Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Seat Tarraco je nově k mání coby předokolka s patnáctistovkou TSI a DSG

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 26. 11. 2019 • 16:09
97
6
Zobrazit náhledy (97)
Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco Seat Tarraco

Největší SUV španělské automobilky nově kombinuje zážehový turbomotor, pohon předních kol a dvouspojkový automat.

Seat Tarraco byl odhalen 18. září 2018 a pod světly reflektorů debutoval v říjnu na autosalonu v Paříži. Je třetím a největším SUV španělské značky, na délku měří skoro 4,74 m. Vzniká ovšem v mateřském závodě Volkswagenu – ve Wolfsburgu. Až dosud byly v nabídce verze s pohonem předních kol a šestistupňovými přímo řazenými převodovkami, nebo čtyřkolky 4Drive s dvouspojkami. Nyní rozšiřuje portfolio model, který se sice bez znaku 4x4 obejde, ale má sedmistupňovou DSG.

Tohle Tarraco pohání výhradně přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.5 TSI s výkonem 110 kW (150 k) v 5000-6000 min-1. Točivý moment vrcholí hodnotou 250 N.m mezi 1500 a 3500 otáčkami. Z klidu na stovku zrychlí během 9,5 s a maximální rychlost jen těsně, konkrétně o 2 km/h nepřekročí dvoustovku. Spotřeba se pohybuje mezi 7,1 a 8 l na 100 km dle metodiky WLTP. Jistě odpovídá více reálnému provozu a podmínkám než 5,8-6,1 l dle dříve používaného standardu NEDC.

Seat novou verzí cílí na firemní prodeje a také na zákazníky a trhy, kteří 4Drive nevyžadují, přesto nechtějí používat tradiční páku řazení. Na českém trhu stojí pětimístné Tarraco 1.5 TSI 150 k DSG ve výbavě Style minimálně 829.900 korun.

Ta zahrnuje například devět airbagů, asistenty jízdy v pruzích, rozjezdu do kopce, senzor únavy řidiče a předcházení kolizím s nouzovým brzděním, kožený volant a řadicí páku, loketní opěrky, sklopné i sedadlo spolujezdce, třízónovou samočinnou klimatizaci, tempomat, řazení páčkami pod volantem, elektrická okna i zrcátka, digitální přístroje, palubní multimediální systém s osmipalcovou dotykovou obrazovkou a podporou mobilů, zadní parkovací senzory, startování tlačítkem, kompletně diodová světla a sedmnáctipalcová kola.

K dispozici je i vyšší úroveň Xcellence, je dražší o šedesát tisíc (889.900 Kč). Za ně přidává bezklíčkové odemykání, čalounění kombinací kůže, látky a Alcantary, zadní parkovací kameru i samočinného pomocníka při mnohými nenáviděném manévrování, adaptivní tempomat, bezdotykové elektrické otevírání pátých dveří (pohybem nohy), sportovní přední sedačky, LED osvětlení interiéru, chromované a hliníkové doplňky exteriéru a devatenáctipalcová kola. Dále je za příplatek 20,5 tisíce k oběma výbavám třetí řada sedadel.

Portfolio Seatu Tarraco se na začátku příštího roku dále rozroste o sportovní výbavu FR a na konci sezóny 2020 také o plug-in hybrid s motorem 1.4 TSI, systémovým výkonem 180 kW (245 k) a točivým momentem 400 N.m. Čistě na elektřinu ujede padesátku kilometrů. Kombinaci obojího jsme mohli vidět coby předprodukční prototyp letos ve Frankfurtu.

Zdroje: Seat Česká republika, Wikipedia

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - iudex
27. 11. 2019 09:32
Re: Suché spojky dostanou zabrat
Asi sa stačí pozrieť, akú DSG s týmto motorom má Kodiaq a bude všetko jasné; sesterský, technicky identický model bude mať takú istú prevodovku. Malý problémik je, že automobilky na svojich weboch model DSG nepíšu, jediné, čo píšu, je 7° (teda DQ250 vypadáva z hry). Môže to byť teda buď DQ200, čo je 7°so suchými spojkami a určená pre motory do 250 Nm, alebo DQ380, čo je 7°s mokrými spojkami pre motory do 380 Nm. No a keďže 1,5TSI má práve 250 Nm, tak by tam kľudne mohla byť tá suchá DSG. A v dobe šetrenia sa mi to zdá aj pravdepodobnejšie než že to predimenzujú a dajú tam DQ380. Sám som zvedavý.
Avatar - kaa
27. 11. 2019 08:25
1.5 Tsi
Ten motor není nic po čem bych toužil.
Avatar - CICERO
26. 11. 2019 17:09
Re: Originalitě se meze nekladou
SEATBELT SABELT SRACKO BLET K700 KIROVETS
Avatar - _Karel_
26. 11. 2019 16:12
Re: Suché spojky dostanou zabrat
Silné pochybuji, že tam bude suchá. To je pitomost.
Avatar - Dzakobo
26. 11. 2019 15:37
Suché spojky dostanou zabrat
Těžké Tarraco a takováhle hloupá kombinace - spojky budou zralé na výměnu mnohem dřív než po 100000 km jako u menších a lehčích aut. Hlavně že se o pár gramů CO2 vyprodukuje méně... Můj ty Volkswagene....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku