Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: Alfa Romeo 149 - větší nástupce Alfy 147

47 komentářů

:yes: :yes: :yes: :yes: 😉 😉
Kdo má u tebe zvrácený vkus?Řekni mi,co se ti líbí za auta abych mohl posoudit tvůj vkus
Avatar - Hory
Hory
Ojetá 2001,kupovaná v ´05 a nalítáno 100.000 km. Ale po 1. majiteli, kupovaný u nás a s pravidelným servisem... 😢
koupená nová, nebo ojetá?
Avatar - Hory
Hory
Tak na novou 149 jsem byl namlsanej dlouho, jsem zvědavej na konečněj vzhled, ta záď je bomba, takový ferárko...

Určo to bude krásný a jízdníma vlastnostma perfektní auto, ale co spolehlivost? Doufám, že na ní páni z Itálie zapracujou, páč jsem měl 147 a jak ta se sr.la, to jsem neviděl!

Po mý zkušenosti, do Itala už nejdu, snad v příštím životě, ale pokoukáníčko je to pěkný, o tom žádná! :-!
Avatar - jnkd
jnkd
De facto máš pravdu. Ale mezi bravem (resp. stilem nyní) je kromě karoserie rozdíl v motorech a hlavně v zadní nápravě která je kompletně předělaná.
Ze by byla odpovedi Alfa Romeo Furioso? Proc autor pise ze zatim male tridverove Alfe budeme rikat Junior, kdyz uz bylo oznameno, ze to bude Furioso?
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
prekvapuje me, ze umis psat
Prekvapuje me, ze clovek s tak zvracenym vkusem jako si ty ma sympatie v alfe romeo
... a pořád větší. Jak dlouho to bude pokračovat? A proč vůbec? Když chcete velké auto, kupte si o třídu větší. Původní Alfa byla naprosto nádherná, mimo jiné taky proto, že nebyla přerostlou samicí, ale pomenší mrštnou a pěknou potvůrkou. Nová Alfa bude pravděpodobně také krásná, ale co je menší, bývá hezčí. A Alfy byly vždycky hlavně o kráse, sportovnosti a šmrncu. Jestli budu mít nad hlavou deset centimetrů, nebo dvacet, je mi srdečně jedno.
no jasně, podivej se na přední blatník, který je v matu a dveře v lesku... je to jen ochrana designu alfy.... :yes:
Capajevko
ja uz si pripadam ako v niakej telenovele kde sa koli napatiu predlzuje umelo konec. skoro rok sa pozerame pri kazdom clanku o novych modeloch len na 2 skice. sice teraz su tu spy foto ale na nich nie je skoro nic k videniu... uz som cely nedockavy na finalnu podobu 149 a ,,juniora,,... dufam ze tie nekonecne odklady a napinanie budu stat zato...
CUORE SPORTIVO :yes: :yes: :yes:
Capajevko
:yes: :yes: :yes: >😁 >😁
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
presne tak :yes:
nevěřte tomu, co vidíte!je to studie, blamáž...Alfa se pyšní svou originalitou, proto věřím, že v tom je nějaký zakopaný pes...
No podla mna testuju podvozok Alfy a karoseriu maju z Brava.Robi to tak vela automobiliek,ked chce testovat podvozok a nechce ukazat ako bude auto vyzerat.
da b0mb - s přívodem vzduchu a la AR máš pravdu, ale když se podíváš na červený obrázek AR ze zadního bočního pohledu, vidíš, že nemá tak klínovou křivku, jak je charakteristická pro Bravo hned na dalším obrázku. AR má víceméně rovný boční profil a můžu Ti říct, že podle toho obrázku (červeného) bych ji bral hned!
..ale o tom už se tu dobrou čtvrthodinku bavíme, Mlho..
Ty fotografie jsou nejaký zmatený. To maskované auto je podle mě Bravo!
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
s tym ocakavanim by som az tak nesuhlasil...NO, co sa tyka blbych kusov...u kazdeho vyrobcu sa najdu..u niektorych menej (sikmooki bratia) u niektorych viac (renault, land rover...) ale nemyslim si, ze je to nejake strasne, TUV to celkom dobre mapuje...aj ked aby som bol objektivny nie prave najlepsie v nich dosahuje FIAT a ALFA...ale to su este vysledky spred znovuzrodenia a prichodu novych "uz kvalitnejsich" modelov...Kazdopadne taka Mazda ma prekvapuje :yes:
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
a co ta predni maska ? s charakteristickym privodem vzduchu ala AR ?
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Mozne je vsetko :yes:
Chlapi, to se jenom redakce trošku spletla a frkla tady fotky Brava. Alfa je pouze "to" v červené barvě - dva obrázky.
na blbý kus můžeš natrefit i u Škody.já do článku o Alfě necpu Mégana.Jen jsem řekl,že je stejně tak očekávaný jako Alfa
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Mi pripadaju niektory ako slahnuty...ako keby sa to stalo 1-krat ze sa iny model testuje v karoserii koncernoveho "brata"..ale tuto sudruhom sa to zda divne... ;-\ V kazdom pripade sa na prichod novej generacie "malych" Alf neviem dockat..A k tomu downsizingu...som zastancom, naco krmit 2,0 ked to iste a este efektivnejsie vydolujem z 1,4T? usetrim na spotrebe, turbo zaruci dobry priebeh Nm a vykon a v neposlednom rade usetrim na rocnej poistke...moj nazor...proste naco mam krmit nejake velke hovado ked mozem krmit maly motor aj ked s podobnymi udajmi
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Do článku o Alfě jsi vecpal Megana. Laguna by byla fakt super, jenže ty časté mouchy. Megane kombi je praktičtější než 0ctávka c., má slušné motory, ale zase risk že trefíš na blbý kus je dost velká. Je to fakt škoda.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
koukam, ze tam jsou spyphotos AM Rapide...vypada to zvlastne
přesně 😄
su to fotky z www.worldcarfans.com
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Taky jsem ho nepochopil 😄
Ten tvůj příspěvek tak trochu nedává smysl.V první čáti věty jako bys na ně nadával,ve druhé zaso jakoby chválil.Mohl bys to vše uvést na pravou míru?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Věř tomu, že ty tvoje Dačky se prodávají v Česku jen díky ceně, přitom jízda v Laguně je nesrovnalelně lepší než v Octávce za stejnou cenu.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
A nenapadlo te treba, ze vlastnikem AR je Fiat a tim padem nevidim duvod, proc by jako kamuflaz nemohlo byt pouzito Bravo? Obzvlast kdyz alfa bude stat na platforme Brava
To bude paráda!Cuore sportivo!Alfa Romeo je srdeční záležitost a v tomto ohledu ve své třídě marně hledá konkurenci.Společně s novým Méganem nejočekávanější auto mezi kompakty roku 2008
ALFA ROMEO :yes: :yes:
Jasne... Asi mali za okienkom manual na Alfu 149 ? aj je preoblecena za Bravo?
Toto je amaterizmus :no: ... Ved to na prvy pohlad vidno ze je to Bravo. Staci pohlad z boku a zozadu a niet pochyb... Na nete je plno fotiek Brava z boku a totalne sa zhoduju... :no:
lancer24
ano ludia je to prototyp ,ktory nesie komponenty buducej alfy a testuje sa to v karoserii brava
To je Fiat Bravo! Od te doby co Fiat prevzal Alfa Romeo se vyuziva podvozkovych casti Fiatu a samozrejme i jinych stavebnicovych casti. Rozdily budou hlavne ve vnejsich vecech oku viditelnych, to aby si kazdy myslel, ze ma samostatnou individualni znacku. Bohuzel uz to dnes jinak nejde, vsechno se strasne prodrazilo a vsechno je stale komplikovanejsi a tak samostatne dnes nemuze vyvijet zadna znacka. Tim padem je take hloupost se na nejakou znacku vazat, protoze vsechny firmy vyuzivaji ty same komponenty akorat mozna jnak poskladane. Je to asi jako kdyz bydlite v panelaku, ale v kazdem patre ma rodina jinou sedaci soupravu - tzv. individualni zarizeni...
Ta studie je krásná,ale na těch fotkách je fiat s mírným faceliftem
Tak treba se to dela kvuli zahranicnim trhum, kde kazdy nejezdi permanentni kudlu jako tady 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je přesně ono, při spořivé jízdě to žere o trochu míň, ale při běžné to žere stejně. Při jízdě sportovnější už se to obrátí. A ten krouťák je taky pravda, ale zase ve dvou tisících už mají moderní atmosféry 90% krouťáku. Zázrak to prostě není.
Nejdřív by si měl prohlédnout fotky než zase přijde s nějakou zaručenou "senzací" místo dva roky starých fotek Fiatu Bravo. Dohromady je pak článek vlastně o ničem,...
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
zkus se zamyslet 😉
Smysl mají minimálně cenový. Kolik stojí dvoulitr a kolik stojí Linea 1,4T? Spořivý řidič výhody nižší spotřeby z malého objemu využije, ostatní ne.
Ale, ukaž mi u atmosféry dvoulitru max.toč.moment ve dvou tisících.. (při ekon. jízdě se dá 6,5-7l/100km dosáhnout)
No já nevím, ale podle mě to vypadá úplně stejně jako Fiat Bravo... já tam teda žádné rozdíly nevidím 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Májí ty malé turba nějaký smysl kromě papírové spotřeby. Linea žere 1,4 žere stejně jako dvoulitr.