu kufra. Na čo je to dobré? Všetci vozia skrine a chladničky? Prečo má mať auto kompaktnej triedy kufor, kde nedočiahnem na jeho koniec, kým si do neho neľahnem?
Zvonka mám trochu divný pocit z prednej časti. Mriežku chladiča ako keby slabo nalepili a ona im spadla nižšie ako chceli. Nevyzerá to bohvieako. Ani ten nasrdený výraz sa podľa mňa pre primárne rodinné auto veľmi nehodí.
Vzadu by to bolo OK, ale hlboký prelis pod svetlami pre zmenu pôsobí, ako keby tam niekto zaťal veľkú mačetu a keď ju vytiahol, tak to nechali tak. Nie je to žiadna tragédia, ale mohlo to byť lepšie. Nápis Škoda cez celé zadné čelo si mohli odpustiť. Neviem prečo, ale nevyzerá to ani zďaleka tak dobre ako na autách Volvo. Že by medzi jednotlivými písmenami boli priveľké medzery? Keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté.
Bočný profil je neslaný-nemastný, zameniteľný prakticky s čímkoľvek. Neviem, kto vymyslel deliacu čiaru medzi kapotou a blatníkom práve v mieste lomu, z niektorých pohľadov kraj plechu kapoty trčí do priestoru ako keby tam nepatril. Všimol som si už pri Superbe, že fotografi sa snímkam z toho uhlu vyhýbajú. Ale keď ide takéto auto v pruhu vedľa vás a o niečo pred vami, ten detail udrie do očí. Okopírovali zo Superba ten najkontroverznejší dizajnový prvok.
Interiér celkom vpohode, až na nechutne široký stredový panel. A tiež tá telka v strede vyzerá, ako keby ju zobrali z niečoho iného a vtlačili do palubky na poslednú chvíľu. Tiež by to chcelo viac farieb a života, je to všetko nejaké čiernobiele.
Celkovo to ujde, a môže sa páčiť, prečo nie. Ale nie som happy, niet veľmi z čoho.
Tiez mam zmiesane pocity. Nieco super, vyzera to dobre po kuskoch a ako celok skor akesi nemastne neslane. Lift tlusta berta dizajnovo, kombi lepsie - ten schod po sklopeni sedaciek tam snad budu mat naveky naviac ako hovoris honba za litrami v kufri, ale pride mi, ze priestor v druhej rade sa zmensil. Podla fotiek popracovali na sedadlach a maju tam dobre napady, ale uvidi sa nazivo ako ten interier bude posobit, ci to konecne aj materialovo stupne, alebo standardna bieda.
Staci, ze raz treba preniest chladnicku alebo pracku a kufor sa hodi. Skor je otazka, preco by velky kufor mal vadit, ked auto ma normalnu dlzku aj hmotnost.
Potrebujem raz presťahovať celý dom. Tak si kúpim ťahač s návesom, však aj s ním sa dá ísť na nákupy. ;-)
Ty nejezdís na dovolený? Nebo nemáš děti? Takový lyže ve čtyřech na týden spotřebují hodně místa.
V tom máš pravdu. Objem kufra ako taký nemusí byť pravdaže prekážkou, u Octavie je pre mňa prekážkou jeho tvar, resp. dĺžka, a tým pádom ťažká dostupnosť niektorých jeho "zákutí". Hlavne pri menšom nákupe je všetko po prvom silnejšom zabrzdení až pri zadných operadlách. A potom to stade ťaháš s hlbokým predklonom a nohavicami ušpinenými od nárazníka. Alebo to vyberáš s ešte nepohodlnejším predklonom cez zadné bočné dvere spoza sklopeného operadla. Pravdaže, stačí tam dať nejaký sieťový program, ale kto si ho kúpi? Väčšine ľudí je ľúto zaň zaplatiť, a keď tie sieťky nepotrebuješ, je to proste bordel naviac, ktorý prehadzuješ v aute kade-tade, až kým sa zase raz neprinútiš to zase nejak cez ten nekonečný kufor ponaťahovať. Vidíš to inak?
No však si odpovídáš sám - síťový program je řešení, tašku můžeš navíc zavěsit na háček, nebo si pořídit nějaké krabice na suchý zip třeba... různých forem je spousta.
Já měl sítě v minulém autě sériově bez příplatku, ale myslím, že samostatně byla cena do 1000Kč.
Když síťky nepotřebuju, tak je odepnu na té zadní straně a nacpu je dopředu k opěradlu. Kdybych je chtěl sundat úplně, určitě by se vešly někam pod podlážku k rezervě, to ale nedělám.
Já měl sítě v minulém autě sériově bez příplatku, ale myslím, že samostatně byla cena do 1000Kč.
Když síťky nepotřebuju, tak je odepnu na té zadní straně a nacpu je dopředu k opěradlu. Kdybych je chtěl sundat úplně, určitě by se vešly někam pod podlážku k rezervě, to ale nedělám.
Riešenie to síce je, ale pravdu povediac tiež nejak nenadchne, z môjho pohľadu kompromis, ktorý si musím dokúpiť.
No a pak je otázkou, jestli je horším kompromisem dokoupit si pár kravin za pár stovek a mít k dispozici velký kufr, nebo mít raději malý kufr. Já jsem celkem prcek, mám Kodiaqa s obr kufrem a přece jen vyšší nakládací hranou, a kalhoty si zas tak často neušpiním. A to nepoužívám ani síťový program, ani zarážky na suché zipy, které jsem k autu dostal. Kufr zaplním při každé dovolené vč. rakve. Samozřejmě někomu může stačit kufr poloviční, nic proti.
velmi trefne nazory :yes:
urcite to bude super auto ale povedzme novy golfik je skutocne auto ktore by som si vedel predstavit aj realne ako sukromne auto ... kdezto octavka mi pride uz velke monstrum . tiez netusim komu dnes este treba na behanie po meste a do prace taketo megakufre za zadkom :-O
s tym "lomom" kapoty vs blatnik "a la superb" ktory je prave na hrane kasne suhlasim... niekedy to nevyzera moc stastne ... napr z tohto pohladu tam vznika akasi divna fuga po boku kasne https://img2.auto.cz/…ull/5531911_.jpg .. v reale som si to uz vsimol viackrat ale tak na tmavych kuskoch to tak nevidno lebo sa to strati medzi tmavymi plechmi .. ale na bielom superbe je to vidiet pekne tu podivnu "skulinku" po boku predku :-|
mne sa interier teda tiez nejak moc nepaci... preco mam stale pocit ze O2 bola krajsia ako O3 a zase O3 krajsia ako O4 .. hmmm ;-\
urcite to bude super auto ale povedzme novy golfik je skutocne auto ktore by som si vedel predstavit aj realne ako sukromne auto ... kdezto octavka mi pride uz velke monstrum . tiez netusim komu dnes este treba na behanie po meste a do prace taketo megakufre za zadkom :-O
s tym "lomom" kapoty vs blatnik "a la superb" ktory je prave na hrane kasne suhlasim... niekedy to nevyzera moc stastne ... napr z tohto pohladu tam vznika akasi divna fuga po boku kasne https://img2.auto.cz/…ull/5531911_.jpg .. v reale som si to uz vsimol viackrat ale tak na tmavych kuskoch to tak nevidno lebo sa to strati medzi tmavymi plechmi .. ale na bielom superbe je to vidiet pekne tu podivnu "skulinku" po boku predku :-|
mne sa interier teda tiez nejak moc nepaci... preco mam stale pocit ze O2 bola krajsia ako O3 a zase O3 krajsia ako O4 .. hmmm ;-\
hugino
Velmi pekná.Ale viac sa mi páči liftback.Bude mať úspech.Takže čakáme už len na Leon. :-)
LW
Limity co2 ženou do krajnosti úplně vše. I odpor vzduchu musel být snížen. Ale aby z toho čumáku udělali velrybu? Do takových krajnosti jit nemuseli..
Jezdec667
A co cena, ta tam asi žádná nepadla, a ceník až na konci listopadu.
Ceny můžou bejt hodně zajímavý = je možnost že budou blíž současnýmu Supu než končící Oktě
Pamatuješ, co jsem psal o tom, že si myslím, že má pomalu nahradit Superb....? :D
Posledne ceny, co som pozeral, tak Superb bol porovnatelne drahy ako Octavia, lebo Superb mal vsetko v zaklade a do Octavie bolo treba vsetko priplacat. Rozdiel v cene minimalny.
Pepe_____
To je nova Chevrolet Epica? :D
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Rasto
Zvonku podľa mňa veľmi pekné - možno trochu ten predok mohli inak urobiť, ale ako celok sa mi to páči.
Vnútri sa mi nepáčia divne malé výduchy ventilácie umiestnené tak nízko, že pri manuálnej prevodovke mi to bude fúkať na ruku.... Za mňa dosť blbosť. Takisto škoda, že madlá dverí nedostali krajší a príjemnejší materiál. A no volant... Snáď bude ten športový trojramenný vyzerať lepšie :D
EDIT: samozrejme bohužiaľ všetko dotykové.... čo je smutné...
Vnútri sa mi nepáčia divne malé výduchy ventilácie umiestnené tak nízko, že pri manuálnej prevodovke mi to bude fúkať na ruku.... Za mňa dosť blbosť. Takisto škoda, že madlá dverí nedostali krajší a príjemnejší materiál. A no volant... Snáď bude ten športový trojramenný vyzerať lepšie :D
EDIT: samozrejme bohužiaľ všetko dotykové.... čo je smutné...
abc
a agitačná kampaň začala
masáž mozgov je na svete
a funguje
masáž mozgov je na svete
a funguje
honzaHK
Já jsem tedy nadšen, až jak moc se to v mých očích povedlo. Navázali na čtyřočko (nevadilo mi) a přitom z toho elegantně vybruslil. Linie čumáku harmonický navazují jedná na druhou, zbytek auta je pak osvědčený recept a la Superb. Navíc ventilované sesle! :yes:
Ventilované sesle simply clever:DDD ....jak dlouho je už má konkrurence:)
Tak povidej kdo a jak dlouho ma ventilovany sesle v nizsi stredni :-! ... Astra, i30 a ?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak povídej. Když mluvíš o konkurenci, pak zůstaň u nižší střední. Tam je to pouze astra, i30 a ceed a navíc pouze v posledních generacích. To není dlouho ani hodně.
Jo i mě se to líbí, má to šmrnc. Konečně dostala nějaká Škoda od dob Octy 1 RS pořádný sedadla ( AGR + prodloužitelný sedák). Ale není to bez chybičky .To ovládání všeho dotykem to mě teda irituje. A když nabízí tolik druhů podvozků - standartní, sportovní, zvýšený a adaptivní, tak mohli za příplatek dát i víceprvek pro 110 Kw.
GEORG69
Na fotkách vypadá hezky.Otázka bude cena a vzhled auta za normální peníze.Už za trojku byla slušná konfigurace za cca. 650tis. a to je za to auto docela ranec. Bez urážky za ty peníze je to vyždy předražené o 100tis.
Vzdyt v pohode, jdi si koupit to jine auto levnejsi o 100 000, kdyz vas bude hodne moc, tak Skodova zlevni... Ale zatim spis nestihaji vyrabet, takze maj na tu predrazenost asi jinej nazor nez ty...
Vážený to jsme si nerozuměli. Já mám Passata za cenu Octavie a to pokud máte srovnání je celkově jinde. Potom je na místě otázka, zda jsem hlupák já s Passatem za 650(po slevě) nebo ti ostatní s Octavií za 650??? :-!
Vážený pane, jabka a hrušky. Passat za 650 ve slušné konfiguraci je nejspíš fleet s obří slevou, protože slušný passat je tak milion. A ten samý fleet pak samozřejmě za tu oktávku nedá 650, ale spíš 450, logicky.
Jinak, ten kdo moc nerozumí jsi spíš ty, protože kolega ti psal něco úplně jiného, a tvoje odpověď s tím co napsal vůbec nesouvisí.
Jinak, ten kdo moc nerozumí jsi spíš ty, protože kolega ti psal něco úplně jiného, a tvoje odpověď s tím co napsal vůbec nesouvisí.
Vážený to jsme si nerozuměli. Já mám Passata za cenu Octavie a to pokud máte srovnání je celkově jinde. Potom je na místě otázka, zda jsem hlupák já s Passatem za 650(po slevě) nebo ti ostatní s Octavií za 650??? :-!
holden1
se da posouvat predni sedacka pouze v rozsahu 9cm? u minule 24cm. to jako fakt?
u minule podelne vpredu 107cm a u tohodle zmetka 97cm? to je pro lilipiuty?
u minule podelne vpredu 107cm a u tohodle zmetka 97cm? to je pro lilipiuty?
pradeda777
je to auto tak šíleně dlouhé? Cca 4.7m je na auto, které se má primárně pohybovat v parkovištích OC absolutně nepraktické. Už O3 bojovala na parkovištích s místem. A tady ještě 3cm přidali...nechápu :'-(
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a ktery? blby Misy nebo vorvany Simcy
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
suhlas.. presne o tom pisem nizsie.... pri rovnakom razvore auto este zbytocne natiahli o dalsie 3 centimetre.. ved uz terajsia O3 je v danom segmente obluda... akoze O2 este bola prakticka sikovna ale O3 aj nova O4 su podla mna uz zvytocne prerastene obludy... za mna O2 bola este taka fakt celkom aj kompaktna octavka... proste uz masivna solidna rodinna ale este nic prerastene ..... ale uz O3 a obzvlast tato nova O4 su ale fakt neskutocne hededa... ;-\
Primárně pohybovat na parkovištích OC? Problém s 3cm?
Dědo, ty jsi koštoval? ;-)
Dědo, ty jsi koštoval? ;-)
Tady nejde tak o ty 3cm, ale hlavně o toho půl metru "včera a předevčírem"....ty dnešní 3cm jsou už jen takový poslední hřebík do rakve..... :-( U nás u Lídlu se s cca 4.7 m dlouhým vozem při parkování pořádně zapotíš.... ;-)
A ty dneska nejsi schopnej koupit auto v té velikosti jakou chceš?
Já mám auta dvě. Jedno do Lídlu a druhé mimo město. Já spíš myslím na ty lidi, kteří mají jen jedno větší auto a do Lídlu chodí raději pěšky. No stress. Znám takových několik.....
Posolak
Víte co? Auto vypadá super. Moc rád bych ho bral jako další služebák. A to jsem jezdil Insignii, minulou i aktuální Audi A4, minulou 3er, 4er, XC90, XC60, VW Passat, KIA Sorento.
Auto se mi prostě líbí. Ano, motory byly kdysi možná lepší, ano, joystick se nelíbí ani mně, ale bude to prostě auto. A dobré auto.
Takže paní office magerko, není nutno hledat dál. Pro mě prosím Style, šedá Business, 1.5TSI, DSG a pár příplatků. :-)
Auto se mi prostě líbí. Ano, motory byly kdysi možná lepší, ano, joystick se nelíbí ani mně, ale bude to prostě auto. A dobré auto.
Takže paní office magerko, není nutno hledat dál. Pro mě prosím Style, šedá Business, 1.5TSI, DSG a pár příplatků. :-)
Ada je zase tady
předek už není tak blivný, jako v dosavadním modelu. Bude slušet Kokodákovi, který je až dosud pro ty čtyři oči těžko prodejný. Interiér? - snad volant. Jinak hrůza hrůzoucí :no:
Bude to hit pro kindermanagement typu obchodní cestující. Seriózní kupující půjdou do něčeho jiného.
Bude to hit pro kindermanagement typu obchodní cestující. Seriózní kupující půjdou do něčeho jiného.
Uživatel_5340709
Boční profil, když odmyslíte tvar světel, je přesně audi A4 B8 facelift. I ty prolisy sedí.
to ze schade recykluje audi je snad davno znama vec.
reign88
Za mna OK, za 2 :-). Sam by som si ju nekupil, ale ak mi ju v praci ponuknu ako sluzobak nevaham.
Dzakobo
Ne že by byl design propadák, ale k mistrovským liniím to má daleko, takže jsem dal za 3. Ale cca 85% hlasujících dalo 1 nebo 2, fakt národ trubek uchcávajících nad každým škodováckým výplodem.
Odcházející model octavie se mi líbí mnohem víc (jo, na 4 oči jsem si trochu zvyknul), u liftbacku se mi nelíbí svažující se "ponton" - prostě ten "horizontální" kus plechu navazující na sklo. Vzhled předku je diskutabilní. V interiéru nemůžu pochopit dvouramenný volant (i funkčně na prd) a snižování počtu tlačítek se mi taky nelíbí. Zlatí H/K, že jo, Toppere :-[]
Odcházející model octavie se mi líbí mnohem víc (jo, na 4 oči jsem si trochu zvyknul), u liftbacku se mi nelíbí svažující se "ponton" - prostě ten "horizontální" kus plechu navazující na sklo. Vzhled předku je diskutabilní. V interiéru nemůžu pochopit dvouramenný volant (i funkčně na prd) a snižování počtu tlačítek se mi taky nelíbí. Zlatí H/K, že jo, Toppere :-[]
Je to klasika, zas bude strasne zavisiet na vybave. OIII FL vo vyssich vybavach a s LED tiez nevyzerala zle :-).
ProchyToman
A vite treba ze Mini Cooper Clubman ted dostane novy vykon 306 koni ve verzi John Cooper Works. Jo bude to stat milion. Ale to RS octavia pico f kombiku taky podobne ne? Ale co, aspon to nebude mit kazdej bambula
uxauxa
pokud se tohle dostane do produkce tak příští rok škodovka v M.Boleslavi opravdu zkrachuje a celé se to stěhuje do turecka ,a škodovácí jsou bez práce a peněz to fakt raději tu dacii..
Emel
Jo, najde se pár detailů... třeba ten zadní spoilerek u kombíku mi úplně nesedí... a čumák není úplně bez výhrad. Ale ten omílaný posun k Superbu tam je a to je moc dobře.
Pokud to měl Superb vedle Octavie dosup těžké, tak teď bude evidentně ještě hůř... vzhledem k tomu, že Octavia dostává novější techniku, třeba silnější top naftu atd. I "slabé" 2.0TSI se stovkou pod 7 vypadá dobře (mimochodem, fakt je u top motorizací kombík rychlejší než lift, nebo je to klasická chyba v tabulkách?). No, Superb je na tahu, další generace za dveřmi... uvidíme.
Trošku horší je to uvnitř... volant, infotainment... ale to už se vědělo. Sedačky vypadají dobře, pokud půjdou AGR v látce, tak to bude fajn. A verzi bez panoramy snad zůstane i schránka na brýle...
PS: ještě pár dní se tu klucí můžou bavit diskusema o tom, jestli to zdraží o 150 nebo 200t... :-)
PPS: na první dojem se mi snad poprvé líbí lift víc než kombík, to zadní víko je hezký: https://img2.auto.cz/…ull/6020827_.jpg
Pokud to měl Superb vedle Octavie dosup těžké, tak teď bude evidentně ještě hůř... vzhledem k tomu, že Octavia dostává novější techniku, třeba silnější top naftu atd. I "slabé" 2.0TSI se stovkou pod 7 vypadá dobře (mimochodem, fakt je u top motorizací kombík rychlejší než lift, nebo je to klasická chyba v tabulkách?). No, Superb je na tahu, další generace za dveřmi... uvidíme.
Trošku horší je to uvnitř... volant, infotainment... ale to už se vědělo. Sedačky vypadají dobře, pokud půjdou AGR v látce, tak to bude fajn. A verzi bez panoramy snad zůstane i schránka na brýle...
PS: ještě pár dní se tu klucí můžou bavit diskusema o tom, jestli to zdraží o 150 nebo 200t... :-)
PPS: na první dojem se mi snad poprvé líbí lift víc než kombík, to zadní víko je hezký: https://img2.auto.cz/…ull/6020827_.jpg
Jirka1
Nevím, co kdo čekal, ale jestli jste si všimli, u aut, která se dobře prodávají, se na design nechytá. Tedy se jen decentně upraví, ale jinak základní profil zůstává stále stejný. Použití podobných prvků s ostatními modely je nasnadě, i když si myslím, že by mezi modely mělo být více odlišností už jen kvůli okamžitému rozlišení typů. Ovšem interiér mě velmi pozitivně překvapil. Ale je třeba podotknout, že fotoaparát nemá dvě oči a pokud chci obsáhnout celý předek, dělá se to pomocí rybího oka, což celkový dojem zkreslí. Počkám si na jízdní testy a více informací ohledně výbavových stupňů.
Nevím, jestli je digitální přístrojovka to pravé ořechové, při určitém osvětlení sluncem je problém s viditelností.
Jinak mi vadí docela omezený výběr motorů a navíc nemožnost mít u nejsilnějších verzí mechanické převodovky.
Apropó - čtyři oka zůstala zachována... :-)
Nevím, jestli je digitální přístrojovka to pravé ořechové, při určitém osvětlení sluncem je problém s viditelností.
Jinak mi vadí docela omezený výběr motorů a navíc nemožnost mít u nejsilnějších verzí mechanické převodovky.
Apropó - čtyři oka zůstala zachována... :-)
Omezený výběr motorů? Fakt? Nespletl sis diskuzi?
Benzínový litr, patnáctistovka, dvoulitr. Nafta dvoulitr. CNG, Plug-in.
Co ještě chybí? Osmiválec??
Benzínový litr, patnáctistovka, dvoulitr. Nafta dvoulitr. CNG, Plug-in.
Co ještě chybí? Osmiválec??
No mě chybí PŘEVODOVKA = normální necukátor klasickej HDM automat. TO je to co mě odrazuje na skoro celym koncernu krom drahejch Audi kde přešli na klasiku ZF8HP
Ale motorů je díky sdílený technice a mraku vozů co se na ní vyrobí = fakt hafo
Ale motorů je díky sdílený technice a mraku vozů co se na ní vyrobí = fakt hafo
Jirka1
Takže přední sedačku musíte posunout o 10 cm zpět a není místo i na zadním sedadle za spolujezdcem.
Tomu říkám pokrok.
Člověk, který si myslí, že je okreskový dravec a mermo moci chce manuál, protože ho prostě ve své škodovce vždycky měl a jezdila přece rychle, by se v prvé řadě asi měl ohlédnout na sportovněji založené značky.
Jediná volba DSG pro vyšší motory je naprosto správná volba od ŠKODA.