Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Škoda Octavia RS bude vypadat zhruba takto. Co všechno už o ní víme?

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 14. 11. 2019 • 13:39
41
58
Zobrazit náhledy (41)
Škoda Octavia RS Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi

Čtvrtá Octavia samozřejmě nebude ochuzena o sportovní provedení RS. Dali jsme dohromady veškeré podrobnosti, které o tomto derivátu víme.

Názory na novou Škodu Octavia ještě rezonují automobilovým světem, vždyť od její premiéry uběhlo jen několik desítek hodin. Postupem času se ale začíná hovořit o jejích dalších derivátech. My už z dřívějška víme, že se v nabídce již neobjeví luxusní verze Laurin & Klement, která by už mohla lézt do rajónu Superbu. Naopak na sportovním derivátu RS a terénní verzi Scout se pilně pracuje. Zmapovali jsme, co všechno už Škoda o chystaném „eresu“ prozradila.

Už během exkluzivních jízdních dojmů s novou Octavií v Toskánku bylo potvrzeno, že příští Octavia RS přijede v obou karosářských variantách, tedy coby liftback i kombi. Zajímavou novinku očekávejme mezi pohonnými jednotkami. Nadále se počítá s benzinovým i naftovým motorem, tato paleta ale bude nově doplněna o silný plug-in hybrid s výkonem 180 kW. V závislosti na motoru si zákazník bude moci vybrat mezi manuální i samočinnou převodovkou, stejně tak pohonem předních a všech kol.

Octavia RS standardně dostane osmnáctipalcová kola, volitelně budou k dispozici devatenáctky. Zvenčí sportovní variantu zaručeně poznáte díky lehce přepracovaným nárazníkům, zadnímu spoileru či výraznějším koncovkám výfuku. Vůz dále dostane snížený sportovní podvozek a progresivní řízení. Světlomety LED Matrix najdete již ve standardu, poznávacím znamením bude rovněž projekce loga RS na zem u předních dveří.

Náš grafik vytvořil vizi nové sportovní Octavie, která se odlišuje černě zbarveným lemováním masky a černými nápisy na zádi. „Naše“ Octavia si půjčila kola od předchozí generace RS a má o něco snížený podvozek. Lze ale předpokládat, že skutečná Octavia RS bude ještě o něco odvážnější. A třeba se bude podobat návrhu od grafika jménem X-Tomi, který svou práci vystavil na sociálních sítích. Ten pustil uzdu fantazii ještě více, když razantně přepracoval přední nárazník.

Na finální vzhled si ještě budeme muset počkat, ale něco nám říká, že ani jeden z vyobrazených návrhů není úplně daleko od pravdy.

180p270p360p540p720p1080p

Líbí se vám nová Škoda Octavia IV? Ohodnoťte design jako ve škole:
  • 1
    74.6%
  • 2
    9%
  • 3
    6.4%
  • 4
    2.7%
  • 5
    7.3%
Děkujeme za váš hlas.
Celkem hlasovalo 35164 čtenářů.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Emel
Re: Nová OCTAVIA
| 17. 11. 2019
Nojo, Octavia bude trapně končit benzínovým dvoulitrem... což mi připomíná, že jsem byl na návštěvě u Opla a mají poslední Insignii s 1.6, až ji prodají, tak už jen 1.5...
Nová OCTAVIA
| 17. 11. 2019
Octavia zo zadnej časti tak ako Škoda Scala sa svetlami podobá na fiat Tipo takže nič mimoriadne vo svet automobilového designu Škodovka nepredviedla a ten "krásny" dvojramenný volant nie je zrovna moc dobrý nápad ale niekomu kedže je to škodovka /že naše auto???/ sa určite bude páčiť ,čo sa týka motorov škoda že SKODA nevyvinula nový 2- valec to by bolo super už v starej 3- valec bola bomba čím menej valcov v motore tým lepšie treba tým američanom ukázať že nie 8- je dobré ale 2 a do RS -ky by som dal nový dvoj valec s TURBOM ten jurčite bude ťahať .
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak je to správně!
| 16. 11. 2019
Nemám rád závodníky. Ať si sami rozbijou hubu. Patří jim to! Ani bych jim na silnici nepomohl. Ať chcípnou ve svým sloním Škodiváckým vraku.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak je to správně!
| 16. 11. 2019
Pane Emeli, Citigo není české auto. To je kopie VW. A ještě blbá. Relativně malý auto s předním náhonem je ohromná blbost. Žádná motokára také nemá přední náhon. Vždyť to v zimě nikam nevyjede, když se to naloží parchantama s vybavením. Smart je auto se zadním náhonem a jen pro dva lidi maximálně, což je naprosto vyhovující pro singl!
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: Tak je to správně!
| 15. 11. 2019
Snad tím "rozumným" nemyslíte sebe, člověče ? To byste mě skutečně pobavil. :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku