Pristi rok asi padne neomezena rychlost v Nemecku na dalnici a u nas, skoda mluvit. Jednicky jsou protkany radarama a policejnima autama, okresky rozbity nebo uzky, tak leda priste na letiste
"Chybu totiž opravdu neuděláte, jakkoliv budete muset sáhnout hlouběji než před 11 léty a smířit se s tím, že pod kapotou nemáte motor od Lamborghini."
Dnešní motorizace RS6/C8 má více společného s motorizací Urusu, než měla RS6/C6 s Gallardem..
No hlavně je na začátku videa dobře vidět, jak byl ten design (včetně designu int.) A6/C6 Avant nadčasový, ve srovnání s kombajny vyšší střední z té doby, v rámci D3.
Napsal jsem snad někde, že bych dal přednost C6 před C8???
Takhle absolutně je to srovnání stejně k ničemu, když nová C8 dnes stojí násobně víc, než za kolik koupíš teď o 2 g. starší C6.
Bylo by docela smutné, kdyby o 2g. starší auto bylo celkově lepší, než to současné.
RS6/C6 byla sleeper, což se o té dnešní nedá říct ani omylem.
Citát byl jasně o podobnosti s motorizací Lamba, viz můj komentář k citátu.
Já jsem RS6/C6 jel, takže docela dobře vím, co od ní čekat.
Postě nemusím si jen něco myslet (jako např. ty), protože o tom něco konkrétně vím.
A myslet si, že o dvě g. novější auto nebude celkově lepší, může jen automobilový analfabet.
Pokud tě tedy závěr videa překvapil, hledej chybu především u sebe. ;-)
Jaký 2,9? Tady se nebavíme o RS4 Avant, ale o RS6 Avant! :-O:-)
To opravdu podstatné, v čem bude RS6/C8 lepší, nebude o vteřinách, ale hlavně o samotné jízdě.
Jak nemám nic proti MB, tak u něj se mi nestane to, co třeba u RS6, RS5...- abych si mohl říct - bože to je krásný auto. Oproti minulým generacím přibyly detaily co mi nelahodí (u RS5 maska, kapota) ale prostě celkově je to aspoň pro mě opravdu nádhera.
U MB je to designové podlézání čínskému trhu (více či méně) znát prakticky s každým novým modelem.
U Audi je to vidět třeba na nové A8 (u VW hlavně u Touaregu)... a BMW má na to svoje megaledviny.
For Karel nehypoteticky = nejde jen o pocity z toho mít V10 = což teda MÁ něco do sebe, nejde ani o vteřiny ale o (fakt důležitou) lepší OVLADATELNOST. No a bonus menší spotřeby
Celkově = není o čem. Správně je nadpis článku Audi V10 NEBYLA ZAS TAKOVÁ PECKA
White z 21:55 = s tim analfabetem opatrně = Karel by v 22:17 šel radši do.. :-!
Ale to jak si k jeho omylu s 2,9 tolerantní je hezký = nic proti vztahu 2 mužů = i když já preferuju 2 holky = a mě mezi ně = prostě (např. ty) si můžeš myslet co chceš :-)
Já STEJNĚ jako ty ty dvě auta neporovnával = ale souhlasim s tebou i článkem ;-)
Že nový by MĚLO bejt lepší a že Audi V10 NEBYLO ZAS TAKOVÁ PECKA JAK SI LIDÉ MYSLÍ
sakra nežárli..., chápu, že tebe nikdo nemá rád, nikdo se s tebou nekamarádí, ani chlapi, a ženy už vůbec ne, takže tvůj věčně omílaný mokrý sen se dvěma ženami, se ti nikdy nemůže vyplnit.
Přesto by sis mohl konečně uvědomit, že pro prezentaci tvých sexuálních traumat tohle opravdu není ten správný web. Prostě pláčeš na špatném hrobě... :-O8-s;-)
Automobilového analfabeta jsem vzpomněl v reakci na tebe, bylo to sice myšleno v obecnější rovině, ale když sis to na sebe tak hezky a hlavně dobrovolně vztáhl, vymlouvat ti to rozhodně nebudu. ;-)
Jenže já si dělám názory podle vlastních zkušeností, kdežto tobě na to bohatě stačí odkazy, kterým slepě věříš, samozřejmě pouze v případě, že ti jejich závěry zrovna vyhovují.
Takže můj názor se do značné shodoval s názorem v odkazu, nikoli s tvým, který si z odkazu pouze jednoduše přebral.
Ja to drobet zaokrouhlil, komplet to bylo kolem 160 km, tj asi 20 kilaku za klatovama (Kdyne) a cil Pankrac. V noci se mohlo 90 i pres vesnice a na dalnici jim ty favority a felicie byly jen na ozdobu.
Nojo tak ze Zličína na Pankrác = to v blbej pracovní den přes den = může trvat jako z těch Klatov na ten Zličín :-!
Praze KRUTĚ chybí oba městský okruhy + části co fungujou sou evidentně poddimenzovaný = a to teď přijde KATASTROFA kdy nás čeká kompletní rekonstrukce nejnovějšího pražskýho velkýho mostu posledního komunistickýho = vůbec nejzatíženějšího mostu Barrandovskýho. Tam je denní průměr až 150.000 aut = to když se zašpuntuje..
TO bude teprve asi prča :D
Motor pecka, naštěstí pořád 2,9TFSI, akorát ještě bez OPF žere o 0,5-1 l /100km méně.
Designově se mi celkově starší líbí víc.
Dotykový displej nechci, upatlá se a trefit správnou ikonu za jízdy je hodno kaskadéra.
Virtual kokpit je designově krok mimo, u starší byl uprodtřed otáčkoměr, tady ta nesmyslná křivka, fuj.