Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
Hrůza
| 21. 11. 2019 16:07
Jako všechny auta na baterky

- tahá to pupek po zemi
- nedojede to během jednoho dne z Plzně do Ostravy a zpět
- a navíc je to mimořádně hnusné - zejména ta obludně velká kola a mimořádně nepovedený interiér

za mne: budoucí propadák trhu :no:
Avatar - CICERO
Re: Hrůza
| 21. 11. 2019 18:24
sturmanfuhrer human right watch ! SHOW Gréééét Borci východu, SHOW Grééét Borci východu...
Avatar - chalan66
Re: Hrůza
| 21. 11. 2019 19:38
Vec vkusu! Ja kombíky nemusím vo všeobecnosti , ale toto je podľa mňa celkom v pohode. Interier, je práve že vydarený! Mini auta na elektriku sú na nič, ale takéto je využiteľné . No a povecme si otvorene, koľko percent ľudí urobí na aute denne viac ako 50 km ? !!!! Nebavme sa o služobných autách, ale na bežné používanie !
Tesla ne e, VW jo o, klasicky auto cz
| 21. 11. 2019 22:47
Noo jooo
"pokud by se ale na papíře stále pohyboval okolo 500 kilometrů, proč do toho nejít?"

To je klasika.

Dokud dela EV nekdo jiny, je to vsude hejt a plno kecu, jak ta Tesla je k nicemu a jaka je EV blbost a atd atd. Na auto.cz klasicky clickbait - pohanit teslu nebo EV a nechat ctenare klikat a klikat a vydelavat penizky.

Ale presne v ten moment, kdy to samy zacne vyrabet VW (snad uz konecne mozna brzy), tak to je hnedka "proc do toho nejit", z niceho nic v podstate neni argument proc ne.

Ze to ma mnohem nizsi vykon nez tesla? Nebo ze se to nabiji sotva polovicni rychlosti? Nebo ze je v tom mene mista?
Ze je __ V KAZDE __ Tesle Model 3 napr. 8 kamer, 12 ultrazvukovych senzoru, 1 radar?

To nevadi. Proste je to VW, nas chlebodarce, tak to je to hned "proč do toho nejít?"

Proste klasicky auto cz. Takhle to proste je.
Čo z toho dojazdu robíte stále strašiaka?
| 21. 11. 2019 22:59
Dojazd, dojazd, dojazd a dlhé "tankovanie" elektriny. Naozaj je to v súčasnosti taký problém?
Stačí sa na to pozrieť z iného uhlu pohľadu:
Predstavte si, že namiesto ceny cca 33 korún za liter benzínu či nafty by ste mohli na nejakej čerpačke tankovať za 10 či 12 korún korún. Kvôli veľkému záujmu by ste si ale logicky museli vystáť frontu. Uvediem nereálne číslo, hodinovú. A mohli by ste natankovať vždy max. 30-40 litrov. Na druhej strane by ste ale pri tankovaní nemuseli byť prítomný. Obsluha čerpačky by to urobila za vás a vy by ste mohli nakupovať či robiť iné veci. Koľko motoristov by to využilo? Respektíve skôr koľko majiteľov áut by to nevyužilo? :-)
Sú to jednoduché počty - za hodinu čakania by ste vždy ušetrili 700 či 800 korún. Neoplatilo by sa? Kde priemerný zamestnanec zarobí za hodinu toľko korún?
Re: Čo z toho dojazdu robíte stále strašiaka?
| 22. 11. 2019 07:53
Ta logika 800 za hodinu, to je na me uz fakt moc.
To jako kdyz potom porovnam Passat 2.0 tdi a Ford Mustang 5.0 V8 (rekneme 2x vyssi spotreba) a natankuju za 1000 do Passata za 1 minutu, tak to jsem potom podle tvy logiky “usetril 1000 Kc za minutu” ... :-)

PS ja mam EV rad, jen aby bylo jasno.
Ale nesmyslne kecy rad nemam.
Avatar - kari.laz
Re: Čo z toho dojazdu robíte stále strašiaka?
| 22. 11. 2019 08:52
čekat hodinu ,aby jsem natankoval 30-40 litrů? na to si svého času cením více a to i kdyby to bylo zadarmo. Natankuji po cestě, kam jedu, do max 5 minut jsem pryč. A zbytek času věnuji sobě, rodině, zábavě, popřípadě práci.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku