Novinky
KANKUNEN
0
Májí ty malé turba nějaký smysl kromě papírové spotřeby. Linea žere 1,4 žere stejně jako dvoulitr.
0
Ale, ukaž mi u atmosféry dvoulitru max.toč.moment ve dvou tisících.. (při ekon. jízdě se dá 6,5-7l/100km dosáhnout)
KANKUNEN
0
To je přesně ono, při spořivé jízdě to žere o trochu míň, ale při běžné to žere stejně. Při jízdě sportovnější už se to obrátí. A ten krouťák je taky pravda, ale zase ve dvou tisících už mají moderní atmosféry 90% krouťáku. Zázrak to prostě není.
0
Tak treba se to dela kvuli zahranicnim trhum, kde kazdy nejezdi permanentni kudlu jako tady 😄
0
Smysl mají minimálně cenový. Kolik stojí dvoulitr a kolik stojí Linea 1,4T? Spořivý řidič výhody nižší spotřeby z malého objemu využije, ostatní ne.
No já nevím, ale podle mě to vypadá úplně stejně jako Fiat Bravo... já tam teda žádné rozdíly nevidím 😄
To je Fiat Bravo! Od te doby co Fiat prevzal Alfa Romeo se vyuziva podvozkovych casti Fiatu a samozrejme i jinych stavebnicovych casti. Rozdily budou hlavne ve vnejsich vecech oku viditelnych, to aby si kazdy myslel, ze ma samostatnou individualni znacku. Bohuzel uz to dnes jinak nejde, vsechno se strasne prodrazilo a vsechno je stale komplikovanejsi a tak samostatne dnes nemuze vyvijet zadna znacka. Tim padem je take hloupost se na nejakou znacku vazat, protoze vsechny firmy vyuzivaji ty same komponenty akorat mozna jnak poskladane. Je to asi jako kdyz bydlite v panelaku, ale v kazdem patre ma rodina jinou sedaci soupravu - tzv. individualni zarizeni...
Nejdřív by si měl prohlédnout fotky než zase přijde s nějakou zaručenou "senzací" místo dva roky starých fotek Fiatu Bravo. Dohromady je pak článek vlastně o ničem,...
Toto je amaterizmus :no: ... Ved to na prvy pohlad vidno ze je to Bravo. Staci pohlad z boku a zozadu a niet pochyb... Na nete je plno fotiek Brava z boku a totalne sa zhoduju... :no:
No podla mna testuju podvozok Alfy a karoseriu maju z Brava.Robi to tak vela automobiliek,ked chce testovat podvozok a nechce ukazat ako bude auto vyzerat.
Ta studie je krásná,ale na těch fotkách je fiat s mírným faceliftem
A nenapadlo te treba, ze vlastnikem AR je Fiat a tim padem nevidim duvod, proc by jako kamuflaz nemohlo byt pouzito Bravo? Obzvlast kdyz alfa bude stat na platforme Brava
Mi pripadaju niektory ako slahnuty...ako keby sa to stalo 1-krat ze sa iny model testuje v karoserii koncernoveho "brata"..ale tuto sudruhom sa to zda divne... ;-\ V kazdom pripade sa na prichod novej generacie "malych" Alf neviem dockat..A k tomu downsizingu...som zastancom, naco krmit 2,0 ked to iste a este efektivnejsie vydolujem z 1,4T? usetrim na spotrebe, turbo zaruci dobry priebeh Nm a vykon a v neposlednom rade usetrim na rocnej poistke...moj nazor...proste naco mam krmit nejake velke hovado ked mozem krmit maly motor aj ked s podobnymi udajmi
Chlapi, to se jenom redakce trošku spletla a frkla tady fotky Brava. Alfa je pouze "to" v červené barvě - dva obrázky.
a co ta predni maska ? s charakteristickym privodem vzduchu ala AR ?
da b0mb - s přívodem vzduchu a la AR máš pravdu, ale když se podíváš na červený obrázek AR ze zadního bočního pohledu, vidíš, že nemá tak klínovou křivku, jak je charakteristická pro Bravo hned na dalším obrázku. AR má víceméně rovný boční profil a můžu Ti říct, že podle toho obrázku (červeného) bych ji bral hned!
ano ludia je to prototyp ,ktory nesie komponenty buducej alfy a testuje sa to v karoserii brava
To bude paráda!Cuore sportivo!Alfa Romeo je srdeční záležitost a v tomto ohledu ve své třídě marně hledá konkurenci.Společně s novým Méganem nejočekávanější auto mezi kompakty roku 2008
ALFA ROMEO :yes: :yes:
ALFA ROMEO :yes: :yes:
Věř tomu, že ty tvoje Dačky se prodávají v Česku jen díky ceně, přitom jízda v Laguně je nesrovnalelně lepší než v Octávce za stejnou cenu.
Ten tvůj příspěvek tak trochu nedává smysl.V první čáti věty jako bys na ně nadával,ve druhé zaso jakoby chválil.Mohl bys to vše uvést na pravou míru?
Do článku o Alfě jsi vecpal Megana. Laguna by byla fakt super, jenže ty časté mouchy. Megane kombi je praktičtější než 0ctávka c., má slušné motory, ale zase risk že trefíš na blbý kus je dost velká. Je to fakt škoda.
na blbý kus můžeš natrefit i u Škody.já do článku o Alfě necpu Mégana.Jen jsem řekl,že je stejně tak očekávaný jako Alfa
s tym ocakavanim by som az tak nesuhlasil...NO, co sa tyka blbych kusov...u kazdeho vyrobcu sa najdu..u niektorych menej (sikmooki bratia) u niektorych viac (renault, land rover...) ale nemyslim si, ze je to nejake strasne, TUV to celkom dobre mapuje...aj ked aby som bol objektivny nie prave najlepsie v nich dosahuje FIAT a ALFA...ale to su este vysledky spred znovuzrodenia a prichodu novych "uz kvalitnejsich" modelov...Kazdopadne taka Mazda ma prekvapuje :yes:
Ty fotografie jsou nejaký zmatený. To maskované auto je podle mě Bravo!
nevěřte tomu, co vidíte!je to studie, blamáž...Alfa se pyšní svou originalitou, proto věřím, že v tom je nějaký zakopaný pes...
ja uz si pripadam ako v niakej telenovele kde sa koli napatiu predlzuje umelo konec. skoro rok sa pozerame pri kazdom clanku o novych modeloch len na 2 skice. sice teraz su tu spy foto ale na nich nie je skoro nic k videniu... uz som cely nedockavy na finalnu podobu 149 a ,,juniora,,... dufam ze tie nekonecne odklady a napinanie budu stat zato...
CUORE SPORTIVO :yes: :yes: :yes:
CUORE SPORTIVO :yes: :yes: :yes:
... a pořád větší. Jak dlouho to bude pokračovat? A proč vůbec? Když chcete velké auto, kupte si o třídu větší. Původní Alfa byla naprosto nádherná, mimo jiné taky proto, že nebyla přerostlou samicí, ale pomenší mrštnou a pěknou potvůrkou. Nová Alfa bude pravděpodobně také krásná, ale co je menší, bývá hezčí. A Alfy byly vždycky hlavně o kráse, sportovnosti a šmrncu. Jestli budu mít nad hlavou deset centimetrů, nebo dvacet, je mi srdečně jedno.
Tak na novou 149 jsem byl namlsanej dlouho, jsem zvědavej na konečněj vzhled, ta záď je bomba, takový ferárko...
Určo to bude krásný a jízdníma vlastnostma perfektní auto, ale co spolehlivost? Doufám, že na ní páni z Itálie zapracujou, páč jsem měl 147 a jak ta se sr.la, to jsem neviděl!
Po mý zkušenosti, do Itala už nejdu, snad v příštím životě, ale pokoukáníčko je to pěkný, o tom žádná! :-!
Určo to bude krásný a jízdníma vlastnostma perfektní auto, ale co spolehlivost? Doufám, že na ní páni z Itálie zapracujou, páč jsem měl 147 a jak ta se sr.la, to jsem neviděl!
Po mý zkušenosti, do Itala už nejdu, snad v příštím životě, ale pokoukáníčko je to pěkný, o tom žádná! :-!