Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Koukám, že v Číně
| 15. 11. 2019 10:16
si za to počítaj víc, než u nás.
Jinak se těším na exkurz do QV... :-)
Tyhleauta jsou strašně nedoceněná. Italská auta obecně.
Proto už vlastně ani moc nejsou...
Avatar - CHerokee
Re: Koukám, že v Číně
| 15. 11. 2019 13:59
Souhlas. Ale za ty prachy, co za ní chtějí ve 4 válci, by tam měl být 6 válec.
Jake jsou prodeje Alfy v Cine?
| 15. 11. 2019 10:21
.... nevite nekdo? Na takovych tech znamych webech o prodejich aut jsem to nikde nevidel.... jinak k Alfe uz tady vylo posledni dobou receno vse, neni co dodat.... za 20 let mozna v jakemkoliv benzinu ceneny youngtimer, pokud to jeste nebude zakazane....

Ps: radovy sestivalec je ve vyvoji.... ale prekvapilo by me kdyby ho Julca dostala.... naklady na homologaci vs prodeje takoveho auta jsou minimalne v EU asi dobrym duvodem do toho nejit....
Re: Jake jsou prodeje Alfy v Cine?
| 15. 11. 2019 12:03
R6 bude umístěna podélně, V6 je podle mě příčně.
Avatar - iudex
Re: Re: Jake jsou prodeje Alfy v Cine?
| 15. 11. 2019 12:13
Nie, aj súčasná V6 je uložená pozdĺžne: https://img2.auto.cz/…ull/5499055_.jpg
Re: Re: Re: Jake jsou prodeje Alfy v Cine?
| 15. 11. 2019 13:46
:yes: mea culpa
Avatar - white label
Re: Re: Jake jsou prodeje Alfy v Cine?
| 16. 11. 2019 12:44
U zadokolky by příčné umístěni nedávalo smysl, naopak....
Re: Jake jsou prodeje Alfy v Cine?
| 15. 11. 2019 18:58
Prodeje v Číně jsou tady
https://focus2move.com/…ese-auto-market/
za 1-8 2019 je to 83 místo mezi výrobci a 8710 prodaných aut

Dávat vyvíjený R6 do Giulie by byl nesmysl, výkonově by si nepomohli, spíše naopak a jenom by pokazili její koncepci, V6 je uklizená za přední nápravou a tudíž nejlepší možné umístění hmotného bodu, kdyby tam napasovali R6, tak tři válce budou rázem čumět před přední nápravu a ideální konfigurace je v háji. R6 vyvíjí FCA jako náhradu za V8 Hemi pro úplně jiné typy aut.
Avatar - speedfred
Zapracovať
| 15. 11. 2019 10:41
mohli radšej na predných partiách oboch modelov.
V interiéri nevidím nejaké výrazne zmeny a to je aj časť ktorá to potrebovala najmenej.
Re: Zapracovať
| 15. 11. 2019 13:21
Přesně. Refresh přední části auta s novými led světly by byl asi nejvíc potřeba.
Avatar - 3_diamanty
Re: Zapracovať
| 15. 11. 2019 23:12
za mna napr. tie predne kukadla celkovo moc nepasuju k autu a to pisem uz odkedy som ho prvykrat videl na ofiko fotkach .... na stelviu je to vzhladom na vyssiu kasnu lepsie ale teda ten dizajn giulie mi vobec nepride nejak vyslovene krasny ..pre mna je hranatejsi a vyrysovanejsi arteon s mensimi kukadlami krajsim kuskom 8-s ... ale tak ja som specialny pripad to je fakt :-[]
Avatar - speedfred
Re: Re: Zapracovať
| 16. 11. 2019 00:09
Ty si fakt spešl prípad keď porovnávaš dizaj Mitsu vs LR, ale každý to vidíme inak.
Video recenze infotainmentu
| 15. 11. 2019 10:51
Bude video recenze infotainmentu?
Avatar - Alf1k
Světla
| 15. 11. 2019 11:13
Jestli tento facelift nakonec neobsahuje chytré full led tak to teda :no:
Re: Světla
| 15. 11. 2019 12:01
On, žádný facelift neproběhl, tak nemůže něco obsahovat. Ale samotná světla samozřejmě můžou nabídnout i v rámci nové modelového roku, což se nestalo. Ale dá se to pochopit, pokud facelift dostane jiná světla celkově. Nevyplatí se investovat do starých na tu chvíli.
Avatar - Alf1k
Re: Re: Světla
| 15. 11. 2019 12:32
Jo máš pravdu, ale z pohledu ekonomického nevim na co čekaj. Jestli chtějí konkurovat d3 se vším všudy a začít vydělávat tak “jen” jízdní vlastnosti a interiér s appkou dnes stačit nebude.
A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 11:19
Na inovaci infotainmentu se mohli klidně vybodnout, hlavně ať konečně nabídnou Giulii s dvoulitrovým benzínem a MANUÁLNÍ převodovkou!!! Má to být nejsportovnější sportovní sedan na trhu a tento triviální základ pořád chybí!!! Neuvěřitelná ignorance spousty alfistů, kteří na tuto verzi léta čekají, bohužel pokračuje.... :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Avatar - fostek
Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 11:23
Hele...na tom něco bude. Chtělo by to.
Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 11:59
... a proto v této kategorii a třídě jsou skoro všechna auta prodávána s automaty.
Nakonec ani to QV v manuálu nešlo na odbyt, tak to odpískali.
Avatar - speedfred
Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 12:02
Neviem či nešlo na odbyt, ale automat je s motorom zladený ďaleko lepšie ako manuál.
Myslím že aj toho viacej vydrží.
Avatar - iudex
Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 12:18
Tak ja som si kúpil manuál. A teraz mám smolu, lebo už žiadne auto v tejto výkonovej kategórii ten manuál nemá, čiže najbližšie si chtiac nechtiac musím priplatiť za automat. :-( Ale chápem, že som v "drvivej menšine" a pre výrobcov tak nie som zaujímavý.
Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 13:48
Ha, dostaneš ho v základu a třeba si jednou připlatíš za manuál. Nebo se konečně rozhoupeš na novou M3 RWD s MT ;-)
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:02
:yes: je čas ísť dopredu (rýchlejšie).
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:18
Správně soudruzi,....kupředu...zpátky ni krok.....staří závodníci jsou jak staré víno....těžší a lepší, ale kua někdy se zlomí a chytí "hnědku" nebo zoctovatí... ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:27
O rychlost tady přece vůbec nejde. Já bych s Julčou nezávodil, ale užíval si jízdu (se třemi pedály a řadicí pákou). :-(
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:11
Nová M3 s manuálem (když bude?) se 480k na zadních kolech bude jen pro řidiče rozdělené do dvou skupin. 10% hodně zkušení borci a 90% šílenci. Měl jsem tu čest v roce 2016 testovat aktuální M3 v manuálu, která těch hřebečků měla o dost méně a jelikož jsem nepatřil ani do jedné z těch výše zmiňovaných skupin, tak jsem od koupi odstoupil. Ano, nová M3 s AWD a automatem by mohla dávat smysl... ;-) Samotný automat s RWD jak známo na "neposedu" M3 nestačí..... ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 16:28
Ale já tady přece nemluvím o Giu s manuálem v QV s 510 k. Já chci manuál u její základní benzhinové motorizace (200 k)!
Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 12:32
A jak to víš, když ten manuál nabízeli jen s dieselem? ;-)
Já souhlasím - základní 2.0T, zadokolka, manuál.
Kombík - to chybí úplně zoufale.
A (možná jen problém v ČR) - ceny. Osobně nevnímám Alfu na úrovni D3, Jagu či Volva, spíš někde mezi prémií a mainstreamem. A o ztrátě hodnoty při prodeji nemluvě.
Alfa asi nikdy nebude královnou fleetů, spíše po ní půjdou nadšení individualisté (něco jako byl Saab, dnes Volvo, jen lidé více zaměření na emoce a radost ze stroje).
Ale abych oželel manuál a nedal dozadu kočárek? Pro fleet asi cajk, pro mě ne.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:55
Jak to myslíš? QV v manuálu bylo...
Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 16:31
To samozřejmě bylo, ale řešil jsem "civilní" verze, QV je trochu jinde ;)
Avatar - pradeda777
Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 14:39
Mazda a Honda má špičkové manuály a sladit je s motorem umí. Podle toho co píši a říkají
"testaři" na UT, tak u Focusu ST v manuálu, se to Fordu také povedlo. Že BMW a podle všeho i AR na vylepšení manuálu a jeho sladění s motorem roky "nezapracovaly" je jiná story.... :-(
Avatar - pradeda777
Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 14:49
Myslím, že manuál na QV "odpískali" hlavně kvůli tomu, že v určitou chvíli po zpřísnění emisí a zavedeni WLTP, QV už nesplňovalo požadavky a do nové homologace už nechtěla (i díky slabé poptávce po M/T) AR investovat. To samé myslím postihlo i dvoulitry.... :-(
Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:29
QV s manuálem byla odpískána hlavně pro to, že převodové ústrojí moc nezvládalo přenos tak velkého krouťáku. Tento problém by ovšem u základního dvoulitru samozřejmě nehrozil.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:32
Hmmmm....to slyším poprvé.... :-O
Re: Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 16:29
Hmm, tak to se málo zajímáš o Alfu! :-)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 16:31
Kolega nahoře QV v manuálu má, ale o tom že by převodovka nezvládala nic neříkal...
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 17:09
Tak ja počujem o niečom takom prvý krát. Nepoviem keby odchádzala spojka, ale prevodovka? Nič ale nie je nemožné.
Arese, máš nejaké detailnejšie info?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 18:01
Bavil jsem se o tom s přijimacím technikem značkového servisu. Náklady na záruční opravy spojky a částečně i převodovky prý byly enormní, částečně ale i kvůli necitlivému řízení... Takže Alfa řekla dost. Ale znovu opakuju, mně jde o manuál u základního benzinového dvoulitru!
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 19:10
Skôr asi řazení ako řízení. Len sa pýtam pretože ju mám a zatiaľ bez problémov (ťuk,ťuk). Hlavne oni už aj skrátili záruku z 5 rokov iba na 2 roky pri nových modeloch.
Re: Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 18:14
Arese můžeš zveřejnit nějaký link Alfy Romeo, nebo jiného relevantních zdroje, že AF zrušila MT proto, že nezvládla přenos velkého krouťáku?
Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 15:25
Že jsou nyní všechny prémiové sedany střední třídy s benzínem jen v automatu je fakt katastrofa. Alfa by tedy mohla být světlou výjímkou, tím větší by měla s takovou verzí prodení úspěch!
Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 16. 11. 2019 10:25
To je právě docela protiřečení, protože právě Alfa je v mnoha ohledech světlou výjimkou a právě proto neslaví moc prodejní úspěch. Výjimečnost se dnes příliš nenosí.
Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 15. 11. 2019 18:28
To není tak úplně pravda. Kupříkladu Mercedes C nebo Audi A4 lze koupit s manuálem. Zatímco "sportovní" Alfu ne.
Re: Re: Re: A přitom by stačilo tak málo....
| 16. 11. 2019 10:35
Céčko má (v CZ mělo) manuál jen pro 95kW verzi s 1.6kou
A4 pouze pro nejzákladnější 110kW verzi.

To určitě nejsou auta pro fajnšmekry, co si rádi zařídí a zakvrdlají. Jsou to nejzákladnější auta pro cenovku "již od", jejichž prodeje jsou minoritní.
Dobrý den, Tenisové sportovní sázky - spolehlivé info.
| 15. 11. 2019 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tenis - velmi spolehlivé informace - sportovní sázky.,
| 16. 11. 2019 13:03
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku