Na jaře se světu představila nová generace Fordu Kuga, který nyní odhaluje české ceny. Ty jsou hodně rozmanité, stejně jako paleta výbav a pohonných jednotek.
Co mi neklapne? Ford se na českém trhu propadá. Ve srovnání YoY prodal Ford o nezanedbatelných 3800ks méně než loni... Proč asi? Nebo máš na mysli něco jiného? ;-)
Toper...novou Fiestu má manželka už 4 měsíce , ve verzi Active s metalízou , která má plasty kolem blatníků , zvýšený a krytý podvozek , 100k - bohužel benzín je tříválec , asistenty brždění , hlídní mrtvého úhlu a Full LED světla vpředu s LED vzadu , dynamcké blinkry , automatickou klimu , senzory a kameru , 17.ALU kola...u prodejce SLEVA -55 tis. Auto nebyla skladovka , bylo v Německu vyrobené za 7 týdnů !
Prodej naší Corsy po 12 letech byl nutný..auto začalo reznout u předních blatíků..
Výběr nebyl jasný , Ford vyhrál díky skvělému řízení a podvozku , poměr výkon/cena byl nakonec asi nejlepší.
Taky kromě tabletu na radio má všude čudlíky!
Ano Clio i Fabia byly o 30-50 tis levnější , ale nenabízely takovýto atraktivní balíček , který žena chtěla. A Corsa už pod PSA nepřipadala v úvahu..POLO zase má dodání 8-12 měsíců..nově se vyrábí v jižní :-O Africe
FORD je sice na první pohled dražší , ale v akci se dá koupit dost dobře.
U Fordu nic divnýho, cenu novýho auta vystřelí do nebes a pak to postupně klesá a klesá, až se dříve akční cena stane běžnou. Již od dob Fusionu, po premiéře byl snad za 450, brzy na to se z něj stal hit spořivých důchodců.
No to asi nebudou mít co prodávat. Pokud ty akční ceny jsou pravdivé, tak ani ty nejsou zajímavé. 3hrnek za 600tis v základu je stále úlet... ale tak Ford pomalu vyklízí pozice z trhu ;-)
On je taky rozdíl, jestli někdo kouká jen na internetu do ceníku v PDF, nebo si zajde k prodejci a zeptá se ho na kalkulaci.
Ta první sorta lidí nadává, že je všechno drahé, ta druhá sorta lidí dostane za nižší peníze lepší nebo lépe vybavená auta.
Oni to viaceré automobilky robia postupne, aby to tak nebolelo. Napr. Volkswagen zdražuje priebežne už nejaký ten mesiac, resp. rok. V dobe, keď som kupoval Golfa, stálo eRko 37700. Dnes stojí tesne pod 43t (pričom posledné zdraženie bolo tento mesiac). OK, v Rku je už povinne automat, ktorý bol predtým za 2500 eur, ale aj tak je to zdraženie o cca. 3000 eur. Pri výbehovom modeli!!! Nechcem si predstaviť, ako bude nacenený nový Golf, ale lacné to nebude.
Osobne predpokladám, že ak niekto nezačal zdražovať už tento rok (a väčšina začala, konkrétne mám odsledovaný VW, Audi, BMW), tak zdraží od nového roku a zrejme viackrát, povedzme od 1.1. a potom zase o nejaký ten mesiac, nech to nie je tak viditeľné. Ale cenovo dobre už bolo, bude len horšie.
Ahoj, ty děláš ve Fordu? Je možné někde sehnat na svezení Mondeo AWD TDCi AT 140kw s novým Ecoblue motorem a 8st HDM ? Co jsem se ptal, všude samý HEV.... .:) Popřípadě i slabší FWD s AT s novým Ecoblue...
Ja ti rozumim, ale pokud to chci fer srovnat tak musim vychazet z cen, kdy si nakonfiguruji vuz tak jak bych jej chtěl realně pořidit. Řešit skladovky to by bylo asi na hodně velke pitvani. A jinak, když zapatram v paměti a určitě jsem to i dřivěji zminil tak u Golfa to bylo prakticky to same. Prostě jen hra s čisly, kdy se sice ceniky měnily, ale finalni rozdil v ceně zanedbatelny. Jo a jinak u doprodeju u toho focuse, kdy realně šla opravdu cena dolu tak to byla akce kterou si zminil a to u kombiku, ktere byly za ceny HB. Jinak v ostravě 1.5EB v manualu byl na projeti. Jen ja se do toho vrhnul hned takže jsem byl vlastně prvni kdo s tim autem jel tedy krom 2 prodejcu takže auto mělo na tachu jen par km a ještě menši minus byl v tom, že to byl kombik.
Děkujeme za ceník a názor prodejce či fanouška, ale Fiesta je malá a proti předchůdci nic než zvýšení ceny nepřinesla. Její evropské výsledky mi oslnivé nepřijdou. A nastřelit ceník Kugy takovým způsobem, že člověk nemá ani motivaci jít se na ni podívat do showroomu, mi přijde jako strategie velmi idiotská.
Když na to koukáš takhle, tak na tom něco bude, ale kolikrát jsou lidé, kteří nepotřebují tu výbavu a bez ní si nemohou koupit to auto, které by chtěli, protože je prostě dražší a nemají na to. Fokus III před koncem začínal na 320 tisících +/-, ano s atmo 1.6, ale začínal, to už samo o sobě přitáhne do prodejny, chceš lepší motor? Ok.
Dnes taky většina skladových 1.5 EB stojí kolem 600 proto, protože jsou nabrány na sklad s AT, což zvyšuje cenu, Fokus III s tímto (R4) motorem byl kolem 450-500 tisíc a jsme u toho co píšu výše. Většina lidí v této cenové kouká po manuálu, proto radši vezme třeba... Oktávku TSI, Golfa, Leona a s manuálem.
Mezi námi, sehnat na projetí i R3 1.5EB byl docela problém, protože Ford nabral na sklad tuny litrových Ecoboostu v určité konfiguraci, protože jim to nutí takto FordČR... a tohle je hrob prodejů.
U focuse mam přehled a u něj rozhodně nemaš pravdu. Focus, už dlouhe roky stoji prakticky stejně. Nějakou akci OD, kdy se "vytrhla" a vyprodavala atmo 1.6 a cena byla od "3.50kč" bych do toho netahal. Dokonce když přišla nova generace tak ceny zustaly prakticky stejne. Ja sice taky žil v tom, že došlo ke zdraženi, ale trochu mě nakopl prodejce, ktery mi řekl, že sice ceny vypadaji na prvni pohled vyšši, ale realně je novy focus dražši akorat o to co mu přibilo na vybavě čemuš se mi nechtělo věřit. Tak jsem po nějake době srovnal konkretni verze a evidentně měl pravdu. Značnějši rozdil mohl udělat akorat konkretni prodejce a vyše slevy od něj, ale i tak by se jednalo max. o par tisic. Takže, kdybych si měl koupit stejne auto jako mam tak bych za něj dal každy rok prakticky stejnou častku včetně konce vyroby a u noveho modelu by zaleželo na slevě od prodejce, ale jinak po konfiguraci bych byl cca o 30tkč vyše. A těch 30tkč je zhruba suma za vybavove prvky navic oproti 3 generaci.
Jo, Woody dával odkaz pod Mazdou CX-30, zdražení bylo o cca 30t, pokud pamatuji.
Jinak jo - ty podpultové ceny nagana jsou pěkný, to už je jiná písnička.
Někdo sem v tomto týdnu dával odkaz na inzerát na skladovku, kde bylo napsáno, že cena platí jen do konce roku, pak bude dražší pro emisní pokutu, myslím ,že asi mluví o tomhle. Takže otázkou je, jak to doopravdy bude a o kolik se vše zdraží, všichni zatím straší, ale nic konkrétního :/ Za 600 je to hezká cena, to není o moc více, než stojí končící generace, kolik bude stát od 2020... kdo ví :/
Souhlas, nicméně jsem to myslel spíš tak, že valná většina lidí si neuvědomuje to, že auta po novém roce zdraží...plošně. Automobilky od ledna budou muset plnit emisní limity a u modelů, které jsou pro ně emisně nevýhodné (kromě mHEV, pHEV a BEV téměř všechno) se prostě bude zdražovat, aby zákazník pokryl event. pokutu, kterou bude automobilka platit. Zcela nejvíc se to dotkne automatů a čtyřkolek - proto bych byl rád, kdyby sis, jak píšeš níže, toho Tucsona v úplně stejné specifikaci spočítal i po novém roce. Věřím, že se budeš hodně divit.
Stačí zajít k jakémukoli prodejci a ceny, které píšu ti sdělí. Ten rozdíl cen je u Fordu normální...stávající Kuga je v základní ceně 2,0 nafta 110kW AWD Titanium Plus za 838 900 a v akční ceně aktuálně za 599 900Kč.
Abych se přidal k houfu kritiků, včera jsem si konfiguroval Tucsona, a za totéž co stojí Kuga v konfiguraci "žebrák" dostanu 1,6T132kw, AT 4x4, světla, všechna vyhřívaná polokožená sedadla, kamera, 19", .....no skoro všechno. Ač nemám Hyundai rád a Ford spíš ano......
Nemám tyhle srovnání ("za cenu tohoto můžu mít toto..") moc rád, ale tady Ford jako obvykle dost přehání.
A kde sú tie akciové (nie akčné, akčné sú len filmy) ceny zverejnené, ako sa k nim dostanem? Na webe Fordu nie sú. Alebo mi to ukážu až na predajni? A kedy, keď sa prídem nezáväzne informovať, alebo až keď bude zmluva na podpis? A možno sú tie tajné akciové ceny tak tajné, že sa taja aj pred zákazníkmi. ;-)
Inak nejak sa mi nechce veriť, že bude taký dramatický rozdiel medzi oficiálnymi a akciovými cenami, 750 a 600t je rozdiel 150t. Aj teraz má Ford akciové ceny, ale tie rozdiely sú napr. pri základnom Focuse 414 cenník vs 390 akcia, teda 24t.
Tak Eclipse Cross se nechytá ani na tu dosluhující II. generaci :D Trojkovou jsem ještě na živo neviděl, ale po zkušenostech z Fokuse IV bych toto, co píšeš nevypouštěl z pusy :D
SSangYong je slušný, ale rozhodně bych mu přednost nedal..
Promiň, ale novou Kugu skutečně nemůžeš srovnávat s Eclipse Cross nebo Ssangyongem...to vážně ne. Ostatně zajdi se na ni od zítřka podívat na e-Salon v Praze Letňanech.
To, že se v ČR Fiesta neprodává je fakt. TO auto je drahé, všichni to vědí, v Evropě to nikomu nevadí, protože Fiesta si tu cenu obhájí. To, že Češi na to nemají neznamená, že je něco špatně...u nás si lidi raději koupí Dacii nebo Fabii (neřeším kombi) či i20 což jsou ve všech ohledech horší auta než nová Fiesta.
Milý Toppere ceníková cena Kugy III. generace je opravdu hodně přehnaná, Ford a jeho jemnocit při nacenění novinek je už pověstný, o tom nemá smysl vůbec diskutovat, ale pokud budu vycházet z pozorování z minulých let, tak reálná cena za rok-dva nebude vůbec tak hrůzostrašná.
Příklad č. 1 je Fokus
Auto, které jako novinka stála v nižších výbavách kolem 450-500 tisíc šlo ke konci výrobního cyklu koupit za 310 základ a za 450 -500 jsi měl Titanium 1.5EB kombík. Stejně to je i s novou generací, kdy dnes lehce nad 500 koupíš kombík i s 1.5 EB/1,5D a to třeba i Active.
Příklda č. 2 je Kuga
V roce 2014, kdy ceníková cena základního auta byla asi 600 tisíc, šla koupit za 500 (i nová, skladová), v 2019 jsme koupili Kugu s ceníkovou cenou 719 tisíc kč za 545 tisíc (nová, skladová). Nabídnuta též 2.0 TDci 4x4 Titan za 610 tisíc..
Příklad č. 3 Mondeo
MK IV ke konci svého cyklu stálo 550 tisíc s 1.6EB kombi (nové, skladové ).
MK V letošní ročník, 2.0 TDCi s AT za 650 tisíc (nové, skladové, jen předfacelift z jara 2019 - ceníková cena 905 tisíc, cena tohoto modelu z prosince 2018)
Takže, kdo chce novou Kugu, nechť počká, ušetří.... je to i ten fakt, co zmíňil Hamuna, ale já si na výsledek počkám do příštího roku, pak bude potřeba udělat korekci cen.
tak zase kto chce 200konove SUV v dvojkolke od nepremie v cene premiovej konkurencie? .... presne tak .. aj premia je tu uz potom vyhodnejsia ( povedzme Q3 ) :yes:
a teraz si pozri kollko stoji zakladny eclipse cross so 120kw alebo zakladne korando so 120kw... a zase neverim ze po novom roku vsetci pojdu cenou o 100 litrov hore na uroven kugy.. to nehrozi.. ford obecne nema dnes uz velmi konkurencieschopne ceny.. vidim to aj u nas nielen u vas... novu fiestu na cestach dnes uz nestretnem ale nedivim sa ked v jej cenovke uz ludia pokukuju skor po scale alebo i30.... ford nejde cenovo dobrym smerom.. opusta pozicie ktore si roky budoval.. a to je za mna smutne na to aka velka a silna automobila to kedysi bola....
Neviem, ci tie najsilnejsie diesle nie su len v 4kolke u skody. S automatom. Vtedy by sa nasiel dovod uprednostnit Ford, ked clovek nepotrebuje 4kolku. Inak uz vyhodnejsie vyjde aj BMW.
ved konkurencia tiez ponuka aj 2kolky... pisem len to ze v cene 2kolky kugy mas uz aj 4kolky od konkurencie... ale nie je problem mat aj 2kolkovy sportage alebo tucson predsa.. akurat potom ten cenovy debakel v neprospech kugy bude este vyraznejsi a viditelnejsi ... takze potom uz absolutne kuga nema sancu
Protože Ford of Europe vedou samí idioti, Ford se rozhodl v celé Evropě zakázat komunikovat na začátku prodeje Kugy a Pumy akční ceny. Takže prodejci Ford musí všem ukazovat jen základní, nesmyslně vysoké ceny.
Akční ceny nové Kugy vypadají takto:
1,5 Ecoboost 88kW Trend - 599 900Kč
1,5 Ecoblue 88kW Trend - 599 900Kč
1,5 Ecoboost 110kW Titanium - 659 900Kč, Titanium X - 679 900Kč, ST-line - 689 900 a ST-line X - 709 900Kč
1,5 Ecoblue 88kW Titanium - 639 900Kč, Titanium X - 659 900Kč, ST-line - 669 900 a ST-line X - 689 900Kč - automat za 50 000Kč
2,0 Ecoblue mHEV 110kW - Titanium - 699 900Kč, Titanium X - 719 900Kč, ST-line - 729 900 a ST-line X - 749 900Kč
2,0 Ecoblue 140kW AWD - Titanium - 809 900Kč, Titanium X - 829 900Kč, ST-line - 839 900 a ST-line X - 859 900Kč, Vignale 949 900
2,5 Duratec Plug-in hybrid 165kW - Titanium - 819 900Kč, Titanium X - 839 900Kč, ST-line - 849 900 a ST-line X - 869 900Kč a Vignale 959 900.
Doporučuji všem před "hloupými komentáři", že je to drahé počkat do ledna až zdraží všechny ostatní automobilky. Fordu to s Kugou bohužel vyšlo tak, že opticky zdražuje jako první. Myslíte si, že nová Octavia bude stát stejně jako stávající? Bude odhadu o 100 - 200k dražší podle výbavy.
tak predpokladam ze toto uz maju poriesene ale ta cenovka je za mna aj tak uplne mimo dany segment nepremie v ktorom kuga operuje.... ja nevidim jediny dovod preco uprednostnit 2kolku kugu s manualom so 110kw povedzme pred kodiaqom s automatom v 4kolke so 110kw ktory je defakto v rovnakej cene... este aj dizajn ma za mna kodiaq daleko krajsi ( aj ked to je uz individualne ) a vsadim sa ze aj v terene kugu uplne zvalcuje ...
A to je ještě neznámá věc, jak to bude s kvalitou vyrobených nových Kug a jejich poruchovostí v běžném provozu. Když se podívám do minulosti Fordu, zejména u přeplňovaných benzínových motorů 1.6 Ecoboost, tak moc optimistický nejsem...
ved prave pozeram ze kuga uz cenou vosla kdesi aj do premiovych vod ako su X1... Q2.. Q3 a pod...a teraz nech mi tu niekto "kto sa vyzna do aut" ( lebo ja som len laik ) povie preco by mal zakaznik kupit radsej kugu ako povedzme Q3 od audi ... akoze ford podla mna takto ako uz ide posledne roky tak nedopadne dobre.. ved dnes uz ani nevie vyrobit normalne nacenene auto v ramci segmentu .. uz napriklad aj novu fiestu nikde nevidim.. ale stacil mi jediny pohlad na jej cennik a je mi jasne preco uz tomu tak je... za to yaris je vsade na kazdom rohu .. aj swift alebo corsa a pod... len ford sa u nas uz pod zem prepadol.. a nebyt sem tam nejakeho focusu kombika tak nevidim ziaden uz sucasny ford.. nic.. dodnes nevidim ani sucasnu kugu ani novu fiestu.. a aj mondeo len sem tam ( tak raz mesacne ) ... pritom este starsie focusy a predosle fiesty je vidiet vcelku bezne... takze nieco sa tu deje.. bud uz su to dnes neprimerane vysoke ceny alebo... bohvie
ako optimisticky ho napisali.. ;-) ... ved staci len 3/4 mega a mame 2kolku kugu ... no nie je to parada ;-) ... bodaj by som to aj ja tak optimisticky s fordom do buducna videl :-[]
Vážení, nevíte jaký je rozdíl u Fordu Kuga mezi adaptivním tempomatem v paketu Technology za 33.900 Kč a tempomatem s inteligentním asistentem rychlosti obsaženým ve výbavě Trend?
Kuga je s tříválcem v základní výbavě za cenu 735 tis. V českém zastoupení Fordu mají jistě vše správně propočítané a s provedenými průzkumy trhu atd.
Se sebevědomými cenami začal Ford u Fiesty v roce 2017 a následně pokračoval u Focusu. Otázkou je, za kolik se reálně budou nové Kugy prodávat. Osobně předpokládám, že Ford v cenové politice bude kopírovat Škodu auto, která má také vysoké ceny u základních ceníků, retailovému kupujícímu potom na autosalonu dají slevu 2 až 8 procent a korporátní kupující dostávají běžně slevy 30 procent, protože dělají 90 % objemu obchodů. Zkrátka pokud si chce koupit auto občan, tak si musí řádně připlatit! A nebo si občan musí počkat na předváděcí vozy a pod.
Osobně jsem si chtěl novou Kugu s tříválcem 1.5 projet, ale po tomto zveřejnění cen už jsem ztratil zájem, protože vím, že i kdyby tříválec ve Fordu Kuga měl stejně kultivovaný projev jak řadový benzínový šestiválec v BMW E39 (jako že nebude), tak si ho stejně nepořídím.
Pro zajímavost uvádím, že BMW X1 s tříválcem 1.5 má ceníkovou cenu od 803 tis. korun...
V Cali jsme jezdili f150 a i jinými místními fordy a ty auta v US prostě působí bytelně, tak nějak poctivě jako poctivé a spolehlivé železo. To co vidím a cítím v evropě v interiéru každého fordu je prostě šméčko za peníze mimo sorry. Každej novej model vypadá v interiéru jak modernizovanej tranzit nemastný neslaný.. Jezdí to většinou fajn v rámci konkurence, ale prostě nemůžu se zbavit dojmu, že v evropě jede ford na půl plynu a šmelí kde může, když vidím za jaké peníze a co nabízí. Čest Mustangu a RS, ale i to RS mělo ze začátku problém. A teď do mě :yes:
Ale Hnízdo by ho práskl rákoskou přes prsty. Na člověka flákače, který si to po sobě nepřečte platí přísnost, aby si to přečetl ze strachu. Už to vidím: H: Uhlík zase chyba, Ruce!!! a švih ho přes ně. U: Děkuji pane Hnízdo. H: Snad to bude příště lepší U: ano, polepším se
s tymi tabulkami nam to robia uz zrejme naschval ... inak sa to ani neda vysvetlit... co tabulka to chyby... ale mame co sme chceli.. nove kvalitnejsie a lepsie acz :-[]
za 820 tisic je uz kodiaq 1,5tsi 110kw v 4kolke s 7st DSG .. 6 miestny ... kto da teda za defakto prvu pouzitelnu kugu 2kolku s manualom 810 tisic? nezmysel... tu aj inokedy predrazena skoda je razom vcelku lacna.. sranda .. za mna ford nedopadne dobre .. ved tam uz dnes ani nevedia v ramci segmentu vyrobit normalne dostupne auto ako to vie kia alebo seat ci opel a pod.. .. vsetko maju uz predrazene a aj vcelku nekukatelne zrudy... asi ani preto sa niet comu cudovat ze padaju z roka na rok ku dnu...
akoze v cene tejto kugy su fakt uz ine kusky... navyse mne ani nepride ze je to moc pekne a ani moc v terene schopne auto ( vzhladom na tu nizku kasnu s velkymi prevismi ) ... tak k comu takato premrstena cena? ved to uz clovek ked na to ma ( ten skoro melon na auto ) tak moze pokukovat pomaly po 4kolkovej premii a nie dvojkolkovej kuge preboha... ... ved za 970 tisic sa da kupit uz to nove Q3 v 4kolke .. teda uz skutocne premiove 4x4 SUV auto ... dat teda skoro melon za kusok naslapanejsiu kugu je teda za mna nie moc stastna volba.. ale je to len moj pohlad ... az cas ukaze ci to ford nacenil primerane alebo ci to naopak kusok uz neprehnal
prva schopna kuga aj vykonom aj dynamikou aj s kusok lepsou vybavou pritom zacina az na 810 tisic panecku ... a to sme stale v aute v dvojkolke a s manualom a s vykonom "len" 110kw .... kto to kupi? nejaky otec rodiny? to moze ist do 6 miestneho kodiaqa uz v 4kolke.... ved za 800 litrov sa pritom uz da vyberat aj zo slusnych 4koliek a ktore su este aj s automatmi ... akoze kto ma byt cielovka kugy je asi tazke predpokladat... ford mi pride politikou uz ako alfa.. tiez tam zacinaju zit poslednu dobu uz vo vlastnom svete ale obavam sa ze nedopadnu dobre...
Moc s tim padánim nepočítej = skrytá inflace docela ŘÁDÍ a politik v čele ČNB https://www.e15.cz/…ancu-cnb-1364078 a oligarcha v čele státu fakt nepomáhaj :-!
Rohlík co sem eště nedávno kupoval za 7,90 stojí 12,90 = u aut je větší prostor pro to ty tlaky vykrejt ale i tak počítej se zdraženim
Naopak jestli razantně tyhle ceny spadnou = to by spíš znamenalo poslední křeč před smrtí = zoufalej poslední výprodej. To by nadsázka = ale jen trochu! ;-)
Sem docela zvědavej jaký ceny nasadí na technikou jen evoluční novou generaci Okty
Že budou v nabídce R3 i R4 zážehové 1.5EB. Škoda, že se Ford tak bojí větších benzínů, kromě ST + RS modelů a Mustangu... Jsem zvědavý na nový Leon, určitě dostane, tak jako Octavia, 2.0TSI.
Hybrid má mizerné dynamické parametry, v tom je prémie napřed - že těch obvykle 300 koní je uvěřitelných.
ved prave to spominam.. neskutocna cena... skoro ma vystrelo.. akoze nechapem vo co go ( ved premia to predsa nie je ).... ono za 700-750 litrov sa daju kupit uz 4kolky dnes... navyse aj so silnejsim motorom ako ten 88kw kusok od fordu.. absolutne premrstena cena... ford s touto cenovou politikou vo svete nedopadne dobre.. pritom uz teraz ma problemov vyse hlavy ( predaje sa mu prepadaju vo svete ) a napriek tomu auta neustale zdrazuje... ved za 750 litrov su dnes uz take neskutocne masiny ze tu nejaka zakladna kuga nedava ziaden zmysel aj keby mala pozlatene kable a volant s vodotryskom ... si pozri ceny povedzme sportagu alebo tucsonu .. eclipsu alebo aj tigiho alebo RAVky... tam za 750 litrov mas uz naslapane SUV a nie takuto holu 3 valcovu backoru ... akoze vobec netusim co touto cenovou politikou ford sleduje alebo co si nou kompenzuje... ale za mna toto nemoze byt krok dopredu ak tovarne sa mu zatvaraju a ceny aut naopak citelne stupaju az nad adekvatny ramec obhajitelnosti v danom segmente
kto da 734 tisic za 88kw zaklad v dvojkolke? ta cena je za mna neprimerane vysoka na dane auto ... necakam teda nadalej u nas velky uspech aj tohto dalsieho forda... kedze konkurencia to za tristvrte melona vie uz motoricky silnejsie a neraz uz je aj v 4kolke ... ( napr. eclispe cross s 1,5T 120kw s 4x4 s CVT v intense vybave - teda uz ziadny zaklad .... stoji 719 tisic!!! a to mas tam uz vsetko .. aj 18tky elektrony ) .. som fakt zvedavy na predaje kugy v CR po nabehu tejto predrazenej generacie.. ale za mna tucson tigi aj sportage motu byt nadalej v klude... toto predrazene cudo ktore uz ani nevyzera ako SUV ale skor ako prerasteny hatch ich neohrozi ani omylom .. kam kracas ford? ... predaje vo svete ti padaju .. tovarne sa ti zatvaraju ... ale ceny tvojich aut idu zakazdym neskutocne hore... dat skoro melon za kusok lepsiu kugu? ved to mame dve slusne nove koranda ( ktore je v rovnakom segmente ako kuga ) ... alebo velke 6 miestne sorento ... neskutocne ...