Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Schváleno! FCA a PSA podepsaly dohodu o fúzi. Vznikne tak čtvrtá největší automobilka světa

Spojením koncernu FCA a Skupiny PSA vznikne čtvrtá největší automobilka na světě podle objemu prodeje, která ročně prodá asi 8,7 milionu aut.
Zpět na článek
18. 12. 2019 10:58
18. 12. 2019 11:37
18. 12. 2019 11:53
18. 12. 2019 11:56
18. 12. 2019 18:34
18. 12. 2019 10:02
Blizj sa doba elektromobility ...
Bola doba mnohych vyrobcov chipov, alebo obdobie mnohych vyrobcov telefonov ktori postupne zmizli a doslo k vytvoreniu par globalnych platforiem, ktore sa standardizovali. A mozno sa rovnake stane aj s autami. Bude zaujimave sledovat cim sa budu o par rokov aut naozaj odlisovat, pretoze teraz prechadzame obdobim zjednodusovania mechanickej sustavy a naopak coraz zlozitejsej elektronickej. Mozno za par rokov trh vytvori taky tlak, ze sa vyrobcovia dohodnu na kompatibilite vacsej casti svojich komponentov ( nielen pneumatiky, ziarovky, palivo...). To by znamenalo naozajstnu usporu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - xxc
18. 12. 2019 10:49
Re: Blizj sa doba elektromobility ...
konkurencia je potrebna a prospesna
18. 12. 2019 11:48
Re: Konkurenci nechceme
A podívej se jaká auta se u nás kupují.
Vychvalujete větší VW, kritizujete menší Hyundai Kia.
Takže podle toho co kupujeme, konkurenci nechceme.
18. 12. 2019 12:40
Re: Konkurenci nechceme
Konkurencia ostane...len bude menej rozdrobena. Fakt ze stale dava zmysel kazdemu vyrobcovi vyrabat motor znamena, ze na nich maju stale velku marzu...
18. 12. 2019 10:58
Chvála bohu....
budoucnost Fiatu i AR je tímto zajištěna. :-) :yes: Doufám, že nové Punto dorazí expresní rychlostí. Jen aby to ještě byl opravdový Fiat... ;-\
Rozbalit vlákno
8
18. 12. 2019 11:28
Re: Chvála bohu....
Neboj. Bude to fiat. Možná poslední čistokrevný. Další generace už budou společný produkt
18. 12. 2019 12:15
Re: Chvála bohu....
Pro FCA to je asi jedina cesta jak nejak prezit.... od smrti Marchionneho ta firma nepredvedla absolutne nic.... :no: jinak verim ze to bude ku prospechu veci, minimalne v oblasti marketingu je PSA uplne jinde nez FCA.... a samozrejme, PSA ma platformy, ktere se FCA muzou hodit.... zejmena mluvim o tom Puntu....

Tak preju at se dari, jeste nejake pekne Alfy bychom si uzit mohli, nez se zmeni cela folozofie odvetvi a auta pro radost definitivne zmizi....
18. 12. 2019 12:39
Re: Chvála bohu....
Opakuji naposled fiat platformu pro nové punto nebo 5dvéřová 500 má!!!!!!!!!!!!!
18. 12. 2019 14:02
Re: Chvála bohu....
No to je jistě hezké, teď ale aby mu ji PSA dovolila ještě použít... :'-(
18. 12. 2019 14:54
Re: Chvála bohu....
Jedním z hlavních důvodů pro spojení PSA a FCA byla silná pozice PSA na evropském trhu. Jeho platformy a motory pro EU a její nové normy. V Evropě bude FCA jen dalším PSA.
18. 12. 2019 16:44
Re: Chvála bohu....
Nemáte pravdu. A hlavně PSA nemá co poroučet FCA. Je to fifty fifty
18. 12. 2019 17:21
Re: Chvála bohu....
Nejde o nějaké poroučení. Každý od tohoto spojení něco očekává. PSA bude naopak potřebovat pomoci mimo Evropu, kde má hodně slabou pozici. Byl to i důvod, proč PSA nedávno málem zkrachoval.
18. 12. 2019 18:09
Re: Chvála bohu....
Ok. Takže chcete říct že i když si fiat vyvinul novou platformu která už jezdí jako zakamuflovaná ve stávající gen pětistovky, upravil kvůli tomu i tovarnu v mirafiori tak teďka jako vše zruší jo? Hele to není stejné jako když PSA koupilo opel a zrušili už hotovou corsu. Fca a Psa jsou rovnoceni partneři. Ps. nová platforma a přestavba továrny stály strašný prachy.
18. 12. 2019 11:37
Nutnost
Je to nutnost.
Ta auta jsou dnes již tak koplikovaná, že jiná cesta než sjednocování není.

Musíme vzít i v úvahu, že Ford spolupracuje s VW.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pradeda777
18. 12. 2019 11:53
Re: Nutnost
Tož, ono dnes spolupracuje "kdekdo kdeským".......ale fúze to je docela jiné zvíře.... ;-)
18. 12. 2019 11:56
Re: Nutnost
Jenomže Ford převezme od VW celou platformu.
Avatar - pradeda777
18. 12. 2019 11:51
Zavření továren nehrozí...
....ale ztráty pracovních míst určitě. A to hlavně ve vývoji a administrativě.
Jinak "nové" firmě přeji hodně štěstí......budou ho potřebovat.
Rozbalit vlákno
3
18. 12. 2019 12:01
Re: Zavření továren nehrozí...
Bude to i ve výrobě.
Ty fabriky se také budou sobě podobat.
Ta robotizace pro stejné platformy bude společná. Navíc, na nákup více robotů budou množstevní slevy. Takže se robotizace urychlí.
Avatar - twistedTSD
18. 12. 2019 12:26
Re: Zavření továren nehrozí...
Vývoj v FCA budou tak tři pochrupující Italové a jeden frustrovaný Jeepař, takže v pohodě.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 12. 2019 20:58
Re: Zavření továren nehrozí...
Twl.. ty seš fakt dobře mimo...

Jo, jsem spojení taky trochu rozpačitej.. a nevím, jestli nemám urychlit nákup Fiata, dokud je to ještě Fiat.. ale ten tvůj výrok je teda síla.

Víš vůbec, co všechno v autě máš jenom díky tomu, že to Italové vymysleli?

Jediný, v čem je VW dobrej je marketing.. a těží z ohromnýho domácího trhu.
Jak dlouho mu ale vydrží pověst, postavená na prvních Golfech?
Avatar - Barrichello
18. 12. 2019 14:34
Kočkopes v akci
jo když nejsou peníze na vývoj a dojná kráva Chrysler Group přestává dojit, nezbývá než fůzovat :-) :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
18. 12. 2019 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
19. 12. 2019 12:42
Re: Kočkopes v akci
Stále sou trhy kam jdou prodávat neelektrická auta.....Amerika, část Asie, Rusko a země bývalého sojuzu, čás Evropy, Afrika, Arábie...
18. 12. 2019 18:34
OT
Nevím co programátoři zase zkouší ale na úvodní stránce nemůžu skrýt video.Začne se samo přehrávat a při rolování stánky jede dolů, takže ho mám pořád na očích. Nechci žádná autoplay videa, když už tam musí být video, chci ho jedním klikem zabít tak jako dřív.
P.S. nejde mi přihlásit se pod jménem, pod kterým mám profil na MACZ
Rozbalit vlákno
0