Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: A zase ty emise... Nizozemsko sníží rychlostní limit na 100 km/h

Nizozemsko celostátně sníží maximální rychlostní limit na 100 kilometrů v hodině v rámci opatření, jejichž cílem je snížit emise.
Zpět na článek
16. 11. 2019 12:06
16. 11. 2019 12:19
16. 11. 2019 12:37
16. 11. 2019 13:04
16. 11. 2019 16:09
16. 11. 2019 20:13
16. 11. 2019 21:46
16. 11. 2019 21:50
16. 11. 2019 21:26
17. 11. 2019 13:08
16. 11. 2019 12:43
16. 11. 2019 12:58
16. 11. 2019 15:56
16. 11. 2019 16:58
16. 11. 2019 13:25
16. 11. 2019 13:29
16. 11. 2019 13:30
16. 11. 2019 13:34
16. 11. 2019 13:36
16. 11. 2019 13:38
16. 11. 2019 13:40
16. 11. 2019 13:46
16. 11. 2019 13:48
16. 11. 2019 13:51
16. 11. 2019 13:57
16. 11. 2019 17:10
16. 11. 2019 18:28
16. 11. 2019 18:51
16. 11. 2019 19:10
16. 11. 2019 19:14
16. 11. 2019 19:21
17. 11. 2019 10:12
17. 11. 2019 10:19
16. 11. 2019 13:57
16. 11. 2019 18:29
16. 11. 2019 18:59
16. 11. 2019 19:03
16. 11. 2019 19:05
16. 11. 2019 19:08
17. 11. 2019 10:21
17. 11. 2019 10:52
17. 11. 2019 11:13
16. 11. 2019 13:50
16. 11. 2019 13:53
16. 11. 2019 14:01
16. 11. 2019 17:05
17. 11. 2019 01:02
17. 11. 2019 11:21
17. 11. 2019 11:24
17. 11. 2019 11:31
17. 11. 2019 11:41
16. 11. 2019 13:49
16. 11. 2019 13:54
16. 11. 2019 14:44
16. 11. 2019 16:15
17. 11. 2019 08:19
17. 11. 2019 10:43
17. 11. 2019 14:55
18. 11. 2019 06:56
16. 11. 2019 12:46
16. 11. 2019 12:59
16. 11. 2019 13:17
16. 11. 2019 13:25
16. 11. 2019 13:28
16. 11. 2019 13:30
16. 11. 2019 18:32
16. 11. 2019 18:36
16. 11. 2019 18:45
16. 11. 2019 19:02
16. 11. 2019 15:59
16. 11. 2019 13:18
16. 11. 2019 13:30
16. 11. 2019 13:32
16. 11. 2019 16:00
16. 11. 2019 13:39
16. 11. 2019 13:44
16. 11. 2019 15:40
16. 11. 2019 16:37
16. 11. 2019 17:17
16. 11. 2019 13:16
16. 11. 2019 13:24
16. 11. 2019 16:06
16. 11. 2019 16:17
17. 11. 2019 10:43
16. 11. 2019 17:19
16. 11. 2019 19:03
16. 11. 2019 19:18
16. 11. 2019 19:27
16. 11. 2019 19:38
16. 11. 2019 19:48
16. 11. 2019 19:53
16. 11. 2019 20:01
16. 11. 2019 21:49
16. 11. 2019 21:35
16. 11. 2019 19:44
16. 11. 2019 19:52
16. 11. 2019 19:57
16. 11. 2019 20:03
16. 11. 2019 21:37
16. 11. 2019 22:06
16. 11. 2019 22:12
16. 11. 2019 22:13
16. 11. 2019 22:15
16. 11. 2019 22:18
16. 11. 2019 22:30
16. 11. 2019 22:39
16. 11. 2019 22:45
16. 11. 2019 22:47
16. 11. 2019 23:56
17. 11. 2019 00:02
17. 11. 2019 00:18
17. 11. 2019 00:20
17. 11. 2019 00:36
17. 11. 2019 00:37
17. 11. 2019 00:42
17. 11. 2019 00:43
16. 11. 2019 21:32
16. 11. 2019 21:33
16. 11. 2019 21:31
17. 11. 2019 10:40
17. 11. 2019 11:55
17. 11. 2019 12:05
17. 11. 2019 12:11
18. 11. 2019 06:45
16. 11. 2019 20:56
16. 11. 2019 21:08
16. 11. 2019 21:39
16. 11. 2019 21:48
16. 11. 2019 21:52
16. 11. 2019 21:54
16. 11. 2019 22:06
16. 11. 2019 22:12
16. 11. 2019 23:53
16. 11. 2019 23:59
17. 11. 2019 00:05
17. 11. 2019 00:11
17. 11. 2019 00:26
17. 11. 2019 00:31
17. 11. 2019 12:37
16. 11. 2019 21:50
16. 11. 2019 22:38
16. 11. 2019 22:44
16. 11. 2019 23:08
16. 11. 2019 23:21
16. 11. 2019 23:48
17. 11. 2019 00:05
17. 11. 2019 00:14
17. 11. 2019 00:22
17. 11. 2019 00:33
17. 11. 2019 00:40
17. 11. 2019 01:03
17. 11. 2019 01:14
17. 11. 2019 12:20
17. 11. 2019 11:38
17. 11. 2019 12:01
17. 11. 2019 12:03
17. 11. 2019 12:06
17. 11. 2019 12:08
17. 11. 2019 12:15
17. 11. 2019 12:24
17. 11. 2019 12:28
17. 11. 2019 12:33
17. 11. 2019 12:38
17. 11. 2019 12:14
17. 11. 2019 12:44
17. 11. 2019 13:13
18. 11. 2019 06:51
17. 11. 2019 13:36
18. 11. 2019 06:47
17. 11. 2019 10:27
17. 11. 2019 11:25
17. 11. 2019 12:13
17. 11. 2019 12:53
17. 11. 2019 13:07
18. 11. 2019 06:48
17. 11. 2019 10:55
17. 11. 2019 11:15
17. 11. 2019 12:05
19. 11. 2019 09:18
17. 11. 2019 18:19
17. 11. 2019 20:50
17. 11. 2019 22:01
18. 11. 2019 07:27
28. 2. 2020 16:36
Avatar - Ozzman
16. 11. 2019 12:06
To už nevytrhnou
Stejně se většinu dálnic dá projet 70-100km/h max... :/ 130 je jen na určitých úsecích a ještě to regulují ...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 12:55
Re: To už nevytrhnou
Čau Ozzy = sem na tebe myslel při spaní, což jako FAKT NECHÁPU :D a v noci mě napad eště jeden příměr k naší diskuzi atmo vs turbo

Příklad Camry 2,5 benzín vs to samý benzín hybrid nezabral ale tohle by mohlo:

Si psal že ti byl sympatickej Ford V6 2,5 atmosféra = no tak k němu elektromotor. Což dneska de Aisin i ZF dělaj 8st. HDM převodovky s elektromotorem. Prostě k tomu ATMO motoru nemusíš použít převodovku e-CVT která jen SLUČUJE SPOJUJE atmo motor s elektromotorem ale za pomoci klasickýho HDM automatu SLOUČÍŠ výkon atmo V6 2,5 kterej se ti líbí = a furt to bude ATMO motor tak jak ho znáš tak jak ti vyhovuje. ŽE mu než nabere otáčky pomůže elektromotor a trochu sníží spotřebu a emise = to nehraje roli. FURT je to klasický ATMO
Avatar - CICERO
16. 11. 2019 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 11. 2019 19:54
Re: To už nevytrhnou
:D Doufám, že se mi nebude zdát dnes o té tvé první větě :D


Ale ta stará atmosféra má ještě jednu nectnost dnešní doby - neplní emise a proto jede :)

Ale ano, je to furt klasický atmo... ale uživatelsky příjemější díky elektromotoru a to pro mne jako pro uživatele hraje tu klíčovou roli při běžné jízdě ;) . Podobnou věc, ale jiným způsobem, by mělo dělat turbo :) I když mi příjde, že nové, udušené turbomotory by potřebovali ještě elektromotor do cca 2-2,5tisíc otáček :D
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 20:03
Re: To už nevytrhnou
For Ozzy = neboj mě to TAKY VYDĚSILO :D

No nezdálo se mi o tvym.. ale tvym AUTĚ = teda motoru co se ti líbí :-!

Nojo emise sou fakt problém = nicméně modernějších motorů co jedou výborně je dost = i v relativně dostupnejch cenách = sám si zkoušel 2litr v Corolle, teď de ve verzi 135kW do C-HR = a když sis ztěžoval jak snadno narazí na elektronickou maximálku = to už si dávno jel jen na atmosféru :-)

ad tvá závěrečná věta = i to je důvod proč mám za lepší řešení téhož větší atmo + elektromotor než menší objem a turbo
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:19
Re: To už nevytrhnou
Nazdar Hammuno, co námpovíš k tomuhle?

https://www.idnes.cz/…tec_technika_mla

Zase semměl pravdu vid, že ropy je na 60+ let a plynu na 110+ let.

Zase ti to nevyšlo to strašení že ropa brzdy dojde, hehe
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 21:36
Re: To už nevytrhnou
No bariku ad ty naleziště = teď si právě prokázal = svou nekonečnou BLBOST

To co TY považuješ za dostatek = to je právě TEN MALÉR BLBE :D

Je to vzhledem k tomu na co všechno ropu potřebujeme a že za něco přes 100 let sme spotřebovali polovinu toho co vznikalo 5 000 000 let = to je TEN MALÉR. Musim zopakovat BLBE

Musim se tě zeptat na to samý co ryccarda = ty nemáš ani maturitu nebo? Pro tebe jako příznivce starejch socialistickejch časů snad malá omluva = chápu že v tyhle dny smutnýho výročí = si holt víc rozrušenej :-)
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:41
Re: To už nevytrhnou
Umíš číst bolševiku?

Jen to brazislký naleziště, JEN TO JEDINY pokryje CELOSVETOVOUSPOTREBU NA NEKOLIKLET!!!!!!!!!

Máš první třídu???
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2019 16:35
Re: To už nevytrhnou
sme v eu dnes uz moc prehusteni a preludneni... takze sa niet comu divit kam spejeme... v tomto zlata australia alebo kanada... tam je este svet ok a menej "zniceny" ( aj ten auto svet ) ...
16. 11. 2019 16:45
Re: To už nevytrhnou
Nl v zasade oba v noci, tempomat 140 a clovek ani nevie, ze bol v holandsku
16. 11. 2019 12:08
Evropský zelený komunista...
...už teď přemýšlí jak regulovat dýchání lidí, aby se neznečišťoval vzduch a dělá tak radost svým asijským, africkým i americkým soudruhům, kteří nic takového řešit nechtějí. Jen si tu Evropu jednoduše obsadit.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - pradeda777
16. 11. 2019 12:47
Re: Evropský zelený komunista...
Copak dýchání....to se dá řešit tím, že lidé budou chodit a pracovat pomaleji, aby se tolik nezadýchali. Horší to bude s větry.... ;-)
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2019 15:51
Re: Evropský zelený komunista...
Zákaz hrachu, fazolí, cibule, zeleniny obecně, masa … tedy zákaz všeho, chcípni člověče a nebudeš emitovat ani howno.
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2019 16:37
Re: Evropský zelený komunista...
a pockaj este ked povolia "sranie" len raz denne lebo splachovac bude na "eko zetony" :-[]

treba ist kdesi do kanady alebo na novy zeland alebo kdesi do argentiny .. lebo tu sme uz davno v takych eko srac.kach z ktorych sa nevyhrabeme ... za mna zlate 90 roky.. take zlate casy ( a nielen co sa tyka aut ) uz nebudu zrejme nikdy ... uz pojdeme len do certa.. a este aj ten bude zeleny a s ekologicky recyklovatelnymi rohami :'-( ...
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 20:12
Re: Evropský zelený komunista...
Nechci ti brát iluze = ale v 90. letech tu bylo ovzduší DALEKO HORŠÍ ;-)

Tobě se v devadesátkách líbí víc věcí = už sem ti na to odpovídal = nejspíš se ti líbí protože.. si byl v tom správnym věku :-)

Plus pro státy bejvalý sovětský zóny = ten pád železný opony kdy si moh najednou VŠECHNO a přitom eště fungovaly díky jak už dneska víme příliš pomalýmu přechodu = furt eště fungovaly dozvuky socialismu, teda JISTOT

Kombinace MŮŽU VŠECHNO a mám JISTOTY = to je historická anomálie která se už nemůže vrátit
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:24
Re: Evropský zelený komunista...
Jaký byly jistoty?

Myslíš ty, jak jeden den stálo máslo 3,50 a druhej den 6,50? Ten den si pamatuju osobně. Nebo jak nájem stál 600 a od ledna 1800 :-)

Miki Volek by ti povyprávěl, jak ty jistoty na který sázel skončily a on skončil v tramvaji a v parku :-)
Avatar - speedfred
17. 11. 2019 08:35
Re: Evropský zelený komunista...
....a ideš? Poďme spolu.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 12:50
Re: Evropský zelený komunista...
No tohle si netrefil = kalifornští nesoudruzi byli a přes současnej zákazTrumpa asi 60 let sou = nejaktivnější v tom neznečišťování. A krutě se pleteš i s Asií

Trochu pravdu máš s Afrikou = ta by ale neměla bejt náš cíl ;-)

Úplně stačí že nás Babiš díky svejm SOUKROMEJM ZÁJMUM dotáh na poslední místo v Evropě na úroveň Rumunska v pokrytí dobíjecíma stanicema a bohužel podobně je to s vodíkovejma čerpačkama = vedle v Německu skoro jedna nová každej týden, u nás to vypadá pro příští léta na = jednu novou každej rok :-!
16. 11. 2019 13:10
Re: Evropský zelený komunista...
Cakal som, kto do debaty o holandskych rychlostnych limitok zatiahne Babisa.
Vobec neprekvapilo, ze to bol prave tento troll, ktory sa nevie nabazit na bakalonovinach a neustale sa tu snazi rozputavat politicke debaty. Zrejme tym chces zakryt, ze o autach a technike vobec, vie barani prd.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:22
Re: Evropský zelený komunista...
Opět se shodneme :-)

Evropský zelený bolševik a americký komunista maskovaný jako Liberál chtějí zničit tradiční pojetí světa. Je na nás , aby sme jim to NEDOVOLILI.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:28
Re: Evropský zelený komunista...
Komunistickou historickou realitou ověřeno bariku = DŮLEŽITÝ je odpor dělnický třídy inteligenci a vzdělání. Kudy vede cesta naznačil ten Zeman na Letný https://www.youtube.com/watch?… to by byly pro tebe asi zlatý časy = inteligence přece TOBĚ nebude vysvětlovat co a jak
Avatar - Katikakus
17. 11. 2019 00:24
Re: Evropský zelený komunista...
Pájo, díky. Je fajn, že se tady ještě vyskytují lidé, kteří se nenechali zmanipulovat a používají hlavu.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:26
Re: Evropský zelený komunista...
Lidí co reálně uměj používat hlavu = je prej jen asi 20% ;-\

POZOR neplést s = má STEJNEJ NÁZOR POHLED NA VĚC jako já :-!

Eště blbější je že z těch ca 20ti% to opravdu komplexně do všech souvislostí = umí asi jen 5%

Takže homo sapiens = člověk moudrý = je zřejmě takovej fakt VELKEJ černej humor :-)
16. 11. 2019 12:19
demokracia
Ľud rozhodol, že chce vymrieť.
Treba to rešpektovať
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 12:51
Re: demokracia
No ľud a auta = se právě naopak = spíš přemnožily :D

https://www.worldometers.info/cz/
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2019 12:37
Sure
Tak to jsem si oddechl, klimatická krize je zažehnána. Grétě můžeme vrátit její dětství, rebelisté se vrátí do práce a děti do škol. Děkujeme Nizozemcům za tento hrdinský počin.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 13:04
Re: Sure
Přes 2 :yes: a tvý nadšení = takhle to fakt neni = nic zachráněnýho neni ;-)

Mnohem blíž realitě než tvá naivní rádobyvtipná představa je pravděpodobně https://vtm.zive.cz/…641/default.aspx

Kapička v Nizozemí může a pravděpodobně nepatrně zlepší LOKÁLNÍ emise = to je prostě naměřená realita = nižší rychlost rovná se nižší spotřeba rovná se nižší emise

Ne dětství ale spíš dospělost Gréty = ta je furt.. viz odkaz
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2019 16:09
Re: Sure
A čemu ty lokálně nepatrně nižší emise na nizozemských dálnicích pomůžou?
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 20:13
Re: Sure
Hádej twistede = čemu tak můžou pomoct lokálně nižší emise? Co lokálně lepšímu vzduchu?
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2019 21:46
Re: Sure
Protože dálnice (a speciálně úseky s maximální dálniční rychlostí) zpravidla vedou obydlenou oblastí a ty škodliviny se na nich vyloženě kumulují, že?
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 21:50
Re: Sure
Jo = nejsme v relativně řídce obydlenym třeba USA nebo Kanadě, ale v hustě obydlený Evropě = takže JO máš PRAVDU ;-)

Zrovna Nizozemí patří hustotou zalidnění k naprostý světový špičce = 3-4x vyšší než u nás
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:26
Re: Sure
Gréta dneska neusne a když tak bude spát hodně,hodně špatně https://www.idnes.cz/…tec_technika_mla
Avatar - xxc
17. 11. 2019 13:08
Re: Sure
Ja som to vedel, že stačí objednať elektromobil a cena ropy na roky klesne :-D
Avatar - pradeda777
16. 11. 2019 12:43
Emise
Já to vidím tak, že jestli existuje solidní evidence, že tím, že někteří řidiči budou jezdit pomaleji se podstatně sníží % emisí, tak je to v pořádku.
Co mě naopak irituje je fakt, že se neřeší auta, která nesplňují přinejmenším euro4. Vyřazením těchto vozů z provozu by s velkou pravděpodobností přineslo měřitelný benefit. Já vím, z populistického hlediska těžko prosaditelný návrh... ;-\
Rozbalit vlákno
48
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 12:58
Re: Emise
Viz nedávná známá realita https://www.idnes.cz/…est-oxidy-dusiku ono by bylo potřeba vyřadit aut až po Euro6, rsp. až do loňskýho WLTP

Což je fakt těžko prosaditelný návrh = nicméně TO by URČITĚ přineslo měřitelný benefit
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2019 15:56
Re: Emise
howno wole, Němci už to udělali a naměřili - nic, žádné zlepšení, prostě nula
ve městěch s nejhorším složením vozového parku mají nejnižší emise NOx a naopak, tam kde mají nejvyšší NOx mají samé Euro6
Němci to dokonce přiznávají, i odborná veřejnost, i státní orgány
kydáš krawiny a ni si nic neowěříš wole.
16. 11. 2019 13:25
Re: Emise
Tak úměra rychlost emise se snad nemusí dokazovat. Stačí koukat na spotřebu když jedeš.

Zákaz pod EURO4. Na jednu stranu je kritizována snaha o omezení nových zdrojů, ale pak se objevují takovéhle brutální nápady na omezení už legálních věcí.
16. 11. 2019 13:29
Re: Emise
Úměra rychlost emise se nemusí dokazovat? Jseš si jist že zo fakt platí?
16. 11. 2019 13:34
Re: Emise
Žere ti auto víc když se šouráš na jedničku dvacítkou, nebo když jedeš na šestku kilo?
16. 11. 2019 13:36
Re: Emise
Proč takový laciný argument?
Co na šestku 10 a 130?
Základy fyziky?
16. 11. 2019 13:38
Re: Emise
To není laciný argument. To je běžný přiklad z praxe. Normálně odpověz. Ale ty nechceš, protože bys musel přiznat že v tý nižší rychlosti to žere víc a tudíž tvoje poučka o zvyšujících se emisích se zvyšující se rychlostí neplatí vždy.
16. 11. 2019 13:40
Re: Emise
V extrému který si uvedl samozřejmě neplatí, ale běžná praxe je porovnání třeba těch 100 a 130 (koukám že jsem uvedl v předcházejícím příspěvku chybně 10 ale to byl překlep je to 100 a 130).

PS: Tvůj příklad jen ukazuje nedokonalost spalovacího motoru.
16. 11. 2019 13:46
Re: Emise
Výborně, dík že si přiznal že neplatí.
16. 11. 2019 13:48
Re: Emise
Nemám problém diskutovat jestli mé názory jsou správné. Potíž je s tím, že ty chceš prosazovat jen svou pravdu. Rozdíl ve spotřebě třeba mezi 100 a 130 je jasný, není třeba složitého dokazování a můžeš si to velice jednoduše zkusit. Pak samozřejmě jde na to jít přes znalost základů fyziky.
16. 11. 2019 13:51
Re: Emise
Rozdíl není jasný. Záleží na konkrétním motoru a zařazeném převodovém stupni. Právě že to mám vyzkoušeno z praxe. Prostě jsme se shodli že tvá poučka platí jen někdy. Dál to nemá smysl pitvat.
16. 11. 2019 13:57
Re: Emise
Ale proč necheš odhalit svou chybu? Když jedu stejným autem po stejné silnici 100 a 130 tak mám rozdíl ve spotřebě. Samozřejmě můžeš hledat situace kdy to tak neplatí a jistě je najdeš, ale jsou to extrémy které nejsou běžné.
16. 11. 2019 17:10
Re: Emise
Zkusim ti to vysvětlit. Přišel si s kategorickým tvrzením, že s rostoucí rychlostí se zvětšují emise. Já ti to tvrzení vyvrátil, nikoli pomocí extrémního případu jak se mi s bratrem Hamunou snažíte vnutit, ale pomocí naprosto běžného příkladu s jízdou ve městě a třeba na okresce - ty si dokonce i uznal že mám pravdu. To že mezi 100 a 130 je nějaký rozdíl ve spotřebě jsem nikdy nerozporoval, takže není o čem se dohadovat a hledat nějakou mou chybu. Nejsme totiž zatím ve sporu.
16. 11. 2019 18:28
Re: Emise
Takže jsi právě odhalil, že je jedno jestli jedeš na kole 30 nebo 50.
Prostě v tom není rozdíl jak moc se musíš na kole snažit?

To co ty tvrdíš odporuje základní fyzice a lze si to ověřit jak v tom autě a tak ještě výrazněji na tom kole.
16. 11. 2019 18:51
Re: Emise
Hele tak jinak. Napiš mi stručně co vlastně podle tebe tvrdím. Protože já už vlastně nevím o čem se chceš dohadovat.
16. 11. 2019 19:10
Re: Emise
Se vzrůstající rychlostí roste odpor vzduchu a to dokonce se čtvercem rychlosti.
To je základ.
Takže rozdíl 100 a 130 uváděný v článku má vliv na emise. Lze to odvodit už ze spotřeby auta v uvedených rychlostech.

PS: Samozřejmě existují vyjímky kdy do toho vstupuje převodovka atd, ale je to spíše vyjímečný stav. Opravdu to tak je jak si asi každý vyzkoušel třeba na tom kole když chce jet rychleji.
16. 11. 2019 19:14
Re: Emise
Néé, to fakt není možný. Kolikrát ti budu ještě muset napsat, že jsem se nikde nevyjadřoval o tom, že by neexistoval nějaký rozdíl když jedeš 100 nebo 130, nebo že bych snad někde tvrdil že se vzrůstající rychlostí neroste odpor vzduchu.

Jediná věc ke který jsem se vyjadřoval je to když si prohlásil že s rychlostí rostou emise a to jak jsme si ukázali na příkladu prostě není vždy pravda.

Už si tu připadám jak v blázinci.
16. 11. 2019 19:21
Re: Emise
Není to vždy pravda, ale je to pravda v 99% běžných případů. Osobně nevěřím, že tvé auto žere méně při 150 než při 130 ale budiž, nejspíš spadáš do toho 1% případů.

Takže zpět na začátek. Ano v článku zmiňované snižení ze 130 na 100 bude mít pozitivní vliv na emise.
17. 11. 2019 10:12
Re: Emise
Ty seš fakt pacient.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 10:19
Re: Emise
Protože mu to myslí a pozná že KECÁŠ?

Si neskutečnej žvanil spaleny6 = jakýkoli auto při 130 km/h může mít zařazenej nejvyšší převodovej stupeň = a jednoznačně bez diskuzí má menší spotřebu při nižší rychlosti = než ve 150 km/h

Když už si musíš VYMEJŠLET = tak pro příště něco ne takhle hloupýho. To už bylo věrohodnější jako 140tkou svištíš po okreskách přes Alpy do Itálie
Jménem všech mých bratrů a sester = díky :-!

Já a mí bratři a mé sestry = se za tebe kolektivně STYDÍME
Nauč se aspoń = si vymejšlet trochu na úrovni = ne aby to popíralo.. inteligenci trochu bystřejšího žáka základky

Eště jednou jménem VELKÉHO kolektivu myslících obyvatel planety = děkujeme
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 13:57
Re: Emise
Někdo je a chce bejt prostě nepoučitelnej = tak jako ty teď hledá EXTRÉMNĚ EXTRÉMNÍ výmluvu. Že v EXTRÉMNIM případě to obecný co platí pro těch +99% aut co po tý dálnici jedou = by MOHLO v EXTRÉMU platit něco jinýho

Ach jo :-|
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 18:29
Re: Emise
Vzhledem k diskuzi o snížení 130 na 100 - ty znáš auto, které při dálničních 100kmh žere víc, než při 130kmh?
16. 11. 2019 18:59
Re: Emise
Já už nepoznám jestli to je na mě, protože to vlákno je dlouhý. Nikdy jsem nezkoušel rozdíl mezi tím když jedu trvale 100 a 130. Znám ale rozdíl mezi tím když jedu na tempomat tachometrových 130 a 150. Při 150 mi to žere méně, protože je zařazen nejvyšší převodový stupeň. Každopádně o tomhle podstata začátku diskuze nebyla. Znám jen svý auto, jiný ne, takže bych se v tomhle rád zdržel nějakejch zásadních prohlášení.
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 19:03
Re: Emise
Sice se mi to moc nezdá, že by ti auto mohlo žrát při 150 míň, ale hádat se nebudu, je to tvoje auto.
16. 11. 2019 19:05
Re: Emise
Dík. Převody přece mají vliv na spotřebu ne? Shodneme se na tom?
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 19:08
Re: Emise
To určitě mají. Ale já bych věřil že daleko menší, než odpor vzduchu 130/150. Divím se, ale ok. ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 10:21
Re: Emise
Neni to ok = je to na 99,999% = fake kec žvást lež výmysl nepravda :-|
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 10:52
Re: Emise
Nechci vám do toho házet vidle s tím, jak co žere a vypouští emise pri jaké rychlosti, ale důvod je trochu jiný. Už dnes , jak jsem psal výše, je velká čas Nizozemska pod regulaci na 100km/h a někde i na 70km/h a je to hlavně z důvodu větší plynulosti dopravy. Největší problém není ustálená jízda 130km/h, ale právě neustále rozjezdy a brzdění, protože je provoz hodně hustý (kdo tam jezdí, tak ví) a ne každý zvládá jet tou 130 tkou ( je tam i hodně nákladní dopravy - přístavy pro celou Evropu, velká produkce zeleniny a ovoce a export do jiných zemi). Je to stejné, co ještě nepochopili čeští "ekofasisti", že je lepší, když auta městě přijedou plynule, než když tam budou v zácpě poskakovat a neustále šlapat na plyn...
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 11:13
Re: Emise
Pěkně napsaný Ozzy = snad jen pro toho kdo by náhodou nevěděl = při nižší rychlosti je doprava plynulejší = ty rozjezdy menší = emise menší

Taky bych uvítal plynulejší dopravu = tim se ušetří fakt nejvíc. V Praze to bohužel furt eště funguje že červená prej dokonce naskakuje ÚMYSLNĚ = teda ÚMYSLNĚ je to nastavený vlastně PŘESNĚ NAOPAK :-|
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 13:50
Re: Emise
Ne to neni výborně = to je HRUBĚ ŠPATNĚ z tvý strany :-|

Prostě reálnej rozdíl ve spotřebě při běžný jízdě po dálnici při 100 a 130km/h = prostě je. Nechápu ani já ani moji bratři a sestry = o co se snažíš :-)
16. 11. 2019 13:53
Re: Emise
Nikde jsem se nevyjadřoval o rozdílu mezi 100 a 130. Opět mi něco vnucuješ.

Nemohu najít tlačítko na tvou blokaci. Dřív tu přece bylo.
16. 11. 2019 14:01
Re: Emise
Zajímavý pohled. Blokovat lidi s jiným názorem. kam se dostaneš? Do své uzavřené bubliny kde budeš mít jen stejné názory? To je způsob jak rozšiřovat rozhled? Není to něoc na způsob císařových šatů?
16. 11. 2019 17:05
Re: Emise
Já neblokuji lidi s jiným názorem. Ještě nikdy jsem neměl potřebu tu někoho blokovat (kromě Hamuny), natož kvůli jinému názoru. Ale otravného Hamunu, který zasírá každou diskuzi a obvykle reaguje na něco co jsem nenapsal zablokuju rád a hned, jen nevím jak. S jeho názory to nijak nesouvisí. Když v životě potkáš někoho kdo tě otravuje, tak se mu taky asi spíš vyhneš, než že bys vyhledával jeho společnost ne?
17. 11. 2019 01:02
Re: Emise
... je to jednoduche, klikni na jeho "nick" a tam hned uvidis "zaradit na hate list" alebo nieco podobne ... :-)
17. 11. 2019 11:21
Re: Emise
Bohužel nemám to tam.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 11:24
Re: Emise
To máš fakt BLBÝ že to tam nemáš :-!

Tak pro tebe BOHUŽEL pravda a láska teda UVÁDĚNÍ VĚCÍ NA PRAVOU MÍRU tu bude dál = to tě Bůh asi trestá za ty tvoje výmysly :*) :D

Hele už si vymyslel = když tě uráží novinky.cz a nepřečteš si na nich ani zprávu ČTK = co máš lepší. Teda už si našel koule = mi to popravdě říct? ;-)
17. 11. 2019 11:31
Re: Emise
Už jsem tlačítko na hate list našel. Bylo třeba se odhlásit a přihlásit a objevilo se. Takže snad už se mi ty tvoje nekonečný kraviny nebudou objevovat.

A jak jsem řekl včera. Přijdou ti novinky seriózní tak na ně choď, tvoje věc. Nevim co dál za vyjádření ode mne pořád chceš. Takže tě pic magore. = :-O =
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 11:41
Re: Emise
No to je fakt smutný = že ani po x-y-tym opakování NEVÍŠ co sem po tobě celou dobu chtěl :D

Ale tohle bylo TAK SNADNÝ = že spíš víš. Jen prostě nechceš bojíš se = napsat.. :-)
Avatar - pradeda777
16. 11. 2019 13:49
Re: Emise
Tož bacha. Nikde jsem nečetl, že by při těch výpočtech brali v úvahu těch extra 30 km, o které pomalejší auto jede déle a vypouští emise, kdž rychlejší vůz je už v cíli a žádné emise neprodukuje. Ano, díky fyzice bude na tom ve finále rychlejší vůz o něco hůř, ale rozdíl bude blízko 0.0 nic...
16. 11. 2019 13:54
Re: Emise
Když jedu 100km vzdálenost a mám na těch 100km nějakou spotřebu tak je (pro zjednodušení) ta spotřeba úměrná emisím. Čas do toho vstupuje jen jako veličina.
Tvoje úvaha je scestná. To by si pak musel počítat s hodinovou spotřebou a ta se běžně neměří.
Avatar - pradeda777
16. 11. 2019 14:44
Re: Emise
Já věděl že v tom jede nějaký podvod.... :-!
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2019 16:15
Re: Emise
S tímhle nesouhlasím, obměna vozového parku je přirozený proces (navíc čím starší auto, tím obvykle méně najede) a jakékoli umělé restrikce smrdí obyčejnou neúčelnou buzerací zejména chudších vrstev.

S čím do jisté míry souhlasím, je omezení vjezdu starých dieselů do centra měst. Tam uznávám, že to to měřitelný účinek na lidské zdraví mít může.
Avatar - xxc
17. 11. 2019 08:19
Re: Emise
V nemecku zakazali vjazd dieslom do miest a ziadny meratelny ucinok nenamerali :-) Ked uz nie na zdravie, tak koncentraciu skodlivych latok to nezmenilo.
18. 11. 2019 06:56
Re: Emise
V tom článku s e píše ale něco jiného než tu tvrdíš.
16. 11. 2019 12:46
Hmmm
Je děsný jak si někdo vsugeruje že zachrání planetu snížením rychlostního limitu u segmentu znečištění který není nijak zásadní. V Rakousku to kilo platí už nějakou dobu. Dálnici se od té doby snažím vynechat. Jet tisíc kilometrů na jih je nesmírně vyčerpávající a nízká rychlost mě osobně narušuje pozornost a chce se mi spát. Radši si vždy vyberu pěknou okresku, kde se dá bez problémů valit 130-140.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 12:59
Re: Hmmm
V Rakousku žádný kilo neplatí = dokonce tam opakovaně zkoušej VYŠŠÍ rychlosti https://autobible.euro.cz/…-bezpecnost-ano/
16. 11. 2019 13:17
Re: Hmmm
Asi měl na mysli Tyrolsko.Tam ta stovka platí již několik let. Prokleté zóny IGL...
Jinak máš pravdu , že zavádí úseky se 140 kou. Já mimo IGL zóny jezdím Rakousko 160 tacho a zatím bez postihů .
16. 11. 2019 13:25
Re: Hmmm
Když jedu dolu na Itálii nebo Chorvatsko, tak je kilo skoro všude. Prosim, nepřesvědčuj mě zase.
16. 11. 2019 13:28
Re: Hmmm
Tak na A10 100 skoro není, a nebo ještě v létě nebylo.
Ono když si o srovnám s ČR kde je třeba na D1 80 na větší části:)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 13:30
Re: Hmmm
Tebe nikdo nepřesvědčí = kilo je v Rakousku stejně jako v Německu maximální povolená rychlost NA OKRESKÁCH = takže na okreskách max 100 km/h. To máš pravdu

Na dálnicích je našich 130km/h s tim že v době dopravních š***k často omezujou v OKOLÍ MĚST opět stejně jako v německu světelnejma tabulema třeba na 120 km/h = klidně i těch 100 km/h může bejt

Jinak ale Rakousko = 100 km/h na okreskách a běžně se tam jezdí +10km/h
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 18:32
Re: Hmmm
Přestaň tady lhát. Dva roky po sobě rakouskem do Alp a samá IGL zóna. Desítky, možná stovky km.
16. 11. 2019 18:36
Re: Hmmm
Na jaké dálnici? A 12 souhlas, A10 uplně v pohodě bez velkých omezení.
16. 11. 2019 19:02
Re: Hmmm
Těch úseku s IGL není nijak moc. Na tý A12 je to sice dlouhý, ale stejně to objet nejde.
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2019 15:59
Re: Hmmm
Má pravdu, předsedo, směrem na Itálii je 100 skoro všude, a to přijedeš z Bawor, kde se dá jet 250 :no:
16. 11. 2019 13:18
Re: Hmmm
Zrovna Rakousko přejet přes Alpy po okreskách nemá nic společnoho s valením 140 (to už můžeš rovnou porušovat předpisy na dálnici, ne?).
16. 11. 2019 13:30
Re: Hmmm
Ty seš brácha Hamuny? Taky víš všechno líp než já. I kolik a kde jezdím. Ještě přidej pár smajlíků a = a bude to dokonalý.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 13:32
Re: Hmmm
Víš jak bych ti to tak řek: Mám mnoho ale fakt MNOHO bratrů. A sester :-!
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2019 16:00
Re: Hmmm
A všichni a všechny jsou to stejní/stejné wolowé a kráwy
16. 11. 2019 13:39
Re: Hmmm
Některé tvé argumenty jsou prostě takové, že není problém je vyvrátit, To není o tom jestli co jsem nebo jaký jsem. Otázka je proč se bráníš načerpat nové informace?
16. 11. 2019 13:44
Re: Hmmm
Vy jste fakt příbuzný.
Avatar - speedfred
16. 11. 2019 15:40
Re: Hmmm
:yes: :-[]
hamuna,hendly,kylie - jedna osoba?
Avatar - Jerry.Gunman
16. 11. 2019 16:37
Re: Hmmm
Hamůňa a Kylie to je jedna soba. Zda k nim patří i Hendly, to si netroufám posoudit :D :D :D

I když ... Hendly JE sice fanatik, ale zase až takovej magor (jako Ha, Muňka sakra) to ještě nejni :D
16. 11. 2019 17:17
Re: Hmmm
Já fakt nevim, to bych si tvrdit nedovolil. Ale Hendly a Hamuna mají rozhodně stejný praktiky. Oni ani neví jakou cestou jezdím, ani se na to nezeptají, ale ví zcela jistě, že se tam nedá jet mnou udaných 130-140 km v hodině. Prostě absurdní diskuze.
16. 11. 2019 13:16
Diskuze
jsme snad na sputniku a nebo na idnes? To opravdu i tady všichni nespí hrůzou před uprchlíky a volají po tom jak je EU hrozná?
S vystrašenýma lidma se tak krásně manipuluje..
Rozbalit vlákno
44
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2019 16:06
Re: Diskuze
Ty vidíš jen 2 skupiny - sluníčka jako jsi ty, Humus a wocasy jako jsou Zemanovci a babišowci..
Budeš se divit, je tady spousta normálních lidí kteří nechtějí výt ani s Babišem, ani se Zemanem ale rozhodně ani s miliónem chvilek a s progresivistickými sluníčky a ekopošuky a ekoteroristy.
Na blití je mi stejně z TOP09, pirátů, Bursíka, Starostů, Komančů, Babiše a Zemana.
Avatar - twistedTSD
16. 11. 2019 16:17
Re: Diskuze
Tvl, proč sem taháš uprchlíky a hroznou EU?
Avatar - Beefcake
17. 11. 2019 10:43
Re: Diskuze
Pretoze toto je tiez zmyslanie tej istej skupiny ludi. Potvrdzuje sa to denne.
16. 11. 2019 17:19
Re: Diskuze
Jak to souvisí s dálničním limitem?
Avatar - Jerry.Gunman
16. 11. 2019 19:03
Re: Diskuze
Hendly, naprosto s Tebou souhlasím. S vystrašenými lidmi se lépe manipuluje.

Proto psychicky nemocná dívčina, jejíž jedinou kvalifikací je ukončená základní škola, pobéhá po světě a vykřiuje "chci, abyste panikařili", proto se z její cesty do USA stala reality show, kdy člověk věděl o každém jejím ukáknutí do kbelíku a ublinknutí přes palubu. Proto všichni elektrofilové (a příznivci orálně-masturbační církve Svědkové Elonovi zejména) neustále vykřikují, JAK STRAŠLIVĚ MOC jsou škodlivé spalovací motory, proto všici příznivci Zelené Moči (Green Piss) jako vřískají jak protržení, že pokud Evropská unie neprovede ekonomickou, hospodářskou a technologickou sebevraždu pokud možno ještě dnes, nastane konec světa, sloni budou pozadu létat a u toho hranatý vejce snášet, hladiny světového oceánu stoupnou a teptota taky a vůbec...

Naprosto a zcela Tebou souhlasím, Hendly. To strašení ekologistů, zelených bláznů a elektrofilů, to je vskutku odporné
16. 11. 2019 19:18
Re: Diskuze
Je něco špatného na tom chránit přírodu? Neprodukovat plasty se kterýma nevíme co dělat? Neznečišťovat vzduch který dýcháme?
To že planeta se mění na tom se asi shodneme. O čem se vede debata jak velký na tom má podíl člověk. Já si myslím, že velký už jen proto, že ta produkce například emisí z aut je ohromné.
Ty jsi za to aby se nic neměnilo a jelo se dál tak jak to je?
Jestli něco evropa má, na rozdíl od ropy, tak je to technologie a náskok v technologii který težko udržet bez vývoje nových technologií. Bezemisní energetika, bez závislosti na ropě a plynu, je něco co by si asi každý přál, ne?
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 19:27
Re: Diskuze
S první částí příspěvku bych souhlasil. Ale pak už to skřípe a jsou to jen domněnky. Např. emise z moderních aut nejsou ohromné. Měření ukázala, že ani v zónách se zákazem spalovacích aut se ovzduší nezlepšilo. No a pak se dostaneme k EV, resp. k extrémně náročnému přechodu na ně. K extrémně náročnému v porovnání s tím, co získáme. Kdyby se ta energie věnovala raději např. *** stromů, bylo by to prospěšnější.
16. 11. 2019 19:38
Re: Diskuze
I moderní auta produkují emise a nejde jen o CO2 které by vyřešilo *** stromů, ale rád se podívám na detaily toho uváděného měření.

Ano, ele auta svět nezachrání, ale je to cesta k odpooutání se od ropy a k budováním moderní energetické sítě.
A není to přece jen o ekologii, to pohodlí a a klid ele auta je krok do budoucnosti. A ani "nejhorší" přání ekologů zatím o uplném zákazu spalováků nemluví, rozhodně ne v blízké budoucnosti.
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 19:48
Re: Diskuze
Ano, odpoutáme se od ropy a ještě zvýšíme závislost na el., kterou kupodivu zelení týpci nechtějí z atomu. Naše závislost na el. se stává až fatální. Kdyby na měsíc vypadla, tak pochcípeme. :-(
16. 11. 2019 19:53
Re: Diskuze
A fatální závislost na ropě a plynu? Jak dlouho se udržíme bez ropy? Od chaosu bez ropy nás dělí vlastně jen jedno otočení kohoutem. A kdo ty kohouty ovládá?
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 20:01
Re: Diskuze
No, bez ropy se udržíme asi 90 dní. To je dost. Odhaduju, že 30x víc, než bez elektriky.
16. 11. 2019 21:49
Re: Diskuze
A co myslíš, bude to stačit? A na co by to vlastně mělo stačit? Na to přeorientovat na jiné zdroje asi ne. Evropa prostě ropu nemá a tak nevidím důvod proč nehledat alternativu.
Avatar - Jerry.Gunman
16. 11. 2019 19:44
Re: Diskuze
Spolehlivá bezemisní energetika, bez závislosti na ropě a plynu, je kupříkladu energetika jaderná. Skutečně máš dojem, že si ji KAŽDÝ přeje?

Stávající předpisy, zákazy, limity, restrikce aj, které příslušní EU ouřadové ze sebe vylučují jak na běžícím pásu, ten technologický náskok již prakticky celý zvládly zlikvidovat.
Nebo bys zvládnul vyjmenovat dejme tomu 5 (pro běžného člověka užitečných) příkladů, kde státy EU mají nějaký významný náskok před USA a státy jihovýchodní Asie?

Podnebí a počasí se za dobu trvání "vyššího života" (bakterie do toho nepočítám) změnilo již několikSETkrát, ne-li častěji.Jenom za historickou dobu posledních cca 2.000 let došlo několika výrazným výkyvům počasí, které měly globální dopad. Sucho v centrální Asii spustilo stěhování národů, klimatická optima X. a XII. stolet, vyšší srážky (a jimi způsobené hladomory) ve století XV., vliv vybití milionových stád bizonů na počasí amerického středozápadu atd atd atd atd atd.

Vždycky se našli chiliasté (kteří prorokovali konec světa), vždycky se našli flagelanti (kteří ho chtěli odvrátit ostentativně prováděným sebemrskačstvím) - a vždycky v čele jedněch i druhých stály osoby kromobyčejně odporné a odpudivé. No a dneska, dneska tomu holt nejni jinak.

Ve středověku se organizovaly dětské křížové výpravy, které měly osvobodit kristův hrob - no a dneska zvetšelé shromáždění zbytečných lidí (EU komise a spol) s úžasem a pokorou naslouchá extatickému třeštění a vřeštění Grety Thunberg "how dare you" ...
Vřeštění holčiny, jejíž JEDINOU kvalifikací je ukončená základní škola a jí samotnou přiznaná duševní nemoc.

Takovýchhe "spasitelů" Ti najdu 15 do tuctu ;-)
16. 11. 2019 19:52
Re: Diskuze
Jaderná energetika má tu nedobrou vlastnost, že jediná chyba dokáže z evropy udělat neobyvatelnou část světa. Ty rizika tu prostě jsou a s tím je i názor, že to není úplně správná cesta.
Stejně tak argumentovat základní školou.. za stejným názorem stojí mnoho vědeckých studiíí. A stále je tu ta sedlácká otázka. Opravdu tu enormní množství vypouštěných emisí a jedů do ovzduší, vody a přírody obecně nemá žádný vliv na nás a na planetu?
Otázku na zaostávání evropy neslušně otočím. Co EU dělá proti rozvoji technologií? Není to spíš naopak?
Avatar - _Karel_
16. 11. 2019 19:57
Re: Diskuze
No a v tuhle chvilku - když chcete EV a nechcete atom - to začíná být srandovní. :D
16. 11. 2019 20:03
Re: Diskuze
Právě to dává možnosti. FVE, větrníky a obrovská kapacita baterek ele aut v chytré síti.... Konečně možnost jak skladovat přebytky nárazové výroby. Možnost čerpat energii zpět. Sdílení kapacity.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:37
Re: Diskuze
Ta chyba se s novými reaktory typu VVER či BN případě ekvivalenty z asie ještě nestala. O západu/usa nemluvím, ten má kulové.

Strašení černobylem a konstrukčně 60 let starým reaktorem RBMK je trapné, hodně moc trapné.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 22:06
Re: Diskuze
https://oenergetice.cz/…at-vhodny-model/ + https://www.novinky.cz/…-firmou-40297854

Chyba toho co se líbí tobě = je ekonomika = šílený náklady který se nevrátěj. To nemluvíme o tom že zatim neni vyřešení know-how jak ty supergigaextrémně nákladný elektrárny = rozebrat. VÍŠ že všechny zatim = prostě zůstaly stát

Ten západ co má kulové = jde už desetiletí směrem viz odkazy = tady máš fakt BLBÝ info bariku. Nejen žes je jako obvykle BLBĚ zpracoval = ale pracuješ i s blbejma základníma faktama = to je asi to omezeně proruský vidění světa

Upřímnou soustrast = tohle ani moderní medicína = zatim léčit neumí
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 22:12
Re: Diskuze
Rusko žádný malý reaktory nemá, v plovoucí elektrárně Akademik Lomonosov a v ledborcích je RBMK z Černobylu vid, ty zas dneska jedeš bomby
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 22:13
Re: Diskuze
Tos DOST otočil a překroutil že Bariku = tak znova = přečíst a reagovat :-)
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 22:15
Re: Diskuze
Podle tebe tam Vasil a Serjoža přikládaj lopatou uran a grafit vid :-) :-) :-)

Já toho o atomu vím asi jako nikdo tady, už proto že se v tý oblasti pracovně pohybuju víš. Takže to máš docela blbý :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 22:18
Re: Diskuze
Tak teď si zas zkusil jinej únik = tak znova = přečíst a regovat ;-) :yes:

A to jak Vasil a Serjoža přehazovali lopatou uran https://www.csfd.cz/…ernobyl/prehled/ sem viděl = dost dobrý doporučuju :yes: :-)
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 22:30
Re: Diskuze
To sem viděl vždycky ten ten kdy vyšel novej díl :-)
A krom toho dalších 20 dokumentů o černobylu a ze všech mi vyšlo, že kdyby obsluha neporušila asi 20 doporučení manuálu, nikdy by to nebouchlo, jako to nebouchlo v žádné elektrárně kde byly RBMK před Černobylem ani po něm :-)

A že v Leningradské JE jel ten RBMK už 13 let předtím, že černobyl bouchnul. Holt tam neseděl Datlov :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 22:39
Re: Diskuze
Myslim že mu to nakonec prošlo žejo? :yes: :-!

Nicméně máš ŠPATNÝ info PRAVDA přece přichází z Kremlu https://www.idnes.cz/…051_filmvideo_ts :D

No tak nic = přečíst znova a regaovat = holt jak vidim nebude :-)
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 22:45
Re: Diskuze
Hele co ten Instagram? Kdy jdete dělat osvětu? Pole neorané, tam máte prostoru pro EKO-AGITKU :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 22:47
Re: Diskuze
Už se s těma únikama = trochu opakuješ ;-)

Co tenhle seriál HBO https://www.zive.cz/…209/default.aspx ? :-)
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 23:56
Re: Diskuze
Ďatlov měl strávit 10 let ve vězení, ale po odpykání části trestu získal při rozpadu Sovětského svazu amnestii. O pár let později, v roce 1995, však kvůli zástavě srdce, pravděpodobně způsobené radiací, zemřel, stále přesvědčen o tom, že na vině byl chybný reaktor, ne on.

Bručel jen do roku 1992...Pak ho Jelcinovci pustili....

Pamětníci tvrdí, že i ve skutečnosti byl Djatlov bezcharakterním kariéristou, pro kterého podřízení představovali jen nástroj, jak se kariérně vyšplhat až nahoru.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:02
Re: Diskuze
Tady výjímečně shoda

Co ten aktuální HBO seriál = taky sleduješ každej novej díl..? :-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:18
Re: Diskuze
Když si budu chtít pustit pohádky a fikce, pustím si T-34
https://www.csfd.cz/…92-t-34/prehled/

Na to se dá jako na pohádku narozdíl od toho tvého škváru dívat :-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:20
Re: Diskuze
A když si budu chtít pustit něco o odvaze lidí, o skutečném hrdinství, o reálném příběhu který se stal, o neuvěřitelné a unikátní akci , která dala lidem sáhnout si až na samotný limit, doslova na dřen, pustím si tohle
https://www.csfd.cz/…aljut-7/prehled/

Rusové nepotřebují točit Armagedon , oni mají skutečné hrdiny a příběhy víš.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:36
Re: Diskuze
Saljut 7 = kdybys k tomu nepřidal ty propagační kecy žvásty = neni špatnej film = sem ho viděl na americkym HBO = umí vybírat ;-)

Ale to furt neodpovídáš na jejich aktuální seroš https://www.youtube.com/watch?… jak řikáš o SKUTEČNÉM HRDINSTVÍ o REALITĚ která se stala a která dala lidem sáhnout si až na samotný limit doslova na dřeň :-!
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:37
Re: Diskuze
tady máš další https://www.csfd.cz/…il-svet/prehled/

Všechno skutečné příběhy které se staly. Skuteční lidé.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:42
Re: Diskuze
Hele já du spát = a ty se di léčit = i když na tohle je medicína krátká :D

Co řikáš na aktuální HBO seroš = se holt narozdíl od dalších a dalších proruskejch adorací = nedozvim :-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:43
Re: Diskuze
Máš blbý vid, že na mě nemůžeš s pravopisem. Že mě nesejmeš, že sem tupý volič spd, babiše nebo kýho vejra co máš školu života, píše výtr a sestry odjeli na výlet a tituly píše MGr.

Blbý co.

No jak jsem psal - já měl jako jediný ve třídě z diktátu jedničku a mojí slohovou práci při maturitě předčítala učitelka jako nejlepší ve třídě.

Ke všemu si umím dohledat data, mam širokospektré portfolio zájmů a obrovský základní přehled.

Mě tady neočůráš účelově ohnutými argumenty.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:32
Re: Diskuze
Ty technologie ty čínan zkopíruje do půl roku, co budeš mít pak???
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:33
Re: Diskuze
Ne já si závislost na větrníkách, solárů a tedy na počasí fakt nepřeju.

Jádro, ropa a plyn je jistotat která funguje vždy.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:31
Re: Diskuze
Nezletilí imigranti v německém Ulmu, v Bádensku-Württembersku hromadně znásilnili 14-leté děvče. Je jim 14, 15 a 16 let, a dalším dvěma 24 a 26. Na dívce se tedy vystřídalo pět mladých migrantů.

12leté dítě z Afghánistánu udeřilo Němce v autobuse kladívkem do hlavy, když muž imigrantské děti vyzval, aby nedělaly rámus...

Pro Hamunu- nejde o ruský hoax ale o ověřené zprávy z Bild a Welt.de
Zjisti si to!

Že ten strach je neoprávěný vid, to nejsou desítky, už ani stovky, ba ani tisíce, ale desetitiícepřípadů když migranti napadli, zabili, znásilnili nebo okradli původní obyvatele!!!
17. 11. 2019 10:40
Re: Diskuze
I když je to vážné téma jsem nakonec rád, že jsi to sem napsal. Před čím ti lidé utíkají? Nejsou to náhodou války o ropu a změny podnebí?
Takže věci které přímo souvisí s tím o čem se tu mluví?
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 11:55
Re: Diskuze
Utíkají proto, že se chtěj mít lépe jak u nich doma a čekaj co tu dostanou zadarmo nebo si snadno vezmou....

V Afghanistánu, Pakistánu, Eritreji atd žádná válka není....
17. 11. 2019 12:05
Re: Diskuze
Afganistán je v chaosu od invaze SSSR, vlastníků ropy. Eritrej je země v chaosu kde by nechtěl žít nikdo. Ale co taková Sýrie, dějiště bojů o ropu. O tu ropu o které se tu bavíme, o ropě na které máme totální závislost a nemáme jí.
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:11
Re: Diskuze
Jojo, třeba Norsko nemá vůbec žádnou vid...

Ti mladí místo aby tam budovali nový stát utečou sem kde čekaj na sociální dávky a podporu a byldení zdarma a delaují drogy, kradou a znásilnují.

In 2018, Owens warned that "Europe will fall and become a Muslim majority continent by 2050" and "There has never been a Muslim majority country where sharia law was not implemented." She suggested that the United States would then be "forced to save" the British :-) :-)
18. 11. 2019 06:45
Re: Diskuze
Kolik procent spotřeby evropské ropy je z Norska?

Válka v Sýrii je přesně z důvodu, že ti mladí chtěli budovat nový stát a dopadlo to tak, že na ně Rusko použilo armádu se vším co má.
Avatar - _beta
16. 11. 2019 17:41
Nič nové pod slnkom.
Počas ropnej krízy sa podobne riešil nedostatok benzínu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JohnyRnR
26. 11. 2019 10:51
Re: Nič nové pod slnkom.
A tím se zjistilo, že se na omezení rychlosti dá výborně, tedy bez práce vykazovat činnost a vybírat pokuty. Tak se to celé zabalilo do řečí o bezpečnosti, aby se lidi necukali a někteří idioti tomu věří dodnes.
Avatar - CHerokee
16. 11. 2019 20:56
Smutné
Ekofašismus v praxi. Jeden z mnoha kroků k tomu sebrat nám auta a svobodu cestování. Už brzy to bude unifikované, bude se to samo řídit a nebude to patřit jednotlivcům, ale "lidu"... něco mi to připomíná, že by to tu už bylo...
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 21:08
Re: Smutné
Nepleteš si vládu jedný strany = která nás a miliardu dalších zavlekla do ZAOSTÁNí https://www.youtube.com/watch?… který sme dodnes nevyřešili https://www.e15.cz/…-hluboka-1364236 s pravym opakem, že vládne rozhoduje koho my vyberem a spektrum je fakt široký?

Fakt ti někdo brání v cestování? Rozsah kam a jak můžeš jet = tu nikdy nebyl a nikdy nebyl tak snadnej = finančně i snadností a rychlostí se kamkoli po planetě dostat. Ty myslíš individuální ale jen individuální automobilovou dopravu = ani v tom nebylo nikdy takový spektrum možností CO si koupit

Jak si dospěl = k PŘESNÝMU OPAKU reality?
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:39
Re: Smutné
Ekobolševiku, neplete se. EU je Sovětský svaz brežněvovského typu šmrcnutý kapitalismema ekofanatiky. Nic víc a ty tvoji souputníci jste těžčí zelení bolševici a fanatici!!

Pozdravuje tě Candace Owens
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 21:48
Re: Smutné
Ekobolševik? Nemělo by tě to jako fandu starejch dobrejch časů TĚŠIT? :D

Aspoň ČÁSTEČNEJ návrat = do dob který považuješ = sice na základě naprosto chybnejch zpracování faktů = ale který považuješ za LEPŠÍ :-!

Neměl by ses RADOVAT místo NADÁVAT? :-)
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:52
Re: Smutné
Ne já ekobolševiky opravdu nepodporuju
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 21:54
Re: Smutné
Já vim že ti vadí cokoli EKO = ale aspoň ten bolševik.. :-)

No hlavně si = tvrdej odpůrce rozumu vzdělání znalostí = jak si řek studie co členové akademie věd plodí měsíce a roky = ty zvládneš několik za tejden :yes: :D

Hele NECH toho extrémního fanatizmu = prostě nechápeš a tečka. Máš plus za to sbírání dat a faktů = to vidim jako docela nadprůměrný = škoda že jejich chápání zpracování dávání do souvislostí, už tak plusový nejni no
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 22:06
Re: Smutné
Já nepodporuju ani stalinistický bolševiky, ač si myslíš že jo :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 22:12
Re: Smutné
No podporuješ = komunisty. Že si je sám pro sebe rozděluješ = a myslíš že nějaká verze navzájem se zabíjejících podrážejících soudruhů by ekonomicky nezbankrotovala a nedovedla svý země do tupýho zaostání https://www.youtube.com/watch?… to je další ŠPATNÁ analýza

Ne že bych neviděl rozdíl mezi Stalinem a Chruščovem = ale to nic nemění na realitě toho kam komunisti obří část planety zavedli. A že komunistická ideologie = prostě neni kompatibilní s ekonomickou realitou

Tak moc = že i když to naštěstí komunisti pustili "už" na přelomu 80. a 90. let = i 30 let poté stále jen doháníme a doháníme. A nejen čistě ekonomický věci ale i to o čem mluvil na tý Letný Zeman
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 23:53
Re: Smutné
Anektní otázka - kolik komunistů se navzájem zavraždilo od éry Chrušcova počínaje po Gorbačova konče?

Vypiš mi tu jmenný seznam konkrétních osob z vedoucích funkcí, kteří byli zavraždeni.
Moc se na to těším.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 23:59
Re: Smutné
Abych parafrázoval tvuj vedlejší příspěvek = naprostý odmítání KOMPLEXNÍHO pohledu a TRAPNÝ vytržení na jeden nepodstatnej detail = a jako vždy eště překroucenej. ŽE se soudruzi PODRÁŽELI plus i vraždili = je prostě realita

Ale de o ten celek = o to VŠECHNO OSTATNÍ v příspěvku = čemu ses jak čert svěcený vodě nebo komunista realitě = vyhnul :-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:05
Re: Smutné
Tvlj problém je, že neumíš rozlišovat mezi meševiky, bolševiky, komunisty, neomarxisty, ekobolševiky, socailisty, neumíš rozlišovat období .

Ad absurdum je filosfofie Karla Marxe správná, bohužel jsou špatní lidé co v rámci ní konaj. A jde o to jak moc jsou špatní a jak moc uškodili nebo pomohli.

A stalinističtí bolševici jenom škodili azabíjeli neomarxisti taky jenom škodí a zabíjejí, i když oni nepřímo prostřednictvím migrantů.

Ostatní škodili a zároven pomáhali a jde o ten poměr. To ty neumíš a nechceš vidět.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:11
Re: Smutné
Tvuj problém je = že ho rozlišuješ = propad ekonomiky a zaostání = probíhal za všech :-)

Jj TEORIE Marxe je hezká = ale nějak ZAPOMNĚL že to je HLAVNĚ o lidech. A jeho hezká teorie = je bohužel tak nějak v PŘÍMYM ROZPORU s lidskou přirozeností. No a PROTO to vždy a všude bez výjímky = vedlo tam kam vedlo. Jedno jestli kdysi před 100 lety v Rusku nebo v dnešní Venezuele

Netušim komunisti poháhali = svejm zemim viz dostupný data a fakta https://www.youtube.com/watch?… rozhodně NE. To je to co ty neumíš a nechceš vidět

Příběh komunistama ovládaný obří části planety se dá připodobnit ke Škodě auto = přestože https://www.idnes.cz/…erec-zpravy_jape tak firma krachovala = měla miliardovej úvěr a byla stovky milionů po splatnosti

To to ale neumíš a nechceš vidět = přitom to sou dostupný ověřitelný data.
Ale když to tak tlačíš = proč rozlišuješ období = který komunistický období podle tvejch představ NEVEDLO k propadu zaostání až nakonec nejen politickýmu ale hlavně krachu?

Hele nechce se mi to o půlnoci hledat = ale zabíjení za Chruščova = nebylo to za něj jak vletěli do Maďarska a zabíjeli jak diví?
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:26
Re: Smutné
A koho chruščov dal zabít v SSSR z mocenských kádrů?

A kolik lidí pustil z gulagů a vězení, dohledej si čísla.

Já zásadně hodnotím poměr, pokud budu Zeman a přinesou mi žádost o milost od manželky co zabila v afektu manžela co jí mllátil a s ní žádost o milost pro člověka, co zabil 20 lidí aby zachránil dalších 500, dam milost tomu co zabil 20 lidí!
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:31
Re: Smutné
V rámci tvý SUPER HYPER uhýbacích manévrů to beru = jako POTVRZENÍ že ano = ten vpád a masový zabíjení v Maďarsku = to bylo za Chruščova ;-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:37
Re: Smutné
Tu noc vzniklo v Budapešti několik středisek povstání, která postupně sjednocovala a koordinovala svou činnost. Vůdcové ozbrojených kontrarevolučních skupin byli lidé znalí pouličního boje. Pro plánované násilné svržení lidovědemokratického režimu budovali základny vhodné k obraně a věděli, jaké možnosti boje skýtají ulice velkoměsta. Tito vůdcové se rekrutovali z bývalých horthyovských důstojníků, četníků, příslušníků pronacistických Šípových křížů. Byli mezi nimi i důstojníci lidové armády, kteří zradili. Mnozí z nich se totiž zúčastnili ilegálního hnutí proti lidové vládě, nebo sympatizovali s polofašistickým režimem, který v Maďarsku existoval do roku 1945, či žili v domnění, že byli stiženi křivdami. Tito kolaboranti a kriminálníci si však své tresty odpykávali zcela v souladu s tehdy platným trestním zákoníkem lidově-demokratického státu. V době od 25. do 30. října bylo z věznic propuštěno 9.962 kriminálníků a 3.324 vězňů trestaných za špionáž, účast na ozbrojeném spiknutí a za jiné politické delikty. Kriminální živly se tak staly přirozenými spojenci organizovaných band. K bojům na straně kontrarevoluce se připojili a také v nich padli i lidé, kteří byli celým vývojem zmateni, na něž zapůsobily nacionalistické emoce a ideová příprava povstání; sem patří zvláště mnoho mladých. Podle údajů ústředního statistického úřadu MLR z roku 1957, padlo, zahynulo, bylo zavražděno, lynčováno, umučeno 2.500 až 3.000 osob. Dnes se události října vykládají jako „spontánní povstání proti stalinskému režimu“ a při oslavách této „revoluce“ si maďarský premiér dokonce teatrálně klekl na kolena. Z dobových novin zůstaly zachovány víc než výmluvná svědectví o pogromech, které uspořádaly různé zfanatizované bandy proti čestným budapešťským občanům, jejichž hlavním obviněním bylo, že svůj život spojili s dějinami Maďarské lidové republiky, že v kritické chvíli statečně vystoupili na její obhajobu a obranu. Na ulicích Budapešti, ale i v jiných koutech Maďarska, byl rozpoután nový
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 21:50
Re: Smutné
Kdy budete dělat s Hendlym agitku na Instagramu? Aby silikonové barbíny a jejich sugardaddy, infuenceři atd nelétal(i)y 8x ročně na dovolenou do Dubaje a na Seychely, nekupovaly dětěm ročně 85 svetříků, 60 dupaček, 50 párů botiček, nekupovaly tuny vonavek, rtěnek, líčidel, nejezdili v SUV a nejezdili denně do drahých restaurací.

Kdy jim půjdete vysvětlit že dělaj ekologickou stopu za 30 průměrnch lidí, že plýtvaj ropu atd

Těch 8 cest do Dubaje udělá takovou ekologickou stopu, jako když já najedu s 5,7 V8 200 000 km :-)

Podpořte trochu tu Grétu ne :-) :-)
Avatar - CHerokee
16. 11. 2019 22:38
Re: Smutné
Nemáš pravdu. Dnes máme mnohem méně automobilek. Zabíjí je stále se zpřísňující regule, nejde jen o emise. Právě kvůli tomuto tlaku se vývoj ubírá převážně jediným směrem, chybí prostor pro inovace a originalitu. Vládne unifikace. Regule EU tlačí nejen na to co má auta pohánět, kolik to má žrát, ale i jak to má vypadat a co to má mít ve výbavě...všichni stejně povinně. A tento tlak se stupňuje...
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 22:44
Re: Smutné
Jak mnohem méně? Nabídka je obrovsky široká = existujou tisíce modelů a pohonů = můžeš jezdit na naftu, benzín, hybrid nafta i benzín, LPG, CNG, elektřinu i vodík. V době kterou ti tahle nekonečně široká nabídka a možnosti připomíná = se tu jezdilo.. :-)

Žádná unifikace nevládne = když máš prachy máš nekonečný možnosti = i naprostý individualizace. Ty máš možná na mysli v TVEJCH cenovejch hladinách = ekonomický souvislosti = to je něco jinýho

Kolik to má žrát a jaký emise = to sakra neni žádná EU = to je přece už skoro 60 let CELOSVĚTOVÝ. Do současnosti byla lídr amerika a Kalifornie = myslíš že tam celý ty desítky let taky takhle kvíkali = že sou světová špička v boji s emisema?

Vidíš to JEN IDEOLOGICKY = jak to CHCEŠ vidět. Zkus rozšířit obzory = nikdy takhle nebylo nikdy si tak snadno a kamkoli nemoh cestovat a nikdy nebyla tak pestrá nabídka aut. Že ty co tě zajímaj sou možná cenově nedostupný = to je jiná věc. Je to mimochodem důsledek toho že nás je skoro 8 miliard a to mimořádný může bejt vždycky jen pro maličkou špičku na vrcholu = což dneska znamená klidně desítky milionů za auto
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 23:08
Re: Smutné
Hlavně vysvětli těm cestovatelům, že když letí 2 ročně do austrálie, tak že ten Beoing za tu trasu spálí asi 400 litrů paliva na osobu a v tom letadle sedí 650-800 lidí.

Takže 800*400 = 320 000 litrů paliva.

Takže barbína co letí 2x ročně Austrálie či Nový Zéland + 2 detičky a sugardaddy = 6400 litrů a několik dubají a evropa a ding ding bumm......máme to tak 15-20 000 litrů paliva.

Za to ujede kamarád 220-300 tis km autem - za jejich dovolené za 1 rok!!!!!!

A kolik najedou oni a jejich řidiči se svými suv na večeře do luxusních restaurací, shopů, kosmetickcýh salonů..... Když připočteč toohle k letů, tak Za to Venda s dieslovou Fabií bude jezdit 30 let za jejich roční spotřebu paliva

Takže znovu, kdy jdeš dělat agitku na Instáč??
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2019 23:21
Re: Smutné
LOKÁLNÍ emise = je to co víc dejcháš a díky čemu tisíce lidí umíraj na raka. Za zaoceánskou lodí což je taky často zmiňováno = neplaveš nebo za ní nestojíš v koloně na červený

No i letadla budou dost možná časem na vodík https://www.czechcrunch.cz/…etani-bez-emisi/

Rozdíl mezi náma 2 je v tom = že ty bys nedělal nic jinak = dál jak si zvyklej dokud tu sem HLAVNĚ ŽÁDNÝ ZMĚNY a po tobě potopa. No a já narozdíl od tebe neřikám že to sou všichni de.bilové který promarnili svý životy a všechno co studovali a co dělaj = je kravina https://zahranicni.ihned.cz/…nou-varuji-vedci TY že o tom víš DALEKO VÍC
Avatar - Barrichello
16. 11. 2019 23:48
Re: Smutné
Rozdíl mezi Vámi rádoby ekology a ekonafatiky jde v tom, že Vám jde POUZE o to, aby Vám to nekouřilo za barákem a přihlé oblasti, tz. komínaci.
A já to beru celkově. Když zachrana planety, tak to ber globálně, celkově, veškeré emise.

A to se ti nehodí do krámu vid, protože s osvětou na Insta by tě zbohatlíci hnali jak pes hladovou kozu a těžba, zpracování a recyklace surovin potřebných na stavbu EV aut, jejich továren, dobíjček, větrníků, solárů a přidržených věcí zatíží svět milairdami tun škodlivin. Ale hlavně že komín nemam za barákem, že j v číně, africe a rusku vid

Pokrytci, jste nic než jen pokrytci.

Počítáte to jak Goebbels ponorky a jak se vám to hodí do krámu. Jste průhledný jak hladová koza na dotované biolouce a strašně vás štve, že vám někdo vidí do karet a nedá se opít rohlíkem.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:05
Re: Smutné
Jj TY si ten jediný a vyvolený který JEDINÝ to chápe komplexně :yes: :*) :D :-!

Ach jo = fakt mega sebe důvěra ;-)

A protože to bereš GLOBÁLNĚ = tak lokální snahy = sou kravina. Ach jo :-)

Sem před časem viděl rozhovor s člověkem z UK = ten řikal že to je NUTNÝ dělat přesně OBRÁCENĚ než si myslíš ty. A to blb na to roky studoval a teď tim dokonce oblbuje studenty na Univerzitě Karlově. Ty se nedáš opít rohlíkem ty víš DOBŘE proč si nestudoval :yes: :-!
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:14
Re: Smutné
Já sem studoval, naštěstí ne Univerzitu Karlovu a její filosofické, sociální, genderové a humanitní obory, tedy to, co plodí vymyté mozky kejvajcí každou unijní volovinu a těžko shánějící práci mimo sketor neziskovek, školství a nadací rádoby celebrit.

Pro mě je cennější každej řemeslník, montér, inženýr, lékař, chemik, historik, pečovatel, policista, hasič atd.

Lokální rádobyekologické snahy 30% světa jsou NESMYSL,buzerace obyčejných lidí a tahání jejich peněz z kapes, když 70% světa ekologii neřeší.
Je to jen účelový nástroj jak zbohatnou zainteresovaní lidí kteří se napakují na dotacích a umělě vytvořeném novém segmentu trhu, kde je prozatím malá konkurence.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:22
Re: Smutné
No dyť to přece řikám! NAŠTĚSTÍ ne něco jako https://www.idnes.cz/…34038_domaci_vlc a už vůbec ne Akademi věd

Mnohem cennější = pro komplexní chápaní a globální analýzy = je každej řemeslník montér hasič. V tvym případě sem si tipnul = bez maturity

Hele opatrně = UK má i lékařský fakulty a na fildě sou i historici = a myslim že drtivá většina absolventů nebezpečně se blížící 100% = věci vidí dost jinak než ty :-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 00:33
Re: Smutné
Univerzita Karlova, kde její absolventi dělali brigády v mekáči aby se vůbec uživili, protože neměli ve svém oboru místo tak už dávno nemá kredit, jaký si myslíš.

Maturitu mam ke tvé smůle :-) Jak sem říkal, vyšvihnu ti tu básničku, písničku, dělal sem překlady, psal sem články na několik webů o autech i hudbě atd.
Zajímám se vědu, techniku, historii, vojenství a armádu, politiku atd.
Krom kvantové fyziky a vlivu pěstování máku na život horského kamzíka v Afghanistánu si se mnou jde povídat o všem.

Takže nemůžeš urazit. Mě ne.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 00:40
Re: Smutné
No já si myslim = viz odkaz :-)

A že ty = fakt PLÁCÁŠ neskutečný KRAVINY = jestli máš maturitu = smutný že ti tak blbě funguje hlava a TAK OPOVRHUJEŠ inteligencí svýho národa ;-)

Vim že SE ZAJÍMÁŠ a vim že máš nasbíráno mnoho dat = taky ale vim jak BLBĚ je zpracováváš. To co si schopen napsat o Akademii věd nebo Univerzitě Karlově https://www.topuniversities.com/…ty-rankings/2019 to skoro nevim jak komentovat = což se mi za a) nestává a za b) je to prostě fakt TOTÁLNĚ ÚCHYLNÝ :D
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 01:03
Re: Smutné
-"We need to stop calling them liberals and begin referring to them as exactly what they are: American communists, that wish to partake in the destruction of western civilization."

CANDACE OWENS

Na komoru co :-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 11. 2019 01:14
Re: Smutné
Bariku, jsi si jistým že se CHCEŠ zahazovat v diskusích s duševně nemocným člověkem ?
S Hamůňou, která ani sama neví, co vlastně je - jestli je jenom Hamůňa nebo taky "neteta" Kylie? Kylie?
S trolem, který tady onanuje v každém druhém vláknu?
Teď je tu 154 příspěvků - a Hamůňa toho zvládla nahňahňat 39. Čili více, než každý čtvrtý příspěvek tady nacancává právě ona/ona/ono sám/sama/samo

Není lepší to tlačítko "ignore"?
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:20
Re: Smutné
Těch co neví zda jsou kluk nebo holka přibývá, ještě se doomáhaj na školách a ředitelích aby mohli chodit na holčičí záchod když maj penis a v občance napásno Vaše Novák....

Už tady nebyla dlouh žádná velká krize a válka, aby lidi nevymýšlely kraviny.

A neomarxisti to hustí dětem od školky, nutí si kluky hrát s panenkama a holky s autíčkama a vydávaj za naše daně knížtičky pro 4 letý děti jak si hladit pipinku.

Snaha o rozklad, totální rozklad tradiční rodiny a kulturních hodnot a tradic. Je nutné proti tomu bojovat se vší vervou a nasazením.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 11:38
Re: Smutné
Candace Owens? Na komoru Bariku = vidim že fandíš extrémistum napříč planetou = no aspoň bez ohledu na pohlaví a barvu pleti :-!

Jinak viz já 11:15 :-|
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:01
Re: Smutné
Jasně, Owens je extrémistka, haha.
Protože prohlásila, že bojovníci za zlepšení klimatu nejsou liberálové, ale američtí komunisté, kteří si přejí zničit západní civilizaci.

Má ovšem 100% pravdu.

Co je pak Sarah Jeong......ta co nenávidí bílé a chce je vyhladit. to není extrémistka?
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 12:03
Re: Smutné
Haha = hele TO jako FAKT NEVÍŠ = hahahahahahahahahahahahhahahaha :-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:08
Re: Smutné
In 2018, Owens warned that "Europe will fall and become a Muslim majority continent by 2050" and "There has never been a Muslim majority country where sharia law was not implemented." She suggested that the United States would then be "forced to save" the British

Ta holka to má hlavně hodně srovnané kámo.

Je moc dobře, že jsou takový lidé co se to nebojí veřejně říkat.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 12:15
Re: Smutné
No dyť O TOM PÍŠU = si EXTRÉMISTA :-)

Fanynka Hitlerova nacionalismu = to všechno už tu bylo = a tohle na 99,99% neni řešení. Jiná věc je že se to lidem jako ty LÍBÍ

Tou Jeong si chtěl říct co? To byla osvědčená školní metoda = blbou známku dostal i někdo jinej? ;-)

Jak si psal = ty sis usmyslel že si NAD = nadřazuješ se jak nad závěry z Akademie věd tak z Univerzity Karlovy = a líbí se ti EXTRÉMISMUS

To je docela = hodně vážný

Jak se ti stalo že z nadprůměrnýho maturanta = ses tak propad? Nějakej úraz hlavy? Chlast drogy prášky? Co si pamatuju běžnej nadprůměrnej maturant = Univerzitou Karlovou a obecně vzdělánim = neopovrhoval. A většina snad dodnes = extrémismus nevidí jako = hodně srovnaný vnímání světa

Furt to samý = záběr znalosti a info = dost slušnej. Závěry z těch znalostí a zpracování těch informací = skoro KATASTROFA :-|
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:24
Re: Smutné
Takže jsi pro právo Saría?

To jsem chtěl slyšet. Takže už máme kandidáta na rozsudek jménem republiky pro velezradu. Super. :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 12:28
Re: Smutné
Ty si fakt nemocnej ;-\

Možná to je ta snaha o širokej záběr = asi bys měl UBRAT množství info a zkusit to PODSTATNÝ = správně je zpracovávat = dávat do správnýho místa a taky je nestavět na hlavu = hele jak ti dou puzzle? ;-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:33
Re: Smutné
Z toho už se nevykroutíš. Chceš mi tu namluvit, že až budou mít muslimové někde většinu, stačí ve městě nebo v kraji že si tam nepojedou svoje zákony? Fakt mi to chceš tvrdit?

POKUD ANO, JSI NEMOCNY CLOVEK a měl by ses jít okamžitě léčit. Nebo emigrovat někam hoodně, hodně daleko. Navrhuju Eritrej a zimbabwe, tam maj bělochy moc rádi :-) :-)
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:14
Re: Smutné
Největší extrémista tu jsi ty, Hendly a klub přátel Elona Muska :-O

to je diagnoza :-) Popírání faktů, účelově ohnutý komentáře, bagatelizace a čecháčkovské hlavně že mi nečoudí komína za barákem, co je 10 000 km daleko je mi šumák :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 12:44
Re: Smutné
Víš bariku tohle máš ZASE BLBĚ

Vono co čoudí za barákem i 10t. km daleko = vono OBOJE je důležitý

Fakt bys měl SILNĚ UBRAT a řešit jen věci v kategorii možností tvýho mozku. Takže začít s nějakym malym obrázkem puzzle = a skládat = dílky dávat TAK JAK MAJ BEJT ne tu otočit nalevo tu napravo tu vzhůru nohama + je dávat NA SPRÁVNÝ místa. JEN tak ti vyjde obrázek SPRÁVNĚ

Na tebe nemá ani Picasso :-!
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 13:13
Re: Smutné
Jenže vy to co čoudí 10 000 km daleko nebo zamořuje vody a půdu, tj těžba a zpracování surovin, výroba komeponetů pro vaše ekonysmysly typu EV auta, větrníky a soláry nerešíte, záměrně bagatelizujete zelhčujete a zmalčujete!!! Jsou toho milardy tun, možná i biliony

JSTE POKR|TYCI.
18. 11. 2019 06:51
Re: Smutné
A díly na spalovací auta se nevyrábí?
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 13:36
Re: Smutné
Když Novinář nedostane odpověd, zeptá se znovu.
Kdy jdeš dělat agitku na Instáč??

Hlavně vysvětli těm cestovatelům, že když letí 2 ročně do austrálie, tak že ten Beoing za tu trasu spálí asi 400 litrů paliva na osobu a v tom letadle sedí 650-800 lidí.

Takže 800*400 = 320 000 litrů paliva.

Takže barbína co letí 2x ročně Austrálie či Nový Zéland + 2 detičky a sugardaddy = 6400 litrů a několik dubají a evropa a ding ding bumm......máme to tak 15-20 000 litrů paliva.

Za to ujede kamarád 220-300 tis km autem - za jejich dovolené za 1 rok!!!!!!

A kolik najedou oni a jejich řidiči se svými suv na večeře do luxusních restaurací, shopů, kosmetickcýh salonů..... Když připočteč toohle k letů, tak Za to Venda s dieslovou Fabií bude jezdit 30 let za jejich roční spotřebu paliva
18. 11. 2019 06:47
Re: Smutné
Sakra to je jen krok od Černých baronů:)
17. 11. 2019 10:27
130 vs 100
Má to zmysel. Nad 100 km/h hrá dosť výraznú rolu aerodynamický odpor a spotreba už s rýchlosťou rastie. U niektorých áut menej, u iných viac, ale je to fakt. Koniec-koncov, zníženie rýchlosti na 100 km/h kvôli emisiám už roky praktizuje na svojich diaľniciach Rakúsko.
V našich končinách sa debatuje o zvýšení limitov na 140 km/h, ozývajú sa hlasy aj o limite 160 km/h. Ale trendy sú dnes už iné. Zase sme 100 rokov za opicami.
Rozbalit vlákno
9
17. 11. 2019 11:25
Re: 130 vs 100
A změnilo to v tom Rakousku něco, kromě toho že je cesta extrémně únavná a otravná. O to jde. Ne o to co je zrovna trendy.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 11:29
Re: 130 vs 100
Jj tyhle celoplanetární snahy = o snížení emisí trvající od 60. let posledního století minulýho tisíciletí = se dějou napříč planetou = PROTOŽE TO JE ZROVNA TRENDY

Čim dál lepší spálená 6ko :-)

Hele radši hoď nějakej ten zpravodajskej web kterym pro jeho úroveň neopovrhuješ = sputniknews, parlamentní listy? Sem fakt zvědavej
17. 11. 2019 12:13
Re: 130 vs 100
Že by ty emise?
17. 11. 2019 12:53
Re: 130 vs 100
No právě. Oba se musíme ptát, protože to ani jeden z nás neví. Takže se asi nic k lepšímu nezměnilo. Kdyby jo tak bych si toho cestou všimnul, nebo by se rakušáci pochlubili. A o to mi jde. Protože něco omezit je jedna věc a zjistit zda to omezení k něčemu pomohlo je věc druhá.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 13:03
Re: 130 vs 100
Tak to je jasný = že nižších emisí = by sis všimnul :yes: :-)
17. 11. 2019 13:07
Re: 130 vs 100
Jak víš, mám tě v hatelistu. Takže si to stejně nepřečtu.
18. 11. 2019 06:48
Re: 130 vs 100
No mnohdy se tu popírá logika, ale popírat fyziku?
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:02
Re: 130 vs 100
Ti jsi 100 let za opicema.

Bojovníci za zlepšení klimatu nejsou liberálové, ale američtí komunisté, kteří si přejí zničit západní civilizaci. V Evropě neobolševici a ekomarixsti, co si přejí totéž.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 12:04
Re: 130 vs 100
Ti fakt hrabe :-)

Ale dostali tě slušně = pro tebe už neni šance :-|
Avatar - Beefcake
17. 11. 2019 10:55
Hnus
Fakt hnus a demencia, co sa tu clovek docita. Miesto normalnej debaty uz milionkrat strasenie typu bla bla EU, bla bla EV, bla bla eko-neviem co. Do toho naspidovany chello s jednym clankom, ktoreho obsah a zmysel evidentne nepochopil. Ale nezabudol do toho namontovat "gender". Presne to zapada do mantinelov a schemy myslenia.
Na arevue si dementnu debatu pod tymto clankom este poistili tym, ze do nadpisu pridali, ze tymto Holandania pomahaju EV ?!?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2019 11:15
Re: Hnus
Strašení lidí je zrůdná, ale viz i jen takováhle diskuze ÚSPĚŠNÁ politika :-(
Avatar - Barrichello
17. 11. 2019 12:05
Re: Hnus
Ty si nepochopil smysl článku. Ten je že ropy je dostatek, produkce nových naleziště bude stoupat a to bylo opomenuto že ne všechna ložiška byla ještě objevena.

Takže strašení tím, že ropa dojde kterou tady předvádíte je NESMYSL.

Bojovníci za zlepšení klimatu nejsou liberálové, ale američtí komunisté, kteří si přejí zničit západní civilizaci. :-) Též tě zdraví Candace Owens :-)
Avatar - Beefcake
19. 11. 2019 09:18
Re: Hnus
Ty si riadny mimochodek.
Avatar - _beta
17. 11. 2019 18:19
Re: Hnus
Bulvárny clickbajt.
Čo iné?

Nezabudnite že auto.cz je filiálka Blesku.

Rusko, Bielorusko, Lotyšsko, Švédsko majú 110km/h, taktiež Británia 112km/h.
Avatar - xxc
17. 11. 2019 20:50
Re: Hnus
Skor je dolezite, ako to meraju. Chorvatsko ma tiez obmedzenu rychlost, ale radar len asi jeden na dialnici. A ked rychlost znizuju kvoli emisiam, preco nepovolia pre elektricke auta neobmedzenu rychlost? Ludia by presli na elektricke aj bez dotacii :-)
Avatar - _beta
17. 11. 2019 22:01
Re: Hnus
Aj elektrickému autu stúpa odpor vzduchu so štvorcom rýchlosti. Čo myslíš, prečo jazdia po diaľnici stovkou?
Len nadpis je rtardovane napísaný.
Avatar - Ada je zase tady
19. 11. 2019 08:14
Re: Hnus
Stačí přesedlat na diesel Euro2 a uhlíková stopa se zmenší o třetinu i při stejné rychlosti...
18. 11. 2019 07:27
Hulení
Hulení prostě škodí, poškozuje mozek apod., toto je důkaz. :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JohnyRnR
28. 2. 2020 16:36
Re: Hulení
Ti, co chtějí omezením rychlosti zachránit svět, tak ani nemusejí hulit, ti jsou úplně blbí od přírody...