Neviem ake virtualne preteky na pocitaci, ale esporty celkom rastu a podla mna ich sleduje uz viac ludi, ako wrc. Mna by celkom zaujimalo, ako by medzi jazdcami zajazdil nejaky autonomny stroj :-)
Tak to by bolo ešte horšie ako virtuálne preteky na počítači. Také preteky by boli zaujímavé asi ako detská hračka, ktorá jazdí z kúta do kúta sama, bliká a huláka nejakú primitívnu melódiu.
Pretože klasické preteky je súhra človeka so strojom proti stopkám.
Za mňa autonómne preteky je tak akurát hra ajťákov.Až to bude niekoho baviť tak nech pozerá na to, ja už asi nebudem.
Re: To bylo strašně chytré vyhodit před lety Ogiho, aby
I to je možné....snad i pravděpodobné...pokud vznikne ten nový koncern PSA-FCA...na druhé straně pokud se tomu novému subjektu bude dařit, tak za nějaký čas (a jestli bude WRC ještě fungovat), by se mohli vrátit. A nemuselo by to být s Citroenem, ale s Peugeotem, který bude mít z participace v Le Mans racing v ruce nejnovější technologii.
Re: To bylo strašně chytré vyhodit před lety Ogiho, aby
Ten už bude navždy. Peugeot jde do Le Mans a PSA nemá na rozhazování. Matton udělal ve vedení Citroenu v jeho posledních letech dost přešlapů a tohle je výsledek.
Sebastian Loeb má 9 titulů pane Machalo, já už opravdu vaše články nebudu číst, to je jeden blud vedle druhého, jste motoristický novinář a píšete o něčem co si ani neověříte. To mi hlava nebere navíc i můj syn kterému je pár měsíců ví že Seb ma 9 titulů. To ví asi každej..
Re: To bylo strašně chytré vyhodit před lety Ogiho, aby
Tanak byl nedoplacený a Makkinen si s ním vytíral podlahu, Otík mu jen vrátil jak se k němu choval. A aktuálně u Citroenu evidentně Ogier necítil jistotu pokračování v programu, kdežto Toyota už staví nový Yaris.
Re: To bylo strašně chytré vyhodit před lety Ogiho, aby
Obecně tuto situaci posuzovat těžko. Vedení Citroenu se tehdy chovalo stejně jako letos Toyota k Tanakovi.
Pravda je, že bezmála dvě dekády vládli světovým soutěžím dva frantíci. To je neskutečné :yes:
To bylo strašně chytré vyhodit před lety Ogiho, aby
nepřekážel Loebovi při zisku titulu . Ogi jezdil se Škodovkou, a čekal rok na Polo WRC a udělal ho neskutečně rychlé a pak to dokázal v soukromém Fordu ještě 2x znova.