Málo poruch, drahý servis, třeba zástupci značky Škoda Auto musí vybudovat oddělené centrum elektromobility za hrůzu peněz a nějak si to musí vybrat zpět. Takže EV jen projede bránou a už bude hrdý majitel platit vysoký paušální poplatek za "diagnostiku".
Vzpominam si na relativne nedavnou dobu kdy si lopaty delaly p*del z podnikatelu, ze maji mobilni telefon. Ted si lopaty delaji p*del z elektromobilistu a za par let, treba 10 nebo 20 to vsechno zatlucou.
Díky za pochvalu. Progresivisti-ekofašisté jako ty zase umí používat jen internet, na nic jiného se nehodíte. O lopatě jste taky slyšeli a četli někde na IT, možná že jste viděli i obrázek ale do ruky byste to vzít neuměli.
A bez takových "lopat" a bagrů a buldozerů s dieselovým motorem by pro Vás nikdo nepostavil byty a domy k bydlení a žádné další stavby. A někdo postavil ty továrny kde se pro Vás vyrábějí tablety a počítače a budeš se divit, žádné elektrobygry to nebyly, to bolí co?
Dokonce i továrny Muska byly postaveny bagra a buldozery na dieselový pohon, materiál byl odvážena přivážen dieselovými trucky a i hotová auta jsou odvážena dieselovými trucky.
Rádoby-rekordní Tesla byla potopně ze Zeleného pekla odvezena dieselovým VW Cratfterem.
Ale nakonec to vy ani nepotřebujete, vy přece chcete zpět na stromy.
Ale zatím jste jen k smíchu. A až se jednou přestaneme smát, Vy se smát nebudete, protože se kvůli ekofanatizmu nebude smát nikdo.
40 let jsme tady jeden druh fanatizmu měli a málokdo se smál. Jen pár "vyvolených" soudruhů.
Nemám absolutně žádný problém ráno s čistou hlavou k lopatě a poté v 15h z práce s opět čistou hlavou.
Určitě si dobře vzpomeneš, jak hrozně nerad jsi psával písemky z matematiky. A teď si představ, že by jsi každý pracovní den od rána do 16h musel psát v kuse psát takovou písemku a na konci dne ti ji ohodnotí a pokud by jsi nedostal dvojku, nebo lepší, tak by jsi nedostal zaplaceno. A tím to nekončí, protože zbytek dne budeš až do půlnoci přemýšlet o tom, kde jsi udělal chybu. A ten zbytek času se budeš snažit dovzdělat, aby se ti další den podařilo na tu dvojku napsat.
Tak se ty "lopato" zeptej u Škoda dealera, kolik musí zbytečně investovat jen do servisu pitomého CITYGOU.
Já jen konstatuji fakt, někdo to zaplatit musí, tudíž to bude platit uživatel. Škoda to hodila na dealera a dealer to hodí metodou padajícího guwna na uživatele.
Povíme se to za rok, jak je servis levný.
To máš jako s lidmi kteří si neuvědomují že státy vybírají z fosilních paliv skoro 700 000 000 €uro ročně.
Někde to vybrat musí, že? Jinak by většina EU států totálně zkolabovala.
nenápadně bez hluku navýšili spotřební daň z CNG, v roce 2025 bude maximální, jako z ropných paliv. Přesně tak to bude s výběrem z elektřiny a až se na elektriku napaří spotřební daň podobná té co platí na benzín a na naftu, bude rázem provoz EV výrazně dražší než je teď a možná dražší než je provoz vozidel na fosilní paliva.
Lopaty sem, lopaty tam, všichni ji budou přetékat blahem a spokojeností budou vrnět.
Ale za to se nemusíš stydět. Lopaty jsou velmi žádané, společensky přínosné a dobře zaplacené profese. Každý chce také mít lopaty za kamarády, když je potřeba něco vykopat/udělat. A proto jsou velmi společensky oblíbené.
Jen je dobré, když se nebudeš vyjadřovat k večem, které přesahují tvé intelektuální schopnosti.
Kašpare, ty lopaty tu naopak chybí neb každý pitomec s dírou v pr*eli šel študovat VŠ a tak dneska kvalitní řemeslník má víc než ten vysokošolák. Můj známý elektrikář má práci an 3 měsíce dopředu a čistý měšíční příjem v rozmezí 42-58 000 Kč!!!
Podobně jsou na tom instalatéři, pokrývači, automechanici, betonáří atd
Takže je nutné importovat lopaty z Ukrajiny, Ruska, Bulharska, Rumunska a pak oblíbené migrační nemakačenka z Afriky a Asie.
Zetti, pod pojmem "podnikatel" máš na mysli ony podnikavce, co se v 90. letech všude vyrojili?
Bejvalé veksláky, jejichž uniformou bylo fialové sako s ohrnutými rukávy, černé mokasíny, bílé ponožky, kufřík a mobil na 60.000 CZK u ucha? Všehoschopné náměstky, kteří za 50.000 Kč "zprivatizovali" prodejnu Řempa, do níž si ještě 2 týdny předtím nechali zavézt zásoby zboží za 2 miliony korun? Odnikud přislé a vzešlé chlapíky, kteří v kuponové privatizaci okradli (deseti?)tisíce lidí a vytunelovali stovky podniků?
Stručně řečeno, pod pojmem PODNIKATEL máš na mysli ZLODĚJE, kteří se v 90. letech zasloužili o to, že slovo "podnikatel" bylo spíše nadávkou?
A nebo se bavíš o SKUTEČNÝCH podnikatelích, kteří od nevidím do nevidím makali spolu se svými lidmi, bojovali s (už tehdy odpornou) úřednickou hydrou a snažili se vybudovat něco hodnotného?
Tys byl z tech co tenkrat pindali kdyz mel nekdo na ulici telefon na uchu?
Neco dneska tak bezneho, ze to maji decka i dedkove v domove duchodcu. Ja si na jednoho takoveho pindala pamatuju, dneska ma smartfoun s facebookem a uz pinda jen kvuli tomu ze ma nekdo auto na elektrinu, zrejme proto ze na to nema. Sem zvedavej co prijde priste, co si zase nekdo najde.
A tys tehdáž patřil mezi které? Mezi nemakačenka v zamaštěných montérkách, co z osmihodinové šichty proseděli 4 hodiny v hospodě - a nebo mezi "podnikatele", kteří nakonec byli rádi, když neskončili pod Žďákovským mostem nebo na vozíčku?