Opel nadále vyrábí auta pro svého bývalého majitele, který je prodává třeba v Austrálii pod značkou Holden. Ta se však přeznačkovaných verzí Insignie a Astry hodlá zbavit.
Těžko říct. Proč by nešlo vyrábět v Austrálii a vyvážet do světa, když to jde naopak. Jenže GM jede na badge engineeringu. Lepí značky na auta, jak se jim to zrovna hodí. Občas nějakou utlumí, jinou oživí. Podivný koncern.
Toyota vyvážela z Austrálie Camry a Aurion (V6) na blízký Východ ještě nedávno. Ale to fungovalo několik let jen díky štědrým dotacím od státu, ale nakonec ani to nemohlo srovnat efekt vysokých výdělků, které si odbory vymohly a předloni Toyota v Austrálii s výrobou aut skončila zrovna tak jako Holden a před nimi Ford i Chrysler i Mitsubishi i Nissan/Datsun.
Teď se Toyota Camry a snad i Aurion vyrábí a vyváží z Thajska, kde je daleko levnější pracovní síla.
Šak píšu....že pomalu končí... ;-) Holden Commodore byl celá desetiletí a před ním to byl Holden Kingswood http://s31.wheelsage.org/…_kingswood_3.jpg
(to byl také poslední Holden designed and built in Australia) Australia´s own car asi tak jako Škodovka v Česku. Holden měl čistě australské kořeny.
to je hodně smutné, poslední dva sedany Buicku, Regal a LaCrosse končí a Buick se stane značkou SUV a crossoverů, trošku nechápu proč, když mají GMC....
No aspon že zbydou nějaké sedany u Cadillacu a Chevroletu.