Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Elektrický Lightyear One se chlubí nejaerodynamičtější pětimístnou karoserií světa

5 komentářů

kalousek
ovšem pro aerodynamický odpor je stejně tak důležitá i čelní plocha. Tu jsme se z článku ovšem nedozvěděli
martin.blader
Je to 2,236 m^2.
martin.blader
Tatra 77A ten koeficient 0,21 opravdu nemá. Reálnému autu bylo naměřeno kolem 0,36. To extrémně nízké číslo je z velmi zjednodušeného modelu 1:5, který až na tu vnější siluetu neměl s aerodynamikou skutečného auta nic společného. Měl jsem za to, že už to je dostatečně známé.
kalousek
Dobře známé je to laické veřejnosti. Odborné redaktory tohle poznání teprve čeká.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Odborná úroveň článků na ACZ je tristní = skoro možná vůbec NEJHORŠÍ ze všeho co znám

A relativně nová posila Mára = úroveň posouvá dál machi(avelli)m nasazenym směrem = což neni vtip :-|