Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Ano, to je to na co čekáme
| 26. 11. 2019 08:17
škoda jen, že tomu nedávám ani procento reality.
Avatar - drtiphone
Re: Ano, to je to na co čekáme
| 26. 11. 2019 08:28
Podobné informace o revoluční baterii tu kolují minimálně 10 let. Začalo to u mobilů, kde se slibovala revoluční baterie a postupně to přešlo na elektromobily, kde se slibuje dál.
Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 08:33
Energetická hustota se zvýší čtyřnásobně, ale kapacita i dojezd při stejné hmotnosti aku jen dvakrát. Není vám to divné ?
A co s tím má společného dojezd vodíkových aut ?

A ještě informace pro pana odborného redaktora - watthodina se píše dohromady, bez té pomlčky uprostřed.
Stejně jako newtonmetr, ampérzávit, voltampér atd.
Avatar - KANKUNEN
Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 08:49
No přece nová revoluční baterka bude mít využitelné jen 50% celkové kapacity. ;-)
Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 09:56
No vydite a i bez revolucnich baterii jsme od dob prvniho roadsteru 2010 s dojezdem 200 km u nove Tesly S 2019 s dojezdem 600 km. Myslim ze i bez revoluce budem do peti let na dojezdu 1000 km a tim bude splnen sen vsech cechu aby jednou za rok dojeli na jedno nabiti do Chorvatska na dovolenou
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 10:00
ještě se nauč používat měkká a tvrdá i/y a bude to dobrý, kámo :-!
Re: Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 11:39
Jsem rad, ze az na gramatiku s mym nazorem souhlasis. Do priste se jeste nauc pravidla tykajici se tykani a bude to dobry.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 11:53
Pravidla tykání jsou tu fakt jednoduchá. Nikdo ti vykat nebude a ty nikomu taky vykat nemusíš.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 10:06
Doba jde dopředu, z malého roadsteru se stalo šestimetrové hovado, aby to ty baterky uvezlo. Další v řadě bude elektrický tank a Svědci Elonovi budou stále tleskat.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 10:24
Nikomu nepreju nic spatneho, ale doted bouchali na parkovistich ICE pickupy dvermi do Tesel. Tak snad ted nebudou Tesly bouchat dvermi do tech ICE pickupu :-[] :-[] :-[] :-[]
Re: Re: Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 11:47
Aha tak ted chystany roadster s dojezdem 1000 km opet fosily nepresvedci. Budou prozmenu tvrdit, ze to auto obrovske tedy rozmerove stejne velke jako treba cupe od Jaguaru...
Re: Re: Re: Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 14:09
Ale klidně přesvědčí, stačí když se kromě dojezdu přiblíží i s cenou. Samozřejmě ne jen u toho jediného modelu
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 27. 11. 2019 09:44
Tak to sa nemas coho bat, parametrami novy roadster porazi ktorykolvek ICE hypersport vratane kuskov za miliony eur a bude stat zlomok ich ceny 😉 Takze to bude este vyraznejsie ako S poraza drahsi taycan alebo 3 poraza M3.
Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 26. 11. 2019 18:59
Co furt máte s tím Chorvatskem? Já tam v životě nepojedu, jeďte si tam sami...
Re: Re: Uff, tak si to shrneme
| 29. 11. 2019 10:49
Tak určitě xD
4x vyšší energetická hustota
| 26. 11. 2019 09:27
Já to nechápu.Tak vyvinuli baterii, která má 4x vyšší energetickou hustotu než současné baterie, tak by měl být dojez 4x delší, teda 1200km, ne? :-)
Avatar - WinDiesel
Re: 4x vyšší energetická hustota
| 26. 11. 2019 10:01
Oni lžou opatrně …….. :-!
Re: 4x vyšší energetická hustota
| 26. 11. 2019 10:52
No ale taky rikaj ze ma bejt o polovinu levnejsi a ona je ve skutecnosti 4x drazsi takze se pouzije jen pulka (4x hustejsi baterie). Ale vono je to jedno stejne je 1000x vymyslenejsi dalsi z rady zazracnych baterii to jesem taky pred lety cetl o CD na ktere se vejde 1TB a vydrzi 1000 let :no:
musk
| 26. 11. 2019 09:44
to je všetko pekné

mňa zaujíma hlavne Musk, ako to ten chlap robí, že je denne v správach
je to majster PR, veľa investorov mu na to skočilo,
len aby to neskončilo ako ENRON
Re: musk
| 26. 11. 2019 09:52
To bude spis tim ze plno lidi fascinuje. ze se objevil nekdo kdo se snazi delat veci jinak. No a je tu jeste mnohem vic lidi, kteri nesnasi cokoliv noveho a jsou plni nenavisti a Ti to taky sleduji aby se mohli smat jaka je to vse slepa ulicka. Takze to zajima prakticky vsechny
Re: musk
| 26. 11. 2019 09:59
No hlavne jsem myslel ze to 4 x budou nasobit soucasnyma + - 500 km a bude to tedy 2000. Ale ten nazev Nikola me pobavil
Avatar - WinDiesel
Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 10:08
Výraz zoufalství a protože nemají čím zaujmout, vymysleli si (pokolikáté už!) nové úžasné baterie.
Oznámili zahájení vývoje !!!!! Cha.
V roce 2021 bude dobíhat "vývoj" asi tak 20 nových převratných typů baterií. To bylo postupně oznámeno palcovými titulky.
Problém je v tom že chemii nikdo nepřelstí. V chemické vazbě prostě není dost energie.
Řešením by byl mikronukleární zdroj energie.
Re: Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 11:32
By ma zaujimalo, o aku vazbu ide podla blbecka pri spalovani benzinu, alebo vybuchu TNT.
Avatar - WinDiesel
Re: musk
| 26. 11. 2019 10:04
Máš pravdu, je to vlastně ENRON ale na rozdíl od ENRONu on nabízí lákavou vizi (pro některé lidi) zhmotněnou do fyzicky existujících produktů. ENRON pouze falšoval účetní figury. Nabízel jen peníze a i to byla jen šalba a klam.
Musk nabízí i novodobé náboženství pro Teslafans.
Avatar - elektrikar
Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 10:26
A nebyla by bez toho Muska na svete preci jen nuda? Mne bohate staci co provedl s kosmickych prumyslem :-! :-[] Bez Muska by jsme se tu ted hadali, zda je lepsi 1.4TSI nebo 1.5TDI :-[] Toto je preci jen vetsi legrace.
Re: Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 10:41
Tak Musk je bezpochyby vizionář a rád přichází s netradičním řešením. Často je to hodně dobře, někdy zase blbě. Chválím ho že s elektromobily vytvořil i ucelený systém v podobě Superchargerů, se Space X nové postupy letů do vesmíru. Někdy je jeho tvrdohlavost na škodu, například s křídlovými dveřmi u modelu X to asi přehnal. Ale to je asi detail, když se kácí les holt lítají třísky
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 10:49
To je pravda, ale teď na webu o autech se neřeší jak které auto jezdí, ale jak je úžasné zrychlení šestimetrového hovada, kterému omylem namontovali rozbitné skla a jak je rychlá Tesla S, která nedojede ani jeden okruh.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 11:10
Ale to je náš problém, že to řešíme. Nikdo nás nenutí.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 11:13
Njn, ale test C, 3er, A4 v šestiválci nikde nenajdeš. Nejlíp v dieslu.
Re: Re: Re: musk
| 26. 11. 2019 11:50
To bychom se hadali a velka cast z nas by dokonce jezdila v 0.9, do peti let v 0.7
lol
| 26. 11. 2019 10:42
Kolikrat jsme uz slyseli o revolucnich baterii??? A NIKDY NIC :D

Az je bude nekdo prodavat dejte vedet
Re: lol
| 26. 11. 2019 12:37
On je zásadní problém v tom, že z laboratoře do reálné podoby je obvykle hodně dlouhá cesta. Dosavadním technologiím baterií to obvykle trvalo 20 let od oznámení do komerční aplikace (a dalších pár desítek let, než se z toho stal standard). Takže to, že něco objeveného v roce 2010 není ještě na trhu, není zas až tak divné. Každopádně dnes se dá spousta věcí urychlovat, takže už to nebudou desítky let jako v minulosti, nicméně stále je třeba počítat, že převratné technologie se budou uvádět obvykle v řádu několika let.
Uz zase???
| 26. 11. 2019 10:49
Clanky o revolucnych zazracnych ultra-lahkych a super-vykonnych bateriach citam v priemere tak raz za mesiac. Keby sa z tych slubov splnilo co i len 1%, tak by sme tohto roku uz svoje elektromobily nabijat nemuseli...
Tenis - velmi spolehlivé informace - sportovní sázení..
| 26. 11. 2019 11:39
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - KANKUNEN
Re: Tenis - velmi spolehlivé informace - sportovní sázení..
| 26. 11. 2019 12:37
a reklama zůstala.
Bat
| 26. 11. 2019 11:57
A jé další revoluční baterie to už sem četl tolikrát a zatím je to velká utopie už řadu let :-O jednou příjde ale zatím je to jen blbnutí lidí :yes:
Že by?
| 26. 11. 2019 12:12
Až tohle bude skutečně pravda, tak to bude prvně, kdy si začnu trochu myslet, že ten ekonesmysl konečně začíná dávat smysl.
Stačila by evoluce
| 26. 11. 2019 12:30
Malá evoluční revoluce byla v elektromobilech poskládání baterii. Kde se prostě vešlo více baterek na menší plochu a zmenšil se obal a elektronika, chlazení atd. V telefonech došlo také akorát ke zvětšení baterii a jen procentuální zvednutí hustoty. A je otázka, jestli rapidní zvednutí hustoty energie bude někdy natolik bezpečné. Moc si nedokážu představit, že uložení 4x většího množství energie na stejnou součásku, nevyvolá následně větší reakci při poškození.
NO,
| 26. 11. 2019 12:54
jasně. Kdyby jen každá 5.tá revoluční baterie byla skutečně uvedena do výroby, tak dneska elektromobily mají dojezd jako naftaky. :-[] .
Ve skutečnosti mají maximálně něco, co funguje pouze v laboratorních podmínkách a majitelé by to chtěli nechat zpeněžit koupí velkou společností.
NO,
| 26. 11. 2019 12:54
jasně. Kdyby jen každá 5.tá revoluční baterie byla skutečně uvedena do výroby, tak dneska elektromobily mají dojezd jako naftaky. :-[] .
Ve skutečnosti mají maximálně něco, co funguje pouze v laboratorních podmínkách a majitelé by to chtěli nechat zpeněžit koupí velkou společností.
Přes 1kWh na kilo váhy?
| 26. 11. 2019 13:05
To je poněkud sebevědomé tvrzení v roce 2019. Jinak se zdá, že autor moc v oblibě Teslu nemá, i když toho dokázala více než Nikola. Ale ten tahač od Nikoly se jim celkem vydařil. Tady je srovnání tahačů Tesla a Nikola – https://www.volty.cz/…icky-tesla-semi/
Inovace
| 26. 11. 2019 15:52
Vzhledem k tomu jaké mají jméno tak neumí nic jiného než kopírovat Teslu, když ani název firmy nemohli udělat originalenjsi. Takže tomu opravdu moc nevěřím.
hmm
| 26. 11. 2019 17:26
to bude ta baterka jak z pohadky Obusku s pytle ven, stejna jak ta jitrnice co svet nevidel.... ;-)
Avatar - beibej
Taky zahájím vývoj převratné baterie.
| 26. 11. 2019 18:31
Bude se nabíjet dolíváním elektrolytu do článků. Jízdou bude elektrolyt ubývat. Tankování bude stejně rychlé jako tankování benzínu. Baterka bude celkově lehčí než dnešní baterie o 60 procent vztaženo na dojezd. Bude o až 50 procent levnější opět vzhledem k dojezdu oproti dnešním bateriím a taky bude mít delší životnost. Vývoj by mohl začít přezkoumáním nanotechnologie uhlíkových trubiček na polyethylenových mikrofóliích potažených speciální pikovrstvou DLC v evoluční XX variantě. Vývoj započne už za tři roky. Pošlete mi peníze jestli nějakou baterii budete chtít. Těším se business s vámi.
furt dokola
| 26. 11. 2019 19:06
No a Elvis žije ? Nebo jakou další pohádkou nás ráčí novinářstvo dále oblbovat ?
Avatar - Jerry.Gunman
Jak říkal v jedné forbíně Jan Werich
| 26. 11. 2019 19:56
To je blbý, to se bude líbit. A měl recht, ono to platí až podnes :D
ttttt
| 26. 11. 2019 22:24
Tak to je jak článek o kameni mudrců. Existuje ta baterka nebo ne?
Jensrovnání s realitou
| 27. 11. 2019 11:19
....energetická hustota je 1,1kWh/kg baterie.... motorová nafta ... tatáž veličina ... 11,8 kWh/kg .... ; benzín .... 12,9 kWh/kg. Tolik k té „ohromné" koncentraci energie.
Revoluce
| 27. 11. 2019 18:08
Tohle čtu s přestávkami tak posledních 15 let :D :D :D
Srovnání Tesly Semi s Nikolou One (tehdy ještě vodíkovým poh
| 3. 12. 2019 00:10
Před rokem ještě Nikola koketovala s vodíkovým pohonem. Teď chtějí postavit superbaterii? Dost rychle mění plány. Tady je srovnání obou tahačů:
https://www.volty.cz/…icky-tesla-semi/

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku