Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz C126: Fešácké kupé stálo víc než limuzíny, vyrobili jich 74 tisíc

33 komentářů

Anonym
je podle mě nejlepší auto všech dob. :yes:
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Ještě bych přidal osmičku BMW. Tu původní samosebou. A šestku ještě. A.... Byla spousta úžasných aut.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nejkrásnější Mercedes. Škoda, že na ty aktuální se za 40 let takhle vzpomínat nebude. Nemám moc automobilových snů, nějaký Ferrari a pod. mě míjí, ale tohle nebo 635CSi...
Pěkný článek :yes:
Anonym
Přesně. SPěkný článek který jsem si rád přečetl, i když o tomhle autě vím fakt dost, protože jsem ho měl. Srovnej s Márovo blábolením vo Supře.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Měl jsi kupé? :yes:
Hele, nejseš ženská, tak to snad není neslušný - jaká jsi věková kategorie? Abych šel příkladem - já jsem Husákovo dítě. Na jednu stranu tě tipuju kolem třicítky, ale pak mi nesedí ty auta co máš/měl jsi. :-)
Anonym
Je mi 44 let a měl jsem ho ve dvaceti letech. 500ti stovku. Se strasenrechnerem, bufíkem a tempomatem, co hejbal pedálama. Ten mezityp s karbecama i jednotkou. Myslím rok 85.
Edit. bylo to moje čtvrté auto.
Po Rapidu, P205, Kadáfím GSI.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to je slušnej skok, z kadeta do nejlepšího MB.
Já jsem byl tehdá šťastnej, když jsem si po Taunusu koupil Granadu.
Anonym
Granada taky rulezzzz!!!
Ten medvěd měl najeto přes půl míče a škaredě jsem se zadlužil.
ALE STÁLO TO 1000x ZA TO!
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A nejezdil si s kolotočem? :D Jinak to auto je nádherné, ale jistá sorta lidí v 90tkách, kdy já jezdil maximálně v prvních dílech Test Drive pod MS DOS, mi tato auta trochu znechutila :D
Avatar - white label
white label
Ty nejkrásnější auta všech dob mají jednoho společného jmenovatele, a tím je pouze jeden pár dveří.
A v poslední době bohužel takových aut rapidně ubývá..., už i většina tzv. kupé (a SUV/kupé) má dnes dva páry dveří. :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
To je fakt, že jsou nejhezčí. Ale asi to není vinou automobilek, že ubývají.Já třeba, ač se mi kupé hodně líbí, bych si ho mohl pořídit leda jako třetí auto. A to už není sranda, to leze do peněz docela dost.
Avatar - white label
white label
Dříve (už je to trochu dýl) normálně jezdily dvoudveřové sedany (případně třídveřové hb, kupé) i jako rodinná auta, nemluvě o případném druhém v autě v rodině.
Jako dítě jsem nejčastěji jezdil (vzadu) ve dvoudveřových sedanech (2x Ford Cortina, Fiat 128 rally, nebo třeba dědova Octavie Super) a nikdy mi to nepřišlo jako něco negativního, naopak.
A svoje děti jsem taky velmi často (a bez problémů) vozil ve 3dv. Golfech GT/GTI vzadu.
Takže vybrat si i 2/3 dv. auto mohl každý, i když chápu, že pro rodiny je ta preference více dveří logická, ale později chtěli mít dva páry dveří úplně všichni, i kdyby na zadním sedadle měli vozit maximálně tak kabelku..., a proto to dnes dopadlo jak to dopadlo a s jedním párem dveří už si nekoupíš ani Golfa (včetně GTI/R), za to ke klasickému MINI ti další pár dveří klidně přibalí.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, pamatuju, jak jsme s bráchou jeli na dovolenou z Brna na východ Slovenska na zadních sedadlech Trabantu a dokonce jsme tam po cestě oba vleže spali (což mi zpětně přijde nemožné).
Jsme dnes zmlsaní.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ja som asi rovnako starý ako vy ale “menej privilegovaný” pretože sme doma žiadne auto nikdy nemali pokial som si ja nekúpil. Prvé bolo samozrejme kupéčko od Škody 110R.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jsem divnej, když mi vždy více fascinoval nějaký sedan? :D Neříkám, že nemám mezi dvoudvéřáky své favority, třeba nádherné Ferrari 288 GTO, ale pak je tam zástup hranatých BMW E38, E36, E46, Renaultu Safrane, MB 124 AMG a tak podobně :D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Si divnej :-!

Teda eště DIVNĚJŠÍ je že já se shoduju s whitem a viz já 12:04 že Karel se mnou :D
Ale je to tak = snad skoro všechny vrcholy mám taky 2 dvéřový. Přidal bych možná shooting brake https://de.wikipedia.org/…errari_GTC4Lusso :yes: :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, nelíbí... sorryjako :D

Jsou krásná dvoudvéřová auta, ale mne se vždy líbila ta hranatá, čtyřdvéřová a silná.... Sedan jsem měl ale jen jeden a ten nebyl silný a ani nikterak hranatý :D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hranatý 4dvéřový silný https://www.auto.cz/…ni-expert-132504 ;-)

2/3 dveře shooting brake https://www.autohled.cz/…g-brake/5-9/4618 :yes: :yes: :-)

Shooting brake je pro mě maximální kombinace auta a užitnejch vlastností = prostě maximální auto https://www.ferrari.com/…S/auto/gtc4lusso
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já nevím, jestli to chápeš, ale bavíme se tu o autech z jiné doby :D Dnes vidím jako TOP víceúčelové právě ten Allroad A6 a k tomu třeba nějaký sporťáček, nebo Mustang. Mít peníze a parkovací místa, beru všechny ty hranaté sedany, co jsem vyjmenoval :D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No dyť = na tebe Cybertuck snad nepůsobí jako z jiný doby? :D

A to samý co pro současnej Aston shooting brake = platí i pro dávný modely = ve svý době Bondovo DB5 https://www.youtube.com/watch?… :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, působí jako z nějaké Sci-Fi z 80tek, to máš pravdu :D
Arese
...novější eskové Mercedesy nechutně banánovitého profilu, zprzněné čínským vnímáním designu, kráse této ikony nesahají ani po ventilky! :-(
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Nadherne vozy to boli a ked som pred 30 rokmi snival o nich mal som maximalne sto korunu vo vacku a 120 Skodovku tazko vyzobranu od otca. Dnes sa vozim Mercedesom ale uz len plastovym derivatom s oplastovanou hviezdou .Ciastocne sa mi sen splnil len trval priliz dlho a emocie davno zmizli , tak ako zmizla krasa a kvalita Mercedesov ale to iste plati aj o Audi a BMW su to tiez plastovy derivati novej doby a tak som zacal snivat novy sen ten z 80 tych...
Avatar - speedfred
speedfred
No ja Vám neviem ale mne príde súčasná S-coupé ako nádherné auto a asi v tom bude aj super cestovanie naprieč dajme tomu EU. O výkonoch vtedy a dnes sa radšej nebudem baviť.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je fakt, že co uměl tehdy V8 umí dnes dvoulitr.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dobrý Karle = to už tu roky píšu já a dostávám za to pěkně.. :-)

No popravdě dokonce to co uměl fantastickej V12 v BMW 850i = dneska umí dvoulitr
Avatar - _Karel_
_Karel_
No umí výkon, to jo. Výkon není všechno. Za stejně dobrej bych ho neoznačil ani náhodou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to bych nesouhlasil = pocit z V12 je sice asi k nezaplacení = ale hmotnost velikost motoru spotřeba a servisní náklady = fakt sme dneska dál

Jak sem se tu bavil s pájou = za lepší AUTO je dneska dokonce považovaná Alpina s V8 než BMW 760i s dvanáctiválcem

Takže V12 určitě jo = ale třeba v Murrayově novince https://www.garaz.cz/…-kvetnu-21003090 nebo to https://www.ferrari.com/…S/auto/gtc4lusso nebo https://www.autovisie.nl/nieuws/factory-five-f9r-is-95-liter-v12-supercar-wordt-geleverd-als-bouwpakket/ to jo

Pro běžný auto je možná dneska fakt už lepší ten https://www.auto.cz/…estivalce-131231

V reálu dneska naprosto stačí povedenej R6 = souhlasil bych klidně s Vaculíkovym i naftovym maximem = medvědem R6 https://www.auto.cz/…a-podrobne-99841 i když já bych pro sebe zvolil benzín hybridní verzi https://fdrive.cz/…petrolheady-3003
Avatar - white label
white label
Určitě to neumí (a nikdy umět nebude) tak, jako ten V8... ;-)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Však to v podstatě píšu, umí výkon.
Avatar - white label
white label
Ale tos napsal až o 1,5 hodiny později, já reagoval na tohle:
"Je fakt, že co uměl tehdy V8 umí dnes dvoulitr."
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
S 63 AMG coupe velmi velka trieda :yes: