Ako som priaznivcom hothečov všeobecne, ale v komto prípade moc zmysel nevidím. Je super, že do malého auta triedy B dokážu narvať vyše 300 koní, ak to ale stojí viac, ako o triedu väčší a výkonnejší hotheč (CtR), tak je to na pováženie. Avšak ak k tomu pridám fakt, že kvôli tomu výkonu museli dať stredom interiéru výstužnú tyč, čím z auta spravili čisto dvojmiestne auto, tak po postrádam zmysel takéhoho "hatchbacku" a z môjho pohľadu to už nie je hotheč (ako rýchly športovo ladený, ale inak praktický a normálne použiteľný hatchback).
Ako technické cvičenie, čo všetko je možné OK, ako hotheč nie.
Ano, ale tohle je stylová limitka!, taková třešnička na dortu, tam se to nebere až tak prakticky.
Líbí se mi ten nápad s grafikou zadních lamp a zadní spojler, který vypadá určitě líp, než žehlící prkno u CTR.
Limitka G7GTI CS S měla taky jen dvě sedačky a stejně se poměrně rychle vyprodala, i když tam to bylo méně o stylu/efektu a více o samotné jízdě.
P.S. Ten palec dolů nemáš ode mě.
Jasné, limitka a rovnako ako ostatné limitky typu GTI CS S či Trophy R s vyhádzanými sedadlami z môjho pohľadu nezmyselná. Či sa predá tých pár kusov je iná vec, ľudia kúpia aj nezmysly. A dvojmiestny obmedzene použiteľný hatchback triedy B za cenu vyššiu ako plnohodnotný hotheč triedy C obdobného (RS) či ešte vyššieho výkonu (type R) za nezmysel považujem.
P.S. Inak sa mi Mini páči a Cooper by som si vedel v garáži predstaviť.
Já bych si takovou verzi (2+0) taky nevybral, ale evidentně mají na podobné limitky dostatek zákazníků, kteří "detaily" typu o třídu níž/výš moc neřeší... a ono to nakonec právě při té dvousedadlové konfiguraci logicky není až tak podstatné. ;-)
CTR má 14 PS k dobru, menší MINI JCWGP má zase k dobru 50 Nm, takže bych se klidně i v tomto případě nebál psát o obdobných výkonových parametrech.
Tak ja nepochybujem, že to bude jazdiť famózne, tak malé auto s takou porciou výkonu, ostatne na stovku je aj rýchlejšie než CtR (aj keď to nie je rozhodujúci údaj, o niečom vypovedá). Otázka je, do akej miery tam bude rozdiel. Napr. Cooper S s dvojlitrovým turbom sa v porovnávačkách nejak vehementne nepresadzoval, matne si spomínam, že ho niekde porazil aj Golf GTI.
Btw. môj prenajímateľ si práve kúpil Mini Clubman (nahradil ním A3), len to už moc spoločné s klasickým Mini nemá, je to skôr Mini XXL.
MINI jde s dobou, marketing má i tam hlavní slovo a dělá se hlavně to, co lidi chtějí (hodně dveří a více prostoru...), jízda samotná (řízení vozu) už není to hlavní, jak tomu bylo více dříve, myslím v období hned po převzetí MINI pod BMW.
Už jsi někdy řídil ostřejší verzi Mini?Pokud ano divím se tvému komentáři.Pokud ne domnívám se že by jsi svá slova možná pozměnil.Je to samozřejmě o financích,peněz je to nemálo ale tu radost z jízdy nezažiješ s Octavií RS ani s Golfem 32 atd. Mini je kult ikona ... buď jej miluješ nebo nenavidiš.
Zmiňovat se o praktičnosti Mini je naprosto bezpředmětné ... praktické není!!! A kupců je určitě víc než u ostatních HotHatch.
Prosím Ťa kde v mojom komentári porovnávam s Octaviou RS či Golfom 32 (asi si myslel niekoľko generácií starý R32)? Ja píšem o Civicu type R a to je všeobecne považovaný za kráľa kategórie a najlepšie jazdiaci hotheč aktuálne.
Mini JCWGP som samozrejme nešoféroval (logicky ani nik z nás), verím, že bude jazdiť famózne, ale nemyslím, že nejak dramaticky odlišne od iných podobne zameraných ostrých HH s +/- 300k. Ako som písal vyššie, v porovnávačkách Cooper S nejak nebodoval proti podobne výkonnej konkurencii. Kupcov si to iste nájde, len dosť pochybujem o Tvoje téze, že viac, ako u ostatných HH. ;-)
A prosím Ťa😉kde ty jsi v mem komentáři četl zdali jsi řídil GP?Píši ostřejší verzi Mini.
Octavií jsem dal pro srovnání,necitoval jsem tebe.Nepíši o nekorunovaném králi HH,nehodnotím (a zatím ještě ani nemohu) jen nejsem kritik něčeho co jsem nezkusil...A musím tě zklamat... do ČR dle importera dorazí 12 ks které jsou již zamluvené a jsou složené zálohy.Produkce pro UK je 375 ...prodáno!Věř nevěř ale zájem je skutečně velký.
ORS ani není hh a GR32 to už je kus historie.
Píšeme tu o hh jako je GTI CS S, nebo o aktuální CTR, a to jsou příklady, které na tom jízdně nebudou hůř, než tohle limitované MINI.
Jinak obecně to v novodobé historii MINI aktuálně! nevidím jízdně až tak mimořádně skvěle, zejména ve srovnání s předchozími g. (už novodobými pod BMW) MINI, které sice nebyly tak rychlé, ale jízdně podstatně zábavnější, což je právě u auta, které z velké části rezignuje na praktickou stránku, dost podstatné.