Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche představuje omlazený Macan GTS, zlatá střední cesta nabízí 380 koní

147 komentářů

Avatar - white label
white label
Alpina není zdaleka standardní automobilka, "tuningová" (záměrně v uvozovkách) na ni prakticky sedí jak pr.del na hrnec.
Mnohem logičtější by proto bylo (když už to "musí být" s dieselem) porovnání s nejsilnější benzínovou X3/X4, a ta má o 54 PS méně, než MGTS.
V6 2.9 není žádná zastaralá technika a ve své třídě jde o skvělý motor, viz testy/recenze.
Avatar - white label
white label
Takže o záměrném podladění V6 2,9 jsi evidentně věděl kulové, ale místo abys to přiznal, děláš ze sebe dál brouka Pytlíka.
Když má "tuningová!" Alpina o zanedbatelných 8 PS víc, než záměrně podladěný V6 2.9, tak to ti stojí za "řeč", ale když je ten samý motor naopak naladěný o 52 PS víc (což je 6,5 x větší rozdíl), tak je to najednou jen kousek, jsi prostě místní diskusní šašek/vometák.
Platforma a technika není to samé, právě odlišná technika může (společnou) platformu zásadně změnit, a to zejména z hlediska jízdních vlastností/schopností.
Macan Turbo (s V6 2,9) je aktuálně nejsilnější verzí Macanu, čekají se ale i silnější verze.
Avatar - white label
white label
Vidím, že pokud jde o tvůj nekonečný boj s čímkoli koncernovým, tak ti dokonce i nafta může přestat "smrdět", což je zrovna u tebe hodně krkolomné.
Když jde někomu u Macanu primárně o výkon, sáhne logicky po verzi Turbo, která má stejný motor (V6 2,9) odladěný na 440 PS, ty náš nový fanoušku dieselu.
Macan je pouze vyšší, Range Rover je vyloženě vysoký, nemluvě o velikosti/hmotnosti.
Ve srovnání s Range Roverem je MGTS hh.
all risk
Hammuno, ty zase blábolíš. Z každý tvý věty poznám bychaře. Sorry, ale čím jezdíš? Ravkou? Jako nic proti tomu, je to solidní auto, ale přece jen je komický, když se pilot ravky ofrňuje nad Macanem. To je prostě směšný.

Já mám s před-FL Macanem docela zkušenost a zároveň můžu porovnat s Range Rovery, které mám najeté. (Nečekám, že by auto po FL bylo horší, naopak jde podle všeho o zlepšení.)

Takže ti to řeknu prakticky. Velikostně Macanu odpovídá Velar. Velar je lepší než Macan - a fakt se snažím bejt maximálně přesnej - v těchto 2 věcech.

1. V designu (je to subjektivní, ale čistej Velar se asi líbí víc lidem),
2. Trošku ve vnitřním prostoru, hlavně vzadu a v kufru. A to je vše, tím to hasne. Nemyslel bych, že zrovna tyhle dvě věci jsou zrovna pro tebe na autě důležitý.

Jinak v těch dalších "drobnostech" je lepší Macan - 1. v jízdních vlastnostech (naprosto nesrovnatelné, podle mé skromné zkušenosti je Macan snad nejlépe jezdící SUV na světě, zatímco Velar je dost zklamání, mnohem menší radost z řízení, a zároveň je míň komfortní!), 2. dále motoricky (i to GTS je živější než nejsilnější Velar, Turbo by pak s Velarem totálně vytřelo schody), no a konečně 3. co do spolehlivosti - rozhodně, ale rozhodně radím Porsche nad jakýmkoli výrobkem Range Roveru! 4. Osobně bych řekl, že i interiér Porsche působí fortelněji a robustněji než u Velaru, samozřejmě ten Velar ho má futurističtější, ale podle mě víc fórovej, to je pro mě pocitově dost důležitý.

Takže takhle. Jestli chceš větší kufr a líbivý minimalistický balení, jdi si do toho Velaru. Jestli chceš zažívat tu nejsportovnější jízdu, co je s kompaktním SUV možná, zároveň si užívat super motor a ještě mít spolehlivý auto, tak jdi do Macanu. A můžeš tu stokrát napsat, že sdílí techniku s Q5. Je to prostě dobrý auto.
webpaja
...jako u této diskuze jsem se už dlouho nepobavil. Vysekávám poklonu WL a Veliteli za trpělivou a slušnou, věcnou i faktickou argumentaci.

Už mi to nápadně připomíná epické košické ASX v diskuzích pod všemi možnými auty 😁
all risk
Já jsem moc rád, že to o tom Macanu a RR ví asi miliarda lidí. Bohužel do té miliardy nepatříš ty, protože jsi chybně naznačil, že konkurence od RR je lepší než Macan. V řidičských věcech, v té substanci (která je pro tebe podle tvých jiných postů důležitá) fakt není.

A jo, ten Macan tu kritizuješ. Jednak tu asi pětkrát opakuješ, že je to jen stará technika z Q5. Dále jsi hned v prvním příspěvku napsal, že co se týče řízení, tak "dneska sme už vo fous dál".

Tak já tě vyzývám - napiš mi tu několik kompaktních SUV, které jsou jízdně proti Macanu "o fous dál". Budeš s tím mít obrovskej problém, protože ten Macan je nejspíš absolutní špička. Takže ve skutečnosti je furt o fous dál spíš ten Macan. Přesně naopak, než píšeš. Ale předveď se, ukaž nám, že jsi nekecal, hoď nám nějaký tipy na malý SUV, který jezdí líp, fakt se moc těším. Dopředu upozorňuju, že nic od BMW, Mercedesu, Audi a RR to není. Tak jsem zvědavej na ten zbytek toho seznamu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
"Vzhledem k tomu že mý info sou v drtivý většině načtený " :yes:
Přidejme k tomu elementární neschopnost rozumět čtenému textu a voila - Hamuna.
Avatar - white label
white label
Konkrétně původní Macan GTS je podle mě jízdně jasně jedním z nejsportovnějších (nikoli nejsilnějších) SUV (je to spíš crossover) vůbec, hlavně jízdně má s Q5 společného pramálo.
Před faceliftem jsem jel Macan S diesel, Macan S, Macan Turbo (3,6) i Macan GTS, po faceliftu pak základní Macan (za mě s R4 fakt o ničem) a Macan S. Nejvíc mám najeto právě s MGTS předface.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Jj jel jen se prášilo 😒] je to nejlíp jezdící sériové “skoroSUV” nebo co to vlastně je 😉 Byl to jen Macan S, ale fungovalo to jako Porsche takže pecka :-!
Avatar - white label
white label
Jsi k smíchu, hned první slova v německé wiki o Alpině😒br /> "Alpina war seit den 1960er Jahren im BMW-Tuning..."
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, a já vím, kde se ta chyba stala.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nebýt dotovaní stovkama miliard, nedávala by Alpina žádnej smysl. Pche.
Avatar - white label
white label
Tak to je trefa do černého, když už něco vyššího, tak tohle! :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ne, já jsem nic nepoplet, vosle. Text, který ty tak často nechápeš, je ten, který čteš, tedy čtený text.
"U žáka s dyslexií může porucha postihnout ......porozumění čtenému textu, rovněž tak žák vynechává nebo přidává písmena, domýšlí si čtený text."
https😐/www.alfabet.cz/…puch-cizi-jazyk/

Neměl bys tu lhát, že děláš editora.Kdo by zaměstnal dislektika editorem?
all risk
Kecy v kleci. GTS není maximum, Turbo je maximum. Druhá věc v řadě nebývá maximum. A dokonce i na tomto serveru je test toho Turba a redaktor tam tvrdí, že právě Turbo je řidičsky ideální motorizace pro Macan, je právě tak akorát. No a to Turbo poráží tu tvoji Alpinu s prstem v nose. Vyřešeno, co tam máš dál?
all risk
Tak dobrá. Nenápadně odstupuješ od svýho srovnání s Range Roverem, začínáš se takticky točit na tom, že "nafta by NEměla porážet benzín GTS od Porsche".

Já se ptám - proč ne? Proč by špičkově naladěná nafta neměla porážet nějaký benzín (který je navíc relativně podladěný)? Já teda naftu fakt nemusím, ale s tímhle opravdu nemám problém.

Nevím, jak ty, ale já jsem si v životě všimnul, že větší výrobci mívají od každýho auta několik motorizací. Třeba tři benzíny a tři nafty, odstupňovaný podle síly. Často ze stejnýho objemu. Je naprosto normální, že nejsilnější varianta nafty je silnější než druhej nejlepší benzín. Proč taky ne? Nemám s tím žádný problém. Stejně si koupím raději benzín, protože mi jeho projev vyhovuje líp. Navíc nějakej silnej benzín tam obvykle bývá.

No a přesně tak je to v tomhle případě. GTS je o trošku slabší než naftová Alpina. OK, absolutně nic se neděje. Porsche totiž dělá ze stejnýho objemu ještě model Turbo, který je zase silnější než ta Alpina. A rychlejší atd. Vyřešeno, hotovo dvacet. Pro Porsche to není žádná ostuda. Zvlášť, když uvážíš, že Porsche je relativně mainstreamová a velkosériová automobilka - určitě o řád jinde produkcí než Alpina. Alpina jsou speciálně vyladěný vozy BMW, což už je sama o sobě prestižní automobilka. Takže když relativní masovka Macan ze sebe vydře víc než dvorním úpravcem poladěný model od již tak prestižní automobilky BMW, tak podle mě klobouk dolů pro Porsche.

Prostě mi přijde, že se tu snažíš machrovat a hledáš na Macanu slabiny (kvůli tomu, že patři do koncernu?). Akorát že v tomhle případě narazila kosa na kámen, protože Macan je prostě překvapivě dobré auto a kdyby ti náhodou stálo před domem, tak bys brečel radostí. Akorát tu jedovatou slinu hodit musíš, no. Holt takoví někdy naši lidi jsou, vím to, ale nefandím tomu.
Avatar - white label
white label
:yes:
Ano, komunikace s ním má ke skutečné diskusi hodně daleko, proto na něj po většinu roku vůbec nereaguji (a zdaleka nejen já). Teď v období adventu na mě padla nějaká slabost či co, ale už aby to zase skončilo. 😉
all risk
Hammuno, sorry, ale ty prostě diskutuješ strašně nefér. To je asi ta věc, co u tebe lidi irituje. Já se přiznám, že mě irituješ, sorry, že to říkám takhle natvrdo, ale je to pravda. Třeba ti to pomůže se nad tím zamyslet, inteligentní jsi evidentně dost, takže s troškou sebereflexe by se s tím něco dalo dělat. Ty teď píšeš

"Že vy 2 si potřebujete dodávat sebevědomí že superprémie Macan poráží nějaký BMW nebo Range Rover = no tak fajn a trochu upřímnou soustrast"

- Ježíšmarjá, to jsi přece první načal ty. Tys tu začal vykřikovat, že když už něco vyššího, tak Range Rover. Já jsem se ti jen pokusil dokázat, že to je chybná věta, že prostě odpovídající RR není lepší než Macan.

No a to BMW (myslíš tu potuněnou Alpinu, ne?) jsi do toho taky zatáhl sám. My ti jen oponujeme, aby sis uvědomil, že není možný tady jen tak tapetovat takový nesmyslný výkřiky. Stalo se ti už někdy, že jsi přiznal, že jsi v něčem neměl pravdu? Podle stylu tvých odpovědí to nevypadá na častej jev... no a to je právě iritující...
ProchyToman
Diky, no se spravnyma naraznikama (GTS) to auto vypada dobre a pokud to i dobre jezdi tak super. Myslim ze Maros Čabák byl uz i z nafty S nadsenej, takze asi to fakt udelali dobre.
ProchyToman
Je to tedy jen prevlecene Audi jak tu nekteri tvrdi? Co jsem doposud videl testy tak ty tvrdi ze macan je nejsportovnejsi kompaktni suv. Jel s tim nekdo? S tou prvni verzí? Jakakoliv motorizace. Diky.
Avatar - white label
white label
Chyba je hlavně u tebe, že si ještě nestihl (po faceliftu) zaregistrovat Macan Turbo (440 PS), který je už nějaký pátek na trhu.
I tady v úvodu se jasně píše, že nejde o nejsilnější Macan v nabídce Porsche.
V6 2,9 TFSI (biturbo) je společný motor Audi/Porsche a pro GTS verzi Macanu je záměrně podladěn. Takže tvé narážky na slabý výkon jsou zase mimo mísu.
P.S. A platforma a technika nejsou synonyma.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Stavím domy.
Když se spletu, přiznám to.
Ty tu píšeš celou dobu, že je to starej motor, dostaneš to černý na bílým a stejně se jen kroutíš jak had, Ovčáčku.
Ty nemáš s chlapem společnýho nic, snad jen jméno.
webpaja
Určitě, je skvělé, že umí pobavit, ale SUV a jakkoliv výkonné musí především fungovat na běžných cestách. Mě osobně se X3M líbí :yes:
webpaja
JJ, když chybí znalosti a nastupuje demagogie, je to špatně. V zásadě jsi to pojmenoval skvěle. Chce to naslouchat těm, co Macan znají a jezdí a mají ho právě pro jeho vlastnosti.
Srovnání s otuněným bavorákem mě nezajímá. Macan je zcela jiná cílovka, zcela jinak postavená a patlat se v původu platformy je nesmysl.

Bojuj, je to tvůj souboj před zrcadlem 😉
Avatar - pradeda777
pradeda777
Mrkl sem na to video....paráda....a potvrdilo se, že to má rád "rychlé a tvrdé", tak X3MC je to pravé ořechové, co k tomu potřebuje.... 😉
webpaja
Tuning je ladění a Alpina ladí BMW. Souhlasím s WL. Alpina vzala motor BMW a potunila ho. Porsche naopak odtunilo.
Avatar - Dinar
Dinar
Já bych si dovolil zareagovat, jel jsem oboje, i když macana jen S ne GTS, ale pro to, v čem vidím hlavní rozdíl, to nehraje roli. Po jízdě s macanem to auto nevidím jako SUV, on je to mírně, a pokud má adaptiv, tak jen opravdu mírně, zvýšený velký HB, a taky tak jezdí. I když nejen proto, že to není vysoké suv, ale také proto, že je to porsche. Takže, macan jezdí jako velký hb s našlápnutým motorem, to je něco, čemu se sebelepší suv, a X3 ve třídě středních suv považuju jízdně za špičku, nevyrovná. X3 lze používat jako rodinné auto, má velký kufr a místo vzadu, macan je tak auto pro dva, osobně bych si ho klidně uměl představit i jako nějakou alternativu ke slušně jezdícímu kupé typu E-coupe nebo 4erM atp., hodně zajímavé auto, rozhodně jízdně lepší než X3.
Avatar - _Karel_
_Karel_
"A ty BLEKOTY že alpina je vytuněná = když má fakt MENŠÍ výkon než aktuální 50d verze BMW " - klidně se nechám opravit, ale pokud vím, Alpina vytunila 3,0d biturbo, zatímco 50d je triturbo, takže o čem točíš?
Tuning biturba, které ve finále není výkonější než triturbo, není tuningem?
Řadím tě zhruba k veverce: https😐/epochaplus.cz/…upejsich-zvirat/
Avatar - white label
white label
Proboha, ty jsi opravdu neskutečně mimo!
Jaká druhá generace Macanu, kde na ty kraviny chodíš???
Žádná druhá g. Macanu neexistuje a tohle je faceliftovaná I. g. Macanu GTS. Potřebuješ to namalovat, abys to konečně pochopil?
Macan GTS přišel až rok a půl po Macanu, Macanu S, Macanu Turbo a Macanu S diesel. Přišel s motorem 3.0 V6 biturbo z Macanu S, vyladěným na +20PS/+40Nm. Facelift Macanu přišel v době přechodu na OPF/GPF, proto Macan S a Turbo přešly na novější motory (s OPF) sdílené s Audi, Macan S zůstal u stejného objemu 3,0 (-2cm3) s navýšením výkonu o 14PS/20Nm, no a Turbo dostalo po faceliftu místo V6 3,6, V6 2,9/440PS. U GTS se čekalo jestli po faceliftu dostane naladěný 3,0 z eSka, nebo podladěný 2,9 z Turba.
Jsi schopen konečně tyto informace zpracovat a neplácat tu dokola nesmysly...
LORASI
stale nepochopil, ze je na "black liste"
Avatar - white label
white label
Tolik slov, a přitom stačilo (upřímně) napsat, že tě pěkně nas.ral... 😲 😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak ŽE to je převlečená eště minulá generace Audi Q5 -náct let stará technika audi = to nezpochybňuje ani white 😄

To že z ní inženýři Porsche dostali maximum a v porovnání s MINULOU generací Q5 a technici Audi byli šokovaný jak o moc líp jejich technika může jezdit = to možná nebylo jen PR a i to po mě white zopakoval

Stejně jako že tenhle motor co se dneska nově nabízí jako Porsche GTS = je starej převrtanej motor Audi

Neni žádná první verze = je to furt stejná technika = tohle je jen facelift

Ve všech recenzích co sem čet je víceméně chvála, ale všude viz to co zmiňuju v diskuzi = všude i nějaký lehký povzdechy = je to něco asi jako POVEDENÝ audi ale jen tak přiměřený PORSCHE

Verze s 4válcem = to už je spíš kritika 😐

Neni žádná první verze teda generace = furt je to stejný auto = jen facelift
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jestli jde o vyšší nebo nižší SUV je úplně jedno, trotle. Je to nejlépe jezdící SUV a proto white napsal co napsal. Nech si to od někoho vysvětlit.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Něco vyššího rovná se SUV, trotle. Fakt jsi to od včerejška napochopil?
KDYŽ UŽ SUV, TAK TOHLE"
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pochopit to je snadný, ale jen pokud člověk nemá problémy s chápáním čteného textu obecně.
Ani mě nenapadlo, že bys tím úplně prvním příspěvkem v diskuzi myslel něco jiného, než "když už SUV..." (crossover) 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hele, je to vážný, navštiv co nejdřív doktora. V článku jasně píší, že je to novej motor a že vychází z osmiválce. A ty si budeš jak imbecil dokola motat, že je evolucí třílitru.
Fakt vážná porucha.
Avatar - white label
white label
Ano, je to úplně nový motor, navíc ten nový 3,0 má o 2cm3 menší objem, než ten starý 3,0, takže "převrtat" motor na menší objem to umí opravdu jen dement, který to má převrtané především ve vlastní hlavě. A ten motor 2,9 v Macanu Turbo, tedy v nepodladěné verzi, sfoukne Alpinu jako svíčku.
Avatar - white label
white label
Já ti dám takové "GT rsp. GTS", co si to dovoluješ ty demagogický primitive, kdybys diskutoval v hospodě, tak dostaneš takové razítko mezi oči, že se z toho neprobereš do konce roku. Jestli si u Porsche pleteš GT s GTS, tak táhni na web o paličkování. Nejen o Porsche víš absolutně kulové a ve finále si schopen všeho, nakonec třeba i "argumentovat" pod Macanem GTS, Carrerou GT.
Jsi totální "diskusní" odpad...
Avatar - white label
white label
Ty jsi vážně neskutečná guma.
Tvůj, cca 4 roky starý, odkaz na a.cz je na první! původní premiérový Macan GTS!, který přišel až cca rok a půl po představení Macanu, jako nového modelu Porsche. A tohle (pod čím píšeme) je úplně první změna na Macanu GTS vůbec.
A přestaň se tu laskavě otírat o MT, který tu není a nemůže se bránit tvým nesmyslům, které tu dokola omíláš a přitom se odvoláváš na něj. Jemu nesaháš ani po kotníky, a to zdaleka nejen automobilovými znalostmi.
Od začátku tady kritizuješ MGTS za to, že má o 8PS méně, než dieselová Alpina a ve finále tu ještě nekonečně plácáš o tom, že GTS je u Porsche obecně vrcholem řady. Verze GTS nikdy vrcholem řady nebyla, GTS typicky vychází z eSka, což je verze jen o stupeň silnější/rychlejší, než základ řady. Na výrazně vyšší výkon jsou orientované verze Turb👋TurboS,
Pro příklad se můžeš podívat na svou oblíbenou řadu Panamera, jak je na tom výkonově Panamera GTS s (také výrazněji podladěným) V8, ve srovnání se skutečným vrcholem řady - Turbem S . Na vrchol řady Panamera GTS ztrácí 220PS! Přesto bys Panameru GTS také označil za vrchol řady?
Avatar - speedfred
speedfred
Tiež pozerám aká hodne šťavnatá diskusia pod Porsche. Všetci vieme že Porsche je fakt špička len jeden súdruh to neberie.
Inak test X3M https😐/www.topspeed.sk/…vakiaringu/16901 to bude jazdne asi tiež hodne zaujímavé.
LORASI
to bolo na "velitela" 22:28 😄 tento system reakcii je fakt katastrofa 😄 😄
all risk
Opět jeden blábol větší než druhej. Abych to vzal stručně, rozbiju ten poslední bod.

"Porsche MÁ porážet BMW, RR atd"

To jako proč? Kde je to napsaný? Já mám Porsche rád, ale takhle fundamentalisticky to neberu. RR je taky prémie jako prase, možná dokonce prémiovější než Porsche. Klasickej RR je velmi drahé auto (zejména na to, jak už stárne). Takže já nemám nijak pevně daný, že ho Porsche musí porážet. To samé BMW. BMW má řadu M, která budí docela respekt. Může klidně soutěžit s poršáky a taky soutěží a někdy i vyhraje - opět s tím nemám problém. BMW je prostě obří automobilka, relativně mainstreamová, ale může si dovolit mít elitní divizi - a ta si to s Porsche klidně rozdá. Kdo s tím má problém, tak podle mě nechápe trh aut.

Podle mě jeden z tvých problémů je, že bez rozmýšlení házíš nějaký svoje představy a teorie a předstíráš, že jsou to obecně platný pravdy, který ostatní mají respektovat. Druhej tvůj problém je, že jakmile se diskusně dostaneš do kleští (což je vždycky hned v druhém příspěvku 😃, tak se snažíš nenápadně posunout otázku někam jinam a vykroutit se. Je to jak diskuse s hadem nebo nějakou měňavkou. K ničemu.
Avatar - white label
white label
Neboj, tohle je I. g. Macanu GTS po prvním (a zároveň posledním) faceliftu.
Avatar - white label
white label
Tys to pořád nepochopil, dyť to už snad víc polopatě napsat ani nejde.
Vážně nemáš nějakou sníženou schopnost pochopit logické souvislosti?
Avatar - white label
white label
Tomu jak tě trefil na komoru a hlavně jak tě pořádně nasral... :-!
A mimochodem s tím Velarem má pravdu, existuje angl. srovnávačka jejíž obsah se velmi shoduje s tím co píše velitel. Píšou tam, že Macan (GTS) je mnohem agilnější a přitom zároveň jízdně komfortnější! A to je srovnávačka z doby, kdy byl Velar relativní novinkou na trhu.
Dost blbý pro RRV, když ho v obou těchto disciplínách poráží produkt se "zastaralou technikou z I. g. Q5", co? 😲 😉
Odkazy miluješ, že jo😒br /> https😐/www.carmagazine.co.uk/car-reviews/comparison/2017/range-rover-velar-vs-porsche-macan-gts-2017-twin-test-revuew/
Avatar - white label
white label
Premiéra Macanu GTS (přišel až dlouho po premiéře Macanu, včetně Turba) byla zároveň určitou formou předfaceliftu Macanu vůbec (jako modelu), nikoli samotné verze GTS.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: tentokrát souhlasím. Posílení motoru, podvozku, převodovky a brzd může tuningen nazývat jen neználek.
Avatar - white label
white label
Včera jsem tu k tomu jeho "vyššímu Macanu" napsal pouze tohle😒br /> "Tak to je trefa do černého, když už něco vyššího, tak tohle!!"
"Macan je pouze vyšší, Range Rover je vyloženě vysoký, nemluvě o velikosti/hmotnosti.
Ve srovnání s Range Roverem je MGTS hh."
Každému normálnímu dojde, že tím vyšším je myšleno něco vyššího proti běžné produkci typu hh apod.
Ve druhém případě srovnávám pouze vyšší Macan s opravdu vysokým RR.
Jen totální dement si z toho udělá závěr, že naopak tvrdím, že MGTS je vyšší, než běžný Macan.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Takže takhle vypadá ve tvém podání - psal jsem celou dobu blbost, není to starý motor. Seš chlap :yes:
Avatar - Alf1k
Alf1k
Mě už jen fascinuje, že ho na tom hate-listu nemaj konkrétní lidi. U mě tam šel po týdnu? 😁 Je tu tolik rozumných lidí, kteří mají zkušenosti s konkrétními auty a máte nervy na demagogického, ulhaného “prodavače sluchátek” říkal Dinar? Krásně se to pak čte, když ho nevidím a aniž bych viděl co zase vyblil, tak jsem se bavil skvěle! :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Podobnou kravinu jako ty MT určitě nikdy netvrdil. Ona drtivá většina tvých smyšlených "faktů" nebyla tebou nikdy prokázána. Nebo máš v rukávu nějaké odkazy na někoho renomovaného, kdo tvrdí, že GTS je "vrcholem"? Pche.
Klasika, nechápání toho, co sis někde vyčetl.
webpaja
Bojuješ sám se sebou a bohužel ani nevíš co píšeš. Mě tohle za nějaký vypisování nestojí, nahoře si tě velitel a WL dali. A myslet si, že všichni jsou blázni, jen ty letadlo je divný, víš to, viď? 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Nějakou dobu jsi tu nebyl, vidím, žes naplněn diskusní energií, a tak jí vesele, samozřejmě, že zbytečně, plýtváš. 😁 😁

Aktuální formát diskusí má jedno jediné plus, a tím je možnost hate listu, a protože na něm prodavače sluchátek už nějakou dobu mám, rychle se tou vaší "diskusí" proroluju, a jen se usmívám, nad tou nekonečnou trpělivostí, kterou máš... 😉
all risk
Zase plácáš. Tak jsem se podíval na ten tvůj slavnej příspěvek 22:51. A píšeš tam tohle😒br />
"A tohle je PORSCHE ve verzi GTS, který krom honu za výkonem Turbo je pro ty řidičský fandy když už si ten termín zmínil = něco jako MAXIMUM. Ideální poměr výkonu a chování auta. No a svym způsobem o tom samym je ta Alpina."

To je takovej velmi pěknej pokus o manipulaci z tvý strany, akorát je to pokus na úrovni školky. Snažíš se tu prohlásit GTS za maximum, přičemž nenápadně pomíjíš verzi Turbo jako "hon za výkonem". Takže, milý příteli, GTS NENÍ maximum. Ani pro řidičské fandy. Maximum je Turbo - právě pro řidičské fandy. Dokonce to tady doslova píše Martin Machala - že zrovna Turbo je pro něj tak akorát, že u jiných modelů jako zlatou střední cestu doporučuje GTS, ale zrovna u Macanu by ukázal na Turbo (https😐/www.auto.cz/…ak-akorat-132319).

Takže, milej drahej, pokud chceš MAXIMUM od Macanu jako ideální směs řidičských zážitků, tak musíš vzít Turbo. A to Turbo co? Překonává tu tvoji Alpinu. To je vše. Akorát ty to nedokážeš strávit a od začátku se točíš na naprosto banálním a nezajímavém zjištění, že vrchol Alpiny je o trošku silnější než dvojka Porsche. Srovnávej vrcholy a pak je jasno.

Fakt, taková demagogie jako u tebe, to se často nevidí. Kvůli sklonu strojově opakovat nudné věci (jako třeba s tou dotovanou naftou) jsem tě původně odhadoval na nějakou poruchu autistického spektra, ale zase z mý zkušenosti autisti bývají dost přesní v čtení textu a nebyli by schopni té tvojí demagogie. Takže nevím, asi je to jen obyčejná otravnost. 😄 Zajímalo by mě, kolik lidí tě má na hate-listu - to by ti asi leccos naznačilo. Já si tě tam dneska asi dám taky. Sorry za ten amatérskej psycho rozbor tady, ale asi sám tušíš, že seš trošku případ.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No na tom se shodnem = velká otazka proč ne na tom že by jako novější a benzín atd. měl sfouknou naftu

Nebo na tom že tohle je ta snížená verze

No už sem asi moc vánočně naladěnej = a i na místní mrzký poměry moc zpozuráženej = za to že píšu fakta. Neuvěřitelný jak dlouho to trvalo a kolik fází postupnýho ustupování od popírání nakonec mělo ta zvýhodňovaná nafta = a stejně to furt občas někdo popírá nebo píše nějaký blbiny o koruně na litr apod.
Avatar - white label
white label
No jasně, proto jsem taky včera psal, že ten motor rozhodně není zastaralý, ale je naopak relativně nový.
Motory jsou nové, přičemž ten 3,0 má "jen" twin-scroll turbo a ten 2,9 (se sníženým zdvihem) má plné dvojité přeplňování.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to je smutný = že dáš radši na fakt BLBOU LEŽ dinara = a opakuješ jí po něm. Jo já vim že TY si to kde v čem kecáš = nepřečteš :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tvou optikou = by to srovnání s konkurenční naftou = bylo snad eště horší

EA837 neni jen obchodně stejně pojmenovanejch = ale prostě evoluční předchůdce. Ale když to chceš dogmaticky = tak tahle výkonnější novinka 2.9 vychází z třílitru EA839 = kterej je starej ne náct let ale asi 4 roky.

Ale to je furt spousta slov pro utíkání od podstaty = nový benzínový sportovní snížená verze Porsche vs nafta v ne tuningový komfortnější verzi než sou originál BMW a dneska i míň výkonný verzi než je ten motor v BMW

Jak už sem řek = přes skvělou práci inženýrů Porsche z který byli před lety při představení lidi od audi pif-paf a nechápali jak moc dobře jejich technika může jezdit. Je to furt jen -náctiletá platforma audi. A nechápu whitovo popírání = je to prokazatelně další verze zcela jinej motor = verze GTS
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No víš OPAKOVÁNIM svýho omylu = se z toho pravda NEstane. Jak už sem ti x-krát napsal = neni lepší si to video ZNOVA pustit a soustředit se?

Viz Panamera hybrid = s Porsche problém nemám. Mám mírný zklamání = když se za porsche vydává byť dobře = předělaný audi. Navíc minulý generace

že ty si NEnáročnej = a ať v případě BMW nebo Audi nebo Porsche se chováš při upozornění na nějakej JEJICH NEDOSTATEK chybku apod. stejně = místo abys kritizoval výrobce kritizuješ posla od kterýho ses to dozvěděl = to bude chyba spíš v tobě, než v tom Vaculíkovi nebo mě

ŽE použití levnějšího dílu v 3er než v Oktě je špatně a ostuda = to samozřejmě souhlasim s Vaculíkem ne s tebou

Nejlí= je projet vyzkoušet = problém je že velká část lidí = prostě pozná PRD. Kdyby se u aut daly dělat slepý testy jako u hifi = docela bys čučel = jaká je to občas sranda 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Co to zase blábolíš?
"Nový šestiválec 3.0 TFSI z řady EA 839 ve výrobním programu motorů této značky nahrazuje obchodně stejně pojmenovaný agregát z řady EA 837. Jedná se o zcela nový motor,jehož technika částečně vychází ze zatím poslední generace osmiválce 4.0 TFSI, coby zástupce řady EA 824."
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No jednak tady je nový, ale je to EVOLUCÍ převrtánim ze staršího motoru audi vzniklej motor

No a i když je NOVINKA a v benzínu = postarší ne nejvýkonnější verze nafty mu je soupeřem. To neni pro sportovní Porsche dobrá vizitka

Shrneme to jo? Auto je proti ostatnim variantám snížený = dle všeho teda ostatních zdrojů o VÍC než píše tady Mára. To k tomu whitovu úvodnímu vyšší podvozek
Motor je novinka, ale vzniklá zkrácením zdvihu a přidánim dalšího turba = a přes bugulmovo zpochybňování MĚLA by sfouknout konstrukčně starší naftu

No a pak nechápu whitovo popírání = FAKTU že tuhle je svym způsobem další verze GTS = jedna tu už byla

Původní audi třílitr z kterýho tohle vzniklo neni nějak historickej = nějaký dvouciferný číslo let?
webpaja
Macan s Alpinou problém nemá, ty máš problém s Porsche. Jen napovím, podívej se na tabulku hmotnosti, porovnej dynamické údaje, nebo zkus cinknout Culíkovi. Kromě toho, že se dozvíš jak dvojková Octa jezdí líp než BMW F30, tak určitě něco poví o konstrukci obou aut.

Nebo ještě líp, projet, vyzkoušet... 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
??? Pro tebe je 2-3 roky starý motor starý? Pro mě tedy určitě ne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si BLÁZEN karle? Zešílel si? Neumíš ani číst? 😁

Jo tohle je STAREJ MOTOR vzniklej EVOLUCÍ = CO si chtěl říct = odkazem kterej to POTVRZUJE? 😉

Prostě zcela NOVEJ model GTS, i když to white popírá něco jako DRUHÁ GENERACE GTS Macan = to NENI běžný že se mění celej motor = tak i ten novej vlastně starej EVOLUCÍ převrtánim vzniklej motor nestíhá postarší naftu konkurence.

CO ste schopný napsat = jen abyste nemuseli vzít tenhle fakt jak fakt = to je fakt NEskutečný 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Dyť já jsem to myslel ironicky (že nevíš o snížení podvozku).
Jj, motor se sníženým zdvihem ......
Nemá to cenu. 😄
Jinak tedy - tady čtu, že nejde o evoluci starého 3,0TFSI, ale poměrně nového: https😐/www.auto.cz/…redchudce-107323
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty se OBHAJUJEŠ 😁

Mimochodem i to o kolik je pro GTS podvozek sníženej = má Mára blbě

Evolučně odlišný ANEB převrtaný = vzniklý zkrácenim zdvihu + přidánim turba = TO je tenhle motor. A jo unifikace to je = větší než by se mi libilo. Ale víc mi vadí = to že NOVINKA v benzínu ve sportovní snížený verzi GTS = si nechá šlapat na paty od postarší ne nejsilnější nafty konkurence

No a tenhle FAKT = jak sme viděli přivádí víc lidí k ... no minimálně k dost agresivnim příspěvkum
Avatar - white label
white label
For Karel
K podvozku MGTS jsem tu včera jasně napsal😒br /> "...navíc GTS přišlo s odstupem jako poslední (byl to takový předfacelift) a mimo jiné mělo sériově výborně naladěný adaptivní nevzduchový! podvozek."
Logicky součástí toho lepšíh👋agilnějšího naladění bylo i snížení sv (-15 mm), mimo jiné taky jeden z důvodů, proč jsme ho nakonec koupili, ovšem ta hodnota platila/platí jen při srovnání nevzduchových podvozků.
A odlišný (nikoli převrtaný, to byl další jeho blábol) motor mají po faceliftu všechny Macany s V6, nikoli pouze GTS, jak tady ten totální neználek plácá.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
FAKT hodláš citovat Máru = tim si u mě nešplhneš 😄

No tak ti holt uniklo = že to je snížená varianta = to se stává

ŽE ti ani po x vysvětleních fakt celou dobu nedochází ŽE to nafta vs benzín a starý vs nový = by mělo bejt trochu jinak = to je mi fuk. Jestli FAKT nedochází = nebo se teď už jen snažíš zachovat tvář

To samý novej motor a de facto druhá verze GTS = na to si celou dobu reagoval taky pěkně pomateně.

No tak uvidíme jestli DOBŘE upravená minulá generace audi zvládne to co třeba to X3M

Nejen tvoje chování v diskuzi = je těžce přes hranu. Sakra v.ole = máme za pár dní Vánoce :😉
Avatar - white label
white label
Dyť tento článek jasně začíná slovy😒br /> "Porsche prezentuje nové GTS jako nejsportovnější variantu modelu Macan, po stránce výkonu se však jedná o zlatou střední cestu."
A dement k tomu postaví dieselovou Alpinu a "argumentuje" jejími plus osmi koňmi!
To přece hovoří za vše...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si zdrogovanej nebo máš vypitej mozek nebo CO white?

Právě PROTO že to je ta snížená sportovní verze tak PROTO sem upozornil na tu Alpinu v naftě. Navíc starší nafta a ne nejvýkonnější vs naprostá novinka

Už ti to DOŠLO = o co vlastně celou dobu de?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to je ten problém = už si je dostal = a jak vidno nečet. To že NEvíte že tohle je TA snížená verze = a místo vzít info že TOHLE je TA sportovní SNÍŽENÁ verze, něco si k tomu případně dohledat = tak NEJDŘÍV urážíte a co všechno ste zvládli si přečti = to je fakt trochu příliš

Takže jo i když to white jak vidno neví a ty to nevíš a bugulma taky ne = tak TOHLE je ta řidičská sportovní SNÍŽENÁ verze

Tak zkus už se neshazovat neztrapňovat a určitě neomlouvat co všechno za urážky ste zvládli vypustit = a až si to někde sám dohledáš, že to je fakt druhá verze GTS a že je fakt snížená atd. = tak se určitě neomlouvej, ale ber to jako vánoční dárek = informaci co si fakt nevěděl
Avatar - white label
white label
Ano, idiocie je taky forma (duševní) nemoci...
Ví naprosto kulové, umí jen lhát překrucovat fakta...
Na začátku byl MGTS looser, protože mu chybělo 8 koní na dieselovou Alpinu, a teď je to naopak super sportovní vrchol Porsche.., zřejmě nástupce Carrery GT.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak zase - to neví nikdo. Jen ty. Šup sem s články, kde mají gts za "nejsportovnejsi nejridictejsi"
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No je to fakt nečekaný = že white NEvěděl že TAHLE VERZE je ta sportovní = ta snížená. To se shodneme

Ale viz nejen ten jeho úvodní příspěvek ale i další že neví že se označuje GTS a je to ne ta nejvýkonnější ale ta nejsportovnější nebo nejvíc řidičská = FAKT to asi nevěděl 😲

Viz já 16:57 https😐/www.auto.cz/diskuse/73053/1?… pro pravdu se lidi zlobí. BLBÝ že ne na toho výrobce co to odflák, ale na posla kterej jim to řek :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já myslím, že je nemocnej. Ty máš doma Macana a nevěděl jsi, že je sníženej...atd. atd.
To je fakt tragédie.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To neni NENÁPADNĚ = tak to přece PROSTĚ JE 😁
Tys fakt NEvěděl = že TOHLE je ta sportovní verze? Že si NEvěděl že má sníženej podvozek = to už vim

Máš tu i český odkazy = autobible a myslim že to bylo i na těch novinkách = můžete se s bugulmou a karlem chytit za ťapky = a křičet že nikdo tomu nerozumí jako vy :-!

Nebo přiznat žes to pomotal od tý snížený světlý výšky po popírání že tohle je de facto druhá verze GTS = schválně CO zvolíte
Avatar - white label
white label
Ten zmetek vidí, že je s argumentací s GTS v pr.deli, a místo toho, aby to normálně přiznal, tam "nenápadně" přihodí GT a čeká, že si toho asi nikdo nevšimne..., prostě neskutečně otrlý "diskusní" parchant!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vzhledem k těm "mrakům příznivců majících gts za vrchol" si dovoluji připomenout, že diskutuješ pod článkem ZLATÁ STŘEDNÍ CESTA.
Avatar - speedfred
speedfred
Nie vždy je vrcholný model aj najlepší na denné jazdenie (víz ja s JQV), takže je dôležité ako chceš auto prevádzkovať.
Zober tú Alpinu s Macanom na okruh a potom sa uvidí 😄
Macan som nikdy nejazdil takže neviem, ale sedí sa v tom ako v osobáku a nie SUV.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Když TY něco nechápeš bugulmo = znamená to že to že prostě nevíš neznáš nechápeš, NEznamená to automaticky že to je hotetotský

ŽE nevíš že mraky příznivců značky maj za vrchol GTS = to neni muj problém, když bude takovej white v klidu a nebude mít rudo před očima jako ty = asi ti spíš POTVRDÍ že to tak je. Kdbych to nenapsal já ale třeba ten MT = myslim že by ti to potvrdil i třeba Dinar

Zlatý doby kdy sme se tady o tom bavili normálně = a na tom že vrchol je pro některý to GTS a ne nejvýkonnější Turbo = se s lidma úrovně MT no problemo shodovali

A nelítali ***i a hotentoti apod.

Jo a neztrapňuj SE svejma přirovnáníma atd. = prostě jen prozrazuješ NEZNALOST
all risk
Můžu poprosit o vysvětlení této hotentotské logiky? "GTS porsche což mám za určitý MAXIMUM svym způsobem před Turbo"

Jak se člověku stane, že druhý model začne považovat za maximum "svým způsobem" před prvním? Stává se ti častěji, že vidíš dva běžce v televizi, první porazí druhého a ty řekneš - no, ten druhý je vlastně určité MAXIMUM, svým způsobem před prvním? Jestli jo, tak je to na nějakou terapii myslím...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proboha white MYSLI aspoň TY! :no: 😐

Ty si dneska fakt TOTÁLNĚ MIMO = to tě fakt tak rozhodilo pár FAKTŮ o Macanu? 😒

Ne druhá generace Macanu, ale viz https😐/www.tipcars.com/…gts-9185329.html tenhle převrtanej výkonnější motor tohle pod čim diskutujem = druhá Macanu GTS!?

Jsi schopen konečně ty fakta zpracovat a neplácat tu dokola nesmysly..? A místo totální KŘEČE v který celou diskuzi seš = prostě normálně reagovat odpovědět? Hele a taky odmítáš že GTS je svym způsobem pro některý lidi vrchol nabídky? NE Turbo? Já se na tom nejen s MT v pohodě shodnul = smutný že tu už neni = jemu byste takový krávoviny a urážky za stejný věty = nenapsali 😉

TAkže viz odkaz je tohle druhá generace (ne Macanu ten je furt stejnej na -náctiletý platformě a za to připomenutí = to pěkně schytávám) ale 2. generace GTS? Původní verze měla 3litr = větší objem nižší výkon, ale to přece SÁM VÍŠ

Mimochodem eště k tvýmu úvodnímu příspěvku = GTS je dál snížený, ale to taky určitě víš

A co ty na fakt = že sou lidí je GTS svym způsobem víc vrchol = než nejvýkonnější Turbo? Zvolíš rudo před očima typu bugulma, nebo CHÁPEŠ toho MT?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No bugulmo = nemáš už moc kam dál propadat = hodláš ze dna, propadnou DO SKLEPA? :-!

Vrchol NE jen pro mě = bejvá spíš ta verze GTS. Zlatý časy kdy tu nevládla tupá idiocie = a na tomhle sem se třeba s MT jednoznačně shodnul

Jinak viz já 10:23 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dinare vim že nejsi žádnej myslitel, vim že bejváš drzej = ale proč si furt *** a blábolíš něco o prodavačích? Nevíš že tim ***a děláš = ze sebe? 😉

Ale je neskutečný CO dospělý lidi s volebnim právem a tak = dokážou JEN protože.. 😁 :-!

Jen protože někdo napíše doslova pár dat = známejch ověřitelnejch faktů 😄

A má tak odpornej názor = že GTS je u Porsche z jistýho pohledu vrchol = a že nafta u konokurence by neměla bejt výkonnější. TO si fakt zaslouží... všechno co ste tu vyplodili :yes: :yes: 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak řikával Havel když máme to výročí = s hloupostí je nutný bojovat 😉

Si představte jak by Porsche mohlo jezdit = kdyby to nebylo jen předělaný starý Audi, ale aspoň předělaný nový audi :-!
webpaja
Už nepřidají, motor 50d bude v roce 2020 končit bez náhrady.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Zkoušel jsem ho za velkou louží a tam bylo Sko na benzín 😄
Avatar - white label
white label
50d už má nějakou dobu dokonce (minimálně) 4 turba, proto mu raději říkám multiturbo, člověk nikdy neví, kdy přidají další... 😉
https😐/www.auto.cz/…yrmi-turby-95268
Ale čtyřlitrové V8 z toho neudělá ani 8 turbín.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No bugulmo = viz já 22:51 = teď už PADÁŠ nezadržitelně 😁

Karel teda ve 22:27 poplet formulaci = chtěl napsat PSANÝ text ne čtený = takže za to dostal sbírku :yes: 😁 ale taky to asi nechtěl nebo aspoň neměl napsat o mě, ale o tobě 😉

Dál už NIC = to už bych asi nedal :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj machi(avelli) a jeho NEW NEpřehledná takže z principu ŠPATNĚ VYMYŠLENÁ vlastně NEfunkční diskuzní platforma :no: 😒

Kolik je to měsíců co přiznal že jí před nasazenim ani neviděl = ale nasazení schválil?

Mimochodem tohle je platforma ZADARMO a na webu kde tohle představuje naprosto výjímečnej totálně maximální počet příspěvků https😐/www.hifi-voice.com/…-marantz-pm7000n#… a spíš hodně je takovejhle počet https😐/www.hifi-voice.com/…harfedale-evo4-1#…
Avatar - white label
white label
To je reakce na mě? Jestli jo, tak na který příspěvek, ve kterém čase?
Avatar - white label
white label
Přesně tak, viz i já 22😁4.
Avatar - white label
white label
"ad 2. jo kritizuju = ta nafta trochu slabší nafta než v BMW vs GTS = to je prostě špatně"
Teď si nachytal sám sebe, slabší, než nafta v BMW (X3/X4) GTS určitě není.
Anebo si k té BMW naftě zapomněl napsat vytuněná BMW nafta (= Alpina). 😁
A na svoje popletené sny , že bych si zrovna já popletl historii Macanu, potažmo Porsche, tak na ty rychle zapomeň a pokus se o nějakou průchodnější výmluvu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kolik ti asi je = že píšeš o chlapci? :-!
LORASI
aha 😄 tak to musel mat chlapec "silny" argument ked zacal porovnavat tieto dve motorizacie 😄 na druhej strane unho nic prekvapive 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
On vytáh HLAVNĚ to = že mě zaskočilo srovnání novýho GTS porsche což mám za určitý MAXIMUM svym způsobem před Turbo = a už nějakej pátek vyráběný nafty

Je MOŽNOST ŽE BYSTE TO UŽ KONEČNĚ POCHOPILI = a místo obecně bránit Porsche na FAKT -náct let starý technice audi = zkusili něco k tý PODSTATĚ?

A to ta Alpina fakt používá asi vzhledem jak k staršímu datu tak menšímu modelu NE nejvýkonnější verzi tý šestiválcový nafty
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak oslabenej white = zdá se mi že tohle je už DRUHÝ Porsche Macan GTS s jinym motorem. A že docela větší technický nevim jestli vzhledový změny probíhaly před ca 4 lety druhá půle 2015 začátek 2016
Avatar - white label
white label
40i právě ne, to bylo srovnání se 40d, protože on tady vytáhl dieselovou! Alpinu, tak proto, ale jinak vím kolik koní má 40i v X3/X4.
LORASI
preco sa s tym sasom vobec vybavujete ? 😊 len Ta poopravim ... ak myslis 40i, tak tie su ladene na 354-6 koni / v 2019 boli malinko upravene kvoli WLTP z povodnych 360 / ... rozdiel v papierovej dynamike je minimalny 4,8 s vs 4,7 / 4,9. Porsche ma o nieco lepsi krutak 520 vs 500 Nm a zrejme bude o nieco malo "zravejsi" oproti 40i.
all risk
Reaguju na tvůj blábol, že

"Když už něco vyššího = tak Range Rover"

Na to ti odpovídám, že konkrétně proti Macanu je konkurent ze stáje RR ŠPATNOU volbou. Zejména pro opravdového fanouška aut. Když už něco vyššího z dvojice Macan a odpovídající RR (Velar), tak Macan. To je prostě realita.

Takovýhle nesprávný výroky či spíš výkřiky prostě opravuju, smiř se s tím.

Srovnání s Alpinou. No, to už je řekněme trošku relevantnější. Moc teda nevím, proč do toho tahat tu naftu. Osobně nejsem naftovej, u tý Alpiny je to myslím jediná motorizace, takže tím by to pro mě končilo, o nákupu bych neuvažoval ani sekundu. Ale řekněme, že někdo naftu bere. OK, tak ta Alpina bude asi slušná, osobní zkušenost s ní nemám, jen jednou jsem jel v B7, ale o 😁3 nevím nic. Ale stejně tak úplně nechápu, proč je to jako problém. Tak tu máme slušné Porsche Macan GTS, které dobře jede, a vedle toho nějakou dieselovou Alpinu, která je asi taky dobrá, dokonce o trošku silnější. Prostě dvě dobrá auta vedle sebe, super pro nás řidiče a zákazníky. Navíc ten Macan má variantu Turbo, která je zase rychlejší než ta Alpina, že. Takže člověk si může vybrat, co chce, pokud si přeje max sílu a rychlost, najde ji u Porsche. Pokud chce jezdit na dehet, rozhodně Alpina, no. A ať je jakkoli dobrá, vůbec to neznamená, že Macan je kvůli tomu špatnej. Osobně bych za tuhle velikost auta tyhle prachy nedával, ale kdybych chtěl ultimativní malý SUV a kašlal na náklady, tak vezmu zase to Porsche - turbínu teda - a po nějaký dieselový Alpině ani nevzdechnu. To je vše.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Většinou se nebojim = jak tě tohle napadlo? 😄

ŽE to je furt 1. generace = sem tu SÁM PSAL

No tak tohle je první VZHLEDOVEJ facelift? Ok
Ale nějaký určitý TECHICKÝ změny nejen ukončení nafty ale i další motorový změny už byly, ne?

Hele jak nevidim odpověď white tak koukám na wiki = tohle teda vypadá na druhou generaci GTS https😐/www.auto.cz/…kund-video-90000 a další technický změny výrazná obměna motorů probíhaly před nějakejma 4 rokama 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takovejch slov = a nulová hodnota. No snad ti udělaly aspoň dobře :-!

Takže TAHLE verze GTS je...? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TAk white ČEMU že konkrétně dáváš paleček nahoru = Velaru horšímu než Macan? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No GTS většinou bejvaj poslední = ale TOHLE je nový GTS = o tom mluvim. Čemu řikáš předfacelift? Tohle GTS je 1. nebo 2. facelift Macanu?
Avatar - white label
white label
:yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele jak to NEsleduju jako ty "navíc GTS přišlo s odstupem jako poslední byl to takový předfacelift" a teď tohle GTS je co? Kolik teda tohle audi Q5 ála Porsche mělo faceliftů?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle se ZNALOSTÍ nemá moc společnýho = JAK to je = víme všichni. Jen holt některý *** z řekněme politickejch důvodů maj POTŘEBU 😄

Jinak ŠKODA že tu neni takovej MT = by ti vysvětlil jak to je s POSÍLENIM motoru, třeba ta nafta je fakt SLABŠÍ než v BMW 😉 převodovky a brzd = že TO je ten TUNING teda Alpina :yes: 😉

Fakt DĚS BĚS HRŮZA = je vidět kdo v diskuzích ACZ palcuje. Neni to teda absolutní, ale palce označujou s drtivou většinou OPAK než je jejich význam 😁 :😉 :-!
Avatar - white label
white label
Jo, nafta byla jen jedna, právě to eSko. Nebylo to špatné, ale s benzínovým V6 je to jiná jízda..., navíc GTS přišlo s odstupem jako poslední (byl to takový předfacelift) a mimo jiné mělo sériově výborně naladěný adaptivní nevzduchový! podvozek.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Asi proto = výrobu ukončili 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo sem = nejsem si jistej co ty. Rsp. kdo si že posuzuješ mou profesi = máš na to říct čim se živíš ty?

No je to tak jak sem napsal = EA839 je nejen obchodně stejně pojmenovaná nebo co to tam napsal Jungmann nebo kdo to psal = je evoluce EA837

A tenhle sportovnější výkonnější klidně NOVEJ motor 2,9 s 2 turbama = by prostě MĚL sfouknout 3 i 4 turbový nafty = který v obou verzích maj stejnej výkon = Alpiny. S tim že samo BMW už dneska ten motor nabízí i ve výkonnější verzi = teda jen 4turbovou verzi
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No jak koukám je to mnohem spíš STRKÁNÍ HLAVY DO PÍSKU

Včetně fakt překvapivejch věcí = jako je ta nižší světlá výška a prostě neschopnost normálně reagovat na fakt trochu překvapivej fakt = tý starší ani ne nejvýkonnější nafty vs zcela nový GTS . Až absurdní je NEznalost toho co to je v portfoliu Porshe GT/S = to překoná je naprosto nesmyslná argumentace = že to tak přece nemůže bejt. Za což si ty bugulmu pochválil = jak mi to nandal

A naslouchat těm co jezdí = to je formulace o ničem = má hodnotu od téměř NULA po 100%. Problém je že to = nejde poznat od koho je to spíš ta nula od koho spíš ten opak 😉
Ty třeba opakovaně tvrdíš že protože sis něco ty špatně vyložil = je Vaculík úplatná nula nebo co. No já VIM na 100% že to jak sis to TY vyložil = tak TO je chyba. A mockrát sem ti napsal že to tak je = ať si to v klidu znova poslechneš, než abys pomlouval. TAdy sem prostě nenapsal nic co neni pravda = takže s tou demagogií hodně opatrně.
Což mi připomnělo že s tou zvýhodněnou naftou = to fakt nikdy nebyla ani koruna ani 1,3 jak si psal tuhle = fakt je to TAK jak řikám já. To odmítání popírání vysmívání = od lidí který to fakt nevěděli a dodnes zčásti odmítaj = to je taky docela síla. Prostě nafta FAKT BEZ obřího umělýho zvýhodnění v desítkách miliard = nedává vůbec smysl a neni konkurent benzínu. Na to aby byla = jí MUSÍŠ uměle zvýhodnit. Což ale nic nemění na faktu = že ne postarší ne nejvýkonnější verze nafty by neměla porážet novou sportovní verzi Porsche

Já bych si místo GTS a Alpiny možná zvolil Stelvio = když už čistýho vína. I když místo Stelvia radši Giulii QV a místo QV radši https😐/www.garaz.cz/…ioletem-21002962 😁

Jestli na to máš = schválně řekni čemu řikáš demagogie = sou to JEN OVĚŘITELNÝ fakta vs omyly a zběsilá argumentace proti = několika fanatiků nebo jak to mám nazvat
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to je ten ROZDÍL mezi náma = ty cituješ z neznalosti Máru, já s trochu znalostí MTho 😉

GTS neni žádná střední cesta! GT a GTS je u Porsche řidičsky zaměřenej vrchol = MTmu bys taky předhazoval co napsal Mára? 😐

Nečti jako zdroj informací MÍSTNÍ blekoty, úroveň místních textů od dob co tu šéfuje machi(avelli) spadla stejně jako úroveň diskuzí a kvalita diskuzní platformy. Tady to máš z blbejch Novinek https😐/www.novinky.cz/…i-vykon-40307376 slušně je to napsaný třeba https😐/autobible.euro.cz/…vym-sestivalcem/ dááávno před nima sme to TADY probírali kdysi s MT = sorry byť sem na to dneska sám tak dál zůstanu ve shodě s rozumem a znalostma = a ne s tim vašim fanatismem

Prostě zcela nový GTS nemá bejt maximálně srovnatelný se staršim navíc ne nejvýkonnějšim nafťákem = byť třeba bugulma šel tak daleko že řiká že klidně jo 😁

Fakt černej humor jak vy nevíte ale ZASLEPENĚ bráníte nebo co si myslíš že děláš = a já píšu pár ověřitelnejch faktů = a schytávám to zleva zprava
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Teď ses ve svym sVWatym boji nachytal sám white = jasně píšu že nafta v 😁3 a 😁4 má menší výkon PROTOŽE je to menší auto = než větší origo BMW kde má 50d vyšší výkon

FAkt NEskutečný = jak zaVWyle bojujete = prostě proti faktum. JE to stará technika a u tebe mě trochu překvapilo žes nevěděl že to je druhá generace GTS = byť je to furt ta stejná technika. Takže má zmínka že lidem to viz tvuj úvodní příspěvek bude JEDNO ale že prodávat se to bude no problem = je prostě správně

Takže když to shrnu = sakra CO vám tak vadí? CO vždyť sami všechno co sem napsal VÍTE
No bugulma teď trochu ulít s tim že GTS by klidně mohlo prohrávat s naftou = to mi teda jako moc nešmakuje

A ty BLEKOTY že alpina je vytuněná = když má fakt MENŠÍ výkon než aktuální 50d verze BMW = to taky moc nebaví

Jak ZAPOMEŃ na historii Macanu = dyť tam máš odkaz verze GTS s jinym motorem už byla nebo?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Opatrně bugolmo = začínáš trochu propadat 😐

No SKORO urputně fakt platí by MĚLO platit = že sportovní verze a GTS je viz já už níž fakt svym způsobem VRCHOL nabídky, tohle snad zpochybňovat nebudeš = tak ta by NEměla bejt prostě porážená podobně pojatou NAFTOU

To že s tim má tolik lidí problém a zkoušej to zleva zprava přes tuning = což je fór v tý Alpině ta nafta má fakt MENŠÍ výkon než 50d = a jak vidno přes COKOLI 😄

Je to jak diskuze s hadama a měňavkama = prostě ODMÍTÁTE to co sami VÍTE. ŽE to je fakt -náctiletá technika že a to mě trochu překvapilo white poplet že to je už druhá generace GTS a že prostě = by to mělo bejt trochu jinak

CO ste kvůli tomu schopný napsat = je trochu FASCINUJÍCÍ

Že jak píšeš nevíš neznáš a když ti něco napíšu CHYBNĚ to máš za nějakej můj výplod = to neni moje mínus, ale.. 😉
BLEKOT o utíkání mě fakt uráží = že si TY nepochopil ani to co white = je mínus toho samýho = co v mý předchozí větě 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ad 1. odstavec = nemoh by sis konečně přestat VYMEJŠLET? Tos to nepobral ani po VYSVĚTELENÍ? O RR sem se zmínil jen obecně ve smyslu vyšší světlý výšky = nijak co se řidičských věcí týče. KDEs to pobral? White to pochopil = ty fakt ne?

ad 2. jo kritizuju = ta nafta trochu slabší nafta než v BMW vs GTS = to je prostě špatně
To že to je -náct let stará platforma technika = to taky neni na oslavu. Zdá se mi že white mimochodem poplet historii Macanu = tohle je zcela jistě druhá verze GTS = to jen že mě to překvapilo a doplňuju

ad 3. zdá se že si FURT NEPOCHOPIL = na co už hodiny upozorňuju = obdivuhodný. CO se dá NEpochopit na navíc opakovanejch formulacích = Porsche MÁ porážet BMW, RR atd.?

Tak sem zvědavej = jestli už to KONEČNĚ pobereš. Myslim to co píšu já = a nebudeš bojovat "za princip" nebo co to děláš 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Víš vzhledem k těm Vánocum a tak ti to řeknu eště jednou slušně = když někdo s tvym IQ a znalostma furt dokola hází vulgarity jak sou ostatní trotlové a blbí a posuzuje práci zcela mimo rozsah svýho vzdělání a toho IQ = je to TRAPNÝ. A fakt to s tou vulgaritou HODNĚ přeháníš :no:

Ani běžná světlá výška Macanu neni žádnej převrat = ale tady je snížená o 1,5 cm a další cm dolu dá adaptivní podvozek = prostě běžný auto. To neni kritika to je u sportovní verze správně = jen k tomu prostě nepasuje whitova úvodní slova

Ale vidim že si konečně pochopil = že tohle auto VYŠŠÍ světlou výšku prostě nemá. Byť to jak si na to že ti to došlo zareagoval = je jedna čistá tragedie

ad Porsche https😐/www.autoforum.cz/…si-drazi-nejsou/
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele BRZDI s tou tvou nikdy nekončíci vulgaritou = teď už to třeba přeháníš FAKT HODNĚ

ŽE si opět ani po uvedení konkrétní hodnoty NEPOCHOPIL že tahle verze fakt NENI světlou výškou klasický suv = to u tebe neni překvapení ale SVOU NEznalost nahrazovat urážkama ostatních to fakt nic moc 😐

Takže ti to vysvětlim = tohle je v segmentu SUV silně PODprůměrná světlá výška = FURT je to přesně obráceně než se snažíš = hájit whita a jeho úvodní vlastně příspěvek. Je to přesně obráceně = vyšší světlý výšce Subaru pokud si vybavuju se vymívá teda kritizuje že nic moc, no možná vy oba

Když už SUV tak s vyšší světlou výškou = tak RR. Když sportovní tak já jak už sem napsal Stelvio s motorem Ferrari. Ale místo něj radši Giulii QV a místo ní eště radši https😐/www.garaz.cz/…ioletem-21002962

NENI problém že white napsal trochu nesmysl = JE problém a už docela VELKEJ = CO NÁSLEDUJE doteď = viz ty 20:44
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To by odpovídalo = jestli pracuješ rukama, že ti to až tak nemyslí = a FAKT VĚŘÍŠ tomu že sám výrobce novou evoluci pojmenoval stejně PROTOŽE TO JE ZCELA JINEJ MOTOR 😉

Což je ale naprosto nedůležitý = jestli tomu budem popravdě řikat evoluce nebo po tvym zcela novej = prostě je to NOVĚJŠÍ BENZÍN ve sportovní verzi Porsche vs nafta v komfotně laděnym

Na TO sem poukázal = za TO sem to přece schytal

ŽE to celý je minulá generace audi = to se sice taky moc nelíbí že sem napsal, ale to nikdo samozřejmě zpochybňovat nebude = to je moc známý 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
DÍKY za vysvětlení že RR je v porovnání s touhle sportovní sníženou verzí Macanu = něco jako HH = to sem samozřejmě do tý doby než mi to vysvětlil bugulma a ty = netušil 😄

No tak nevim co si na sníženym chtěl popsat jako vyššího = ale to už se asi nedozvim

A tvá závěrečná věta = je FAKT DEMENTNÍ. Jak si vymyslel že "je vyšší než běžný Macan? 😁 😁

Nepřehnal si to s tim okecáváním? Je prostě proti běžnejm verzim SNÍŽENÁ = no a tys napsal: "..něco VYŠŠÍHO"

Běžnej Macan má světlou výšku 190 mm = tady je menší = pravděpodobně to má blbě Mára a dle víc zdrojů mínus 1,5 cm
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže o sobě se bojíš jen naznačit = ale furt jen urážet = to je JEDINÝ co umíš. Je snad JEDNO co píšou na ACZ = místní zvlášt technický texty = stojej za totální..

No tak ŽIJ klidně v představě že to OBCHODNĚ pojmenovali stejně nebo jak to tam je a přitom to NEbyla evoluce ale revolučně nová konstrukce 😄

Fakt VÁŽNÁ porucha 😉

Zvlášť když to kam to tlačíš = je pro tu situaci dokonce MÍNUS = došlo ti to vůbec chlape? 😁
Tak CO děláš hrdino = že opakovaně posuzuješ mou profesi?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No víš to ti asi zkazim radost = ty nejsi postava která by MĚ mohla dávat mezi oči 😉

Ale tenhle NAPROSTO ZOUFALEJ styl komunikace = dneska mi chtěl fackovat už ryccardo = spad si na hodně nízkou úroveń white = hodně NÍZKOU

Nebejval si diskuzní odpad = v týhle diskuzi si 😒

To je to že ti došlo jaký BLBOSTI si v týhle diskuzi napsal? Počínaje prvním příspěvkem kde auto verzi se SNÍŽENYM podvozkem vnímáš jako ZVÝŠENEJ atd.? No překvapil si mě hlavně tim popíránim že tohle což je de facto DRUHÁ verze GTS = neni a neni 😄

Jak sem už zmínil = když někdo poukáže na to že drahej výrobek má i nějaký mínusy = u prostších neznalejch to většinou odnese POSEL 😁

Takže hurá na článek Euro ncap VW Golf = viz já 16:57

Nebejval si bystřejší? Argumentační úroveň ryccardo = tos míval na víc 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No dal sem na to že to tak je i odkaz Karel = tolik k tomu NEchápání. Že to autor textu profesionál vnímá jak MT = mě nepřekvapuje. Že ty si NEpoučitelnej a popíral si MTho znalosti VŽDY = to vim. Teda nedovolil sis chovat se k němu jako namyšlený prase = jak to děláš vůči mě. Ale když ti něco vysvětlil = za čas ses stejně vrátil k SVÝMU vidění věci = nepoučitelnej. No aspoň si ho neurážel

Teda fakt smutný = že lidi co podle tebe nechápou o tom píšou = a někdo tak bystrej jako ty.. jen štěká a uráží

No tak žij ve světě kde je ok že postarší ne nejvýkonnější nafta poráží nejnovější sportovní variantu od Porsche
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Soudruh? To je SMRTELNÁ urážka = horší neexistuje 😁

NEbere? Tu kravinu si VYMYSLEL jak? Jak sem napsal whitovi = ať jásá třeba nad Panamerou hybrid = a máme 100% shodu = ne nad sice dobře ale upravenou MINULOU generací audi Q5
Jak to že vám který se tváříte jako fandové značky = nevadí že na nový GTS stačí starší nafta od konkurence?

Hele když už si měl potřebu se zapojit speedrede = co ty si myslíš o tý naftě vs benzín? A co o tom že pro část fandů Porsche je vrcholem GTS ne nejvýkonnější nejdražší Turbo?

No a teď si všichni představte, že by tohle Porsche Macan nebylo na minulý -náctiletý technice Audi = ale bylo to upravený současný audi 😉

Srovnávací test Audi SQ5 vs Alpina 😁3 sem tu zmiňoval = horší podvozek horší motor ale zase vyšší cena = a jak to tak bejvá PĚKNĚ sem to za tu zmínku schytal. Tahle opičí láska = kombinovaná s uráženim posla, toho kdo ty fakta zmíní = velmi VWyspělé
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne dobrá = ale zase ÚPLNĚ BLBĚ

Zkus to znova = podívej se na to = white to pochopil = nevidim důvod proč by si to neměl dát

Na nafta vs benzín GTS se fakt točíme = to je od začátku PODSTATA = super že si to objevil tak rychle 😄

Proč? No to by ses asi NEměl ptát = víš? Alpina neni žádnej tuning jak MYLNĚ rsp. ÚMYSLNĚ mylně píšete rsp. neni tuning za maximálnim výkonem = tak proto. A tohle je PORSCHE ve verzi GTS, který krom honu za výkonem Turbo je pro ty řidičský fandy když už si ten termín zmínil = něco jako MAXIMUM. Ideální poměr výkonu a chování auta. No a svym způsobem o tom samym je ta Alpina. No a podobně pojatý starší auto nafta a podobně pojatá novinka benzín GTS Porsche = bys prostě NEMĚL OKECÁVAT 😁

Měl bys VĚDĚT = že to má bejt = tak jak píšu já. URČITĚ bys neměl dávat klobouky dolů = leda na znamení uznání porážky 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Gumuj si prosim tě svý blbosti = a žes jich tady v tý diskuzi napsal. Znova = hned úvodní příspěvek SNÍŽENÝ GTS oslavuješ = přesně opačně 😄

To samý GT rsp. GTS = když to popíral Bugulma budiž, ale ty = to URČITĚ VÍŠ. Co mám za vrchol konkrétně u Panamery = sem ti opět V TÝHLE DISKUZI 2x zopakoval = nestačilo? 😉

Superhyper trapná je tvá formula OTÍRAT = když prostě jen upozorňuju na STEJNEJ názor pohled znalost. Takže je fakt UBOZE UBOHÝ = cos napsal. Jo je fakt škoda = že ti neneapíš = jaký seš pako!

Od začátku KRITIZUJU tvoje nesmysly = tim zvýšenym sníženym podvozkem počínaje. Že ty za ostrou kritiku máš poukázání na spíš smutný rozhodně ne radostný = porovnání starší ne nejvýkonnější verze nafty a novinky sportovní GTS verze Porsche v benzínu = a blábolíš už stejně jako bugulma že CHYBA je dovolit si to porovnat = to je na léčení

Tvoje drzost kombinovaná s nečekanou neznalostí okořeněná sprostejma urážkama = je fakt smutná = upadáš jako tenhle web pod machi(avelli)m 😐

No a fakt nerozumim tvýmu popírání že tohle je druhej motor něco jako druhá verze GTS. Nejdřív sem se na to PTAL = teď už ti to jen oznamuju = změnil se nejen výkon ale i celej motor = ale to VÍŠ

Tohle inženýrama opečovaný starý audi = by bylo dobrý audi. Ale viz odkaz na X3M na okruhu a viz odkaz na dynamiku motoru v několik let starý nafty v Alpině = to prostě neni na zaslepenou oslavu novinkový sportovní varianty Porsche

Že jak píšu vedle radši plivete na posla = místo zamyslet se že by to Porsche FAKT mělo bejt možná o fous dál = to je smutná a popravdě opakovaná realita. Takovej Vaculík za to že si dovolil porovnat = myslim silentbloky = v 3er a Oktě = to schytává dodnes = hajzl jeden CO si to dovolil 😁 :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Naprosto vůbec ti nerozumim

Naštěstí zdaleka ne všichni = sou mimoni. Ne špatně je třeba o GTS napsaný na těch blbejch novinkách nebo autobibli nebo... Klasicky nejhůř + demagogická diskuze = tady Mára a sorry ale fakt FANTASIMUS. Má zmínka o MT = je samozřejmě pravdivá. Stejně jako to co sem napsal o technice Macanu. ŽE se to někomu nelíbí a dostane skoro hysterák a střílí urážkama apod. = to je blbý ale řikal ten Havel..

JAKÝ vyvolá emoce faktická zmínka o -náctiletý technice a úvaha že nový výkonnější GTS by mělo bejt spíš před konkurenční starší naftou která v tom 😁3 a 4 neni ani ve svý nejvýkonnější verzi = vědět CO to zase vyvolá = možná bych to nenapsal

No i když jo = uvádět věci na pravou míru = to je takový prokletí. Odpor k realitě = zase zdá se vaše

Fakt smutný že plácání velitele = považuješ za "dali ti" = má tam mimochodem docela DOST omylů nepochopil ani to o světlý výšce = a trochu mě zmát white a jeho popírání že tohle je vlastně fakt druhá generace verze GTS a blbě má white hned ten úvodní příspěvek kdy SNÍŽENOU verzi Macanu označuje za fajn že něco s VYŠŠÍ světlostí

Takže sorry = neni to letadlo ale prostě jen trocha znalosti vs fanatickej odpor?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No Karle to je ta fáze EXTRÉMNÍ FANATISMUS = protože se vám nelíbilo PÁR jednoznačnejch FAKTŮ = střílíte urážky a plácáte místama fakt NEDOSPĚLÝ kraviny

https😐/www.youtube.com/watch?… :yes: :yes: :-!

To že nejsi schopnej uznat ani takhle jednoduchý SVÝ omyly = to je ten EXTRÉMNÍ FANATISMUS 😉

Vim že nejsi žádnej myslitel, ale řikej vosle = lidem vzdělánim a intelektem pod tebou. I takový sou 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Máš to blbě pájo = Alpina R6 je taky podtuněná = když chceš tvou formulaci = a to jak VŠICHNI používáte úmyslně špatně to že alpina je TUNING = to je taky VWýmluvný 😄

Navíc to srovnání je starší auto v naftě laděný do komfortna vs novější vrchol sportovna = Porsche GTS. Tolerance fanatiků = je fakt fanatická

Hele už sis dohledal jak pomlouváš furt dokola Vaculíka = žes to pomotal TY?Že stejně jako já prostě SPRÁVNĚ kritizuje u prémiový značky levnější použitý myslim silentbloky prostě díly = a že je FAKT ostuda a špatně, když prémivej výrobce používá levnější díly, než mainstreamovej? 😉

Jinak o vás řiká svý = to jak VŠICHNI střílíte že alpina je TUNING = jen tohle úplně stačí ukazuje = jak prostě nejste schopný čelit realitě. FAkt smutný CO ... no viz já 10:23
LORASI
vobec sa s Tebou nehadam, pretoze som Macana nikdy nejazdil, ale vo vsetkych porovnavackach ( na ktore som narazil ) s X3 40i boli obe auta prakticky vyrovnane. je nieco konkretne v com Macan vynika nad X3 40i?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No na komoru se evidentně trefil TVÝMU VKUSU 😉

Velar mě nazajímá = teda je hezkej. Že vy 2 si potřebujete dodávat sebevědomí že superprémie Macan poráží nějaký BMW nebo Range Rover = no tak fajn a trochu upřímnou soustrast

Já mluvim o tom co jak se ukázalo moc dobře víš i ty = že tohle je víc POVEDENÝ audi, než.. a musíte s Karlem vytahovat 1000x obehranou písničku o tuningu Alpině. Což sníží ten lehkej trapas ze srovnání benzín GTS vs nafta = jen ve vašich očích. Teda asi 😄

Nevim proč zatvrzele píšeš zastaralá = když já STARÁ a -náct let stará = prostě JE

No a odkaz napotřetí = je SPRÁVNĚ že Porsche porazí BMW nebo Velar. Je NESPRÁVNĚ když nafta stejnýho objemu benzín GTS = teď už to URČITĚ chápeš. Možná i oba dva? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No = vlastně JO 😁

Ale když to TAK pomotal = měl sem potřebu napsat KDE VŠUDE V ČEM VŠEM :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No mě taky = a TO je ten problém na kterej sem měl tu DRZOST upozornit. Byť skvělou práci inženýrů Porsche s mírně zastaralou technikou Audi sem zmínil opakovaně = prostě to nový vs přece jen -náct let starý = to může bejt důvod toho co se nevymyslel já = že když má nový GTS problém se starší naftou mohlo by mít s benzínovym třeba X3M

Zajímavý že je to furt stejný = někdo včetně Vaculíka upozorní na nějakou řekněme nedostatečnost drahýho modelu = a neschytá to výrobce, ale posel tý informace 😁

Odpor ke realitě kombinovanej s naprosto nevkusnym vyjadřovánim = do-*** máme za tejden Vánoce :-! mě rozsahem a intenzitou = přece jen trochu překvapil
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo osud MILUJE černej humor = někdo úrovně Karel = hodnotí 😄

No osud FAKT miluje černej humor = nevim co děláš ty Karle = ale já se zrovna živim = chápánim a posuzovánim ne čtenýho jak chybně píšeš, ale psanýho textu :-!

ŽE ani takhle primitivní OVĚŘITELNÝ info o Macanu co sem zmínil NEVÍM NEZNÁŠ ale zkoušíš zpochybňovat a napadat posla = no to je taky černej humor rsp. = voila to je Karel 😉

Popravdě je to až DĚS = jakej tu je obecně ODPOR k faktum = to že sem při ostrý kritice WinDiesla k zvýhodňování lokálně bezemisních aut zmínil že jeho oblíbená nafta je dlouhodobě zvýhodňovaná tak že EV vozy to eště sakra dlouho nedoženou = a co následovalo = to sem teda taky nečekal 😁 :-!

Prostě před tvrdej odpor a sranda vás VŠECH plácání že Alpina je tuning = je to co sem zmínil a na co sem upozornil = jen fakta. A navíc je všichni asi sami VÍTE 😄

Smutný co dokáže citace, parafrázování nebo prostě jen přepis dat = a odpor k srovnání starší slabší verze 50d nafty stejnýho objemu vs nový Porsche sportovní verze GTS

Trochu mimo = nemám rád rusko ale rusáky skladatele spisovatele teda jo https😐/www.novinky.cz/…dravcum-40307403 Strugačtí :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No takovouhle formu kritiky = to BERU

Neni to teda z mý strany ÚMYSL = ale vím že to tak občas někdo chápe. Takže = to jak si to napsal teď = to beru

No a k tvý argumentaci = to sem samozřejmě nezačal já. Příspěvky maj čas a sou chronologicky řazený 😉
Když na muj argument od začátku furt opakovanej = že nafta by NEměla porážet benzín GTS od Porsche reagujete nějakejma BMW a Velarame který v nějakym testu Macan porazil = no CO já s tim? CO to má společnýho = s tou naftou vs benzínem?

A že Alpina NENI tuning ale výrobce aut a docela hodně zajímamvej = to víš stejně jako ty 2 co to dneska už zkusili = ježišmarjá TO ste přece první načali = vy

Vzhledem k tomu že mý info sou v drtivý většině načtený a pocházej i z víc zdrojů = tak když vim že 2+2 tak je těžký mě přesvědčit na základě něčího názoru že se mu to nezdá = že ne. Což VIM že je další věc = co docela sere aneb je iritující jak slušně řikáš 😄

Takže to = že Porsche MÁ porážet BMW i Audi i já nevim co = s tim prostě NEhnete. Zvlášť když je ve verzi GTS vs naftová verze..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty sis dneska sebou nevzal MOZEK bugulmo? A co chybí v myšlení nahrazuješ URÁŽENIM?

Fakt žiješ v představách že tvoje znalost že Macan a Range Rover = je vyhrazená tvý jen úrovni? 😄

Tak ti dám asi smrtelnou ránu = tohle ví aspoň miliarda? lidí? :-!

Když už mi FURT vkládáš do úst něco co sem neřek tak připojíme = já někde napsal že Macan je ŠPATNEJ? PŘEČTI si co sem o něm napsal NEFABULUJ a když hledáš mou kritiku = tak viz já 17😁9 = jo tam to KRITIZUJU

A jak už sme tu v diskuzi s whitem TAKY probrali = nejde mi primárně o Alpinu ale o NAFTU stejnýho objemu vs benzín GTS Porsche na TO celou dobu upozorňuju. A je fuk po čem TY budeš vzdychat = de o to SROVNÁNí = kde v mym jak to vypadá trochu objektiVWnějšim světě = MÁ porsche GTS porazit BMW který zminil white a má porazit Velar kterej ty a má porazit i tu naftu
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč je v TVÝ HLAVĚ směšný = že umim číst? Mě zas přijde TRAPNÝ jak se white snaží ohýbat realitu. Až jezdíš TY čim chceš = prostě buď VÍŠ nebo NEVÍŠ.

Tvý argumenty = víš že se snad nijak v ničem NETÝKAJ toho co sem napsal citoval parafrázoval já? 😄

Mě zas nezajímaj = tvoje srovnání s Velarem nebo co. Jestli si to nepochopil tak RR je v úvodu zmíněnej JEN jako auto s vyšší světlou výškou. Jako něco co má konkurovat Porsche je zmíněná Alpina = jako kritika že v naftě je o fous PŘED Porsche GTS

Já napsal celkem známý a dle reakcí je moc dobře zná i white FAKTA. Že s nima má někdo problém = to je jiná věc. PROČ máš potřebu psát svoje zkušenosti s Velarem = to netušim já

Hele tos NEPOCHOPIL že se neofrňuju nad Macanem v porovnání s RAVkou? Napsal sem snad něco takovýho?

CO sem kritizoval = to je snad JASNÝ. Máš něco k tomu CO sem napsal? NE tvoje soukromý pocity názory a zkušenosti s autama o kterejch neni nikde řeč = myslim K VĚCI
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To si nemyslim :-!

Nicméně koukám že sem napsal pohon místo palivo 😄

Nicméně NEnapínej a povídej 😉

Kdyžtak mi vysvětli i KDE SE STALA CHYBA tady https😐/www.autoforum.cz/…jedineho-z-nich/ mladý superbohatý a nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta nafta.. 😒
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože narozdíl od tebe = nejspíš VĚDI že to je tak jak sem napsal = a snažej se to trochu zmírnit

Tys to nejspíš ani nepochopil šašo 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No opakovánim blbosti = se z toho že to NENI tuning = pravda nestane

Stejně jako se tVWym popíránim = nezmění fakta co sem napsal k Macanu

No vidíš že se shodnem = porovnávat prémiový BMW se superprémiovym Porsche = a že MÁ porsche vyjít líp = na tom se SHODNEM

Že podladěná abych použil tvoje slova verze nafty bmw NEMÁ porážet Porsche GTS = na tom holt asi ne

Platforma i motor sou jak sem napsal starý = možná i proto trochu nestíhaj. Motor je teda inovovanej a v Audi no problém. Viz tvoje SPRÁVNÝ srovnání s BMW = v Porsche ale trochu ANO
Co stačí pro Audi nestačí pro Porsche + buď rád že Alpina používá slabší a ne výkonnější verzi tý nafty než BMW :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidíš teda vyhodnuceješ = asi v rámci boje za VWšechno koncernoVWÝ = blbě

Nafta prostě je uměle zvýhodněná = bez toho = je zcela out. To přiznává i takovej Vaculík = kterej má dieslový motory hodně rád. Já opakovaně poukuzuju JEN na tu ekonomickou absurditu = a donutil mě k tomu WinDiesel ostře si stěžující že se nově někde zvýhodňujou i EV rsp. lokálně BEZ emisní auta. Jak reagoval na osvětlení reality = je ti asi jasný :-!

Tady píšu něco ZCELA JINÝHO = že nafta od konkurence je před benzínem Porsche = to je tak nějak DOUBLE špatně na TO poukazuju. A že design funguje = a viz tvuj úvodní příspěvek a čísla prodejů = že to je technika o generaci pozadu a že jí poráží nafta = evidentně nevadí 😄

Díky za vysvětlení co to je Range Rover 😉
To zas byla reakce TAKY na tvuj příspěvek a volání po něčem s vyšší světlostí lepší průjezdností. Hele chval třeba Panameru hybrid nebo tak něco = a klidně se shodnem 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to je SUPER že existuje Porsche v nejvýkonnější verzi = který je kousek = před naftou 😄

To je rozdíl v tý objektiVWitě = já myslim že by to měl zvládat i ten bi-turbo benzín. A ne VWokecávat že to je společný s nějakym https😐/www.autoforum.cz/…neskoncil-dobre/

Tohle je Porsche! Že je postavený na technice audi = nejásám ale budiž. Že je to na minulý generaci = tuplem nejásám. Že mi jako výmluvu proč Porsche GTS nestačí na naftu konkurence předhazuješ že je to inovovanej starej motor od Audi = trojnásobně nejásat 😉

V reálu to nebude špatný auto a vypadá dobře a no problem budou i prodeje = jen ty 3 body = nejsou důvod k nadšení
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne Alpina ale pohon pro dieslovej motor = no to sem RÁD že se tahle znalost = konečně šíří :-!
Já teda Alpinu = sakra JO. Ne SUV ne naftu = ale Alpina je absolutní totální VRCHOL jak má auto vypadat fungovat jezdit :yes:

Nicméně to že Porsche Macan je jen myslim podruhý faceliftovaná minulá generace Audi Q5 = je pravda ne?

Stejně jako že dynamika neni špatná = ale je to Porsche = takže trochu špatná JE

Když nafta vyrovná a mírně překoná novej benzínovej motor Porsche = je někde chyba
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže FURT a FURT hledáš jen VWýmluvy = bych chtěl vědět jestli by byly takhle aktivní, kdyby Porsche nepatřilo do koncernu 😄

Což ale NIC NEmění na těch 3 bodech co sem napsal = že je to -náct let stará technika a že to je starej inovovanej motor Audi. Je přece FUK jak je tady naladěnej! Že Alpina NENI tuning BROUKU PYTLÍKU = to víš i ty. A uvozovky to nezachráněj = zvlášť když k tomu tuning přidáš vykřičník :-!
A zvlášť když ten třílitr nafta má v BMW eště o dalších 12 PS víc 😉

A že to neni o pár koních ale NAFTA vs benzín a navíc benzín PORSCHE = to nevim teda proč ale snad taky jen okecáváš. I ty víš že tak by to asi bejt nemělo

Takže dík za další vysvětlení že i v tvym světě je to s 2+2 stejně = ostatně o tom sem psal hned v úvodnim příspěvku = a to jak byli technici Audi kdysi šokovaný co dokázali inženýři Porsche s tou starou Q5 to znáš spíš taky eště než sem to tady v diskuzi napsal, nebo?

Takže pro tuhle starou techniku Audi = platformu i motor = platí co sem napsal. Pod značkou PORSCHE = mírný zklamání. Což NEbude mít vliv na prodeje = protože lidi fungujou spíš jako ty = v úvodnim příspěvku = je to hezký je to Porsche

Ale je to minulá generace Audi s motorem audi = a přes to o tý platformě co si nevim proč ZOPAKOVAL vlastníma slovama po mě = ty 3 mínusy zůstavaj a plusama prostě nejsou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ta blesková úroda :no: případně :yes: mě vždycky fascinuje :-!

For white = ten :no: NEmáš ode mě 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neni to furt technika minulá generace AudiQ5?

Neni ten benzín pomalejší než konkurenční nafta https😐/www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/

Věřim že když byl kdysi Macan novej technici Audi žasli jak může jejich technika jezdit = dneska sme ale už vo fous dál
Nicméně prodává design = a ten je furt pěkněj

Když už něco vyššího = tak Range Rover :yes: