Novinky
pradeda777
3
......tohle až chytí, tak na uhašení nebude stačit ani Orlická přehrada..... 😉
CICERO
skoro HINDENBURG ale lithiovej POU POU POU FIRE !!!
.StenLi.
2
Ak ta vystrasila hmotnost battery packu tak ta snad ukludi ze je tam ovela menej horlaveho materialu ako v beznej nadrzi, a preto su poziare EV 10x zriedkavejsie ako poziare ICE aut na prejdeny km.
CICERO
no dobře... ale když to hoří, tak jinak než ICE nebo jak řikaš spalovakum… jsou stím problémy... na spalovák hodíš deku a je to... 😁 😒] 😒] 😒]
lyon667
0
Za to hoří desetkrát dýl a intenzivněji...
Mělo by tam stát, že BMW nabídne sportovní výkony a nebo dojezd 600 km. Obojí dohromady totiž nenabídne 😉 Pokud majitel využije potenciálu el.motoru na sportovní jízdu, tak bude dojezd diametrálně odlišný 😁
ono je to cele take vtipne, pretoze presne ako pises, v najblizsich rokoch si majitel musi vybrat ... bud bude jazdit sportovo, alebo si zachova slusny dojazd. na druhej strane v tom zasadny problem nevidim. celkovo by som povedal, ze 99 % majitelov aut, ci uz EV, alebo klasickych, nepotrebuje zrychlenie pod 5-6 s a maximalku nad 180 km/h / oba tieto parametre hlavne kvoli bezpecnemu predbiehaniu /. ja osobne by som EV s realnym dojazdom 600km, 5s a 180km/h pokladal za idealne.
Dojezd respektive spotřeba se už jen kvůli porovnatelnosti mezi jednotlivými auty udává v normovaném cyklu, u nás WLTP. A ten samozřejmě necharakterizuje sportovní jízdu.
Spotřeba u spalovacích aut se taky udává v normovaném cyklu a každý ví, že tu spotřebu zdaleka mít nebude, pokud pojede sportovně, ale že bude několikanásobně větší. Nerozumím tomu, proč absolutně to samé nějak zdůrazňovat u elektrických aut.
Spotřeba u spalovacích aut se taky udává v normovaném cyklu a každý ví, že tu spotřebu zdaleka mít nebude, pokud pojede sportovně, ale že bude několikanásobně větší. Nerozumím tomu, proč absolutně to samé nějak zdůrazňovat u elektrických aut.