Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poprvé za volantem nového VW Golf. Pořád je to skvělé auto. O část kouzla ale přišel

Volkswagen nám krátce před letošními Vánoci daroval milý dárek, první jízdu s novým Golfem. Tak jak jezdí nová generace tohoto „Das Auto?“
Zpět na článek
6. 12. 2019 13:45
6. 12. 2019 13:58
6. 12. 2019 14:02
6. 12. 2019 14:21
6. 12. 2019 20:34
6. 12. 2019 22:06
6. 12. 2019 22:28
6. 12. 2019 14:22
6. 12. 2019 18:35
7. 12. 2019 05:53
7. 12. 2019 09:00
7. 12. 2019 10:39
7. 12. 2019 12:36
6. 12. 2019 16:35
6. 12. 2019 14:11
6. 12. 2019 16:43
8. 12. 2019 08:21
6. 12. 2019 20:34
6. 12. 2019 21:56
7. 12. 2019 05:54
7. 12. 2019 07:00
7. 12. 2019 12:41
6. 12. 2019 13:18
Golf definoval třídu? Nesmysl.
Golf přišel až 1974. Před tím přišla Honda se stejným typem a tvarem karoserie v 1972, tedy dost podstatně dříve. A to u Civicu.
https://en.wikipedia.org/…irst_generation)#…
Takže jestli někdo tuto třídu definoval, byla to Honda Civic. Snad VW nekopíroval (což ale jinak dělá, třeba i od Tatry), ale určitě nedefinoval.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Emel
6. 12. 2019 13:30
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Co já vím, prvním autem dané koncepce byl Renault 16, někdy v polovině šedesátek.
6. 12. 2019 13:53
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Tak to seš úplně vedle, R16 byla ve své době vozem střední třídy, navíc se silně zkosenou splývavou zádí bez odtrhového stupínku na konci, jednalo se tedy o tzv. fastback, rozhodně ne o hatchback (krátký zadní převis + více nasvislo postavené zadní okno)...
Avatar - Emel
6. 12. 2019 14:19
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
To ve své době asi byla, ale s délkou 4,2m by to dneska byl typický kompakt :-)
Zadní víko bylo šikmo a jo, sklo bylo trošku zapuštěné... i tak je to ale podle mě hatchback a nikde jsem neslyšel, že by se o R16 mluvilo jako o fastbacku.
Avatar - white label
7. 12. 2019 14:43
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Přesně tak, s tou jeho velmi svéráznou teorií by musel být fastback každý druhý hb,, třeba takový Focus II, to by musel být fastback jak vyšitý, kam se na něj (v tomto ohledu) hrabe původní R16. ;-)
https://taznazarizeni.cz/…2005-500x500.jpg
6. 12. 2019 14:24
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Přesně, R16 je o třídu výše.
Avatar - white label
6. 12. 2019 17:50
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Auto roku 1966, R 16 byl hb!!!, tehdy vůz střední třídy.
S tím fastbackem si asi upadl, ne? ;-)
https://www.veteranweb.cz/…ky-hatchback.php
http://www.designmag.cz/…lavi-50-let.html
6. 12. 2019 18:28
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Golf a Civic jsou nižší střední.
Avatar - white label
6. 12. 2019 18:30
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Jistě, ale to nic nemění na tom, že R16 byl hb, nikoli fb.
6. 12. 2019 13:34
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Nejde o typ karoserie, ale o definici třídy a tady je Golf jasnou definicí, nejen v Evropě je to měřítko pro ostatní.
6. 12. 2019 14:40
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Když byla ve stejné třídě dříve Honda Civic, určitě Golf nemohl definovat třídu. Tak maximálně v Německu.
6. 12. 2019 15:29
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Golf je kult, ikona, i kdyz pred nim mohly byt podobne typy, az Golf vytvoril tridu a podle nej se zacalo porovnavat.

Stejne jako byli pred iPhonem dotykove telefony, ale az iPhone vytvoril skutecnou "skupinu" ci trend a az od iPhonu se to poradne rozjelo.
6. 12. 2019 17:33
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Golf nemohl vytvořit třídu. Dělení aut do tříd nemá s Golfem pranic společného. Dokonce Evropa ani nemá dělení aut do tříd. A kdyby aspoň byl Golf nejprodávanější auto. Ani to není a nikdy nebyl.

Golf pro svět není ikona a ani kult. Možná pro Němce a některé obyvatele ČR, kteří toho moc neznají.

S Apple a iPhony - Apple přišel s něčím novým a revolučním. To VW určitě ne.
Avatar - white label
6. 12. 2019 18:47
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Golf je nejprodávanější autem v Evropě, ve světě tomu tak není jen díky tomu, že u verze sedan používá VW tradičně jiný název, Jetta, Vento, Bora...
Kde si myslíš, že by byly světové prodeje Corolly, Civicu, nebo Focusu... bez sedanu?
Prokazatelně, až za Golfem. Zkus si někdy ke Golfu přičíst Jettu a spol.
Tyhle statistiky jsou primárně o (stejném) názvu, další "detaily" v nich nikdo logicky neřeší.
Avatar - miromen
6. 12. 2019 19:09
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Opět a zase. Zatim co civic a focus ma plnohodnotne variany u sedanu tedy jde o totožna auta tak u corolly a golfa to neplati.
Avatar - white label
6. 12. 2019 20:54
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
I kdyby to, v některých případech, byla pravda, nikdo by to v těch statistikách neřešil, tam jednoznačně rozhoduje shodný název! Viz Auris, změnil se název a přestali ho ke Corolle započítávat, pak dali zpátky název Corolla a znovu se to připočítává ke Corolle.
Avatar - miromen
6. 12. 2019 22:23
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Řekl bych, že vic než statistiky to řešiš ty.
6. 12. 2019 21:47
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Jenže ty další modely se skoro neprodávají...
7. 12. 2019 05:51
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Jiříku, kopeš sice krásně, ale odkope maximálně sebe. Nechápu tyhle hloupé bojůvky.
Avatar - iudex
6. 12. 2019 15:30
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Tu vôbec nejde o to, kto bol časovo úplne najskorší, ide o to, kto z tých pionierov to preslávil a spopularizoval. Presne ako iPhone. Bol to prvý plne dotykový telefón na svete? Nebol. Ale stále sa vníma ako zakladateľ triedy, lebo sa ako prvý masovo presadil. Kto si dnes spomenie na nejaký LG dotykáč? Nikto. iPhone je naopak prototypom, definíciou smartfónu. Tak ako je Golf prototypom kompaktného hatchbacku.
EDIT: vidím, že misak ma s tou analógiou s iPhonom predbehol. ;-)
6. 12. 2019 17:26
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
A to jako ve světě Golf? :D
Avatar - white label
6. 12. 2019 18:37
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Samozřejmě, je to dlouhá léta nejprodávanější hb na světě, nebo víš o nějakém modelu, který je (tak jako Golf, tedy bez varianty sedan!) prodávanější?
6. 12. 2019 20:30
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Ano, je přesně tak. Golf je nejprodávanější hatchback v Evropě, proto “Golf klasse”. Je to etalon třídy a všichni konkurenti se s ním srovnávají, i ten Civic. Btw jediný konkurent, který se ke Golfu prodejností přiblížil byl Focus v letech 2000-2002 ;-)
Avatar - white label
6. 12. 2019 20:44
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
V Evropě je to i nejprodávanější auto vůbec, ve světě pak nejprodávanější hb.
6. 12. 2019 21:50
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Ale tady je řeč o třídě. A hb není třídou, ani omylem. Pouze styl kastle.
Avatar - white label
7. 12. 2019 14:46
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Víš snad o nějakém dlouhodobě prodávanějším autě v Evropě?
Klidně napříč třídami.
6. 12. 2019 21:54
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Tak Civic (Honda) se určitě s Golfem nesrovnává, možná jen v hlavě některých golfistů, ale jde si svou cestou a hledá další. Na rozdíl od VW a jejich kupců (možná bez fantazie).
Golf klasse je jen něco jako propagace ze strany VW. A určitě nejde o třídu (ty ani Evropa nemá definovány, je VW :-)), jen něco mentálního v hlavě některých Evropanů. A také ukazuje na konzervativnost Evropy a progresivitu jiných značek.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2019 21:57
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Skoro to zní, jako by jsi myslel progresivitu Hondy?
6. 12. 2019 22:25
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Spíš je dost nechápavej, bavíme se o prodejnosti, kde Civic tahá za kratký konec provazu... přece jen 40tis ks proti 450tis ks je sakra rozdíl ;-)
6. 12. 2019 21:49
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Jenže hb není třída, to za prvé.
Dělení na třídy, to Evropa ani nemá, v podstatě jen USA. Takže už v tomto je to nesmyslné.
6. 12. 2019 13:50
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Alfasud přišel ještě o rok dřív (1971), ale stejně jako první civic až do roku 1981 ve své splývavé zádi nenabízel výklopnou stěnu . Prvním masově vyráběným vozem, který lze označit za opravdový hatchback (tedy se zadní výklopnou stěnou v krátké zádi) je tedy Fiat 127, který třetí dveře alternativně dostával již od roku 1972. Podobně během modernizace dostal dotatečně zadní výklopnou stěnu do své splývavé zádě třeba taky Citrën GS (při modernizaci na GSA), ten měl ale zadní okno hodně naplocho.
6. 12. 2019 14:42
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Honda Civic 1G samozřejmě měla zadní dveře.
6. 12. 2019 15:45
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Pokud je mi známo, tak u toho Civicu Mk. I to bylo podobné jako s první generací Fiatu 127. Existoval s výklopnou stěnou a zpočátku i s víkem.
Avatar - pradeda777
6. 12. 2019 18:28
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Máš pravdu. Já ho měl. 1.5l 5 DR Hondamatic. S víkem kufru. Byl ale také hatch.
http://upload.wikimedia.org/…e_%28rear%29.jpg

http://upload.wikimedia.org/…a_Civic_pic1.JPG
6. 12. 2019 15:57
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
VW rozebral Fiat 127 a 128 a postavil Golf. Tyto vozy byly vzorem pro Němce. VW byl tehdy bez solidního auta, neuměli vymyslet vůz podle moderních měřítek, museli ho okopírovat...
Avatar - white label
6. 12. 2019 20:38
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Svým způsobem jo, ovšem o to smutnější je fakt, kde je Fiat dnes.

P.S. V 70tých letech jsme měli Fiat 128 (4dv. sedan) a později Fiat 128 rally (2dv. sedan), na svou dobu skvělá auta. Zvlášť na rally vzpomínám dodnes.
6. 12. 2019 22:17
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
JJ, Giugiaro nedávno u příležitosti příchodu nového golfu vzpomínal, jak po převzetí zakázky od VW ho ve Wolsburgu dovedli do vývojové dílny, kde byl na prvočinitele rozebraný Fiat 128. A prý - navrhněte něco podobně praktického, my jsme dosud dělali jen vzduchem chlazené motory vzadu! :-) VW byl tehdy v takové prodejní krizi, že to zcela revolučně odlišné malé auto potřeboval opravdu bleskově, a tak pro Giugiara posílali každý týden letecký speciál, kterým pendloval mezi Itálií a Wolfsburgem.
Avatar - speedfred
7. 12. 2019 12:33
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
....prešlo cca 50 rokov a situácia je celkom opačná. Talošov mám celkom rád, ale v ich rozhodnutiach aby sa prasa vyznalo.
8. 12. 2019 21:45
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Ano, je to smutné. Automobilka, která má na kontě převratné věci, jde do kytek a jiná, která nikdy nevymyslela nic převratného, dělá auta jako Baťa cvičky.....
Avatar - white label
6. 12. 2019 17:53
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
To, že něco definuje třídu (etalon), nemusí mít s tím, kdo byl první, nic společného, viz i Golf GTI v rámci hh.
Ani Civic nebyl první hb na světě.
Avatar - pradeda777
6. 12. 2019 18:49
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Přesně takovou (obrázek) jsem v roce 1973 koupil. 1.5l 4 DR hondamatic.
http://upload.wikimedia.org/…hatchback_01.jpg
Avatar - white label
6. 12. 2019 19:03
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
Stříbrný Civic z r. 1975 si zahrál v Nemocnici na kraji města.
https://img.cncenter.cz/…ull/2392631_.jpg
"Nový model Hondy Civic z roku 1975 se dal koupit jen v Tuzexu a stál 18 000 TK (tuzexových korun neboli bonů), což bylo v přepočtu 90 000 Kčs. Průměrná hrubá mzda v tomto roce byla přitom 2313 Kčs. V přepočtu na dnešní příjmy by tedy cena auta odpovídala 990 000 korunám! Není divu, že si káru hlídali jako oko v hlavě."
Avatar - pradeda777
6. 12. 2019 18:53
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
edit.
6. 12. 2019 20:51
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
No pokud mne paměť neplete, tak Honda přišla u civicu s e vstupem do kufru formou vyklopneho víka pod sklem. A teprve jako reakci na golfu v prubehu let upravili na pate dveře. To za prve.
A za druhy- byl to až golf kdo dosáhl masového rozšíření jako hatch v nižší střední. A přesně tím ji definoval - svým brutálním úspěchem navedl ostatní automobilky k tomu aby je více či méně kopirovali. A rozhodne se neinspirovali civicem.
Tedy golf definoval svoji třídu. Golf třídu.
6. 12. 2019 22:20
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
No, ale on Golf 1 se svoji délkou 3,7 m a rozvorem 2,4 m (i objemem svých motorů 1,1-1,6 l) byl v době svého nástupu v roce 1974 spíš malé auto než nižší střední třída. Stačí si to srovnat třeba s rozměry první R5... Ta měla zadní výklopnou stěnu už od počátku, ale zase ji chybělo příčné umístění motoru.
Teprve mohutně zvětšený Golf II. generace, představený v roce 1982, byl pravá nižší střední.
Avatar - white label
7. 12. 2019 14:34
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
A na co pak měl VW (od r. 1975) Polo?
Golf většinou patřil velikostí (zejména délkou a rozvorem) na spodní okraj nižší střední, ale to není důvod cpát ho nesmyslně o třídu níž. Někdo musel ostatní kompakty držet (ohledně velikosti) na uzdě, aby tak rychle nepřerůstaly na úroveň střední třídy.
7. 12. 2019 18:09
Re: Golf definoval třídu? Nesmysl.
To je zas blbost. R5 měla přesně 3,5 m. Byla tedy výrazně menší a levnější. Proste rozdíl třídy.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 13:28
Moc pěkný Golf, ale...
Opravdu bych nechtěl auto, kde není hardwarové tačítko vypnutí startstopu !!( to jako vážně je nutnost prozápadně ťapat na display a po 10 menu odkliknout příslušnou ikonu???? )


jinak hezčí žabkoidní design , než papučouidní octa 4.gen. a heuréka za nafty a manuál... ale moje hendrix lover je Dacia :D KapřeDiem Veselé VWolfsburské a propouštějící... ha ha ha…
Rozbalit vlákno
10
6. 12. 2019 13:33
Re: Moc pěkný Golf, ale...
švagr bydlí v kanadě - když tu teď byl tak jsme kecali blbiny a došlo i na start stop, musel jsem mu to vysvětlit o co jde - nechápal to, u nich to prý vůbec není... ;-\
Avatar - Missouri
6. 12. 2019 13:48
Re: Moc pěkný Golf, ale...
to nemusíme do Kanady, moje toyota z roku 2017 nemá start stop taky. Nikdy ji neprodám!
Avatar - Verny_2013
6. 12. 2019 13:58
Re: Moc pěkný Golf, ale...
Já ho měl na Golfu 7, ale už nemám. stačilo odpojit kablík od baterky. Předpokládám že u Golfu 8 to bude podobně. Stav baterky si musí start/stop hlídat a když napětí klesne pod určitou mez, tak se trvale nezapíná.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 16:30
Re: Moc pěkný Golf, ale...
ale tohle není renould, tohle byl kdysi hotovej produkt... dneska výplod nařizení a tak budem poslouchat z chodníku štartujuci a mručící spouštěče... OK Já jenom, že stačilo jedno blbý tlačítko... nebo kdyby to bylo jak v Kanadě, na to se tady v SOJUZ nehraje... DIE LINKE rudá zaře barví ruce, srdce páře... ONI SE ZA SOCIALISMUS NESTYDI, JA ZA SVOU DRZKU TAKY NE :-!
6. 12. 2019 18:54
Re: Moc pěkný Golf, ale...
Zjevne v kanade nemaji ve vlade takovy dementy jako jsou ve vedeni EU.
Avatar - white label
6. 12. 2019 19:04
Re: Moc pěkný Golf, ale...
A nejen v Kanadě...
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 19:46
Re: Moc pěkný Golf, ale...
Ano třeba RUSKO, CHINA, AUSTRALIE, všude pohoda, jen my sedime , jak na kladině... utekli nám daleko, mír se převtělil, rudá je daleko... Třeba jednou pochopíš, že stačí rudý být, a ne u klávesnice hnít...
Avatar - white label
6. 12. 2019 20:26
Re: Moc pěkný Golf, ale...
Slušná sebereflexe!
Avatar - miromen
6. 12. 2019 19:14
Re: Moc pěkný Golf, ale...
Hm tak zde to vidim opačně a jak octavka nic moc tak mě nijak neuraži, ale golf to je slušna rana.
Horši jsou , ale ty dotykove plochy všude kolem a ještě větši šilenost je ten SS v palubaku a nechapu jak tohle mohlo projit.
7. 12. 2019 09:15
Re: Moc pěkný Golf, ale...
To si musis zajet do specializovany firmy a nechat si ten nesmysl trvale vypnout. :D Pak nemusis resit neergonomicnost jeho vypinani.
Avatar - Missouri
6. 12. 2019 13:45
Kdesi
už psali o ceně. Žádná láce to není... Přesně v duchu tiskového prohlášení, že elektromobil bude levnější. Dosáhneme toho tím, že klasiky zdražíme. A interiér rozparádí barevná hudba z Marsu, bo vehikl míří po playstationové generaci. Takže nic pro mě. Z barevné hudby jsem vyrost před čtyřiceti rokama a 800 litrů za malý vehikl z Německa nedám, ani kdyby ho pozlatili. Mládí vpřed! Jak to dají s prekarizovanými platy, na to jsem zvědavej. 8-s
Rozbalit vlákno
13
6. 12. 2019 13:58
Re: Kdesi
České ceny budou od 800?
Avatar - Missouri
6. 12. 2019 14:02
Re: Kdesi
Citace z bulváru:
"...provedení osazené 1,5litrovým čtyřválcem o výkonu 130 koní startuje na 27 510 Eurech (702 590 Kč)."
Rád jsem to zaokrouhlil vejš, bo za ty prachy...!
Avatar - Emel
6. 12. 2019 14:21
Re: Kdesi
Jojo, 100t sem, 100t tam...

Octavia v kombíku startuje 636, lift bude někde kolem 600 (Ambition 1.5)... dost bych se divil, kdyby byl Golf někde jinde.
6. 12. 2019 20:34
Re: Kdesi
Bude to podobná raketa za v podstatě malé auto, navíc s ne úplně povedeným předkem. Ten interiér budu všude stejný, holt jiná doba a návrháři si myslí, že co je dotykové je víc “cool”. Navíc narvat vše na jeden displej je levnější než 10 tlačítek... :no:
Avatar - Emel
6. 12. 2019 22:06
Re: Kdesi
Pokud chceš prostor, no tak si holt vezmeš tu Octavii, která navíc v téhle generaci možná získá ještě kousek půdy pod nohama (viz diskuse o plynových vzpěrách u Octy vs. drátu u Golfu nebo nakonec i o interiéru.

Golf má dvě hlavní výhody... multilink u 110kW motorizací a 1.5TSI. Myslel jsem, že Octa bude mít výhodu v 2.0TSI 140kW, ale povinná kombinace s DSG a 4x4 to trošku kazí.
6. 12. 2019 22:28
Re: Kdesi
Jo s tím se dá souhlasit. Golf pro single nebo pár, Octávka pro rodinku :-)
6. 12. 2019 14:22
Re: Kdesi
Naše ceny nebudou startovat u 1,5 na 700, ale odhaduji kolem 600. Litr pak spolehlivě pod půl mil.
Avatar - pradeda777
6. 12. 2019 18:35
Re: Kdesi
600k za 1.5L chrchlu....já se picnu....>0
7. 12. 2019 05:53
Re: Kdesi
Klídek, ty za to nakupuješ V8 nebo co???
7. 12. 2019 09:00
Re: Kdesi
Spomeň si na staré ceny, tak 15-20 rokov naspäť a potom zistíš, že tak špatné to vlastne nie je :-[]
Plačeš tu na 1,5 l chrchlous +-140 kobylami a tých 15 rokov naspäť si za tie prachy mal nejakú 1,6 mpi a po dohádzaní pár prvkov výbavy si bol na tých 600000 korunách a to si sa pohyboval len v prvých riadkoch cenníka :-[] :-[] :-[]
Avatar - speedfred
7. 12. 2019 12:36
Re: Kdesi
Máš momentálne veľmi slušný voz a stále rozmýšlaš nad usssraným 4 válcom.Mňa picne z teba :-[]
6. 12. 2019 16:35
Re: Kdesi
Tak to jsi mohl rovnou zaoukrouhlit na 1M ne? :D
6. 12. 2019 13:56
Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tlačítek....
...a dalšími miliardami funkcí nebezpečně a otravně skrytých v infotainmentu je to nejhorší, co mohli u VW udělat. Už je kvůli tomu by mi toto auto nesmělo přes práh! :-( :-( :-( :no: Zaplať pánbůh, že nová Octavie je na tom v tomto směru přece jen ještě relativně slušně! ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Verny_2013
6. 12. 2019 14:07
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
Jo taky to nemám rád. Vypadá to dobře ale příliš to odvádí od řízení. Není nad stará dobrá hmatová tlačítka aspoň na základní funkce. S Octou máš pravdu, na obrázku se mi líbí víc něž nový Golf. Ale třeba Ergoactivy za 63 Tis, tak to je naprostý úlet škodovky.
Avatar - Emel
6. 12. 2019 14:23
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
To je. Ono to teda nejsou jen ergoactivy, ale ergoactivy v kůži s elektrickým polohováním a masážní funkcí... ale to mě jako zákazníka nijak neuklidňuje, já bych chtěl ty ErgoActive za 20t v látce bez masáže a manuální.
Avatar - Verny_2013
6. 12. 2019 16:41
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
Přesně, kůži s odvětráním ať si strčí někam. Golf to uměl v alcantaře za nějakých 15 Tis.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 17:00
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
policie potřebuje kožena sedadla, mi připada to vyrobili dle zadani = je to kampáááň…. :-[]
Avatar - pradeda777
6. 12. 2019 18:38
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
Myslím, že s těmi dotykáči přijdou o solidní část klientely z řad seniorů...... :-! A když se tak dívám kdo s Golfy jezdí, tak to bude pořádná ztráta. ;-\
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 18:49
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
Jen ať se celej wagn rozpadne, ať to koupí číňani… a bude... !!! :D :-[]
A hrdí němci… :D :D :D pche. tfuj REICH !!!
Avatar - white label
6. 12. 2019 18:52
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
Tak to se asi díváš špatně, nebo jezdíš jen kolem komína, Golf zrovna u nás určitě není typicky seniorským vozem.
Avatar - pradeda777
6. 12. 2019 20:09
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
...u nás jo..... :-!
Avatar - white label
6. 12. 2019 20:57
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
Ale vy jste seniorská obec, tam jezdí senioři ve všem možném, a autem dokonce i pro rohlíky... ;-)
6. 12. 2019 20:03
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
Ono to dělá auta vyloženě nebezpečnejma. Světla jsou na dotyk, debilní je i ovládání klimy, protože první dotyk musí jít na ten dotykáč - proč??? To mají nějaký Renaulty myslím a je to všema nenáviděná funkce! Kterej idiot! Tuhle jsem zapínal mlhovky, poslepu, a vzpomněl jsem si na to, že G8 to má na těch mikrospínačích. Hrůza mě jímala. Naštěstí se to nemusí dělat moc často, ale proč by? Vyvíjej drahý systémy pro udržení v pruhu a nefunkční systémy pro bdělost řidiče a pak tam nechaj takový ergonomický přešlapy? Ať jdou do háje!

Nemá to plynový vzpěry, nemá to ani kryty zámků za 5.50 Kč (!!!), mizerný led světla i v rámci koncernu. Jsou to laciný chyby, nad kterýma se pozastavujou snad všichni novináři.
7. 12. 2019 09:57
Re: Pracoviště řidiče zamořené spoustou dotykových tl
zial preto, lebo su lacnejsie na vyrobu
Avatar - _Karel_
6. 12. 2019 14:11
Auris?
"To, že zepředu může Golf někomu připomínat předchozí Toyotu Auris už je věc jiná.."
Předsedovi klubu nevidomých?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Verny_2013
6. 12. 2019 16:43
Re: Auris?
Jo to mě taky pobavilo. Vidím tam lecos ale auris určitě ne.
Avatar - Mikesus
8. 12. 2019 08:21
Re: Auris?
Nějaké podoby tam jsou, ale dokud to nikdo nenapsal, vůbec by mne to nenapadlo.
Možná se insiprovali, ale že bych si to spletl, to fakt ne.
Nicméně je to věc názoru a upřímně i marginalita. Jestli to někomu připomíná a jinému ne je úplně jedno.
6. 12. 2019 14:15
to tam sviti jak v cirkuse
to musi byt tedy neco. Jinak mild hybrid pres 9 litru??
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
6. 12. 2019 15:35
Re: to tam sviti jak v cirkuse
Jj, tiež ma upútalo, že slabšia konvenčná 1,5ka jazdila za 7 a silnejšia s mildhybridom za 9. To nevyzerá na veľmi efektívny mildhybrid. :D
Ale závery by som z toho ešte nevyvodzoval, bola to prezentácia, kde sa jazdilo všelijako, nie cielená jazda porovnateľnými rýchlosťami na rovnakej trase.
Avatar - igi2
6. 12. 2019 15:39
Dotykové plochy na klíčku??
Má s tím někdo zkušenost? Imho je to totální pitomost, to budu hledat v kapse kapesník a náhodně při tom odmykat/zamykat auto??

Stejně tak mi přijde dost hloupé použít je na volantu, tady byl alespon VW rozumný...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 17:02
Re: Dotykové plochy na klíčku??
vw není rozumný už od dob 1 beetla 100% REICH
Avatar - twistedTSD
6. 12. 2019 20:34
tldr;
Takže hlasové ovládání klasicky k ničemu, reálně se s ním nikdo přeřvávat nebude, a dotykové plošky reagují dle nálady. V infotainmentu milion položek... nový francouzský pokus o inovaci? Ne, Golf.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2019 21:56
Třída
Pokud je řeč o třídách, i když v Evropě nedefinovaných, může se bavit v souvislosti s Golfem o nižší střední. A zde zdaleka Golf není nejprodávanější. A navíc začal až v 1974. Civic v 1972, Corolla v 1966. I to o něčem svědčí.
Rozbalit vlákno
3
7. 12. 2019 05:54
Re: Třída
Jen bojuj, boxuješ sám se sebou. Zábava to sledovat, už chápu, že někteří věří na to, že je země placatá. ;-)
7. 12. 2019 07:00
Re: Třída
Golf sa postupom času stal ikonou kompaktnej triedy. Nebol ňou od začiatku, svoju pozíciu získal kvalitou, vlastnosťami, obľúbenosťou medzi motoristami, charakteristickým dizajnom aj tým marketingom. Podľa mňa mu napomohol napríklad fakt, že je prakticky jediným kompaktom, ktorý si drží svoje meno od svojho vzniku až podnes.Peugeot má číselné označenia, sa s každým modelom menili, Opel reprezentoval Kadett, ktorý sa zmenil na Astru, Renault používal čísla, kým prešiel na Megane, Fiat menil mená stále, atď. Golf je tu stále.

Trochu nepochopiteľné sú mi tie plače nad modernejším poňatím poslednej generácie. Doteraz Golfu vyčítali, že je zo všetkých najkonzervatívnejší. Tak sa trochu prispôsobil dobre a prebral nové trendy aby nebol tým povestným dinosaurom - a hľa, zas nie je dobre, že nie konzervatívny. Nikdy nevyhovieš všetkým.
Avatar - speedfred
7. 12. 2019 12:41
Re: Třída
A hlavne v Golfe boli všetky možné karosárske varianty a veľmi veľmi slušná paleta motorov.
Neviem či má JPN konkurencia niečo proti takému "erku".
PS nie som žiadny VW fan.
19. 12. 2019 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku