Mercedes-Benz GLB zvládne řadu disciplín. Umí být prostorným rodinným vozem se sedmi sedadly, kamzíkem šplhajícím po horských srázech i sprinterem na závodním okruhu.
Přesně :yes: líbí se mi víc jak GLC, ještě jak to bude jezdit, zatím jsem GLB viděl jen na fotkách, ale o moc menší, než GLC papírově není, dokonce má větší kufr. Podle toho, kolik bude místa vevnitř, by to mohl být kandidát.
dobre, ale u Meda ma v poslednom obdobi rusi dizajn a to ako exterier aj interier, siahol by som po Audi alebo BMW ak by som mal sumu na kupu tohto modelu. A samozrejme, ze by som si cvrkol do treniek ak by mi stalo na dvore...
automobil, co se designu týče. Technicky, předpokládám, že bezesporu, na patřičně prémiové výši. Ale vně a hlavě uvnitř, promiňte, je to vzhledově jak dílo ze SAPA industries.
Právě že technicky na tom nic prémiového není, je to obyčejný kompakt s obyčejnými motory napříč. Jak píšou v rozhovoru, prémii v podobě např. airmatiku či šestiválce dostaneš až v GLC.
Jedním dechem dodávám, že se mi auto líbí a je to v podstatě první prostorné rodinné (2+2) auto na platformě MFA. Dále nechápu od autožurnalisty otázku "a co GLC?", odpověď si mohl domyslet sám.
tož toto jde mimo mé estetické cítění https://www.auto.cz/…hvezdny-triatlon?… a ta matějská uvnitř jset už vyloženě odrazující https://www.auto.cz/…hvezdny-triatlon?…
A jen dodám že předfaceliftový GLK jsem svého času považoval za vzhledově nejpovedenější automobil své třídy, vně i uvnitř. Toď toto je pro mne na opačném pólu spektra.
po Gecku konecne aj nejaky dalsi prakticky, schopny aj kukatelny SUV medved a aj podstatne dostupnejsi ... toto bude trhak... vsadim sa :yes:
PS: GLB 250 4 matic so 165kw je defakto dokonaly ;-) ..a potom ze kto si u nas kupi prehistoricky vyzerajuceho forestera so 110kw za melon ... zda sa ze obcas aj medved to vie slusne nacenit ( ak chce ) ... GLB :yes:
zajímalo by me odhlučnení a celkový pocit z auta. nějak se nemuzu zbavit pocitu, že to nebude uplne robustní záležitost, ale spíš takový pološidítko. je fajn, že ta cena aspoň trosku odráží tu neprémiovou koncepci auta.
Design vnima kazdy jinak. Puvodni glk byl strohej az hanba ale co pro nekoho dobry. Nicmene to byl zebrinak jako prvni x3. Za mega zaklad bych auto uz hodnotil komplexne.
Tak jsem zkusil konfig, 2,0D 140kw 4x4AT s nějakými doplňky (AMG paket, umělá kůže..) cca 1,3mil.
Žádný žebrák, pěkný a z pohledu mainstreamových aut hezky (nikoli vrcholně) vybavený. Zmíněný Kodiaq by byl možná o něco vybavenější. Každopádně MB má špičkový diesel, dle dojmů výborný podvozek, a kabina je o vesmír jinde. Těžko bych v této cenové hledal argumenty pro mainstream.
Máte někdo ponětí, co se dá z 1,3mil. u MB očekávat za výslednou cenu?
Každý máme "rozumnou výbavu" někde jinde. :-) Když jsem viděl na Sbazaru před pár lety nová C-čka v základu, bylo to k zblití. Tohle už i za těch cca 1,3 vypadá zvenku i uvnitř a něco z výbavy tam je.
U hodně vybavené Škody sleva pro soukromníka se může pohybovat mezi 7 - 10%, fleety mají 15% a víc... GLB se mi fakt hodně zamlouvá. Byť je 220d povedený motor, vzal bych 250 benzín.
"U MB" jsem myslel u Mercedesu, ne u Mladé Boleslavi ;-)
Jo, benzín bude určitě super, ale papírově +2l spotřeby. Naftu prý mají vinikající, no chce to se v obojím projet. Každopádně mám brouka v hlavě.
To je ok. Kdo dnes to ma, 1,3 ale jak pises. Vybaveny, pekny a poridit si to v 50 a dokvrdlat to do duchodu by snad slo :D. Vsechno stoji ranec ale cenikova cena taky nemusi bejt konecna a dolu by se mohlo dostat.
To je hrůza, když si konfigurujete model, pak něco vyměníte, třeba kola, hned se celá konfigurace totálně rozbourá a můžete začít znovu... Navíc varianty změn mi připadají nesrozumitelné..., nevím do detailu, co se přesně přidává a co zústává... A navíc, není nikde ani zmínka o tom, zda budou další motorizace, třeba 300D, či nové barvy a nebo elektrická varianta, jen pořád nějaké spekulace a přitom za půl roku by už měly být modely pro 2021???
Jo, konfigurátor bída.
300D asi těžko, má to motory napříč, tudíž jen čtyřválce+dvojspojky (zdravím hamunu).
Jaký další nový barvy by měly být v tom novým konfigurátoru toho novýho modelu? Já teda žádný spekulace nevidím.
Spekulace v konfigurátoru opravdu nejsou, akorát v každém z nás :-) Ale myslím to, že se různě ve světě diskutuje o tom, co možná přijde či né a občas tam prosáknou informace od někoho přímo od zdroje. Například se řeší céčko all terrain a také barvy, například zda budou konečně odstíny zelené i v nižších třídách atd. A mimochodem, 300d je čtyřválec, teprve až 400d je šestiválec...
Mel sem GLK 320 a X3 2d a obe tvrdy. Jestli melo X3 jeste tvrdsi podvozek o dalsich x procent je jedno. Ani jedno nebylo co se tyka podvozku uplne top. A co je top? Na rodinou krabici nepatri tvrdost. Tuhost mozna. Myslim tim i s kolama 19. Ne s balonama na 17
Vidím to podobně, X1 2.3D tvrdší ale šlo to, X6 4.0D první generace - kostitřas, X6 druhá - už o dost lepší. Teď máme novou X5 4.0i na vzduchu a děcka celou dobu spí, jak to auto příjemně pluje... Ve sportu to trochu ztvrdne, ale pořád je jízda velice komfortní.
TominoPro
Je mi jasné že nikdy v živote si to auto neriadil - ale aspoň si pozri zopár dobových testov ako všade chválili komfort GLK
########
AMuS
Die Domäne des sehr geräumigen GLK ist Komfort.
########
2012 - Najvýraznejším poznávacím znamením nového GLK sú predné svetlomety s integrovanými ... Ten sa stará o stabilitu a zároveň príkladný komfort na rôznych povrchoch pri rôznych rýchlostiach a pod.
###########
Komfort
Der Komfort ist die Stärke dieser GLK-Version: samtiger .....
#############
Pozri testy Top gear, Aoutocar, Fift Gear - etccccc....
no ale možno celý svet je v omyle, lebo podla teba je to nekomforné auto
Hezké auto, ten cirkus vevnitř prodává , nesmíš soudit podle své Fely, ale že v prémii ty displeje svítí už delší dobu. Kdo to nemá jen kolem komína, berte diesla. Jen nevím proč Mercedes nemá nějaký design zadních světel, je to takový unisex.