Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia RS bude vypadat zhruba takto. Co všechno už o ní víme?

Čtvrtá Octavia samozřejmě nebude ochuzena o sportovní provedení RS. Dali jsme dohromady veškeré podrobnosti, které o tomto derivátu víme.
Zpět na článek
14. 11. 2019 08:48
14. 11. 2019 10:13
14. 11. 2019 11:41
14. 11. 2019 13:38
14. 11. 2019 13:47
14. 11. 2019 14:57
14. 11. 2019 09:58
14. 11. 2019 15:10
14. 11. 2019 11:30
14. 11. 2019 16:37
14. 11. 2019 17:57
14. 11. 2019 19:07
14. 11. 2019 20:10
14. 11. 2019 19:16
14. 11. 2019 20:10
14. 11. 2019 20:25
14. 11. 2019 22:17
17. 11. 2019 12:03
17. 11. 2019 20:27
Avatar - Emel
14. 11. 2019 08:48
To je všechno?
Takže nevíte jaký objem bude mít nafta a jaký benzín, jaké výkony, s jakým motrem půjde čtyřkolka objednat, jestli bude mít víceprvkovou nápravu, adaptivní podvozek a tak? Snažte se trochu... ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
14. 11. 2019 08:59
Re: To je všechno?
Kliknul si = přispěl si do kasičky... o to jde ! :D Ale auto z té grafiky vypadá dobře, červené RS jako ta TOP propagační barva tu dlouho nebylo, snad naposledy v 1. generaci.
14. 11. 2019 10:13
Re: To je všechno?
kto vie, či ešte dokáže pokoriť nejaké Ferrari
https://www.auto.cz/…458-italia-98685
14. 11. 2019 11:41
Re: To je všechno?
2.0TDI 147kW, pouze automat, 4×4 + FWD
2.0TSI 180kW, MT + AT, pouze FWD
1.4TSI PHEV, 180kW, FWD, Pouze AT
Avatar - Emel
14. 11. 2019 13:38
Re: To je všechno?
Já si pamatuju že jsi to sem psal :-)
Jen si říkám, že si redakce hezky naběhla s tím, co oni vědí... protože jestli vědí to co je v článku, tak je to fakt tristní.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2019 13:41
Re: To je všechno?
Nojo Svět motorů šel fakt odchodem machi(avelli)ho nahoru a ACZ jeho příchodem.. :-!

Sem fakt zvědavej na ceny nový Okty https://automix.denik.cz/…vu-20191114.html
Avatar - Emel
14. 11. 2019 13:47
Re: To je všechno?
Pořád jsem ochoten si vsadit na těch 150-200t... resp. proti ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2019 14:09
Re: To je všechno?
Já se rád sázim = ale fakt netušim. Osobně TIPUJU že přes to že to je jen technická evoluce = viz i to nenápadný zdražování dalších modelů = že podobně vybavená Okta IV bude klidně o těch 150.000 dražší. Ale na sázku to neni
14. 11. 2019 14:57
Re: To je všechno?
Nebude. Ve srovnatelné výbavě( to je důležité zmínit), bude dražší o pár desítek tisíc max.
Nic jako + 100 000,- se rozhodně konat nebude.
14. 11. 2019 09:00
Je to hodně špatné
V nové Octavii je méně místa a není výhled z vozu.

Dle Novinek, kde srovnali Octavie,
https://www.novinky.cz/…arostla-40303447
je z fotografií jasně vidět, že jsou menší okýnka a hlavně, není prostor na koleno u vnitřního panelu u řidiče ve srovnání s předcházející Octávkou. Takže musíte posunout přední sedadlo o 10 cm dozadu a není tolik místa ani vzadu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
14. 11. 2019 09:25
Re: Je to hodně špatné
Tak síce niektorí redaktori (papagájujúc prezentačné materiály) tvrdia, že je v O 4 viac miesta, logika ale hovorí, že keď je rázvor na chlp rovnaký a strecha vzadu klesá strmšie, tak miesta tam asi viac nebude. Aj Rasťo Chvála to spomína, hoci nemal priame porovnanie, subjektívne to vnímal. A objektívne to potvrdzujú merania z Tvojho odkazu, keď vzadu je na výšku o centimeter menej miesta. Objektívne vzaté je ale Octavia autom, ktorá si to ako jedna z mála v triede môže dovoliť, priestorovo bude stále na špici triedy.
14. 11. 2019 10:08
Re: Je to hodně špatné
Rasťo samozrejme autám celkom rozumie, ale čo sa týka subjektívneho vnímania priestoru...
nuž, čo ja viem. https://www.youtube.com/watch?… Táto baba sa mu subjektívne mohla (v čase 3:50) zdať možno trochu vyššia :-[] :-[] :-[]
Avatar - iudex
14. 11. 2019 10:21
Re: Je to hodně špatné
:D :-[]
Avatar - woody-alien
14. 11. 2019 10:29
Re: Je to hodně špatné
:D :yes:
14. 11. 2019 09:49
Re: Je to hodně špatné
Ten článek na novinkách je blábol a určitě nic neměřili a když tak úplně blbě.
Jeden příklad, když tvrdí, že přední převis narostl z 890 na 910 mm a zadní převis narostl z 1094 na 1109 mm (rozdíl na převisech plus 35 mm) a zároveň tvrdí, že rozvor zůstal stejný, tedy 2686 mm, tak jak je možné, že celková délka auta se změnila z 4670 na 4689 mm (rozdíl plus 19 mm)?
Druhý příklad, hodnota nad sedákem řidiče údajně narostla o 57mm (z 983 na 1040 mm), přitom se jedná o stejnou platformu a výška střechy narostla jenom o 9 mm. To buď porovnávají nejvyšší pozici sedáku u minulé s nejnižší u nové generace, což je blbost nebo porovnávají auto se střešním oknem s autem bez střešního okna, prostě totální hauznumera.
Avatar - Beefcake
14. 11. 2019 09:58
Skvele
Auto sa este neda kupit ani v zakladnej verzii a uz vieme , ake bude RS ?
Prosim, este zistite nieco o L&K, Scoute, Sportline a aj Monte Carlo by sa hodilo.
Rozbalit vlákno
1
14. 11. 2019 15:10
Re: Skvele
L&K již v Octě nebude.
14. 11. 2019 10:44
Tak je to správně!
Sportovní verze u této novinky nesmí chybět, protože ,,sportovat" na silnici s rodinným vozem se musí i za cenu ohrožení života rodinných příslušníků. - TO ANO! TAKOVÝ VŮZ POTŘEBUJÍ BOHATÍ ČEŠI!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - iudex
14. 11. 2019 11:23
Re: Tak je to správně!
OMG, ďalší regulátor, čo by zakázal čokoľvek silnejšie ako je jeho Felicia. 8-s :no:
14. 11. 2019 13:17
Re: Tak je to správně!
;-) Ty jsi vlastně ještě dvojnásobně horší!
Avatar - Ozzman
14. 11. 2019 13:45
Re: Tak je to správně!
Takže je naprosto v pořádku, že sportuji na silnici se starým a slabým vozem? To jsem rád....
14. 11. 2019 15:10
Re: Tak je to správně!
Ty jsi OK a můžeš i vjíždět na přejezdy pokud jsou šraňky dole ;-)
Avatar - Ozzman
14. 11. 2019 15:45
Re: Tak je to správně!
Super... taky prý mužu s tím starým a slabým autem vybržďovat a vychovávat na dálnici v levém pruhu, ale jen silná moderní auta, dále parkovat na invalidech před Kaufem a předjíždět přes plnou ! Heč! :D
14. 11. 2019 17:01
Re: Tak je to správně!
Sportuj si s čím chceš, sportovče... Mrtvej silniční sportovec = dobrej sportovec!
Avatar - woody-alien
14. 11. 2019 18:56
Re: Tak je to správně!
Tak to bylo drsný, ale dobře ty. :yes: Takhle se na ně musí. Hajzlové bohatý, předjíždět by chtěli a v zatáčkách gumovat. Nic takovýho - budem se držet ve vláčku, tam je nám dobře a bezpečno.
15. 11. 2019 09:00
Re: Tak je to správně!
Člověče, Vy jste asi extrémista, co? Jeden extrém - závodit s gumovat zatáčky a druhé extrém - jezdit ve ,,vláčku", co? : No jasně, to platí jak zavřít hubu rozumnejm lidem...
Avatar - woody-alien
15. 11. 2019 23:12
Re: Tak je to správně!
Snad tím "rozumným" nemyslíte sebe, člověče ? To byste mě skutečně pobavil. :D
16. 11. 2019 06:53
Re: Tak je to správně!
Nemám rád závodníky. Ať si sami rozbijou hubu. Patří jim to! Ani bych jim na silnici nepomohl. Ať chcípnou ve svým sloním Škodiváckým vraku.
Avatar - Jaros71
15. 11. 2019 01:57
Re: Tak je to správně!
Hele mě se to auto spíš nelíbí..ale komu sedne , ať si ho koupí ! ;-)
15. 11. 2019 09:06
Re: Tak je to správně!
Mně se vůbec nelíbí:
Dlouhý jako starý prase a široký jako nosorožec. Ha,ha,ha: Jednou jsme jako jeskyňáři přijeli v okrese Dobříš ke starému dolu, kde se dříve těžilo zlato. Jel jsem první lesem se svým Smartem ForTwo a za mnou kolega s Octavkou. Najednou za mnou nebyl... Uvízl mezi stromama a nemohl ven. - Docela prekérní situace ho vyprostit!
Avatar - Emel
15. 11. 2019 13:14
Re: Tak je to správně!
To jsou bizarní historky :-O
15. 11. 2019 20:56
Re: Tak je to správně!
To je bohužel praxe. Oba jsme byli ve svých autech sami.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2019 13:37
Re: Tak je to správně!
Hm. A z toho plyne poučení: kupujte si Smarty, jinak uvíznete mezi stromy.
Je fakt těžký se ovládnout a nepsat hned něco o idi.tech.
15. 11. 2019 20:54
Re: Tak je to správně!
Špatně to chápete. Nejde o to si kupovat Smarty, ale když Škodivka nabízí JEN česká auta velikosti slona, či většího prasete, domácím Čechům, tak je to přinejmenším nucení zákazníka k nabubřelosti v dopravě.
Avatar - Emel
15. 11. 2019 22:08
Re: Tak je to správně!
Jo tak... Citigo není české, Fabia je velká jako slon, a tak ty i když jsi velký vlastenec, tak jsi z donucení koupil Smarta? A kdyby se CitiGo dělalo u nás, tak by sis ho koupil?
16. 11. 2019 06:49
Re: Tak je to správně!
Pane Emeli, Citigo není české auto. To je kopie VW. A ještě blbá. Relativně malý auto s předním náhonem je ohromná blbost. Žádná motokára také nemá přední náhon. Vždyť to v zimě nikam nevyjede, když se to naloží parchantama s vybavením. Smart je auto se zadním náhonem a jen pro dva lidi maximálně, což je naprosto vyhovující pro singl!
14. 11. 2019 10:45
Tak jsem ji prolezl v reálu...
Včera jsem měl možnost OIV vidět naživo a prolézt si jí. Byl to červený plugin liftback. Na fotkách a prezentaci se mi moc nelíbila, ale živě vypadá hodně dobře. Pocit z exteriéru je na úrovni Superbu, jako celek působí harmonicky a detaily jako nízká přední kapota s "dělenými" světly a zadní protažená světla jí dávají šmrnc. Z pohledu zezadu vypadá ještě líp než zepředu, splývající záď a zadní led světla se hodně povedly.
Co se týká interiéru, tak oproti OIII obrovský posun dopředu. Skvěle padnoucí volant, jehož ovládací prvky jsou lepší než v současném Passatu. Naživo vypadá dvouramenný volant překvapivě lépe než na fotkách a interiér dělá zajímavějším. Středový "vytrčený" display je krásně při ruce, reaguje vyborně na doteky a je intuitivní. Pocitově je tam kde má být, neruší a dokresluje interiér. Jenom se bude dost matlat.
Plasty uvnitř vypadají dobře, pocitově bych opět přirovnal k Superbu. Jedinou výtku mám ke dveřním madlům a výplni. Pocitově nic moc, je to umělá kůže a madlo je plast. Škoda, oproti celému interiéru o level níže. Sedačky byly celolátkové, hodně pohodlné a velikostí spíše širší a s delším sedákem než v OIII. Ale pořád je to jenom látka, chtělo by to kombinaci alcantara, kůže.
Prostorově je OIV pocitově stejná jako OIII, takže na nižší střední úplně super, mám 190 cm a bez problémů si sednu sám za sebe a vzadu mám cca 1cm místo nad hlavou. Z interiéru jeden negativni pocit a to malá prosklená plocha. Připadá mi, že jsou boční okýnka zase menší což na vzdušnosti interiéru nepřidá. Kufr je u plugin verze menší, jsou tam baterie a nemá rezervu. Tak tolik asi moje první dojmy,
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2019 10:48
Re: Tak jsem ji prolezl v reálu...
da sa cakat nadalej velky uspech octavky... aj ked za mna uz to take to klasicke rodinne auto dnes nie je ako kedysi... a nahana uz skor fleet.. a passata.... ale uspech to mat bude to mi je jasne :yes:

mne sa paci nova corolla aj golf... priznavam ze nova O4 ma nejak nechava chladnym a ked uz tak skor sikovny novy kamiq sa mi paci od skody dnes najviac ( a vedel by som si ho aj v reale predstavit ako auto na kazdy den parkujuce na sidliskovom preplnenom parkovisku ) :yes:

PS: az sa mi naskyta otazka kam sa este posunie novy superb ked nova O4 je mu uz tak blizko? aby nakoniec skutocne casom superba "neodstavili" 8-s ... lebo sice nenapadne ale ide to tym smerom akoby si chystali octavku uz do buducna prave miesto superba... jedine zeby superba posunuli este o triedu vyssie o 10 rokov ale to uz je fakt scifi ... ved kto by este pred polrokom cakal ze fabia kombik skonci... takze za mna superb to este nema do buducna vyhrate.... a ci nahodou aj prave nova O4 mu uz nebude podkurovat... lebo je fakt uz blizko...
14. 11. 2019 11:10
Re: Tak jsem ji prolezl v reálu...
Nerozumiem kam by sa mal superb posunut? Octavia nijako nenarastla cize superb bude stale vacsi. No a interier dostane rovnaky a je to. Aky rozdiel v interieri bol medzi octaviou a superbom doteraz? Takze podla mna ziaden superb zarezany nebude. Dostane vylepsenia ako nova octavia tym sa to skonci. Na uroven bmw audi alebo MB sa urcite neposunie.
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2019 12:38
Re: Tak jsem ji prolezl v reálu...
jasne ze je superb stale vacsi ale O4 je mu zase o chlp blizsie.. narastla o dalsich 3cm do dlzky a kusok aj do sirky ... rovnako aj svojim dizajnom ( napr zboku su uz octavka aj superb fakt skoro na nerozoznanie ) ... superb to nikdy nemal v koncerne lahke ( to si mozes vyhladat ) ale jeho az "necakany" uspech mu pomohol k "prezitiu" po boku passatu... lenze velke kusky uz frcia coraz menej a tak sam som zvedavy kam sa posunie novy superb ( ak este bude sa kam posunut ) ... lebo byt coraz vacsi sirsi a drahsi lif ci kombik dnes uz nemusi byt prave ten najlepsi krok k uspechu ... aby nakoniec superb nedosiel prave na ten svoj "luxus a majestatnost" a jeho poziciu uz casom nezaujala coraz vacsia octavka ( navyse ked svoje teple miesto v nizsej strednej si uz robi aj scala ) ... ale nejdem ta strasit .. to len tak predvidam ... a zase nie vsetko mi vyjde neboj :-[] ;-)
14. 11. 2019 13:13
Re: Tak jsem ji prolezl v reálu...
Octa není konkurentem pro Insignii, Mondeo, Passat, Talisman, Ma6, Camry. To je prostor Supu a v poslední generaci mimořádně úspěšný.
Avatar - Emel
14. 11. 2019 14:04
Re: Tak jsem ji prolezl v reálu...
Třídním konkurentem není. Ale na druhou stranu třeba nákupní dilema Octavia vs. Passat je podle mě docela časté.
Teď je to v té fázi, že je Octa novější než Superb, takže má třeba ten HUD a možná i lepší sedačky a lepší světla, taky má silnější naftový motor... to není pro Superb úplně jednoduchá pozice.
14. 11. 2019 14:15
Re: Tak jsem ji prolezl v reálu...
Sup už není typicky privátní rodinné auto, ale spíš manažerské. Tam svoje místo má ;-)
Avatar - Ozzman
14. 11. 2019 15:47
Re: Tak jsem ji prolezl v reálu...
No ona Oktávie, jako nové auto, taky úplně rodinná není, na to je docela drahá a když už, tak možná v nejlevnějších specifikacích.
Avatar - _Karel_
14. 11. 2019 11:30
Saskarna
Už jdete někam s neustálým tipy a maluvkami. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zaplosak
14. 11. 2019 16:37
k čemu
to je, ujedu 100 metrů a čekám, popojedu, čekám - a tak se plazím skoro vždy a všude... ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2019 16:49
Re křídlo
Chybí mi zadní křídlo 😕
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2019 17:57
wv gate
pseudosportovní navoněná bída,ale proč ne když to lidi(ovce) koupí a zaplatí...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - LeonST
14. 11. 2019 19:07
Re: wv gate
Z koncernové trojce Golf R, Cupra a Octavia RS je to díky hierarchii a zaměření a schopnostem škodovky nejhorší auto (vlastně o třídu horší) s nechutně vysokou cenou. Je otázka zda vůbec dostane samosvor aspoň v té nejsilnější TSI verzi. Ta naftová verze působí až komicky, Seat ji dává do běžných Leonů a Golf do GTD. Ale jistě budeme svědky mnoha odvážných kousků v hustém ranním provozu na cestě do práce, protože větší kola a jiný nárazník promění leckterého "Pepíka" ve Fittipaldiho :-D
14. 11. 2019 19:40
Re: wv gate
Komicky jak pro koho. Nezapomeň že tak 70 - 80% RS se prodá v naftě. Proto taky Kodiaq RS nemá benzin. Ve Škodovce mají za ušima a proto jsou tak úspěšný.
Jasně i mě by se líbilo 300 koní v benzinu v nový O4 RS. Ale tak to prostě v koncernu je rozdělený :-)
Avatar - _Karel_
14. 11. 2019 20:10
Re: wv gate
Ať koukám jak koukám, běžného leona vidím v naftě jen s verzí 110kw.
Golf GTI a GTD - obojí je "sportovní verze, mě to přijde logický, na rozdíl od RSD pro oktávku.
Že umí škodovka prodávat RS líp než Seat svou Cupru, to není vina škodovky. Není o moc levnější, než Cupra, ale přece jen levnější je. Napsals snůšku pitomostí.
14. 11. 2019 19:16
Re: wv gate
? co to placas za hluposti, kazdy normalny clovek je rad, ze este stale si v nizsej strednej mozes kupit napr. kombi so silnejsim benzinom + multilink, nik s tym nebude sportovat, na svizny presun to bude dobre auto...
Avatar - LeonST
14. 11. 2019 20:10
Re: wv gate
Ty už jsi dlouho nebyl v běžném provozu. Naftová RS je obvyklá koupě zakomplexovaných blbů, kteří přeceňují sebe i vůz s pocitem, že mají prémiový produkt. Tohle auto si nikdo normální nekoupí, protože není ani sportovní ani hezký natož pohodlný.
Avatar - _Karel_
14. 11. 2019 20:25
Re: wv gate
"Tohle auto si nikdo normální nekoupí" - na rozdíl od Leonu ST, auta znalců. Bože ty seš ale trotl.
Na druhou stranu kousek pravdy asi máš, kdo jinej by měl vědět, co si kupují zakomplexovaní b.lb.ové.
Avatar - Ozzman
14. 11. 2019 22:17
Re: wv gate
Ahoj, mám auto s naftovým motorem o výkonu té Octavie RS, jsem zakomplexovaný blb..... těší mne.... ještě mám pomalé staré auto s kterým závodím..... sakra, nechcete mi ty a Zvonik54 nalepit najěkou samolepku, aby se ode mne každý držel dál?
15. 11. 2019 10:44
Škoda Octavia mk4
Čekal bych že u nové RS verze by mohli dát agresivnější vzhled a větší výkon než pouhých 180kw.... I když se stále jedná o klasické osobní auto nikoliv o sporťák. Ale za mě palec nahoru hezká je. :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2019 12:03
Nová OCTAVIA
Octavia zo zadnej časti tak ako Škoda Scala sa svetlami podobá na fiat Tipo takže nič mimoriadne vo svet automobilového designu Škodovka nepredviedla a ten "krásny" dvojramenný volant nie je zrovna moc dobrý nápad ale niekomu kedže je to škodovka /že naše auto???/ sa určite bude páčiť ,čo sa týka motorov škoda že SKODA nevyvinula nový 2- valec to by bolo super už v starej 3- valec bola bomba čím menej valcov v motore tým lepšie treba tým američanom ukázať že nie 8- je dobré ale 2 a do RS -ky by som dal nový dvoj valec s TURBOM ten jurčite bude ťahať .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
17. 11. 2019 20:27
Re: Nová OCTAVIA
Nojo, Octavia bude trapně končit benzínovým dvoulitrem... což mi připomíná, že jsem byl na návštěvě u Opla a mají poslední Insignii s 1.6, až ji prodají, tak už jen 1.5...