Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Zetti
proletari vsech zemi
| 30. 11. 2019 08:36
a dal si nemuzu vzpomenout
Avatar - pradeda777
Re: proletari vsech zemi
| 30. 11. 2019 09:46
....neboj....asistent si vzpomene za tebe....... ;-)
Re: proletari vsech zemi
| 1. 12. 2019 11:18
Nasazování asistentů je trochu něco jiného než to co se snažíš naznačit.
Naprostý souhlas s ACZ
| 30. 11. 2019 09:18
Mám s asistenty podobné zkušenosti a ještě bych dodal - vypínat Start/Stop a deaktivaci válců.
Re: Naprostý souhlas s ACZ
| 1. 12. 2019 11:18
Tobě vadí ABS a ESP?
Re: Re: Naprostý souhlas s ACZ
| 1. 12. 2019 14:24
Ano - ABS prodlužuje brzdnou dráhu a ESP opotřebovává brzdy. Oba tito asistenti jsou pro toho, kdo při řízení nepředvídá, spoléhá se právě jen na ně a jezdí na doraz, bez rezervy. Oba tito asistenti jsou závislí na ICT a tudíž jejich dostupnost není 100%. Znám magora, co vyfasoval RS a na šotolině se při smykách bavil tím, jak mu ESP rozžhavilo brzdové kotouče do ruda.
Re: Re: Re: Naprostý souhlas s ACZ
| 1. 12. 2019 17:25
Zkoušel jsi někdy krizově brzdit na dálnici když je mokro bez ABS?
Měl jsi někdy krizový moment za volantem, nemusí to být vůbec vlastní vinou?

Na ABS a ESP nedám dopustit a rozhodně se nepovužuju za někoho kdo nepředvídá a jezdí na doraz.

PS: Jsi si jistý že ABS prodlužuje brzdnou dráhu? Dříve se to uvádělo při brždění na suchu, ale bylo to u prvních typů ABS. Dnes je rychlost reakce jiná a optimální skuz je zajištěn i na suchém povrchu.

ESP opotřebovává brzdy? Kolikrát za normální cestu ESP zasahuje?
Re: Re: Re: Re: Naprostý souhlas s ACZ
| 1. 12. 2019 19:44
Když je mokro nebo když jsou louže ? To je velký rozdíl .

Když myslím dopředu, tak např. v "údolí" dálnice můžu u našich dálnic očekávat hluboké kaluže.

ABS z principu prodlužuje brzdnou dráhu, to je fyzika, ne dojmologie.

Když má ESP zasáhnout, tak sakra rujnuje brzdové destičky - tedy pokud není stabilizace řízena např. přes diferenciál, což je jiný level.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Naprostý souhlas s ACZ
| 1. 12. 2019 21:16
ABS z principu prodlužuje brzdnou dráhu dráhu pokud počítáme, že clovek dokaze na jakemkoli povrchu brzdit přesně takovou silou, která ještě nezablokuje jedno z kol. Což neumí nikdo. Troufnu si tvrdit, že zastavím dřív s ABS než ty bez něj.
ESP opotrebovava brzdy, pokud jede člověk tak, že mu musí zasáhnout esp, je to jeho věc. Pokud ti esp nezasahuje, nemusí tě to trápit.
Důsledek....
| 30. 11. 2019 09:21
Nesmyslné zákazy, příkazy a nařízení, která nás ve finále více či méně šikanují jsou důsledkem toho, že do europarlamentu a konec konců i do našeho parlamentu stále volíme lidi s netechnickým vzděláním, kteří když se řekne bezpečnost nebo ekologie automaticky hlasují pro a vůbec nechtějí nebo nedokážou věci domýšlet do důsledků. Stačí se podívat na naše poslední kandidátky do EP bez ohledu na strany, kolik na nich bylo na volitelných místech techniků.
Nebo myslíte, že by technik hlasoval pro zavedení takových rádoby bezpečnostních prvků aniž by se zamyslel jak budou fungovat v praxi a co to bude stát? Nebo šílené ekologické předpisy u aut na hranici technické proveditelnosti, které navíc jakž takž fungují pouze v jakémsi ideálním režimu provozování, který ale v praxi nikdy nenastane. Stejné je to i s bezhlavým zaváděním elektromobilů a současně s bezemisní Evropou do r. 2050 - kolik nových Temelínů budeme ještě muset do té doby postavit (rozhodně to nebude jenom 1 blok Dukovan) abychom měli dost elektřiny na pokrytí spotřeby automobilové dopravy a kdo to zaplatí??!! Celé mi to připomíná situaci, kdy se před časem nějaká ekologická, humanitně vzdělaná husička na Slovensku vyjádřila, že ona elektřinu vlastně vůbec nepotřebuje, že se na tu televizi může dívat při svíčkách.
Avatar - pradeda777
Re: Důsledek....
| 30. 11. 2019 09:54
Ano, některé s těch asistentů jsou v normě, ale drtivá většina různých zákonů a nařízení (a to nejen v Bruselu) vzniká s dílen politiků a úředníků jen k vůli tomu, aby se seberealizovali. Toť vše.
Re: Důsledek....
| 30. 11. 2019 16:36
Ten váš technik by ale zas nerozuměl třeba zdravotnictví či vzdělávání. O to ovšem vůbec nejde, od toho jsou různé odborné komise a instituce, které těm politikům poskytují podklady. Politik primárně reprezentuje nějaký ideový směr ve společnosti a měl by na základě těch podkladů umět vyhodnotit, jak ty své cíle co nejlépe realizovat. Nikoliv být vystudovaným lékařem, právníkem, ekonomem, jaderným inženýrem, specialistou na spalovací motory atd. v jedné o sobě a o všem se rozhodovat sám na základě vlastní expertizy. Tak to opravdu nefunguje.
Re: Důsledek....
| 1. 12. 2019 09:04
Je zajímavé, že se tu situuješ do role toho kdo tomu rozumí a ví jak by to mělo být správně a jak to EU dělá špatně. Ale zároveň ukazuješ, že zas takový rozhled nemáš viz témo potřebné elektřiny pro ele auta. https://zelenafazole.cz/…trickych-autech/

Jsi schopen uznat, že zrovna tvůj názor nemusí být správný?
asistenti...
| 30. 11. 2019 09:52
tak pocitam, ze brzo prijde na radu povinny asistent na zavazane tkanicky... a to pekne prosim i na ty na damskych plavkach a ktera nebude mit horni dil, tak ta se bude muset celou dobu natrasat... aby si uvedomila, ze ji neco chybi... Deti dostanou na boby asistenta na sjizdeni z kopcu... vsak prece u toho stale bouraji a td...
Re: asistenti...
| 30. 11. 2019 12:03
vzhledem k tomu ze zanedlouho bude povinej nikab a burkini bych rozvazany tkanicky na plavkach neresil. v dobe kdy si parlamentni strana zvoli do cela picu co ma vytetovany arabsky napisy na tele budeme mit jiny starosti
Re: Re: asistenti...
| 30. 11. 2019 13:37
ona tam to tetovani ma 10 let, cili dost predtim nez zacla tahle muslimska krize.... a jsou to jmena jejich deti.... a ta zenska ma za sebou karieru kdy pomahala lidem a snazi se neco aktivne obcansky delat. Co jsi dokazal ty???

Ps: arabske cislice pouzivas? No fuj!!!!
Re: Re: Re: asistenti...
| 30. 11. 2019 19:28
presne kvuli temhle svinim co vykladaly v africe jak se mame dobre a at prijedou tady ted sou.
Re: Re: Re: Re: asistenti...
| 30. 11. 2019 21:30
"Jako dobrovolnice pomáhala v dětských domovech v Arménii a Maroku, pracovala s postiženými lidmi v Srbsku a spoluorganizuje dětské tábory a akce pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí v ČR." Fakt nevim z ceho jsi vyvodil ze sem nekoho zvala.... komu jsi kdy pomohl ty?
Nechci si ani představit....
| 30. 11. 2019 09:59
.... jakým způsobem takové polo-autonomní auto, které vytváří dojem, že jede samo, ale zároveň vyžaduje stálou pozornost a kontrolu, bude řídit někdo, kdo je díky stupiditě rodičů od 4 let závislý na mobilu....

normální člověk co ještě jezdil běžnými auty to nějak zvládne, ale chudáci co se nedokážou koncentrovat dýl než pár minut a furt musí dělat něco jiného (ideálně čumět do mobilu) budou pak v provozu opravdu nečitelní a nebezpeční....

myslím že je i celkem dost výzkumů na to, co udělá s lidským mozkem když ho nenutíte myslet, nést zodpovědnost, soustředit se atd.... prostě nejdeme správným směrem.... :no:
Avatar - WinDiesel
Re: Nechci si ani představit....
| 30. 11. 2019 11:33
Je to jako v letadle, spousta ovladačů a tlustá palubní příručka, potřebuješ 2 piloty a palubního inženýra.
Tomu se to začíná silně podobat.
2 Boeingy spadly protože jim "autonomní řízení" začalo kecat do řízení letadla. A je z toho průser jak mraky. Ovšem na autech se můžete europoslanci vyřádit, ta snesou všechno.
Re: Re: Nechci si ani představit....
| 30. 11. 2019 13:40
Hele to letadlo me taky napadlo.... jenze tam na ty autonomni systemy dohlizi skoleny profesional, ktery prosel i psychotesty, na kazdy let je fyzicky pripraveny a chape tu zodpovednost (tolik teorie, neresme dilci selhani). Zatimco dnesni nekoncentrovani digitalni lide si neprectou navod (uz dnes to nikdo nedela) a budou jezdit jak uplne gumy.... :no:
Avatar - CHerokee
Ach jo..
| 30. 11. 2019 11:53
To je celá řada zbytečných kravin, které lidé nebudou umět používat a budou s tím jen problémy... + to prodraž auta, nejvíce ta levná. Proč tam nejsou třeba parkovací čidla a parkovací kamera? To jsou skutečně praktické věci, které člověk využije každý den.
Co dodat?
| 30. 11. 2019 13:03
Stupidita a zničující dobroserství bruselských pseudopolitiků nás ženou do naprosté katastrofy. A jedinou cestou, jak z toho ven, je zvolit si do čela rozumné lidi bez idiotských multikulturních, genderových a extrémně zelených názorů! Ona už opravdu končí legrace, a pokud se obavatelstvo západní Evropy rychle neprobere, brzy se probudí do nefalšované zelené levičácké diktatury a totality!!! Abychom se pak nedivili, že nám jednoho dne opravdu zakážou jezdit normálními auty, resp. je coby svobodné bytosti řídit!!!
Když si vzpomenu, jaký pro mě býval Západ naprostý ideál a vzor, tak bych brečel... :-( :-( :-( V roce 1989 bych nikdy nevěřil, že levičácká diktatura nám bude hrozit ze Západu! Jediné, co mě těší, že obyvatelstvo zemí V4 má díky hrůzným historickým zkušenostem s komunisty proti plíživému nástupu jakékoliv diktatury vypěstovanou velkou citlivost a a velmi nelibě takové tendence vnímá a většinově i odmítá. Problém je v tom, že pamětníků totalitních časů pomalu, ale jistě ubývá a mladá generace o historii svých zemí ví většinou naprosté prd, a proto si nechává vypláchnout mozek různými Gretami a podobnými kreaturami!!! :-( :-( :-(
Re: Co dodat?
| 30. 11. 2019 18:13
Jako lip bych to nenapsal. Mluvis mi z duse. :yes:
lkdsasdghm,mgfds
| 30. 11. 2019 14:47
"Zatím se nám nepodařilo dojít k jasnému závěru, jestli pre crash častěji pomůže, nebo uškodí."

tak to snad aby blbci konecne zacali dodrziavat bezpecnu vzdialenost
Avatar - Ada je tady
Re: lkdsasdghm,mgfds
| 30. 11. 2019 22:01
Mně se to už podařilo. Auto mi začalo bezdůvodně natvrdo brzdit a ten TIRák za mnou by mne smetl jako koroptev, kdyby pohotově nenajel do protisměru, kde zrovna naštěstí nic nejelo...

Nakonec se mi podařilo pomocí právníka dosáhnout toho, že toto samohavarující chování vozu autorizovaný servis dokázal zrušit.
Re: Re: lkdsasdghm,mgfds
| 30. 11. 2019 22:09
tirakovi treba zobrat vodicak.

a tym systemom treba znizit citlivost, tak aby znizili vaznost havarie, ale aby nebrzdili koli blbostiam.
Re: Re: Re: lkdsasdghm,mgfds
| 1. 12. 2019 08:58
A za co jako chceš řidiči toho tiráku sebrat řidičák?! Že svojí bleskovou reakcí zabránil sešrotování osobáku před sebou, čímž zachránil jeho posádku minimálně od zranění? Měl bys nejdříve trochu přemýšlet, než sem něco hodíš! ;-)
P.S. Kázání o dodržování bezpečné vzdálenosti si můžeš ušetřit, sám jistě víš, že v dnešním superhustém provozu není v lidských silách ji vždy stoprocentně dodržet.
Re: Re: lkdsasdghm,mgfds
| 1. 12. 2019 09:00
Ádo, to je fakt šílené. Můžeš nám prozradit, o jaké auto se jednalo, které tě takhle podrazilo?
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: lkdsasdghm,mgfds
| 1. 12. 2019 18:19
Ada si většinou jen vymýšlí, nedivil bych se i v tomto případě. Za 180tis s prednarazovymi systémemy toyoty v různých autech ani jednou nebrzdily bezdůvodně. Sem tam se objeví hlášky, když člověk jede blízko zaparkovaných aut, ale nikdy to nebrzdilo jen tak.
Ani ze svého okolí nic takového neznám, před cca rokem jsem jen narazil na toto,
https://www.google.com/…g-its-689355.amp
Takže je možné, že to dělá jen VW.
Re: lkdsasdghm,mgfds
| 2. 12. 2019 12:26
Když budeš chtít někoho rychle předjet a v jednom okamžiku (když budeš zrychlovat a napůl vyjetý v protisměru a svým pravým předním blatníkem - rohem se přiblížíš k levému zadnímu blatníku - rohu předjížděného vozidla) Ti auto přestane najednou zrychlovat (případně rovnou začne brzdit), tak to je fakt zážitek (zvlášť když se něco blíží v protisměru).
Re: Re: lkdsasdghm,mgfds
| 2. 12. 2019 12:46
O tom som nehovoril a to vsetko je doladitelne. Rad by som videl porovnanie prvych precrash systemov a teraz aktualnych na novych modeloch. I velmi stare ABS a dost stare ESP sa stale vyvijaju.
ABS a ESP
| 1. 12. 2019 11:17
Je tu někdo komu v autě překáží ABS a ESP?
Re: ABS a ESP
| 1. 12. 2019 11:37
To těžko, tyto systémy jsou opravdu velkým a jednoznačným bezpečnostním přínosem. Ale o těch dalších, co se na nás řítí, to už většinou neplatí.
Re: Re: ABS a ESP
| 1. 12. 2019 12:30
U kterých navrhovaných to neplatí?
Re: Re: Re: ABS a ESP
| 1. 12. 2019 18:47
Udžování v jízdním pruhu a přecitlivělé samočinné brzdění před překážkou jsou peklo.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: ABS a ESP
| 1. 12. 2019 19:59
Udržování v jízdním pruhu je úplně v pohodě pro ty, kteří používají směrovky. To mi nikdo nevymluví. Už primitivnější systém v minulém aute, který jen pípal na čáry naučil nepřejíždět do protisměru v zatáčkách. Člověk mohl najet k čáře, stačilo nastavit správnou citlivost. A aktuální na mne za půl roku pípal jen tehdy, když jsem úmyslně chtěl zkusit, jestli funguje, jinak auto udržuje ve středu pruhu a v zatáčkách zapípá jen při přejetí čáry.
Špatná citlivost AEB je ale peklo, to souhlasím. I když kromě VW nevím o žádné značce, která by měla problém s tím.
bezpečnost
| 3. 12. 2019 09:55
Tyhle bezpečnostní prvky jsou jeden velký nesmysl.
Zbytečně to prodražuje auta, řidič je akorát nasraný protože mu to
komplikuje život a nehody budou stejně.
Líbí se mi, jak to všichni odůvodňují bezpečností !!!
Je to nesmysl !!! :-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku