Novinky
CICERO
Opravdu bych nechtěl auto, kde není hardwarové tačítko vypnutí startstopu !!( to jako vážně je nutnost prozápadně ťapat na display a po 10 menu odkliknout příslušnou ikonu???? )
jinak hezčí žabkoidní design , než papučouidní octa 4.gen. a heuréka za nafty a manuál... ale moje hendrix lover je Dacia 😁 KapřeDiem Veselé VWolfsburské a propouštějící... ha ha ha…
jinak hezčí žabkoidní design , než papučouidní octa 4.gen. a heuréka za nafty a manuál... ale moje hendrix lover je Dacia 😁 KapřeDiem Veselé VWolfsburské a propouštějící... ha ha ha…
švagr bydlí v kanadě - když tu teď byl tak jsme kecali blbiny a došlo i na start stop, musel jsem mu to vysvětlit o co jde - nechápal to, u nich to prý vůbec není... ;-\
to nemusíme do Kanady, moje toyota z roku 2017 nemá start stop taky. Nikdy ji neprodám!
Já ho měl na Golfu 7, ale už nemám. stačilo odpojit kablík od baterky. Předpokládám že u Golfu 8 to bude podobně. Stav baterky si musí start/stop hlídat a když napětí klesne pod určitou mez, tak se trvale nezapíná.
CICERO
ale tohle není renould, tohle byl kdysi hotovej produkt... dneska výplod nařizení a tak budem poslouchat z chodníku štartujuci a mručící spouštěče... OK Já jenom, že stačilo jedno blbý tlačítko... nebo kdyby to bylo jak v Kanadě, na to se tady v SOJUZ nehraje... DIE LINKE rudá zaře barví ruce, srdce páře... ONI SE ZA SOCIALISMUS NESTYDI, JA ZA SVOU DRZKU TAKY NE :-!
Zjevne v kanade nemaji ve vlade takovy dementy jako jsou ve vedeni EU.
Hm tak zde to vidim opačně a jak octavka nic moc tak mě nijak neuraži, ale golf to je slušna rana.
Horši jsou , ale ty dotykove plochy všude kolem a ještě větši šilenost je ten SS v palubaku a nechapu jak tohle mohlo projit.
Horši jsou , ale ty dotykove plochy všude kolem a ještě větši šilenost je ten SS v palubaku a nechapu jak tohle mohlo projit.
už psali o ceně. Žádná láce to není... Přesně v duchu tiskového prohlášení, že elektromobil bude levnější. Dosáhneme toho tím, že klasiky zdražíme. A interiér rozparádí barevná hudba z Marsu, bo vehikl míří po playstationové generaci. Takže nic pro mě. Z barevné hudby jsem vyrost před čtyřiceti rokama a 800 litrů za malý vehikl z Německa nedám, ani kdyby ho pozlatili. Mládí vpřed! Jak to dají s prekarizovanými platy, na to jsem zvědavej. 8-s
České ceny budou od 800?
Citace z bulváru😒br />
"...provedení osazené 1,5litrovým čtyřválcem o výkonu 130 koní startuje na 27 510 Eurech (702 590 Kč)."
Rád jsem to zaokrouhlil vejš, bo za ty prachy...!
Rád jsem to zaokrouhlil vejš, bo za ty prachy...!
Jojo, 100t sem, 100t tam...
Octavia v kombíku startuje 636, lift bude někde kolem 600 (Ambition 1.5)... dost bych se divil, kdyby byl Golf někde jinde.
Octavia v kombíku startuje 636, lift bude někde kolem 600 (Ambition 1.5)... dost bych se divil, kdyby byl Golf někde jinde.
Bude to podobná raketa za v podstatě malé auto, navíc s ne úplně povedeným předkem. Ten interiér budu všude stejný, holt jiná doba a návrháři si myslí, že co je dotykové je víc “cool”. Navíc narvat vše na jeden displej je levnější než 10 tlačítek... :no:
Pokud chceš prostor, no tak si holt vezmeš tu Octavii, která navíc v téhle generaci možná získá ještě kousek půdy pod nohama (viz diskuse o plynových vzpěrách u Octy vs. drátu u Golfu nebo nakonec i o interiéru.
Golf má dvě hlavní výhody... multilink u 110kW motorizací a 1.5TSI. Myslel jsem, že Octa bude mít výhodu v 2.0TSI 140kW, ale povinná kombinace s DSG a 4x4 to trošku kazí.
Golf má dvě hlavní výhody... multilink u 110kW motorizací a 1.5TSI. Myslel jsem, že Octa bude mít výhodu v 2.0TSI 140kW, ale povinná kombinace s DSG a 4x4 to trošku kazí.
Naše ceny nebudou startovat u 1,5 na 700, ale odhaduji kolem 600. Litr pak spolehlivě pod půl mil.
600k za 1.5L chrchlu....já se picnu....>0
Spomeň si na staré ceny, tak 15-20 rokov naspäť a potom zistíš, že tak špatné to vlastne nie je 😒]
Plačeš tu na 1,5 l chrchlous +-140 kobylami a tých 15 rokov naspäť si za tie prachy mal nejakú 1,6 mpi a po dohádzaní pár prvkov výbavy si bol na tých 600000 korunách a to si sa pohyboval len v prvých riadkoch cenníka 😒] 😒] 😒]
Plačeš tu na 1,5 l chrchlous +-140 kobylami a tých 15 rokov naspäť si za tie prachy mal nejakú 1,6 mpi a po dohádzaní pár prvkov výbavy si bol na tých 600000 korunách a to si sa pohyboval len v prvých riadkoch cenníka 😒] 😒] 😒]
...a dalšími miliardami funkcí nebezpečně a otravně skrytých v infotainmentu je to nejhorší, co mohli u VW udělat. Už je kvůli tomu by mi toto auto nesmělo přes práh! 😒 😒 😒 :no: Zaplať pánbůh, že nová Octavie je na tom v tomto směru přece jen ještě relativně slušně! 😉
Jo taky to nemám rád. Vypadá to dobře ale příliš to odvádí od řízení. Není nad stará dobrá hmatová tlačítka aspoň na základní funkce. S Octou máš pravdu, na obrázku se mi líbí víc něž nový Golf. Ale třeba Ergoactivy za 63 Tis, tak to je naprostý úlet škodovky.
To je. Ono to teda nejsou jen ergoactivy, ale ergoactivy v kůži s elektrickým polohováním a masážní funkcí... ale to mě jako zákazníka nijak neuklidňuje, já bych chtěl ty ErgoActive za 20t v látce bez masáže a manuální.
Myslím, že s těmi dotykáči přijdou o solidní část klientely z řad seniorů...... :-! A když se tak dívám kdo s Golfy jezdí, tak to bude pořádná ztráta. ;-\
CICERO
Jen ať se celej wagn rozpadne, ať to koupí číňani… a bude... !!! 😁 😒]
A hrdí němci… 😁 😁 😁 pche. tfuj REICH !!!
A hrdí němci… 😁 😁 😁 pche. tfuj REICH !!!
Ono to dělá auta vyloženě nebezpečnejma. Světla jsou na dotyk, debilní je i ovládání klimy, protože první dotyk musí jít na ten dotykáč - proč??? To mají nějaký Renaulty myslím a je to všema nenáviděná funkce! Kterej ***! Tuhle jsem zapínal mlhovky, poslepu, a vzpomněl jsem si na to, že G8 to má na těch mikrospínačích. Hrůza mě jímala. Naštěstí se to nemusí dělat moc často, ale proč by? Vyvíjej drahý systémy pro udržení v pruhu a nefunkční systémy pro bdělost řidiče a pak tam nechaj takový ergonomický přešlapy? Ať jdou do háje!
Nemá to plynový vzpěry, nemá to ani kryty zámků za 5.50 Kč (!!!), mizerný led světla i v rámci koncernu. Jsou to laciný chyby, nad kterýma se pozastavujou snad všichni novináři.
Nemá to plynový vzpěry, nemá to ani kryty zámků za 5.50 Kč (!!!), mizerný led světla i v rámci koncernu. Jsou to laciný chyby, nad kterýma se pozastavujou snad všichni novináři.
"To, že zepředu může Golf někomu připomínat předchozí Toyotu Auris už je věc jiná.."
Předsedovi klubu nevidomých?
Předsedovi klubu nevidomých?
to musi byt tedy neco. Jinak mild hybrid pres 9 litru??
Jj, tiež ma upútalo, že slabšia konvenčná 1,5ka jazdila za 7 a silnejšia s mildhybridom za 9. To nevyzerá na veľmi efektívny mildhybrid. 😁
Ale závery by som z toho ešte nevyvodzoval, bola to prezentácia, kde sa jazdilo všelijako, nie cielená jazda porovnateľnými rýchlosťami na rovnakej trase.
Ale závery by som z toho ešte nevyvodzoval, bola to prezentácia, kde sa jazdilo všelijako, nie cielená jazda porovnateľnými rýchlosťami na rovnakej trase.
Má s tím někdo zkušenost? Imho je to totální pitomost, to budu hledat v kapse kapesník a náhodně při tom odmykat/zamykat auto??
Stejně tak mi přijde dost hloupé použít je na volantu, tady byl alespon VW rozumný...
Stejně tak mi přijde dost hloupé použít je na volantu, tady byl alespon VW rozumný...
CICERO
vw není rozumný už od dob 1 beetla 100% REICH
Takže hlasové ovládání klasicky k ničemu, reálně se s ním nikdo přeřvávat nebude, a dotykové plošky reagují dle nálady. V infotainmentu milion položek... nový francouzský pokus o inovaci? Ne, Golf.
Pokud je řeč o třídách, i když v Evropě nedefinovaných, může se bavit v souvislosti s Golfem o nižší střední. A zde zdaleka Golf není nejprodávanější. A navíc začal až v 1974. Civic v 1972, Corolla v 1966. I to o něčem svědčí.
Jen bojuj, boxuješ sám se sebou. Zábava to sledovat, už chápu, že někteří věří na to, že je země placatá. 😉
Golf sa postupom času stal ikonou kompaktnej triedy. Nebol ňou od začiatku, svoju pozíciu získal kvalitou, vlastnosťami, obľúbenosťou medzi motoristami, charakteristickým dizajnom aj tým marketingom. Podľa mňa mu napomohol napríklad fakt, že je prakticky jediným kompaktom, ktorý si drží svoje meno od svojho vzniku až podnes.Peugeot má číselné označenia, sa s každým modelom menili, Opel reprezentoval Kadett, ktorý sa zmenil na Astru, Renault používal čísla, kým prešiel na Megane, Fiat menil mená stále, atď. Golf je tu stále.
Trochu nepochopiteľné sú mi tie plače nad modernejším poňatím poslednej generácie. Doteraz Golfu vyčítali, že je zo všetkých najkonzervatívnejší. Tak sa trochu prispôsobil dobre a prebral nové trendy aby nebol tým povestným dinosaurom - a hľa, zas nie je dobre, že nie konzervatívny. Nikdy nevyhovieš všetkým.
Trochu nepochopiteľné sú mi tie plače nad modernejším poňatím poslednej generácie. Doteraz Golfu vyčítali, že je zo všetkých najkonzervatívnejší. Tak sa trochu prispôsobil dobre a prebral nové trendy aby nebol tým povestným dinosaurom - a hľa, zas nie je dobre, že nie konzervatívny. Nikdy nevyhovieš všetkým.
smuller6533
购买注册文件,驾驶执照,护照,身份证,永久居民许可证(klaus.weissmuller65@gmail.com)(+ 43 676 800104214)
WhatsApp ............. + 43 676 800104214
网站................
https😐/realdocuments4sale.com/
https😐/realdocuments4sale.com/…passport-online/
https😐/realdocuments4sale.com/…-license-online/
https😐/realdocuments4sale.com/…nterfeit-online/
https😐/realdocuments4sale.com/…t-permit-online/
注意:我们这样做是为了帮助处于紧急情况下并想紧急旅行的人们。
申请出售真实登记护照,签证,驾驶执照,身份证,结婚证书,文凭等。提供护照,公民身份,身份证,驾驶执照,文凭,学位,证书服务。向全球50个州和所有国籍的居民提供旅游和商务签证服务。我们是真实优质护照,真实真实数据库注册和未注册护照以及其他国籍文件的独特生产商。我们可以为您提供全新的身份证明,包括全新的真实出生证明,身份证,驾驶执照,护照,带有SSN的社会保险卡,信用文件以及信用卡,学校文凭,学历,并以全新的名称发行,在政府数据库系统中注册。我们使用高质量的设备和材料来制作真实和伪造的证件。对于我们的已注册和未注册文件,真实护照的所有秘密特征都会被仔细复制。我们是高质量的虚假和真实文件的唯一生产者。我们仅为许多国家/地区提供原始的高质量注册和未注册护照,驾驶执照,身份证,邮票,签证,学校文凭和其他产品,例如:美国,澳大利亚,比利时,巴西,加拿大,意大利,芬兰,法国,德国,以色列,墨西哥,荷兰,南非,西班牙,英国等
联系我们的支持者
请与我们联系>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> klaus.weissmuller65@gmail.com
一般支持>>>>>>>>>>>>>>>>>> contact@realdocuments4sale.com
WhatsApp ............. + 43 676 800104214
致电给我们...... +1(484)754-6431
网站................
https😐/realdocuments4sale.com/
https://realdocuments4sale.com/…passport-online/
https://realdocuments4sale.com/…-license-online/
https://realdocuments4sale.com/…nterfeit-online/
https://realdocuments4sale.com/…t-permit-online/
订购您需要的任何通用文档。
护照
身份证
社会保障卡
驾驶执照
加拿大卡
美国卡
学生证
国际卡
私人卡
领养证书
洗礼证书
出生证明
死亡证明
离婚证明
结婚证
定制证书
高中文凭
G.E.D.文凭课程
家庭学校文凭
大学学位
大学学位
贸易技能证书
验证SSN号
美国绿卡
假币/欧元
间谍产品
变声器
听力装置
隐形墨水
DMV记录查询
背景调查
调查任何人
联系我们的支持者
请与我们联系>
WhatsApp ............. + 43 676 800104214
网站................
https😐/realdocuments4sale.com/
https😐/realdocuments4sale.com/…passport-online/
https😐/realdocuments4sale.com/…-license-online/
https😐/realdocuments4sale.com/…nterfeit-online/
https😐/realdocuments4sale.com/…t-permit-online/
注意:我们这样做是为了帮助处于紧急情况下并想紧急旅行的人们。
申请出售真实登记护照,签证,驾驶执照,身份证,结婚证书,文凭等。提供护照,公民身份,身份证,驾驶执照,文凭,学位,证书服务。向全球50个州和所有国籍的居民提供旅游和商务签证服务。我们是真实优质护照,真实真实数据库注册和未注册护照以及其他国籍文件的独特生产商。我们可以为您提供全新的身份证明,包括全新的真实出生证明,身份证,驾驶执照,护照,带有SSN的社会保险卡,信用文件以及信用卡,学校文凭,学历,并以全新的名称发行,在政府数据库系统中注册。我们使用高质量的设备和材料来制作真实和伪造的证件。对于我们的已注册和未注册文件,真实护照的所有秘密特征都会被仔细复制。我们是高质量的虚假和真实文件的唯一生产者。我们仅为许多国家/地区提供原始的高质量注册和未注册护照,驾驶执照,身份证,邮票,签证,学校文凭和其他产品,例如:美国,澳大利亚,比利时,巴西,加拿大,意大利,芬兰,法国,德国,以色列,墨西哥,荷兰,南非,西班牙,英国等
联系我们的支持者
请与我们联系>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> klaus.weissmuller65@gmail.com
一般支持>>>>>>>>>>>>>>>>>> contact@realdocuments4sale.com
WhatsApp ............. + 43 676 800104214
致电给我们...... +1(484)754-6431
网站................
https😐/realdocuments4sale.com/
https://realdocuments4sale.com/…passport-online/
https://realdocuments4sale.com/…-license-online/
https://realdocuments4sale.com/…nterfeit-online/
https://realdocuments4sale.com/…t-permit-online/
订购您需要的任何通用文档。
护照
身份证
社会保障卡
驾驶执照
加拿大卡
美国卡
学生证
国际卡
私人卡
领养证书
洗礼证书
出生证明
死亡证明
离婚证明
结婚证
定制证书
高中文凭
G.E.D.文凭课程
家庭学校文凭
大学学位
大学学位
贸易技能证书
验证SSN号
美国绿卡
假币/欧元
间谍产品
变声器
听力装置
隐形墨水
DMV记录查询
背景调查
调查任何人
联系我们的支持者
请与我们联系>
https😐/en.wikipedia.org/…irst_generation)#…
Takže jestli někdo tuto třídu definoval, byla to Honda Civic. Snad VW nekopíroval (což ale jinak dělá, třeba i od Tatry), ale určitě nedefinoval.
Zadní víko bylo šikmo a jo, sklo bylo trošku zapuštěné... i tak je to ale podle mě hatchback a nikde jsem neslyšel, že by se o R16 mluvilo jako o fastbacku.
https😐/taznazarizeni.cz/…2005-500x500.jpg
S tím fastbackem si asi upadl, ne? 😉
https😐/www.veteranweb.cz/…ky-hatchback.php
http😐/www.designmag.cz/…lavi-50-let.html
Stejne jako byli pred iPhonem dotykove telefony, ale az iPhone vytvoril skutecnou "skupinu" ci trend a az od iPhonu se to poradne rozjelo.
Golf pro svět není ikona a ani kult. Možná pro Němce a některé obyvatele ČR, kteří toho moc neznají.
S Apple a iPhony - Apple přišel s něčím novým a revolučním. To VW určitě ne.
Kde si myslíš, že by byly světové prodeje Corolly, Civicu, nebo Focusu... bez sedanu?
Prokazatelně, až za Golfem. Zkus si někdy ke Golfu přičíst Jettu a spol.
Tyhle statistiky jsou primárně o (stejném) názvu, další "detaily" v nich nikdo logicky neřeší.
EDIT: vidím, že misak ma s tou analógiou s iPhonom predbehol. 😉
Klidně napříč třídami.
Golf klasse je jen něco jako propagace ze strany VW. A určitě nejde o třídu (ty ani Evropa nemá definovány, je VW 😃, jen něco mentálního v hlavě některých Evropanů. A také ukazuje na konzervativnost Evropy a progresivitu jiných značek.
Dělení na třídy, to Evropa ani nemá, v podstatě jen USA. Takže už v tomto je to nesmyslné.
http😐/upload.wikimedia.org/…e_%28rear%29.jpg
http😐/upload.wikimedia.org/…a_Civic_pic1.JPG
P.S. V 70tých letech jsme měli Fiat 128 (4dv. sedan) a později Fiat 128 rally (2dv. sedan), na svou dobu skvělá auta. Zvlášť na rally vzpomínám dodnes.
Ani Civic nebyl první hb na světě.
http😐/upload.wikimedia.org/…hatchback_01.jpg
https😐/img.cncenter.cz/…ull/2392631_.jpg
"Nový model Hondy Civic z roku 1975 se dal koupit jen v Tuzexu a stál 18 000 TK (tuzexových korun neboli bonů), což bylo v přepočtu 90 000 Kčs. Průměrná hrubá mzda v tomto roce byla přitom 2313 Kčs. V přepočtu na dnešní příjmy by tedy cena auta odpovídala 990 000 korunám! Není divu, že si káru hlídali jako oko v hlavě."
A za druhy- byl to až golf kdo dosáhl masového rozšíření jako hatch v nižší střední. A přesně tím ji definoval - svým brutálním úspěchem navedl ostatní automobilky k tomu aby je více či méně kopirovali. A rozhodne se neinspirovali civicem.
Tedy golf definoval svoji třídu. Golf třídu.
Teprve mohutně zvětšený Golf II. generace, představený v roce 1982, byl pravá nižší střední.
Golf většinou patřil velikostí (zejména délkou a rozvorem) na spodní okraj nižší střední, ale to není důvod cpát ho nesmyslně o třídu níž. Někdo musel ostatní kompakty držet (ohledně velikosti) na uzdě, aby tak rychle nepřerůstaly na úroveň střední třídy.