Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePočet aut v Evropě vzroste na 273 milionů, pak začne klesat. Tvrdí studie
11 komentářů
benime
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
Kupovat spalovák je problém, nevíme jak bude časem šikanován, aby se prosadila e-auta.
Kupovat e-auta je taky problém, nevíme jak dlouho vydrží baterky a kolik budou stát nové, navíc lidé nemají čas a kde dobíjet.
Takže mnozí budou vyčkávat.
Kupovat e-auta je taky problém, nevíme jak dlouho vydrží baterky a kolik budou stát nové, navíc lidé nemají čas a kde dobíjet.
Takže mnozí budou vyčkávat.
Je to možný, ale ta přehnaná panika mi přijde celkem zbytečná. Osobně bych na nic nečekal a koupil si auto dle libosti. To že počty vyrobených aut budou spíš klesat je celkem logický. Nemá už to kam růst. Aut je nadprodukce. Vzhledem k tomu, že každej člověk má jen jeden zadek a nemůže jezdit 2 autama najednou není možný, aby produkce donekonečna rostla. Nicméně současné ekošílenství a nesmyslný zpřísňování emisních norem povede k jedinému nevyhnutelnému cíli, který ovšem nikdo nechce a to prohlubování stáří vozového parku.
Veď menej áut reálne pomôže ekológii. Pred domom už máme tak cestu zaplnenú autami, že z obojstrannej cesty sa stala jednosmerná 😄 Nevidím na tom nič zlé.
Bohužel to bude naopak. Tato situace bude ekologii škodit a to tím, že většina lidí si bude držet stará neekologická auta. A nikdo s tím nic neudělá, protože ten kdo s tím bude chtít něco udělat, přijde o voliče. :-!
Nejsem si jistej jestli to mocipanum v EU co vymejslej hovadiny a tvori zakony a vyhlasky ovsem dochazi. Presne tak to totiz bude. Lidi si budou drzet ve vetsi mire stary auta a budou se bat koupit novy spalovaci a na novy elektricky mit nebudou.
Přesně tak to vidím i já. Možná....pouze možná, že nástup elaut s tím vším má něco společného. Trh se spalováky byl téměř saturován (kdyby nebylo Číny, tak už dávno), a automobilky špekulovaly co bude dál. Dalo by se říct, že tlak na zákazníky via emise a elauta v tomto případě automobilkám vyhovuje.
Tohle je dobrá pointa. Nucená obměna automobilkám vyhovuje, jenže jen z krátkodobého hlediska. Dlouhodobé se však pro ně může změnit v noční můru, bohužel to dnešní rychlomanažery zpravidla nezajímá.
Dinar
tyhle studie, odpovědnost nula, pravděpodobnost ve stylu, buď tak, anebo úplně jinak... 😁