Ačkoliv by měla být značka Cupra synonymem sportovně orientovaných modelů, vlastní čistokrevný sporťák prozatím nechystá, prozradil šéf značky spadající pod Seat.
Tak sem nepochopil jestli fňuká, že mu nařídili dělat samé SUV a on přitom chtěl v podstatě jen Leonem Cuprou vydělávat na své okruhové závodění, aby byl na nule a nezatrhli mu to z VW, protože je to ztrátové a reklama to není dost efektivní. Nebo se chvali, že vzniká dobrý byznys. Nebo si dělá aliby, až ten jejich nastavený směr dostane Cupru do propadliště dějin? Už to protěžování Seatu koncernem je do očí bijící, ale zákazník je spokojený, vydělá na tom, sám mám Seata a to jen kvůli ceně v rámci koncernu a nejsem sám kdo tak uvažuje. Seat měl být rád za Leona Cupru a do větších akcí se nepouštět. Takhle koncern otvírá cestu H a jejich dyvizi N. Sinad myslí, že Cupru dostanou na úroveň Posche?! Ještě podobně sprznit GTI, třeba ho taky nacpat do SUV, když BMW cpe M do X, že?! A bude se sportovními auty vymalováno. Vlasne nebude, SUV jsou vždy sportovní, mají to přece v nazvu, tak to musí bejt pravda :-):-):-) !
Suhlasim, vyzera to tak, ze zo znacky CUPRA bude iba vyrobca SUV :-(
A rozmiestnenie pedalov naozaj nie je idealne na sucastne brzdenie a pridavanie plynu pravou nohou. Ale na mojej CUPRE R (este s manualom) sa da sucastne brzdit a pridat plyn napr. pri podradovani.
Tak vývoj značky Cupra je opravdu velkým zklamáním po slibném rozjezdu... plánují samá SUV = esence trapnosti, na elektrice obzvlášť. SUV nejsou auta pro lidi, kteří opravdu rádi řídí. Není žádné zvláštní potěšení jezdit traktorem, byť by měl trochu silnější motor. Jezdím Leonem Cupra... ., ale značka to vede od desíti k pěti. Už na mé Cupře je několik iritujících prvků - velmi nevalné rozmístění pedálů pro ovládání plynu a brzdy jednou nohou. Při přibrždění se odpojí plyn !! Při mém dotazu co to má u takového auta znamenat a kterého chytráka tohle napadlo mi zástupce dovozce arogantně odpověděl, že jde o "bezpečnostní standard" a Cupra není žádný sportovní speciál... No dobře. Ale to, že dnes už Cupru nelze koupit s manuálem, že z Cupry ST se staly 4kolky - a tím je z nich sice rychlé, ale nudnější a méně agilní auto... SEAT prostě pomalu ale jistě Cupru úplně pohřbil.. udělal z ní bezzubé auto pro fotříky od rodin. Na štěstí asi bude kam přesedlat. Je to škoda, ale šéf Seatu je zřejmě idiot, kterému primitivní komerce zcela zastřela rozum. No naštěstí jiní se tak nechovají - z levných třeba Hyunday, Renault (i když tedy to jejich natáčení zadních kol bych si nikdy nekoupil- auto je záludnější), Honda, snad bude sportovní Yaris.. jinak samozřejmě BMW, Toyota.. a další zajímavá auta. No pěkně jsi to de Meo podělal... tak si ty svý tupě komerční plechárny bez duše nabouchej do trenek...