Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2019: VW Sharan a Seat Alhambra – Čtyři hvězdy pro velkoprostorová dvojčata

Volkswagen Sharan a Seat Alhambra si z testů organizace Euro NCAP odvážejí v roce 2019 pouze čtyři hvězdy. Hlavním důvodem je ochrana chodců, resp. asistenční systém s ní související.
Zpět na článek
4. 12. 2019 17:11
4. 12. 2019 18:33
5. 12. 2019 12:56
5. 12. 2019 14:20
5. 12. 2019 19:10
5. 12. 2019 21:46
6. 12. 2019 08:49
9. 12. 2019 09:14
9. 12. 2019 15:33
10. 12. 2019 08:50
10. 12. 2019 11:26
10. 12. 2019 11:46
10. 12. 2019 12:34
10. 12. 2019 11:48
10. 12. 2019 12:39
10. 12. 2019 15:12
10. 12. 2019 15:50
11. 12. 2019 08:40
11. 12. 2019 10:45
11. 12. 2019 12:22
10. 12. 2019 11:30
10. 12. 2019 11:44
10. 12. 2019 12:45
5. 12. 2019 21:42
9. 12. 2019 15:35
10. 12. 2019 08:44
10. 12. 2019 11:40
4. 12. 2019 17:11
4 hvězdy
Zajímá tohle ještě vůbec zákazníky?
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Mikesus
4. 12. 2019 18:33
Re: 4 hvězdy
uvolněné dveře při nárazu mne třeba ano. Ten nesmysl s autonomným brzděním a tím snížením počtu hvězdiček vůbec.
5. 12. 2019 12:56
Re: 4 hvězdy
Ochrana dospělých a dětí by Vás mohla ještě zajímat.
5. 12. 2019 14:20
Re: 4 hvězdy
To auto je podle nárazového testu bezpečný i pro dospělý i pro děti. Jestli kvůli pár marginalitám dostane 4 hvězdy místo 5 mě je fakt ukradený.
5. 12. 2019 19:10
Re: 4 hvězdy
However, for the rear passenger,
dummy readings indicated a marginal level of protection for the chest. A penalty was also applied as a result of high shoulder belt forces
and protection of the chest was rated as poor.

Nevim, ale u rodinyho auta me spatna ochrana cestujicich vzadu jako marginalie neprijde. Bohuzel obrazek zadniho cestujiciho (trup cerveny) se na acz nedostal.

Upadle dvere pri (bocnim) narazu uz je VW klasika. Bezpecnost vypada jinak.
:no:
5. 12. 2019 21:46
Re: 4 hvězdy
U deti zalezi hlavne v jaky sedej sedacce takze pri koupi bych se tim fakt nestresoval. Pockej zadny upadly dvere jsem na videu nevidel. To ulitly pri celnim narazu nebo bocnim?
Avatar - Hammunasakra
5. 12. 2019 22:19
Re: 4 hvězdy
Už zase VWokecáváš = že je VW nejhorší. Výsledek VW a velmi špatnej výsledek Porsche https://www.autoforum.cz/…nuje-jen-zcasti/ + https://www.autoforum.cz/…nuje-jen-zcasti/ sou prostě špatný = někdo musí bejt nejhorší = u Porsche to zamrzí eště víc

Reaguješ stejně jako nedávno kesumb na poslední místo Audi e-tron v losim testu = kde levný plečky Pažoutu nebo Renaultu dost jednoznačně porazily prémiovku za miliony https://www.auto.cz/diskuse/72671/1?…

Prostě někdo je vždycky poslední a nejhorší atd. = nepříjemně často to je, teď v poslední době viz aktuální evropský losí testy ale i testy AEB závěrečný příčky drží vozy koncernu VW = tady dokonce Porsche :no:
6. 12. 2019 08:49
Re: 4 hvězdy
Jéé kde se couráš ty kašpárku? Dlouho si tu neprezentoval svoji moudrost. Jestli sis všimnul nikde nemluvím o VW píšu obecně jestli tyhle hvězdičkový závody vůbec ještě zajímají zákazníky, ale to je na tebe moc složitý uvažování. Nebál bych se bourat ani v trojkový ani v nový Oktávce a ne proto, že je to z dílny VW, ale protože je to moderní bezpečný auto plný airbagů a dalších bezpečnostních prvků a úplně stejně bych se nebál bourat v jakýmkoliv jiným autě nižší střední třídy. Jedno jestli je to VW, Toyota, francouzskej pekáč nebo Kia.
Ano někdo je vždycky poslední, ale otázka je jestli tahle disciplína vůbec někoho ještě zajímá. O tom jsem mluvil.
BTW teď by mě zajímalo nemám se vůbec bát jezdit v Superbu? Ten by dneska neudělal 5 hvězd ani omylem :D Podle současný metodiky by dostal tak možná 3.
Avatar - Hammunasakra
6. 12. 2019 23:34
Re: 4 hvězdy
Jj stejná reakce jako kesumb :-!

Lidi jako si ty NIC nezajímá PROTOŽE tomu nerozuměj = tak aspoň furt dokola trvděj, že.. dodává ti to kašpárek který používá stejně bystře kesumb blekotajícím o NEJVĚTŠÍ KAŽDOROČNÍ evrospský akci v testování aut: "NĚJAKEJ ZAPOMENUTEJ ČLÁNEK" = dodává vám to sebevědomí? Nebo co si tim dokazujete? :-|

Těžko říct co děláte na webu o autech když odmítáte všechno CO AUTA DĚLÁ = jedno jestli spolehlivost, bezpečnost, těžiště, uložení náprav po třeba ty výsledky losích testů jako kesumb..
To už je snad lepší popírat emise jako ty a tvrdit že Dieselgate je kravina https://www.idnes.cz/…045_automoto_fdv :-)

Naštěstí děláš stejnou kravinu jako většina = všechno hodnotíš JEN PODLE SEBE = mraky lidí naštěstí zajímá..
Jinak tyhle trapárny VWĚTŠINOU vznikaj na obranu jedný automobilky = která jedno jestli v crash testech nebo třeba jen testech topení = dopadá = no tak že jí kesumbové a ryccardové holt MUSEJ bVWánit :D :-!

Jedno jestli s emisema nebo poruchovostí nebo bezpečnostní nebo...
Tentokrát fakt zamrzelo to Porsche = to je hodně ŠPATNĚ :no: ;-\
Tvá megagigatrapněubohá reakce = hned následuje. Zkus řikat kašpárku někomu svý úrovně znalostí a fungování mozku = tam to asi holt patří
9. 12. 2019 09:14
Re: 4 hvězdy
Ne mě to nezajímá, protože všechny automobilky staví svoje auta tak, aby v tomhle syntetickým nárazovým testu prošly. Tudíž vykazují velice obdobný výsledky. Drobný rozdíly způsobený absencí nějakých elektronických featur mě jsou fakt ukradený. Stejně ve finále záleží v jak těžkým autě jedeš a s čím se srazíš. Fyziku neošálíš. Takže bych radši boural ve velkým těžkým Sharanu, který shodou okolností dostal "jen" 4 hvězdičky než třeba Renault Clio, který má 5 hvězd. Můžeš mi ukázat nějaký vyloženě nebezpečný auto podle NCAP, který je na trhu? Auto dělá autem úplně jiné věci než to jestli má 4 nebo 5 hvězd v NCAP případně jestli to má 8 nebo 10 palců displej. Co máš furt s tím Porsche prosím tě?
Avatar - Hammunasakra
9. 12. 2019 14:37
Re: 4 hvězdy
Nejdražší auto v poslední sérii testů = skončilo POSLEDNÍ = VELKÁ ostuda

Poslední auto v letošních losích testech shodou okolností NEJDRAŽŠÍ auto = skončilo POSLEDNÍ = VELKÁ ostuda

Obojí = koncern. Fyziku neošálíš = jak vidno zákazníka v pohodě jo. Slabej výsledek už relativně dražšího VW Sharan je nic moc, jen nepatrně lepší drahýho Audi Q7 je eště víc nic moc = nejhorší v testu Porsche :no:

Tvoje věta o tom že VŠICHNI STEJNĚ taky neodpovídaj realitě = ověřeno úmyslně JINEJMA testama bezpečnosti. Nicméně skutečnost že Porsche za miliony i když VÍ jak správně píšeš jak bude probíhat test = je i tak POSLEDNÍ = to je fakt ubohost
9. 12. 2019 15:33
Re: 4 hvězdy
Je jasný, že zákazníci Porsche kupují auta podle výsledků v losím testu :D :D Můžeš mi poslat odkaz na ty fatální propadáky Q7 a Porsche?
Avatar - Hammunasakra
9. 12. 2019 15:58
Re: 4 hvězdy
Co k tomu dodat = trochu si to poplet + odkazy tu BYLY = na ACZ kromě tohohle článku pod kterym diskutujem i VELMI ŠPATNĚ popsaný crah testy = jinde jeden článek a přehled o VŠECH NAJEDNOU a LÍP napsáno = tady velmi špatně, ale zase xy článků = o co větší kvantita o to menší kvalita :-!

Tvou první větu snad nekomentovat = zvláštní jak všechno vidíš OPAČNĚ než.. https://archiv.ihned.cz/…nci-podpora-z-eu prostě SPRÁVNĚ a LEPŠÍ by bylo, kdyby to Audi a Porsche nebyly PRVNÍ ODZADU ale spíš z druhý strany. No a lepší by bylo kdyby se u NÁS postavilo x-krát víc dálnic = ty hledáš jen důvody jak vysvětlit okecat atp to co je ŠPATNĚ. Si velmi NEnáročnej

Prostě velmi drahý Audi a Porsche za miliony nemaj bejt POSLEDNÍ = okecávat to je..

Tvuj jako často až extrémní pohled = trochu překvapivě koukám byl oceněn i tady :no: no tak ode mě i slovně = jako obvykle TVÁ logika dochází až k OPAČNYM závěrum než nějaký tý miliardy obyvatel planety nad tebou
10. 12. 2019 08:50
Re: 4 hvězdy
Ty mentále my se bavíme o losím testu a ty mi pošleš odkaz na stavbu dálnic? Co se ti v tý prázdný makovici honí za myšlenky? :D Tak jestli zákazníci u Porsche budou řešit ty 4 chybějící body za AEB díky kterým Taycan dostal jen 85% se uvidí. Já bych si spíš tipnul, že nad tím asi každej mávne rukou. Prodeje se kvůli tomu asi propadat nebudou :D Líbí se mi jak nejdřív podle tebe zastávám opačný názor než desetitisíce vědců a teď už to jsou miliardy obyvatel planety :D :D
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 09:52
Re: 4 hvězdy
To je neuvěřitelný = co si někdo TVEJCH (ne)znalostí a tvýho IQ dovolí napsat. Fakt žiješ v bludnejch představ že ti to myslí = myslim jako líp než mě? :D

Pomotáš CO DE od toho prvního co sem uved na pravou míru https://www.novinky.cz/…z-ruska-40306364 přes hoaxy ať ruský nebo VW po aktuální TVÝ NEchápání = no dálnice si holt TAKY vyhodnotil blbě = chápu že připomínka dalšího z nesčetný řady TVEJCH BLBEJCH hodnocení se ti nelíbí.
Ŕešení určitě ale neni urážet posla = byť špatnejch zpráv

Když už díky mě víš 1000 věcí správně = a došlo ti že fakt asi vim jak to na VŠ funguje, což mi připomnělo že i tam sis ti VYMYSLEL obráceně, že od socialismu upadaj, tak si přestav že VŠECHNY ty ekonomický principy a zákonitosti který POPÍRÁŠ a VYSMÍVÁŠ se jim = sou fakt fakta. Sice se TI nehoděj do tvýho vidění světa, ale píšu to kvůli tvý logice = asi ti FAKT přišly nesmyslný = no a fakt si je všechny VYHODNOTIL BLBĚ ;-)

Nikoli PODLE MĚ = ty FAKT zastáváš ve VĚTŠINĚ věcí OPAČNEJ názor = než inteligence :-)
Źe nechápeš ani takhle primitivní věci = že nejdražší ze srovnávanejch aut nemá bejt poslední, jedno jestli v losích testech nebo crash testech = no to už je demence
SAMOZŘEJMĚ že to sou miliardy = si děláš ***, že ani tohle nevíš? Fakt nevíš že nás je skoro 8 miliard? :-| ;-\ :-(
Nebo sis myslel že TY patříš mezi vrchol inteligence planety? :-O
10. 12. 2019 11:26
Re: 4 hvězdy
No sice si o sobě nemyslím, že jsem nějaký mozkový eso, ale že jsem na tom líp než ty to se zase nebojím. Ale nutno konstatovat, že ty nejseš zrovna vysoká meta :D
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 11:41
Re: 4 hvězdy
To se nebojíš správně = od toho Iránu spojence USA přes hoaxy od Okamury, rusů nebo VW po třeba ty ekonomický zákonitosti = vysvětluju JÁ TOBĚ

Nejsem vysoká meta = tuctovej českej.. pražská kavárna :D

Tou = teda inteligencí = Okecáváčkové a jejich fandové a voliči = tedy TY = přece opovrhujou ;-)

Takže nade mnou = může bejt možná i jedna miliarda = ty si lepší, v těhle počtech rozhodně :-!
10. 12. 2019 11:46
Re: 4 hvězdy
Jakýho spojence USA? Co to meleš? Já nikdy Irán za spojence USA nepovažoval. To si zase špatně interpretoval co jsem napsal nebo jak si na to přišel?
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 11:55
Re: 4 hvězdy
A samozřejmě to je další typickej rys = okecávat okecávat NIKDY nepřiznat.. :-)

Je fuk jestli je to zrovna tvá představa o Iránu nebo ty hoaxy nebo ekonomický zákonitosti nebo srovnání měření aut = VŽDY si v opozici vždycky tvrdíš že to sou nesmysly neni to důležitý atp. = prostě co NEchápeš = to neexistuje
Třeba si fakt o hodně chytřejší než my co to máme vystudovaný a děláme to je to naše profese atd. Nebo naopak... ;-)

Prostě výsledky posledních testů ať AEB kde se poprvé v historii stalo že nějaký modely prostě losí test neudělaly vůbec = Škodovky nebo pro mě eště víc ty poslední místa drahýho Audi a superdrahýho Porsche v losích a crash testech = profíci správně kritizujou. Lidi co neví neznaj netuší vo co de = jako ty a kesumb kterej o největší každoroční akci dělaný v Evropě za účasti zástupců všech zemí řek že to je nějaká okrajová blbina = tak neví co to je ale VÍ že to je špatně :-!
10. 12. 2019 12:34
Re: 4 hvězdy
Nevím k čemu bych se přiznával, když jsem si nikdy nic takovýho nemyslel ani netvrdil.

Za blbinu jsem to začal považovat v době, kdy se přestalo jednat o čistý nárazový test, ale začaly se sbírat body za blbiny typu připomínač bezpečnostních pásů a potom dál další elektronický asistenty. Takže děkuju už mě EURONCAP nezajímá. Zajímalo mě to v době kdy se produkovala auta, který udělala 2 hvězdy a při nárazu jsi v nich byl mrtvej. Teď jsou už všechna auta velice bezpečná a tenhle parametr už při výběru auta nesleduju. Jestli se kolem toho každoročně pořádá nějaká šaráda budiž, ale je mi to fakt jedno. Můžeš tohle vzít jako finální odpověď?
10. 12. 2019 11:48
Re: 4 hvězdy
Já teda popravdě přemýšlím kdo by mohl být pod tebou. Moc mě toho nenapadá, ale nebuď z toho smutnej. To tak prostě někdo má.
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 11:58
Re: 4 hvězdy
No comment = škoda že nemáš koule na ty hoaxy VW = jestli si po VYSVĚTLENÍ že to je přesně OBRÁCENĚ změnil svuj MYLNEJ názor CHYBNOU analýzu a dal si na mě dal sis vysvětlit = nebo pochopil ŽE to fakt JE obráceně, až když to nastalo

No tak holt věř ruskejm hoaxum = i dalšim blbinám který ti vycházej jako správně :-)

A mysli si že nad tebou neni nic a pode mnou taky ne :-!

"Komu neni rady tomu neni.." znáš určitě i ty :D

A mám pro tebe mnohem VĚTŠÍ ránu = všechny ty ekonomický souvislosti principy zákonitosti = který se ti zdály na hlavu PROTOŽE ti nezapadaj do TVÝHO vidění světa dokonce ho asi hrubě narušujou = sou fakt fakt(a) ;-)
10. 12. 2019 12:39
Re: 4 hvězdy
Tak tvoje mylný představy o Iránu jsme už probrali, ale nějak se mi nechce s tebou zabředávat do další debaty o nějakých tvých domnělých hoaxech ve vztahu k VW a dokonce ruskejm?! To je už na mě hodně velký sci-fi. Možná to zkus prodiskutovat spíš se svým psychologem. Třeba ti pomůže. Ekonomický souvislosti, principy a zákonitosti máš na mysli jaký prosím tě?
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 14:50
Re: 4 hvězdy
Ubohý = teď už EXTRÉMně

Do řeči sme se dali když sem tě opravil s Iránem = fakt to chceš popírat? ;-)
Viz zpětně známá REALITA o emisích a krachu VW = to nebyly DOMNĚLÝ hoaxy žejo :*)
A fakt by mě zajímalo když sem JÁ TOBĚ vysvětlil že to SOU HOAXY = jestli si dál věřil svý logice svýmu úsudku = nebo dal na mě. JAK to dopadlo KDO z nás to trefil a kdo jako obVWykle = už víme ;-)
Ekonomický principy a zákonitosti = no vlastně si myslim popřel snad VŠECHNY = bez ***e :D

Vidim že si si zvolil ve všem verzi POPÍRAT = tak nic. No tak holt mě stejně jako autorum těch srovnávaček vadí že nejdražší modely Porsche a Audi skončily poslední = i za plečkama typu Pažout 208

Ale nejde o tenhle detail kdy 2 drahý koncernoVWý modely dopadly až extrémně špatně = de o VŠECHNO od toho prvního uvedení na pravou míru = když si poplet Irán a ne CO sou zač ale s KYM pečou :-)

Sranda že když něco nechápeš, případně se chceš vyvlíknout = napíšeš že NECHÁPE druhá strana = v tvý hlavě to něco přináší? Myslíš že seš tak míň za..? :-!
10. 12. 2019 15:12
Re: 4 hvězdy
Těžko si mě mohl opravit, protože já Irán za spojence USA skutečně nikdy nepovažoval, tak tenhle blud už prosím tě jednou pro vždy pusť z tý tvojí autistický palice a znova ho nevytahuj. Jen se tím dál ztrapňuješ. Je pěkný jak ses rozepsal o těch ekonomických principech, který vidím špatně. Když to takhle konkretizuješ, tak mi je to hned jasný :D
Neříkám, že Peugeot 208 je nebezpečný auto, ale jestli si myslíš, že v něm budeš bezpečnější než v Q7, tak seš blázen :-D Nedovedu si popravdě představit moc bezpečnějších aut než je ta Audi Q7, která se ti v nárazových testech nezdá. Jel si v ní vůbec někdy? To je 2,5 tunová stodola na kolech a když se v ní srazíš s normálním civilním autem, tak se ti tak možná rozleje kafe a zatímco posádka protijedoucího auta bude zralá na ARO, tak ty vystoupíš a nic ti nebude ty extrémně špatně.
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 15:32
Re: 4 hvězdy
No a TAKHLE POMOTÁŠ skoro všechno :D

Nejde o Q7 ale e-tron a nejde o crash-test ale losí test. TAM selhalo drahý prémiový audi = všichni byli lepší včetně levnejch aut od Pažoutu nebo Renaultu. Kompletně selhaly škodovky = díky špatnýmu nastavení elektroniky nebyly schopný losí test udělat

V poslední sérii crash testů = bylo nejhorší Porsche za 5 mega = naopak Tesla excelovala

FURT JEN hledáš jak řikat NE = i když ani nevíš čemu

Hele tak hoď SVOU verzi jak sme se my 2 dali do řeči = když ne tim co si TADY napsal o Iránu a já to neuved na pravou míru :-)
10. 12. 2019 15:50
Re: 4 hvězdy
Když napíšeš větu:

Slabej výsledek už relativně dražšího VW Sharan je nic moc, jen nepatrně lepší drahýho Audi Q7 je eště víc nic moc = nejhorší v testu Porsche.

Tak je jasný, že jsem vůl já, když jsem nepochopil, že si myslel e-tron :D :D
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 16:00
Re: 4 hvězdy
No konečně shoda = jo popleta co všechno pomotá = si ty

Je FUK co si TY nebo předtim kesumb napsal = já CELOU DOBU mluvim a dávám odkazy a kritizuju = poslední sérii crash testů a losích testů. Kdy s odstupem nejhorší = skončil drahej prémiovej a eště dražší superprémiovej model Audi a Porsche

Kesumb ve svym šoku že Audi skončilo poslední = totiž pomotal e-tron a Q7 = máš to V ODKAZU = kterýho ses dožadoval a kterej sem dávno PŘEDTIM dal :-)

Ale to je fuk = novináři i já to PRÁVEM kritizujou = ale mě víc zajímá to naše první setkání = který si já pamatuju že sem uved na pravou míru tvuj omyl s Iránem. Stejně jak pak mraky dalších = včetně těch dvou poDieselgate hoaxů VW. Tak co TVOJE VERZE? :-)

Mimochodem nejsi v tom sám = pája teď v jiný diskuzi zatvrzele ODMÍTÁ ekonomickou pablost v desítkách miliard = stejně jako ty nechápe státem uměle vyrobenej rozdíl v reálný ceně benzín/nafta

zajímavý JAK MOC ten všeobeně známej fakt = s lidma co to neví cvičí
Ale CO náš první kontakt = nebylo to když sem tě JÁ TEBE opravil s Iránem? Hoď SVOU verzi reality :-!
11. 12. 2019 08:40
Re: 4 hvězdy
Ale no tak hlavně, že to máš na koho svést ty mysliteli. Jinak ten crash test e-tronu fakt čistej propadák, naprostej debakl. Do toho auta bych se bál sednout. Je dobře, že na to upozorňuješ, protože taková hrůza musí vyjít najevo. Já bych to možná radši stáhnul z trhu, protože to je pojízdná rakev :D :D
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2019 10:20
Re: 4 hvězdy
Takže TVÁ verze prvního kontaktu = nebude?

Dík za myslitele = ale nade mnou je toho eště SAKRA hodně https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269

Je to skoro NEUVĚŘITELNÝ ale ZASE si to POMOTAL = e-tron dopad jako NEJHORŠÍ ze všech = v letošních losích testech
Porsche Taycan dopadlo jako NEJHORŠÍ ze všech = v poslední sérii crash testů

Tvoje plácání o bál sednout = je fakt NAPROSTÝ NEPCHOPENÍ = a furt to samý dokola = že všichni NAD tebou sou vlastně blbější = jak ti to vysvětlil hradní Okecáváček = a ví proč = tyhle hoaxy se lidem jako ty líbí ;-)
No nejen tyhle = hoaxy se lidem jako ty líbí a CHTĚJ jim věřit = taky bych chtěl abych byl chytřejší než třeba ten Sedláček = eště lepší kdyby to šlo bez těch tisíců hodin učení = tak jak si to představuješ ty :-)
11. 12. 2019 10:45
Re: 4 hvězdy
Já už jsem ti k tomu svoje řekl. O spojenectví USA a Iránu jsem nikdy nic netvrdil. Vzhledem k sankcím USA uvaleným na Irán by to ani nedávalo smysl. To že nechápeš psaný text bude spíš tvůj problém, takže se k tomu už nemíním dál vracet. Smiř se s tím, že Irán a USA za spojence nepovažuju. To je moje verze. Jestli chceš slyšet jinou, tak si ji vymysli. Nad tebou toho je daleko víc než Kundera a Sedláček, takže buď vklidu. A nic jsem nepomotal. Vysvětlil si mi dostatečně, že Audi e-tron je se svýma 5 hvězdama fakt průser jako Brno. Díky za upozornění. Bez tebe bych si toho nevšimnul.
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2019 11:36
Re: 4 hvězdy
ad Irán = lháři prolhanej :D

Pozor kdyby došlo na lámání chleba a sázka o pořádnej balík = je to někde na těhle stránkách! ;-)
11. 12. 2019 12:22
Re: 4 hvězdy
Doufám, že to je naposledy co jsem od tebe tenhle blábol četl. Takže až se příště zase vmísíš do nějaký diskuze o autech, tak už tohle nevytahuj. Vysvětlil jsem ti snad svůj názor dostatečně na to aby si pochopil co si myslím. A teď už mě nech. Jsem pořád ještě otřesenej z toho fatálního pětihvězdičkovýho výsledku Audi e-tron. Nemůžu to vůbec rozdejchat. Takovej propadák. Ještě, že si mě na to upozornil :D
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2019 12:38
Re: 4 hvězdy
No a už ZASE si to POMOTAL :yes: :D

e-tron jako nejdražší auto v testu = byl POSLEDNÍ v letošních losích testech ;-)
Což je viz princip konstrukce = nižší těžiště i rozložení hmotnosti = fakt smutný

Q7 nedopadlo v crash testech nic moc = nejhorší auto v testu bylo velmi drahý Porsche = fakt smutný
Že velmi podobná ale levnější Tesla naopak nejlepší = pro Porsche FAKT SMUTNÝ

Hele v tom POPÍRÁNÍ si zapomněl napsat SVOU verzi kdy sme se my 2 dali do řeči = když ne mou opravou, uvedenim na pravou míru, tvýho omylu s Iránem..
Jo a doufám že si nezměnil názor a máš Irán dál za totální vypatlance = když teď víš že sou to kámoši těch co ty volíš a jim fandíš = komunistů a ruska
10. 12. 2019 11:30
Re: 4 hvězdy
BTW proč mi zase posíláš článek o Iránský půjčce v Rusku? To nějak souvisí s těma nárazovejma testama? Ty autisto pomatenej drž se aspoň tématu diskuze a neskákej z jednoho na druhý. Nejdřív se ztrapníš odkazem na stavbu dálnice a pak sem mlaskneš odkaz na to kdo půjčí Iránu prachy. No na druhou stranu to zase krásně demonstruje ty tvoje pomatený myšlenkový pochody. Ještě něco moudrýho napiš a hoď k tomu třeba odkaz na hnojení trávy nebo pečení vánočního pečiva. To se sem bude taky dobře hodit :D :D
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 11:38
Re: 4 hvězdy
Protože to byla PRVNÍ věc = kterou sem uved tvuj omyl na pravou míru? ;-)

Že myšlení v souvislostech řikáš pomatená = to jen tak nějak potvrzuje to že na 99% bez maturity = posuzuješ VŠE NAD tebou = třeba tu úroveň vysokejch škol :-)
10. 12. 2019 11:44
Re: 4 hvězdy
Aha a jaký omyl máš prosím tě na mysli? Ale stejně pořád nechápu proč to taháš do diskuze o úplně něčem jiným? O myšlení v souvislostech ve vlastním zájmu nemluv. To je vlastnost, která je ti právě očividně úplně cizí, ale zase jsem se od srdce zasmál :D
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 11:59
Re: 4 hvězdy
Ano myšlení v TVÝCH souvislostech = je mi fakt cizí. Ale fascinující že člověk co PROKAZATELNĚ pomotal všechno možný a skáče i na naprosto primitivní hoaxy= fandí https://hlidacipes.org/…-petra-kellnera/ o sobě dál a dál a dál tvrdí..

No a když VYJDE NAJEVO že to je OBRÁCENĚ než si (vy)myslel = když Čína tak třeba pasivní saldo v bilionech = tak místo aha tak TAKHLE to je.. aby asi jako neztratil tvář tak OKECÁVÁ a OKECÁVÁ a :-)
10. 12. 2019 12:45
Re: 4 hvězdy
Proč sem proboha zase dáváš toho Kellnera? Hele na to už asi nemám sílu. Myslíš jako že s tebou nesouhlasím a jsem pro obchodní spolupráci se všema zeměma včetně tý Číny, kterou ty by si rázně zaříznul a hlavně se ji nijak nesnažil rozvíjet?
Avatar - speedfred
5. 12. 2019 20:08
Re: 4 hvězdy
Čo z toho keď napr. Polo bude mať všetko v zelenom a zrazí sa so Sharanom. Tam to je asi jasné. Ja na tieto testy pri kúpe auta nepozerám vôbec. Mám rodiný Galaxy a ani len netuším kolko mal hviezd.
5. 12. 2019 21:42
Re: 4 hvězdy
Galaxy ma 5 hvezd.
https://www.euroncap.com/…ord/galaxy/20977

Ochranu hrude vzadu ma lepsi.

A bocni naraz dopadl velmi dobre.
Rozhodne neupadly dvere.

Ten vysledek VW je spatny.

Samozrejme, ze vzajmena srazka s Polem by dopadla..
9. 12. 2019 15:35
Re: 4 hvězdy
To byla pointa mého dotazu. Zajímá tohle ještě vůbec zákazníka? U všech nových aut výrobci dbají v maximální míře na bezpečnost, takže je počet hvězdiček pořád parametr podle kterého se zákazník rozhoduje? Když někdo uvažuje hlavou tak mu logicky dojde, že ten Sharan nebo Galaxy je daleko bezpečnější než Polo, byť to podle hvězd může vypadat jinak.
Avatar - Hammunasakra
9. 12. 2019 15:52
Re: 4 hvězdy
No jak kterýho = tebe jak si napsal ROZHODNĚ NE

Pointa je že sou FURT docela ROZDÍLY = a když to výrobce drahejch modelů odflákne, tak MOC že i ve způsobu testu kterej přesně VÍ jakej bude je poslední nebo špatnej = tak je to prostě špatně

Srovnání levnější Tesly s 97% a Porsche s 85% = je příliš

Výhoda většího těžšího auta kterou řadíš nade vše = ale NENI nade vše. Byť vim že nade vše řadíš to co si sám usmyslíš = tady je to zase, řekněme s výhradama. Bereš JEN čelní střet toho Pola a Sharanu žejo? Dle statistik k nejčastějšim příčinám nehod patří nedání přednosti, nesprávný otáčení nebo couvání, nedostatečnej boční odstup atd. = prostě příčiny kdy sama hmotnost na který to stavíš = má marginální vliv

Furt je to ODFLÁKNUTÁ koncernoVWá práce = jedno jestli poslední v losích testech nebo crash testech. O to smutnější že viz Tesla = EV má v tomhle Z PRINCIPU výhodu = ať v tom losim testu z důvodu lepšího rozložení hmotnosti a lepšího těžiště, takže bejt s takovym autem poslední... no a podobně crash testy = někde je docela VELKÁ chyba

U zvlášť drahejch aut letošní poslední místa Audi a Porsche = mě to VWadí fakt hodně

Sharan z víc důvodů = fakt NEeee http://www.autoforum.cz/…-a-jedna-znacka/
10. 12. 2019 08:44
Re: 4 hvězdy
Ano máš pravdu mě už nárazový testy EURO NCAP vůbec nezajímají, protože všechna vyráběná auta jsou přiměřeně bezpečná.

Je jedno jak proti sobě toho Sharana a Polo pošleš vždycky budeš bezpečnější v tom Sharanu. Proč si nahoře zmiňoval Q7 fakt nechápu. To vyšlo v nárazových testech snad špatně? Teď jsem koukal na výsledky toho Porsche Taycan a taky mi to přijde úplně v pohodě. Nechápu proč z toho děláš tragédii.
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2019 10:05
Re: 4 hvězdy
Aha tak ani tohle si nepochopil = no viz co sem napsal, je spousta situací kdy NEbudeš bezpečnější ve Sharanu rsp. těžši autě, nejde vždycky jen o nárazy 2 a víc aut = ale to je fuk, to už je holt složitý = a TY NIC co nechápeš neuznáváš. Jestli tě správně chápu = pro tebe svět končí TVYM mozkem = nad nim nic neni
Skutečnost že VĚTŠINU věcí nechápeš nerozumíš jim = si nepřipouštíš, odmítáš. Je tak?

A ty idioti co např. vymysleli a dělaj tyhle testy = sou vlastně idioti a je to naprosto zbytečný PROTOŽE to tak vidíš chápeš TY

Nejde o tragédii = i když to že nejdražší model je nejhorší = trochu tragédie je

Co TOBĚ přijde správně = to fakt NENI moc důležitý. Vim co všechno dovedeš poplést a blbě pochopit. Neni vtip že vpodstatě veškerý učivo vysoký ekonomický = ti přijde jako NESMYSL. A bohužel nejen to. Házej si korunou = trefíš správnou odpověď častejš. Nebo eště líp = používej dál SVOU logiku = a vždycky to obrať = budeš trefovat VELMI ČASTO = a skoro určitě se dostateneš třeba do tý první miliardy :-!

Jo a to = NEBYL vtip :-|

Hele už ti došlo = že s těma dálnicema u nás = to fakt je tak jak píšou roky dokola všichni novináři a já je parafrázoval a samozřejmě s tim souhlasim? Že TVOJE NEnáročnost = je chyba a špatně a mimo? Jedno jestli s výstavbou dálnic a okruhů nebo s nenáročností na prémiový a superprémiový modely = který ve srovnání nedopadly jen špatně ale byly dokonce POSLEDNÍ?

Že správná cesta neni VOKECÁVAT že TY narozdíl od vzdělanějších a profíků z oboru nejsi chytřejší a nad nima atd. ale řešení je SE POUČIT? Ne VOKECÁVAT = že ty všechno umíš posoudit LÍP?

Fakt nevíš KOLIK věcí tim https://www.narodninoviny.cz/…-miliard-dolaru/ počínaje si POPLET špatně pochopil špatně analyzoval? ;-\
10. 12. 2019 11:40
Re: 4 hvězdy
Čemu nerozumíš na větě, že mě EURO NCAP nárazový testy už v dnešní době nezajímají? Je to na tebe obsahově moc složitá věta? Je mi úplně u *** jestli Porsche dostalo stržený body za AEB a tím pádem dalo jen 85%. Je to nepodstatný parametr. A vysvětlíš mi co je špatně na nárazovým testu superbezpečný Q7?