Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

VW končí s klasickými závodními speciály, na tratích už bude jen bzučet

23 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
a na závody elektrických autíček se faakt dívat nebudu. To si radším pustím 20 let starý závod F1 na youtube.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zavodenie uz coskor ouplne skonci podla mna.. a hoc mam F1 rad.. ani ona tu nebude vcne podla mna .. proste menia sa uz priority tohto sveta a tym aj autombilov ... este zrejme pride doba ked ozaj clovek a svet uz bude mat ine problemy ako sledovat F1 ci relly alebo nascar ... a to nepisem preto lebo am to tesi ( ak by si niekto myslel .. lebo F1 ma mvazne rad.. aj ine motorsporty ) ... ale pisem to preto lebo tak nejak to "vidim" do buducna so sportom v automobiloch uz blede.... do popredia sa proste uz dostane ekologia a..... a ine veci ... 8-s
Avatar - pradeda777
pradeda777
Přesně to si ekofašisté přejí. Aby to lidé jako ty, vzdali.... 😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bohuzial ten "eko-biznis" je coraz silnejsi ... a ja som zevdavy ci na konci roka uz neodide aj renault z F1 a o rok aj mercedes... proste to uz nema zmysel pre nich silit ( aj financne ) ked je jasne ze motorsport nema v tomto "nastavajucom" eko-svete uz velku buducnost... a prachy tiez nepustia...

ja to vidim tak ze svet uz coskoro bude musiet riesit ine .... ( nazvyme to moderne) ze ine "vyzvy" a nie motorsport ... bohuzial
Avatar - xxc
xxc
Ved aj o com to bolo, zbytocne presuvanie, cestovanie. Svet je uz inde, uz ani ja F1 nepozeram.
Avatar - Anonym
Anonym
Mercedes neodejde, nesmíš věřit všemu co kde blábolí, už to dementovali.

A proti Neomarxistům, diktátu ekofašistické lobby je potřeba bojovat a to všemi prostředky, nikoliv svěsit hlavu a jít dál jak stádní ovce na porážku!
webpaja
Mercedes má finanční problémy, možná vydrží jako dodavatel motorů, ale nevěřím, že jako tým.
Avatar - Anonym
Anonym
Účast v F1 jim generuje poměrně solidní zisky, je to pro ně skvělá reklama. Navíc vedení F1 si nemůže dovolit ztratit vedoucí tým, komu to asi prodaj? Čínanům nebo nějakému pofidérnímu podnikateli?
webpaja
Ve formuli 1 se nedali moc čekat, ale rallye jim šlo velmi dobře. Jednu sezonu ani nevyvíjeli jaký měli s Polem náskok.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ekofašisté s vymytými mozky neomarxisty na západních univerzitách již dospěli, a jsou dnes už ve vysokých funkcích v korporacích..................to je konec...... 😒 😒 😒
Avatar - elektrikar
elektrikar
„Volkswagen Motorsport dobyl s ID.R nová území a jeho rekordy po celém světě demonstrují obrovský potenciál elektrického pohonu."

„Elektrická mobilita nabízí obrovský vývojový potenciál"

Co je na tom ekofašistického? Prostě parní stroj sloužil skvěle, ale končí a nastupuje ušlechtilá elektřina.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
"ušlechtilá elektřina" tos vymyslel sam? 😁
Avatar - elektrikar
elektrikar
Elektrinu muzes jednoduse premenit na svetlo, mechanickou praci, teplo, pouzit ji k prenosu informaci, tvorbe magnetickych poli, muzes ji prenaset na obrovske vzdalenosti atd. atd. Cela funkce mozku je zalozena na elektrine, takze i ty bludy, co tady potis, vznikaji diky elektrine v tom "hlave?" co nosis na krku.

Elektrina je proste uslechtila forma energie. :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nicméně je evidentní, že příliš mnoho elektřiny v mozku může mozek poškodit.
Avatar - elektrikar
elektrikar
To nepochybně, obecně se udává proud > 50mA. :yes:

😒] 😒] 😒]
Avatar - lyon667
lyon667
Až na to, že se nedá jednoduše skladovat, takže dokud ji nebude možné vyrobit on-demand rychle a jednoduše, bude v mobilitě i nadále úplně k hovnu.
Avatar - Anonym
Anonym
jasně, elektřinu můžeš přenášt na dlouhé vzdálenosti. Třeba dáš na Saharu 800 000 panelů a budeš elektřinu přenášet do Evropy, ted proč to ještě nikdo neudělal.

A kam se můžu jít podívat na solární budlodzer, rypadlo a dumper? 😁 😁 😁 😁

A na ty triliony tun vytžených surovin na stavbu ekonesmyslů a měsíční krajiny po nich, na ty se můžeš jít podívat ty, ekofanatiku.
Avatar - Anonym
Anonym
Spalovací motor není parní stroj, je to velmi ekefektivní, úrinný a moderní pohon a dodnes zcela nenahraditelný, nebot tvoje elektrické plehovky sou v +50 a -0 nepoužitelné a stejně tak v půlce světa, kde není infrastruktura 😄

Navíc nepotřebujojí nové investice v řádech stovek bilionů dolarů 😄
webpaja
Včera jsem poslouchal rozhovor o celosvětové výrobě elektřiny. 80% celkové výroby je z fosilních paliv... Co je na tom ušlechtilého?
Avatar - Anonym
Anonym
A z těch 20% bude 15% atom 😄

Oni chtěj zachranovat planetu v USA donedávna používali topné oleje na topení a svícení a v KLDR to používají dodnes. To samé části Mongolska a Sibiře. 😄

Kdyby jim tam radši postavili (mimo kldr) paroplynové elektrárny, udělali by pro světovou ekologii víc.
Avatar - JohnST
JohnST
Ja by som to nevidel tak cerne. Doma nikto nie je prorokom a myslim si, ze az cas ukaze ci to nie je slepa cesta. Zatial sa ukazuje, ze je. Cina ako najvacsi pretlacac elektromobility narazil a ked zrusili dotacie (boli miliardove)predaje spadli o 65%. Cize pochybujem, ze sa to Nemecku podari. Elektromobily su pre automobilky akurat tak odpustky za CO2 emisie. Zatial nic viac.. :-!
Šimpanz
mám takový dojem, že tohle hebedo na elektriku nebude
https😐/www.thedrive.com/…t-2020-baja-1000