Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche představuje omlazený Macan GTS, zlatá střední cesta nabízí 380 koní

Ondřej Mára Ondřej Mára 17. 12. 2019 • 14:15
7
147
Zobrazit náhledy (7)
Porsche Macan GTS Porsche Macan GTS

Porsche prezentuje nové GTS jako nejsportovnější variantu modelu Macan, po stránce výkonu se však jedná o zlatou střední cestu. Čím chce tedy nový Macan GTS řidiče zaujmout?

Tou nejvýraznější novinkou je především biturbo přeplňovaný vidlicový šestiválec o objemu 2.9 litru, tedy stejný motor jako v modelu Turbo, který nabídne maximální výkon až 280 kW (380 k) a maximální točivý moment 520 Nm, který je dostupný ve spektru otáček od 1750 do 5000 ot/min. O pořádné divadlo se pak postará sportovní výfuková soustava, speciálně upravená pro GTS.

V kombinaci s nově upravenou dvouspojkovou převodovkou PDK a volitelným paketem Sport Chrono se tak nový Macan GTS dostane z 0 na 100 km/h již za 4,7 sekundy, zatímco bez Sport Chrono paketu trvá zrychlení o 0,2 sekundy déle. Maximální rychlost činí 261 km/h.

Oproti modelu před faceliftem, který byl osazen 3.0 litrovým motorem V6, se tak výkon zvedl o 15 kW (20 k) a točivý moment o 20 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h je pak rychlejší o 0,3 sekundy – a to jak u standardního modelu, tak s paketem Sport Chrono.

Podvozek byl snížen o 10 mm a skvělou jízdní dynamiku by měl podpořit i speciálně odladěný systém elektrického řízení tlumičů PASM. Na přání je však dostupné i adaptivní vzduchové odpružení, které sníží podvozek o dalších 10 milimetrů.

O dostatečně rychlé zastavení se běžně starají litinové brzdy s červenými třmeny, které jsou ukryty za standardními matně černými 20 palcovými koly RS Spyde Design. Zákazníci si však budou moci připlatit za vylepšené brzdy PSCB s tenkým povlakem z karbidu wolframu, případně za karbon keramické brzdy PCCB.

Sportovnost modelu Macan GTS by měl podtrhovat standardně dodávaný paket Sport Design s černými doplňky v předním i zadním nárazníku, zatmavenými LED světlomety Porsche Dynamic Light Systém (které lze objednat i v provedení Plus), výraznými prahovými lištami nebo černými koncovkami standardního výfukového systému.

V interiéru nechybí multifunkční sportovní volant s věncem z hladké kůže, sportovní sedadla určená exkluzivně pro GTS a četné doplňky z kartáčovaného hliníku nebo Alcantary, která pokrývá střed sedadel, loketní opěrku nebo výplně dveří.  Nechybí však ani možnost objednat si kožené čalounění a řadu dalších doplňků.

Po technologické stránce modelu nechybí adaptivní tempomat včetně asistentu pro jízdu v koloně, parkovací asistent s funkcí monitorování okolí, ionizační zařízení nebo vyhřívané sklo. Posádku pak potěší nová přihrádka na mobilní telefon s funkcí indukčního nabíjení nebo příplatkový systém prostorového ozvučení BOSE Surround Sound.

Nové Porsche Macan GTS je již možné objednávat, přičemž ceny v Německu startují na částce 77.880 euro (1.985.000 Kč) včetně DPH.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 18. 12. 2019
Víš vzhledem k těm Vánocum a tak ti to řeknu eště jednou slušně = když někdo s tvym IQ a znalostma furt dokola hází vulgarity jak sou ostatní trotlové a blbí a posuzuje práci zcela mimo rozsah svýho vzdělání a toho IQ = je to TRAPNÝ. A fakt to s tou vulgaritou HODNĚ přeháníš :no:

Ani běžná světlá výška Macanu neni žádnej převrat = ale tady je snížená o 1,5 cm a další cm dolu dá adaptivní podvozek = prostě běžný auto. To neni kritika to je u sportovní verze správně = jen k tomu prostě nepasuje whitova úvodní slova

Ale vidim že si konečně pochopil = že tohle auto VYŠŠÍ světlou výšku prostě nemá. Byť to jak si na to že ti to došlo zareagoval = je jedna čistá tragedie

ad Porsche https://www.autoforum.cz/…si-drazi-nejsou/
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 18. 12. 2019
Jestli jde o vyšší nebo nižší SUV je úplně jedno, trotle. Je to nejlépe jezdící SUV a proto white napsal co napsal. Nech si to od někoho vysvětlit.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 18. 12. 2019
Hele BRZDI s tou tvou nikdy nekončíci vulgaritou = teď už to třeba přeháníš FAKT HODNĚ

ŽE si opět ani po uvedení konkrétní hodnoty NEPOCHOPIL že tahle verze fakt NENI světlou výškou klasický suv = to u tebe neni překvapení ale SVOU NEznalost nahrazovat urážkama ostatních to fakt nic moc :-|

Takže ti to vysvětlim = tohle je v segmentu SUV silně PODprůměrná světlá výška = FURT je to přesně obráceně než se snažíš = hájit whita a jeho úvodní vlastně příspěvek. Je to přesně obráceně = vyšší světlý výšce Subaru pokud si vybavuju se vymívá teda kritizuje že nic moc, no možná vy oba

Když už SUV tak s vyšší světlou výškou = tak RR. Když sportovní tak já jak už sem napsal Stelvio s motorem Ferrari. Ale místo něj radši Giulii QV a místo ní eště radši https://www.garaz.cz/…ioletem-21002962

NENI problém že white napsal trochu nesmysl = JE problém a už docela VELKEJ = CO NÁSLEDUJE doteď = viz ty 20:44
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 18. 12. 2019
Něco vyššího rovná se SUV, trotle. Fakt jsi to od včerejška napochopil?
KDYŽ UŽ SUV, TAK TOHLE"
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 18. 12. 2019
To by odpovídalo = jestli pracuješ rukama, že ti to až tak nemyslí = a FAKT VĚŘÍŠ tomu že sám výrobce novou evoluci pojmenoval stejně PROTOŽE TO JE ZCELA JINEJ MOTOR ;-)

Což je ale naprosto nedůležitý = jestli tomu budem popravdě řikat evoluce nebo po tvym zcela novej = prostě je to NOVĚJŠÍ BENZÍN ve sportovní verzi Porsche vs nafta v komfotně laděnym

Na TO sem poukázal = za TO sem to přece schytal

ŽE to celý je minulá generace audi = to se sice taky moc nelíbí že sem napsal, ale to nikdo samozřejmě zpochybňovat nebude = to je moc známý :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku