Ale jezdit bych s tim nechtel. Hrabat se v tom kazdych par tisic km? To radeji nejake slusne nemecke, nebo japonske auto o kterem vim, ze me vzdy doveze az do cile me cesty.
Tyhle příspěvky mě vždy dostanou.. Ty jsi pekař nebo co jsi zač? Kolikpak francouzů tě kde nechalo? čteš hodně na netu a někde jsi tohle četl co? já si myslím, že, kdyby tě v tomhle autě někdo svezl, tak si nadělá blátíčko do trenek... Kup si Němce a nepřispívej do diskuse k francouzským autům... Jedna paní povídala, tohle mám nejadši...
A já bych tohle auto chtěl. Asi to bude mít své mouchy, ostatně jako každé auto. Navíc běžný Safrane byl spolehlivý. Tohle je prostě kousek, ačkoliv se to nezdá, tak to má punc exklusivity a pro fajnšmekra a milovníka aut i to hrabání v autě a úpravy motoru má své kouzlo... A hlavně, ten pocit, když s tímhle nenápadným starým Renaultem ujedeš nabubřenému majiteli nové Audiny, to Tě rozveselí vždy >:-[]
Ano, to je typicke chovani rendlikovcu. Mysli si, ze s nimi kazdy ridic Audi zavodi a pokud se jim nahodou podari jej riskantne predjet, vyleci si tim na chvilku svuj pocit menecennosti, ze nemaji na poradne auto, ktery si kompenzuji tim, ze se chovaji na silnici jako idioti.
Take take proto nemam rad podobne vyrobky fy rendlik a syn - u jejich majitelu totiz vyvolavaji jisty druh schizofrenie - zvlastni stav, kdy pocit menecennosti se nelogicky spojuje s pychou a pocitem vlastni nadrazenosti ridicskych schopnosti nad ridici vozu koncernu VW.
Normalni ridici pritom maji s temito dusevne narusenymi jedinci jen soucit :-!
Ty budes asi nejakej zkriknutej ko.otek, ze? Nezlob se na me, ale to co tady pravidelne prevdadis uz hranici s naprostou imbecilitou... :no: Vzpamatuj se magore!!!
zase to tvoje "Deutchlan,Deutchland iber ales"To ste celý vy germanisti,co si myslíte,že ste nadevše.Renault vám už častokrát natrhnul p.r.d.e.l,skvělé bylo,jak v Carautu označili Renault Mégane sport R26 za nejlepší Hatchback současnosti a nevěděli s kým ho ještě poměřit,tak mu po jeho boku postavili Porsche 911 GT3-a v poměru ceny a výkonu Mégane porazil i Porsche.Echt kvalited.a nejen to RENAULT JE PROSTĚ LEPŠÍ
No zase to nepřehánějme, každé auto má své chyby, ale taky výhody. Spokojenost nemusí hovořit jen o autu, ale taky o majiteli. Kdyby třeba náš Áda dostal služebního Renaulta a bylo by to auto, které by mělo vše, bez konkurence ve všech směrech, tak by to stejně označil jako šmejd, protože je to jak říká Rencek a syn. Prostě objektvity se člověk nedočká. Ovšem raději být objektivní, než být za blba jako tady Áda, nemyslíš?
Neviem cim jazdis ty (predpokladam ze otcovou A4 avant 1.9 tdi) ale ja vlastnim aj francuzske aj nemecke auto a nedovolim si ani jedno z nich zatracovat. Maloktore auto (adekvatneho veku) sa pohodlim v sedackach, dojmu z interieru a motoru vyrovna renckom a taktiez malo ktora znacka sa spolahlivostou vyrovna nemeckym vyrobcom. Aj ked .... 50% vyskereho vyrobne programu nemeckych automobiliek sa vyraba vsade inde nez v nemecku a z dielov ktore sa vyrabaju hocikde po svete. V ziadnom pripade by som teda nehanil ani jedno zo spominanych aut. A co sa tohto Safranu biturbo tyka, je to jedno z najnadupanejsich a najbrutalnejsich aut svojej doby, ak nie vobec jedine. Donendavna neexistovalo takmer nic, co by to tomuto 15 rocnemu autu mohlo natriet. Skus sa schvalne niekedy previezt aj na silnejsom aute ako 130PS a skus take do ktoreho sa leje benzin, nie nafta. Potom hodnot veci. A nie ak o nich nemas ani najmensej potuchy...
Nu tak dobra - dovol mi nekolik faktu: Muj otec jiz ve veku 81 let bohuzel dojezdil. Vlastnim 2 auta. Vsechna auta (7), ktere jsem kdy za vydelane penize kupoval, byla nova. V renaultu se mi sedi velmi spatne, mekka a neforemna sedadla nesnasim. Interier vetsiny rendliku je hrozny. Ano je pravda, ze auta jsou slozena z dodavek ruznych subdodavatelu. Proto take me muj koncernovy automobil jednou jedinkrat nechal na ceste. Zavada byla v mezizavitovem zkratu rele vyrobenem ve Francii. V aute, ktere melo vic jak 130PS jsem najezdil asi 160tis km. Rovnez jsem ze svych asi 1,6 mil km vice jak polovinu najezdil v autech, do kterych se lil benzin. Bohuzel i s renaultem. A proto ty veci hodnotim tak, jak je hodnotim.
Hm, tak to si asi borec ze? Nj, kolko ludi, tolko nazorov. Skus si niekedy ocihnut tych subdodavatelov pre tvoje fantasticke auta nie francuzskej vyroby. Made by germany neznamena vzdy Made by germany ... Ale to tebe asi nemusim vysvetlovat, ty si predsa otcom automobiloveho priemyslu podla toho co si napisal, vsak?
Renault má nejlepší interiéry,snad je nechceš srovnávat se ***mi typu VW nebo nový Mercedes GLK(nebo jak se ten šmejd jmenuje >:-[] )Třeba nová laguna interiérem porazí i všechny němce,a nejen ona.Třeba takové Clio,Twingo ale i ostatní Renaulty mají ergonomicky,kvalitativně a designově špičkové interiéry.A to nemůžeš popřít
já už si díky tobě pomalu,ale jistě pěstuji odpor proti německým a japonským sra.Moc dobře víš,že BMW a Mercedes zachraňuje pouze po5raná IMAGE,totéž VW.Jediné německé auto,které za něco stojí,je Audi a Porsche.Z japonských potom Nissan a Infiniti
Sám vlastním Safran, ale jen 2.2Si. Měl sem možnost se svézt v Biturbu a mužu říct že je to neskutečnej zážitek! Když člověk na to šlápne a zatalčího to brutální sílou do sedačky. A jak už tady říkali, asi není nic lepšího než timhle autem frnknout v pohodě nějáky namistrovaný blbečkovi v nějákym tunning autě:). Když mě někdo problikne ve 140km/h na dálnici, tak člověk by jen přidal plyn a ten za ním by se ani nestačil divit co problikává. Je výhoda, že to auto není moc známý a že ve sve době to byla nejrychlejší limuzína.
Jinak o vybavě tohohle kousku není taky špatný se zmínit. Kdo v dnešní době má elektrický sedačky i v zadu:). Pneumatické perování a pod. To že to je plnohodnotná 4kolka taky o něčem svědčí (žadnej Haldex).
Sám si myslím, že jsou to poměrně spolehlivý auta. Moje má už nalítáno 300tkm a uplně bez problemu, motor krásně ševelí, převodovka řadí přesně a bez škubanců, žádný pazvuky.
Za tu cenu mužu jen doporučit!!! Když to srovnám, že kamoš koupil za 150000jetou fabii v základu z bazaru a pořád je v opravně, tak at mi někdo něco říká o francouzech:).
Padlo tady mnoho názorů a každý má své opodstatnění. Ikdyž pravda někteří lidé vyzerají ako totální magoři, ale co se dá dělat i takoví sou :-) Já osobně sem do nedávna o tomhle ostrém Safranu neměl ani potuchy a když sem si přečetl tento článek, byl sem na chvíli tak trochu ovíněn. Opravdu tohle auto má svoje kouzlo a z tohoto článku jasně vyplývá že jeho majitel zná své "přibližovadlo" velmi dobře což chválím. Jestli můžu přidat své zkušenosti z francouzskými vozy, pak musím říci jen pár věcí. Francouzi mají skvělý design, kam se na ně hrabou konzervativní němečtí kolegové. Co se týče renaultu nemám rád jejich ergonomii,nesedí se mi v nich zrovna nejlépe a jejich posez za volantem mě irituje >:D Ovšem něco jiného bude Clio a Safrane biturbo,to nemůžu soudit. Naproti tomu koncern PSA má ergonomii mnohem lepší. Sám mám momentálně
306 cabrio a ten interiér miluju. Ale cose týče převodovek ty jsou naprosto strašné! O nějaké přesnosti tady nemůže být vůbec řeč. V tom se má koncern PSA ještě hodně co učit právě od německých kolegů a dalších. Toď asi vše >:D
Mám takovej dojem, že by se mělo více diskutovat o článku. Myslím, že kdyby (pokud se pletu, omlouvám se)_Nevím_ měl jakýkoliv auto, tak dokážet fantasticky o tom poreferovat, nebo spíše vyždímat. Díky za článek - a pro německy laděný lidi, doporučení. Raději přemýšlejte o obsahu (článek) nikoliv o formě (auto).
Ve sve dobe brutalni kara, taky jsem ho obcas v Praze potkaval v 90-tych letech. Myslim, ze tady byly tak 2 kousky a pokud se nepletu, tak jen kousek tehdy mel i Babis z Agrofertu... ;-)
Snad každý z fandů aut odkojených vůní, kterou vydává motor po otevření kapoty potom, co ze sebe vydal maximum, má auto svých snů.... ;-)
Někteří sní o Veyronu, Turbu, Maranellu, Impreze a jejich auta také zůstávají jen v garáži snů a přes den sedlají auta bez vášně...
Jsou tu ale jiní, kteří sní o tom, co si splní, co se stane tak trochu součástí jejich života... Je jim jedno, že si zašpiní ruce olejem a stráví občas odpoledne klením a přemýšlením o tom jak to či ono udělat lépe... To jsou lidi, kteří znají svoje auto nejen z pozice za volantem, ale umí mu i nahlédnout pod sukně... Tihle lidé jsou opravdoví fandové, takoví, co se vyskytují od dob, co poprvé auto spatřilo světlo světa...
Moc se divate na kobru 11 a podobne serialy co? zkuste mrknout i na Transformers, mozna vam to doda inspiraci pro dalsi prispevky do tehle profi diskuze...
Neni tohle ten Safrane Biturbo, se kterym jeho majitel zajel PH-BO za 48 minut a bavil se o tom tak v letech 96-97 v diskusi na Mageo.CZ v tématu Cool Racers?
ne to neni on, jeho majitel byl myslim nemec, a bylo to dost upraveny, jakoze 6kvalt, asi 500ps a udajne to litalo az k 350km/h.. jo a ten "rekord" zajizdel predseda RCCR..
Zdravím,
Musím říct, že při čtení tohoto článku jsem chvílemi ani nedýchal. Vytiskl jsem si ho, a když mám chuť se pokochat tak ho čtu znova. Safrane sice nikdy nebyl mojí No. 1 mezi rencky, ale tento bych rád alespoň viděl. Nevím čím majitel je a kolik mu je let, ale když k zápalu, šikovnosti, trpělivosti, schopnosti vydělat si na provoz a rekonstrukce takového skvostu přidáme i schopnost napsat článek, který má sloh, znalostní portfolio, hlavu a patu tak to teda tleskám. A klidně ve stoje. Parádní auto, zdá se, že rozumný majitel (tedy až na těch 200 na okresce, do toho bych já nešel). Přeji hodně zdaru, tkm a doufám, že nás, kteří máme zálibu ve francouzích (neřku-li rendlících), majitel dále obeznámí se stavem věcí na tomto parádním kousku.
D. Wilimský.
P. S. Mám podobnou tužbu, ale je to o Laguně I s V6 24V s manuálem. :yes::no: