Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda nechává nahlédnout do zákulisí vývojového oddělení. Podívejte se, jak vznikají její prototypy

V jednom z nejvíce utajovaných oddělení automobilky Škoda pracuje na 330 osob. Jejich práce končí ještě před odhalením auta, na kterém pracují.
Zpět na článek
4. 12. 2019 10:39
Avatar - CICERO
3. 12. 2019 17:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cascadia2
4. 12. 2019 10:39
ale jo
"vůz také prochází důkladnou kontrolou, včetně funkčnosti" ... jo,ale v dobe testu rozvodu TSI EA111 byly bud chripkove prazdniny nebo Vanoce :-[] Ted vazne, tohle me jako pubertaka lakalo. Jenze to ztroskotalo na tom, ze musi umet 3D programy ve kterych vsechno delaji a ty se nemate moc kde naucit. Technicke univerzity koncily max AutoCadem 3D (alespon za me), Catia nebyla. Navic tihle lide umi perfektne simulace a matematiku (respekt), ale neumi udelat krok zpet a podivat se na dilo jako celek. Vzit sroubovak, seridit karburator nebo vedet kde bude auto rezavet, protoze ho v lete Hammerite nestrikali. Simulace je krasna, rychla a efektivni vec. Dneska by to bez ni neslo, problem je, ze nastava stale vetsi odtrzenost od praxe. Vypocet vysel, koeficient bezpecnosti jsme navysili, tak jakepak copak. No jo, ale panu Vaculikovi se pak ohobluje spojka, kdyz couva od zavory ze. Ale vsude je neco. Ale nepredstavujte si, ze tovarna vi vsechno. Hodne delaji i dodavatele, automabilka dily jen smonuje. Jde se za dodavatelem, ktery ma s dilem zkusenost a ten do nej dava nejake sve know how. Automobilce se to bud libi, nebo hleda neco jineho. Akorat za me se ale v clanku mnoho konkretniho nepovedelo, aspon treba neco naznacit o chystane Fabii 4 nebo tak.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku