Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Beefcake
Tieto auta mozem sledovat na YT cely den.
Akurat tie "Stalinske" tovarne - to je dost nechutne ten kult.
Akurat tie "Stalinske" tovarne - to je dost nechutne ten kult.
Dzakobo
Nevěřím tomu, že Rusové z necelých 7 litrů dolují 420k.... Sériové diesely mívají max. 50k z litru, např. SISU 500k z 10l, Volvo 730k z 16l....
To bude redakce opravdu chyba! Na cca 420 koní se dostane tak ten licenční 11L Renault, tedy velký Jamz 65x. Ne "malý" 534/536 s objemem válcové jednotky cca 1,1L a litrovým výkonem maximálně 48 koní.
Předsudky bokem. Vysoký litrový výkon (60k/L) umí i Jamz. Řada 770/780. Ale 750 koní z 12,5L bude military rating s vysokým load indexem a krátkou plánovanou životností.
Předsudky bokem. Vysoký litrový výkon (60k/L) umí i Jamz. Řada 770/780. Ale 750 koní z 12,5L bude military rating s vysokým load indexem a krátkou plánovanou životností.
Motor: Viertakt-R6-Dieselmotor
Motortyp: JaMZ-53602.10
Leistung: 312 PS (229 kW)
maximales Drehmoment: 1226 Nm
Abgasnorm: EURO 4
Motortyp: JaMZ-53602.10
Leistung: 312 PS (229 kW)
maximales Drehmoment: 1226 Nm
Abgasnorm: EURO 4
YaMZ-530 straight 4 and 6 family of engines 120-312 hp (Euro IV ecology standard)
YaMZ-650 6-cylinder engines with 362-412 hp (Euro III/Euro IV ecology standard)
YaMZ-650 6-cylinder engines with 362-412 hp (Euro III/Euro IV ecology standard)
Není nad dobroty ze země, kde se nic nevyrábí a nic odtamtud nejde v ČR koupit :-)