Pokud to ma clovek nastudovany, tak zjisti, ze tech zmen k lepsimu je fakt hodne, hlavne v interieru a technologickych vecech, na obojim mi celkem zalezi. Prodejce rika, ze by se “podpultova” cena moc menit nemela. Ale to se dozvim...
Re: Tenis - sportovní sázení, velmi spolehlivé informace
Tak asi na to takový slevy hned nebudou, to nejsou u žádného FL modelu, takže reálně je třeba počítat s o něco vyšší cenou. Já bych se naopak možná snažil získat jeden z posledních před FL kusů za dobrou cenu. Je to už vychytaný a ten FL toho nepřináší zas tak moc, byť samozřejmě Matrix LED a adaptivní tempomat až do 0 jsou dobrá věc.
Tak asi na to takový slevy hned nebudou, to nejsou u žádného FL modelu, takže reálně je třeba počítat s o něco vyšší cenou. Já bych se naopak možná snažil získat jeden z posledních před FL kusů za dobrou cenu. Je to už vychytaný a ten FL toho nepřináší zas tak moc, byť samozřejmě Matrix LED a adaptivní tempomat až do 0 jsou dobrá věc.
P5008 je asi v pohodě sice v benzínu o něco slabší motor, ale jezdit se s tím taky dá. Jenže loni, když jsem kupoval já, tak se na něj čekalo nejméně 8 měsíců, možná i rok. Ale být rozumně dostupný, asi bych u něj skončil taky.
To je přesně ono. Pokud mám 3 děti, tj, potřebuju ve druhé řadě 3 samostatný sedačky, a nechci jít do osobní dodávky, ale chci něco aspoň trochu na úrovni, moderního, tak na výběr moc není.
Sharan, Alhambra - celkově zastaralý, hnusný interiér, hrozná krabice, drahý, ale má 4x4 a hodně prostorný
S-Max, Galaxy - stejná písnička, má 4x4, ale aspoň na S-Max se dá koukat, S-Max ale není vevnitř větší než Espace (seděl jsem)
5008 - řídil jsem, o třídu menší, interiér je supr, supr sedačky, supr EAT8 automat, SUV vzhled není úplně pro mě, není 4x4, top verze/motorizace taky drahý, uvnitř určitě není větší než Espace, naopak
Espace - supr interiér, supr sedačky, má to šmrnc, dobrý motory a automaty, jezdí to dobře (jel jsem prefacelift), v rácmi faceliftu vyřešili většinu slabých stránek, moderní technika (infotainment, bezdrátový nabíjení, HUD, matrix-LED, bezpečnostní systémy, ...), asi nejlepší výbava (masáž a podobný blbosti), v Initiale skoro vše ve standardu.
Ve finále za mě přichází v úvahu Espace nebo 5008, na 4x4 kašlu. Když jsme v práci dostali na stůl nabídky, tak Espace Initiale diesel 147kW (prefacelift) vyšel na stejný peníze jako 5008 GT diesel 130kW. Sleva byla ohromná. Takže čekám na facelift Espace a doufám, že s "reálnou" cenou neulítnou jinam...
Zavisi - ak chcem 7miestne auto, tak vynimkou Smaxu maju o trochu viac priestoru. Ak nechame Galaxy maju naviac posuvne dvere. Ano 5008 ma navrch cenou, preto som skoncil u nej a nepriplacal este dalsich 7-8k € za Espace, ktory v interieri nejako lepsi nie je. Materialovo sa to hra na viac, ale ono to len dobre vyzera na prvy pohlad, na ten druhy je to horsie a na hmat je to jasne. Nic proti auto je postavene solidne. V 7miestnej verzii vsak niekto nedomyslel zadne brzdove svetlo - pri postave nad 175 si clovek bucha on hlavu ak je v tretom rade. Ano ja viem, je to stale nudzove, ale auto je aj oproti 5008 ovela dlhsie, takze skor ide o nespravne vyuzitie dostupneho priestoru. Co ma na tom aute oslovilo je 4control - stabilita v zakrutach neskutocna a pri parkovani vyborne manevrovanie. Tam asi vsetky klady skoncili.
No drahý to na první pohled je, jenže když to začnete srovnávat, tak zjistíte, že levnější je ze srovnatelných aut akorát P5008. Sharan i Alhambra jsou dražší, navíc jen v naftě. S-Max a Galaxy jsou výběhový typy, jestli někdo říká, že tohle má okoukaný design, tak tyhle dva ještě víc a pod 900000 to taky moc nejde. Ale zas mají 4x4.
Pak jsou takový ty různý předělaný dodávky, ano, ty jsou levnejší, a to o dost. Ale jezdit bych v tom nechtěl. A benzín s automatem nad 150k nemá ani jedna z nich.
Proč se to nekupuje? Protože to auto pro většinu zákazníků nedává žádný smysl. Stačí si porovnat prostornost a variabilitu přechůdců se současnou generací.... ;-\
zase tieto nicim nepodlozene urban legends, ukaz kupne zmluvy a hotovo...
ked som sa o to auto zaujimal pred rokom tak z cenovky cca 40 tisic som sa dostal na 36, z coho 3000 bola bezna zlavova kampan aku mavaju vsetky znacky ob stvrtrok...fakt "velka" zlava...
A jel jste v tom vubec? Ja jo, v 1.8tce. Ted mam Audi A6 Allroad, a jizda v Espace me vubec neurazela, naopak cloveka az prekvapi, jak hezky to jede a zataci. EDC prevodovka radi lip nez DSG v Audi. 1.8tce jede krasne.
Clovek k tomu musi pristoupit tak, ze to neni MPV, ale stylovej crossover. Ja nechci krabici jako Sharan, ale tohle je tak neco mezi Sharanem a tim kombikem jako Audi A6. Mam 3 deti, Espace ma vzadu 3 samostany sedacky, pro me ideal. A citil jsem se v tom lip nez v tom Audi, takze se vlastne tesim, az to vymenim.
Jediny, co se tomu za me da vytknout je absence 4x4.
Pak jsou tady stiznosti na ceny, ale zkuste se pobavit s prodejcem. Na prefacelift model byly slevy VELKE, vetsi nez si dokazete predstavit. Dle infa od prodejce by situace nemela byt jina ani po faceliftu.
Mam jeden relativne novy exemplar z Douai doma, cize v tomto si bohuzial nevymyslam.
Konecne snad kritika padne na urodnu podu a uz sa zacali aj pri Espace zaujimat o nieco take, ako je napr. komfort. Keby to nebolo od nova kritizovane, tak nepridavaju tlmiace materialy pri facelifte, ak by boli tie auta v poriadku.
A vidíš, mně se zrovna tenhle design velmi líbí. Předešlé generace Espasů se zaměřovaly primárně na prostornost - tahle daleko více akcentuje i estetiku.
Ale je fakt, že Espase naježděného nemám, takže mohu hodnotit pouze na základě vizuálního dojmu a nikoliv racia
Drahé, ale luxusné. Dobré vedieť, že existujú aj spokojní majitelia initiale, ktorí prešli z iných áut na Espace a sú spokojní. Na začiatku to bol celkom hit, žeby neskôr zdraželi a predaje klesli na tretinu?
Kvalita nie je otrasna, aj ked materialy su skor wanabe luxus. Poznam niekolkych majitelov a do servisu chodia menit akurat olej. To auto sa ale nepredava preto, lebo je drahe. Aspon teda mne nedava zmysel nic pod initiale. Faktom ale je, ze 4control by som teda servisovat nechcel aj ked je to paradna vec.
Souhlas, ty prvni kusy, jeste bez adekvatniho motoru, byly hrozne. Ted tam jsou alespon motory, byt porad je to auto takove pozlatko. Tvari se luxusne, ale technika je z kompaktu (a podle toho to nervozne jezdi), kvalita zpracovani diskutabilni a prostor zejmena vzadu na velkoprostorove auto trochu usmevny.
Auto je to slusny podle meho skromneho nazoru i pohodlny a v initiale celkem luxusni, mam v tom neco odjezdeno. Ale prjde mi, ze ten design zestarl fakt rychle.
Konecne zavreli Ghosna a vyhodili Tavaresa a zrazu aj Renault moze mat akusticke okna :-) Este tak zamestnat nejaku kontrolu kvality v Douai a mozu sa odrazat od dna.