Novinky
pradeda777
2
...potěšila mě zmínka o vyšším výkonu......škoda že se týkala jen světlometů..... ;-\
Přejít do diskuze
Protože jsi pražská boule, pepík... 😒] Já už si letošní podzim na sněhu před pár týdny na D1 dal.
1.6T už není v nabídce ani teď. Čili silně pochybuju, že bude po faceliftu. Aktuálně tedy nejsilnější benzín 1.5T 165 a to není žádná velká hitparáda. Nicméně na podvozek a pohodlí Insi bych se utáhnout nechal. Jenže jsem pořád nějak vnitřně zaseklej na těch motorech. Místo abych to hodil za hlavu a nechal se konejšit možnostmi infotainmentu. 😉
urcite ten dvojliter siel na dracku, ludia po nom tuzili, tvoril velku cast predajov a zly brusel ho zakazal 😄
Statisticky vzato... na letišti bylo jedno BMW 330d... jedno Audi SQ7... jedna Corolla... dvě Insignie 2.0T 😁
... ja ti neviem, ale keď to zvládne kdejaky tuner, tak veľká automobilka s tým nemôže mať väčší problém. Akurát mám pocit, že osadenie motorov od PSA nie je na programe.
U nás pár dní mrzne a občasne sneží ... a popravde mi to ometanie auta a oškrabávanie skiel začína liezť na nervy. 🙂
jak rikas. ja ji pred dvema lety kvuli interieru nekoupil. ale porad se mi libi, stara laska nerezavi (pokud to neni škoda felicia)
tazko povedat, ak to je reakcia na moj prispevok... tiez by som necakal 2.0T, to by sa oplík fakt pochlapil... 1.5diesel R3 ma šokoval... si spominam ako mi otec (analfabet na auta) tvrdil, ze opel bude mat vlastne motory aj pod pezotom, ze ich vyvija... tak som na neho hned spustil, ze to je bulšit, videl to niekde v TV v nejake relacii...
Z.E. je poměrně profláklý. Spíš bych si tipl, že moc lidí neví o GT s 2.0 TCe.
V Albertu jsi coby dup a ještě svezeš pilota F1. 😁
https😐/youtu.be/1ZslcL-n1Wk
V Albertu jsi coby dup a ještě svezeš pilota F1. 😁
https😐/youtu.be/1ZslcL-n1Wk
prehodit motor na uplne rozdielne chassis nie je ako vymenit kolesá...takze PSA na tomto GM podvozku urcite necakajte. Software infotainmentu ano.
Ne, nejen, že postačí, ale nejlepší je přeci to, co má právě v garáži on a nebo někdo z příbuzenstva 😉
😁 😁 Dokonalost 😁
Hele, o tomhle jsem vůbec nevěděl, že existovalo
http😐/www.sauto.cz/…fluence/18400398?…
Hele, o tomhle jsem vůbec nevěděl, že existovalo
http😐/www.sauto.cz/…fluence/18400398?…
Furt je to lepsie, ako nove Mondeo, kde zatial jedina (!) benzinova motorizacia v cenniku je 2.0 hybrid s eCVT. Ani ten trojvalcovy 1.5 ecoboost u novych modelov nie je, uz len naftovy 2-liter. Vyzera to tak, ze Mondeo naozaj skonci bez nahrady (minimalne v Europe)...
Moc se mi tomu nechce věřit. Když si 508 musí vystačit s 1.6T, gétélajn negétélajn. Astra sice taky při modernizaci poměrně překvapivě nedostala motory od PSA, ale jako že by to byla nějaká výhra, to tedy není.
Za mě designu spíš uškodili, někdy je prostě lepší to toho nešťourat...jízda s novými LED matrix bude asi zajímavá.
Já se ze zoufalosti letos musel i přes svou panickou hrůzu z výšek vyvézt na ledovec, abych ten sníh viděl 😁 Jinak všude bahno 😁
No, konečně se svět stává lepším místem 😁 To GSi vypadá hodně dobře, ale jen jako lift, kombik od Insi mne moc nebere 😐.
Třeba se jednou dočkáme ideálního místa, kdy i sekačku, nebo motorovou pilu bude pohánět naftový motor a do práce budu jezdit na motorce s TDI! 😁
Třeba se jednou dočkáme ideálního místa, kdy i sekačku, nebo motorovou pilu bude pohánět naftový motor a do práce budu jezdit na motorce s TDI! 😁
chapem, vidim to podobne mam rad bielu zimu... od novembra do februara treba furt sneh a mráz a potom peknu jar v marci/apríli... bejvavalo, nebude..
Až pocaď dobrý....jistej diskutér by tě pochválil....jenže to nemáš v C5 a máš to s dvojspojkou....takže smůla a nelísej se. 😁 😁
´´nerád´´ to pisem, ale suhlasim... tie hokejky z prednej masky bolo asi jedine co mi vadilo na celkovom dizajne..
ad motory, prej sa vrati 2.0t ... garaz.cz pisala...
ad motory, prej sa vrati 2.0t ... garaz.cz pisala...
Víceméně podepisuju - Insi facelift nepotřebovala, tohle nic nekazí... ani moc nevylepšuje. Jo, předek je čistší, zase na druhou stranu že by "denní svícení propůjčovalo faceliftu výraznější vzhled" bych neřekl a naopak mi přišla zajímavější dvojitá linka nad světlem u originálu.
https😐/img.drivemag.net/media/default/0001/82/2018-Opel-Insignia-Grand-Sport-2-0-CDTI-AWD-Dynamic-0-5848-default-large.jpeg
Vzadu "chromované koncovky výfuku" fajn, ale jestli to je fake jako jinde, tak "ďakujem neprosím".
1.6 už skončila, v AutoPalace mají poslední skladovku, objednat už nejde. Tak třeba přijde něco nového...
Budíky... nepřehledné mi nepřijdou, ale vypadají lacině, jako z nějakého subkompaktu. Je to trošku jako starší BMW taky 😉 https😐/i.ytimg.com/…I4/hqdefault.jpg .
Palubní systémy by nějaké zlepšení taky potřebovaly - jízda v pruzích je pekelná, bezdrátové nabíjení by mohlo být doplněné o bezdrátové AndroidAuto, hlasové ovládání doplnit v češtině...
Dramaticky vypadá nárůst LED diod z 16 na 84... tak uvidíme, co to přinese. MatrixLED fungují už teď hodně dobře.
https😐/img.drivemag.net/media/default/0001/82/2018-Opel-Insignia-Grand-Sport-2-0-CDTI-AWD-Dynamic-0-5848-default-large.jpeg
Vzadu "chromované koncovky výfuku" fajn, ale jestli to je fake jako jinde, tak "ďakujem neprosím".
1.6 už skončila, v AutoPalace mají poslední skladovku, objednat už nejde. Tak třeba přijde něco nového...
Budíky... nepřehledné mi nepřijdou, ale vypadají lacině, jako z nějakého subkompaktu. Je to trošku jako starší BMW taky 😉 https😐/i.ytimg.com/…I4/hqdefault.jpg .
Palubní systémy by nějaké zlepšení taky potřebovaly - jízda v pruzích je pekelná, bezdrátové nabíjení by mohlo být doplněné o bezdrátové AndroidAuto, hlasové ovládání doplnit v češtině...
Dramaticky vypadá nárůst LED diod z 16 na 84... tak uvidíme, co to přinese. MatrixLED fungují už teď hodně dobře.
To vážne nie je 1,6ka? Chvíľu som Opel nepozeral, to je pravda, ale ešte v lete bola. 😒
EDIT: máš pravdu, v cenníku (aktuálnom od 16.11.) už 1,6T nie je. Tak to je tragédia, keď veľké, skoro 5-metrové auto má ako benzínovú topmotorizáciu len tak-tak dostatočnú 1,5ku. Notabene keď ešte nedávno malo 260k dvojliter. Big thump down. :no😒br /> Btw. medzi skladovkami je ešte kopec 1,6T, tak asi posledná možnosť kúpiť silnejší motor, naviac za dobrú cenu.
EDIT: máš pravdu, v cenníku (aktuálnom od 16.11.) už 1,6T nie je. Tak to je tragédia, keď veľké, skoro 5-metrové auto má ako benzínovú topmotorizáciu len tak-tak dostatočnú 1,5ku. Notabene keď ešte nedávno malo 260k dvojliter. Big thump down. :no😒br /> Btw. medzi skladovkami je ešte kopec 1,6T, tak asi posledná možnosť kúpiť silnejší motor, naviac za dobrú cenu.
Tak za mňa facelift OK, Insignia je jedno z najkrajších mainstreamových áut svojej triedy a nevyhnutne facelift nepotrebovala, drobné retuše ale sú fajn a predok pôsobí čistejším dojmom, oceňujem, že zmizli chrómované krídelká na spodku nárazníku.
Podstatné ale bude, ako sa zmení interiér, tam som mal výhrad viac, základné budíky sa mi nepáčili, boli dosť neprehľadné a ten príplatkový displej bol taký kočkopes (nie v celom rozsahu, len polovica medzi budíkmi), teda chcelo by to nový prístrojový štít, resp. displej.
Noé a celkom sa desím avíza, že prídu "nové úspornejšie motory". Po tom, čo spravili v Astre (teda osekali výkonnejšie verzie a topmodel je trojvalec 1,4) sa celkom obávam, čo zase vypustia v Insignii. Už predtým vypustenie dvojlitra bolo nemilé, ale aspoň tá 1,6T bola taký ideál pre veľké auto. Dúfam preto, že nevyhodia aj tento motor.
Podstatné ale bude, ako sa zmení interiér, tam som mal výhrad viac, základné budíky sa mi nepáčili, boli dosť neprehľadné a ten príplatkový displej bol taký kočkopes (nie v celom rozsahu, len polovica medzi budíkmi), teda chcelo by to nový prístrojový štít, resp. displej.
Noé a celkom sa desím avíza, že prídu "nové úspornejšie motory". Po tom, čo spravili v Astre (teda osekali výkonnejšie verzie a topmodel je trojvalec 1,4) sa celkom obávam, čo zase vypustia v Insignii. Už predtým vypustenie dvojlitra bolo nemilé, ale aspoň tá 1,6T bola taký ideál pre veľké auto. Dúfam preto, že nevyhodia aj tento motor.
no veru, tiez mam obav ze vianoce budu na sucho... pripadne, ze to zacne padat a hned sa to skurví
Nie, láka zjavne výrobcu. Pre mňa keď zostane nejaký benzín okolo 200k, tak som OK, ale obávam sa, aby Opel nemal pokušenie škrtnúť 1,6T a šupnúť tam 1,4 R3.