Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Tarraco je nově k mání coby předokolka s patnáctistovkou TSI a DSG

Největší SUV španělské automobilky nově kombinuje zážehový turbomotor, pohon předních kol a dvouspojkový automat.
Zpět na článek
27. 11. 2019 08:25
26. 11. 2019 14:52
Originalitě se meze nekladou
To jsme ještě neviděli.
Šikmá světla, pod nima kapsy. Mezi světlama velké 6ti úhelníkové zombie, ... . Motory od VW, ... .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
26. 11. 2019 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dzakobo
26. 11. 2019 15:37
Suché spojky dostanou zabrat
Těžké Tarraco a takováhle hloupá kombinace - spojky budou zralé na výměnu mnohem dřív než po 100000 km jako u menších a lehčích aut. Hlavně že se o pár gramů CO2 vyprodukuje méně... Můj ty Volkswagene....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
26. 11. 2019 16:12
Re: Suché spojky dostanou zabrat
Silné pochybuji, že tam bude suchá. To je pitomost.
Avatar - iudex
27. 11. 2019 09:32
Re: Suché spojky dostanou zabrat
Asi sa stačí pozrieť, akú DSG s týmto motorom má Kodiaq a bude všetko jasné; sesterský, technicky identický model bude mať takú istú prevodovku. Malý problémik je, že automobilky na svojich weboch model DSG nepíšu, jediné, čo píšu, je 7° (teda DQ250 vypadáva z hry). Môže to byť teda buď DQ200, čo je 7°so suchými spojkami a určená pre motory do 250 Nm, alebo DQ380, čo je 7°s mokrými spojkami pre motory do 380 Nm. No a keďže 1,5TSI má práve 250 Nm, tak by tam kľudne mohla byť tá suchá DSG. A v dobe šetrenia sa mi to zdá aj pravdepodobnejšie než že to predimenzujú a dajú tam DQ380. Sám som zvedavý.
Avatar - kaa
27. 11. 2019 08:25
1.5 Tsi
Ten motor není nic po čem bych toužil.
Rozbalit vlákno
0