Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota Corolla GR Sport přichází na český trh. Sportovní šmrnc pořídíte výhradně jako hybrid
20 komentářů
lukas13
...odpovídající pohonné ústrojí. (záměrně nepíšu "motor", ať je to klidně hybrid, ale jede).
1.8 hybridní verze je v této výbavě vyloženě směšná, auto pro hejly...
Jinak Corollu jsem jel, 2.0 jede pěkně (ale ostrý hatch to není, natož HH), bohužel už docela dost žere a 2.0 je přímovstřik... 1.8 nejede, ale nežere, cenový rozdíl cca 80, nepřímý vstřik... Nakonec bych zvolil ji.
Jako celek je Corolla velice povedené auto, tuto verzi opravdu nechápu...
1.8 hybridní verze je v této výbavě vyloženě směšná, auto pro hejly...
Jinak Corollu jsem jel, 2.0 jede pěkně (ale ostrý hatch to není, natož HH), bohužel už docela dost žere a 2.0 je přímovstřik... 1.8 nejede, ale nežere, cenový rozdíl cca 80, nepřímý vstřik... Nakonec bych zvolil ji.
Jako celek je Corolla velice povedené auto, tuto verzi opravdu nechápu...
Nojo spotřeba 4,9 https://moje.auto.cz/…sus/corolla.html u nezajetýho auta je pro tenhle výkon skoro nepřijatelná :-)
Počkej, jak že dvoulitr žere? :D Když jedeš klidně, jedeš vždy se spotřebou 4-5 litrů a to i ve městě. Pokud auto drtíš na okreskách, tak pak to sice nad 10 vyleze, ale to každé benzinové auto v takovém výkonu a takové zátěži.
Šmarjá, tohle mi připomnělo proč už sem skoro nepřispívám - člověk něco vypotí, auto vlastně pochválí, ale vždy se najde někdo, kdo začne chytat za slovo. ;-)
Takže - 1.8 žere v každém režimu o cca litr méně. Pohon je to již prověřený a spolehlivý. 2.0 sice jede hezky, ale je to přímovstřik, jejichž spolehlivosti zatím moc nevěřím, záběr brzd je "takovej divnej" (1.8 to nedělala) a vysavač je to při blbnutí stále, takže do "sportovní" verze fakt ne.
Spotřeba 2.0 - město super, mimo město taky, dálnice už nám hapruje. Klikl jsem na odkaz co vložil Humuna - cca 5.8 na dálnici v režimu, v němž jezdím též. Astra 1.6t s 205 hp to uměla za cca 6.3-6.4. Benzín. Dala se koupit za cca 500, což je sakra rozdíl. Ano vim, facelift ji bohužel zabil.
Jelikož jezdím cca 45% město, 45% dálnice a ten zbytek je něco, kde se dá zablbnout, smysl 2.0 tak nějak nevidím - pokud někdo najede přes polovinu po okreskách, chápu. Na druhou stranu - není pak už lepší a zábavnější ten cca 200 hp benzín?
Prostě - 1.8 mi dává větší smysl, nikomu neberu, pokud to vidí jinak. Rozumíme si? ;-)
Přeji všem šťastné a veselé!
Takže - 1.8 žere v každém režimu o cca litr méně. Pohon je to již prověřený a spolehlivý. 2.0 sice jede hezky, ale je to přímovstřik, jejichž spolehlivosti zatím moc nevěřím, záběr brzd je "takovej divnej" (1.8 to nedělala) a vysavač je to při blbnutí stále, takže do "sportovní" verze fakt ne.
Spotřeba 2.0 - město super, mimo město taky, dálnice už nám hapruje. Klikl jsem na odkaz co vložil Humuna - cca 5.8 na dálnici v režimu, v němž jezdím též. Astra 1.6t s 205 hp to uměla za cca 6.3-6.4. Benzín. Dala se koupit za cca 500, což je sakra rozdíl. Ano vim, facelift ji bohužel zabil.
Jelikož jezdím cca 45% město, 45% dálnice a ten zbytek je něco, kde se dá zablbnout, smysl 2.0 tak nějak nevidím - pokud někdo najede přes polovinu po okreskách, chápu. Na druhou stranu - není pak už lepší a zábavnější ten cca 200 hp benzín?
Prostě - 1.8 mi dává větší smysl, nikomu neberu, pokud to vidí jinak. Rozumíme si? ;-)
Přeji všem šťastné a veselé!
No, možná proto, že vypotíš blbost :D Napsat, že to auto hodně žere, je prostě kravina a to sám nejsem zrovna fanoušek hybridu, jen jsem si to párkrát zkusil, stejně jako tu 1.8 nebo větší 2.5 v jiných Toikách.
S brzdy souhlas, to mne na hybridech štve, nejsem zvyklý, kdybych jezdil více, zvyknu si. Rozdíl mezi 1.8 a 2.0 hlavně vnímám v tom, že po městě je slabší verze příjemější, jede hladčeji, spotřeba +/- podobná.
A s tou dálnicí, měřili jsme Corollu a dvě Mondea, hybridní a naftové, vše 180k a i při rychlejší jízdě byla srovnatelná s naftovým Mondeem, je tu na to celkem podrobný blog. Zlom pak nastane, když jedeš jedeš pilu, Corolla si sáhne i na 16 na sto (já to osobně nedokázal, ale její majitel jo, já byl na 10ti), tam pak nafťák jede za 8-9 v tomto režimu.
Ne, není to sportovní, vytočené CVT není nejekrásnější zvuk, ale na 180k kombi umí být velmi slušně rychlé, ve městě i hodně úsporné, a při běžné jízdě i mimo město stíhá spotřebou bezproblémů naftová auta. Problém Corolly je pro mne třeba odhlučnění, ale zase etalon C segmentu Oktávka na tom není lépe.
S Astrou zkušenost nemám, ale v tom městě podobná auta bez hybridní technologie jedou minimálně za 2x takovou spotřebu, myslím fakt v provozu ve městě, jako je Praha.
Takže jednaosma ano, město a příměstský provoz, dvoulitr pak , když jezdíš i dál :)
S brzdy souhlas, to mne na hybridech štve, nejsem zvyklý, kdybych jezdil více, zvyknu si. Rozdíl mezi 1.8 a 2.0 hlavně vnímám v tom, že po městě je slabší verze příjemější, jede hladčeji, spotřeba +/- podobná.
A s tou dálnicí, měřili jsme Corollu a dvě Mondea, hybridní a naftové, vše 180k a i při rychlejší jízdě byla srovnatelná s naftovým Mondeem, je tu na to celkem podrobný blog. Zlom pak nastane, když jedeš jedeš pilu, Corolla si sáhne i na 16 na sto (já to osobně nedokázal, ale její majitel jo, já byl na 10ti), tam pak nafťák jede za 8-9 v tomto režimu.
Ne, není to sportovní, vytočené CVT není nejekrásnější zvuk, ale na 180k kombi umí být velmi slušně rychlé, ve městě i hodně úsporné, a při běžné jízdě i mimo město stíhá spotřebou bezproblémů naftová auta. Problém Corolly je pro mne třeba odhlučnění, ale zase etalon C segmentu Oktávka na tom není lépe.
S Astrou zkušenost nemám, ale v tom městě podobná auta bez hybridní technologie jedou minimálně za 2x takovou spotřebu, myslím fakt v provozu ve městě, jako je Praha.
Takže jednaosma ano, město a příměstský provoz, dvoulitr pak , když jezdíš i dál :)
Pokud člověk nejezdí dálky, tak naprosto souhlasím, 1,8 je lepší volba. Ve městě rozhodně příjemnější, taková jemnější.
Výhoda i nevýhoda hybridů je, že umí jet za málo, ale i za hodně. Záleží, jak řidič dokáže poslouchat a "komunikovat" s autem. Když někdo autu nerozumí, ono mu to nevrátí. Pokud se s tím pojede jako s dieselem, bude v kombinaci kolem 6 litů spotřeby, bez ohledu na to, jestli je to 1,8 nebo 2,0.
Rozdíl ve spotřebě 1,8 a 2,0 určitě není litr, maximálně do půl litru, a to ještě v ideálních podmínkách. Nejčastěji je tam kolem 0,2-0,3, někdy pro jednu stranu, někdy pro druhou podle zátěže, reliéfu a provozu. V reálném mimoměstském provozu s 2,0 jezdím často níž než s 1,8. Hybrid si nikdo nekupuje pro zábavné svezení a nikdo o něm netvrdí, že je HH ( to vidím jen u tvého příspěvku ). Je to normální auto C segmentu, kdy se 180 koňmi jezdí pod 5 litrů benzinu v kombinovaném provozu. Ve městě je to ten nejpohodlnější pohon, bez cukání, krásně plynulý a bez negativního dopadu na technický stav při dlouhodobém používání v tomto režimu.
Další věc, co trochu jsi mimo, má kombinaci přímého a nepřímého vstřiku. Když není v zátěži, jede nepřímý vstřik v atkinsonu, když jde do zátěže, přepne se na přímý vstřik a ottův cyklus.
Každé auto má brzdy jinak, divné nejsou, jsou jiné než jsi zvyklý. Z toho by se třeba dalo usoudit, že nejsi schopen číst odezvu auta. Ale spíš jsi to jen blbě napsal. To samé bych mohl říct třeba o té astře, když jsem s ní jel, že má divné brzdy, divný plyn a divnou spojku. Ale nemá, každé auto to má trochu jiné.
A když jsme u toho srovnávání, tak za kolik jezdíš tedy Prahu? Pokud dálnice je za 5,8 moc ( což je obecně pro hybrid ten nejméně vhodný revír ), zajisté v Praze s tím 200k benzínem jezdíš za 2-3 litry jako tenhle hybrid, případně okresky mezi 3,5-4 litry.
Výhoda i nevýhoda hybridů je, že umí jet za málo, ale i za hodně. Záleží, jak řidič dokáže poslouchat a "komunikovat" s autem. Když někdo autu nerozumí, ono mu to nevrátí. Pokud se s tím pojede jako s dieselem, bude v kombinaci kolem 6 litů spotřeby, bez ohledu na to, jestli je to 1,8 nebo 2,0.
Rozdíl ve spotřebě 1,8 a 2,0 určitě není litr, maximálně do půl litru, a to ještě v ideálních podmínkách. Nejčastěji je tam kolem 0,2-0,3, někdy pro jednu stranu, někdy pro druhou podle zátěže, reliéfu a provozu. V reálném mimoměstském provozu s 2,0 jezdím často níž než s 1,8. Hybrid si nikdo nekupuje pro zábavné svezení a nikdo o něm netvrdí, že je HH ( to vidím jen u tvého příspěvku ). Je to normální auto C segmentu, kdy se 180 koňmi jezdí pod 5 litrů benzinu v kombinovaném provozu. Ve městě je to ten nejpohodlnější pohon, bez cukání, krásně plynulý a bez negativního dopadu na technický stav při dlouhodobém používání v tomto režimu.
Další věc, co trochu jsi mimo, má kombinaci přímého a nepřímého vstřiku. Když není v zátěži, jede nepřímý vstřik v atkinsonu, když jde do zátěže, přepne se na přímý vstřik a ottův cyklus.
Každé auto má brzdy jinak, divné nejsou, jsou jiné než jsi zvyklý. Z toho by se třeba dalo usoudit, že nejsi schopen číst odezvu auta. Ale spíš jsi to jen blbě napsal. To samé bych mohl říct třeba o té astře, když jsem s ní jel, že má divné brzdy, divný plyn a divnou spojku. Ale nemá, každé auto to má trochu jiné.
A když jsme u toho srovnávání, tak za kolik jezdíš tedy Prahu? Pokud dálnice je za 5,8 moc ( což je obecně pro hybrid ten nejméně vhodný revír ), zajisté v Praze s tím 200k benzínem jezdíš za 2-3 litry jako tenhle hybrid, případně okresky mezi 3,5-4 litry.
Lackey
Šporťák benzín-elektro schizofrenik.
Čo to má byť ? Úsporné auto, alebo šporťák, benzínžrout.
Hlavne, že za to green eko-šport-občan zaplatí viac...
Čo to má byť ? Úsporné auto, alebo šporťák, benzínžrout.
Hlavne, že za to green eko-šport-občan zaplatí viac...
Dojdi si to místo psaní blbostí vyzkoušet = ne MÁ to být ale JE to docela zajímavý spojení slušný dynamiky a malý spotřeby
Jo a samozřejmě = z principu nižší těžiště a z principu lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = než v konvenčnim autě = prostě: Fakt slušná kára :-)
Jo a samozřejmě = z principu nižší těžiště a z principu lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = než v konvenčnim autě = prostě: Fakt slušná kára :-)
Slušnou dynamiku má i tramvaj...:D Hybridní sporťák, proč ne, ale když už, tak asi i verzi benzín s manuálem. To je tak jediný typ auta, kde bych nad manuálem uvažoval. Do sporťáku s velkým výkonem už asi taky radši automat.
_Karel_
Evidentně je to totéž, jako různé GT-line, Mpaket, R-line...
Proč ne, vypadá to líp, nějaká výbava navíc.. Vše ok.
Proč ne, vypadá to líp, nějaká výbava navíc.. Vše ok.
Hm... jakž takž.
Omezená nabídka barev, omezení jen na hb, optipaket zepředu celkem nevýrazný... uvidíme jestli tam třeba budou nějaké lepší sedačky a tak.
Omezená nabídka barev, omezení jen na hb, optipaket zepředu celkem nevýrazný... uvidíme jestli tam třeba budou nějaké lepší sedačky a tak.
V článku píšou, že sportovní sedačky. Mě ten optipaket přijde ok, nic přehnanýho, úplně nenadchne ale ani neurazí - jako celá corolla.
Tak nějak. Nicméně je to pro mě o 1000% přijatelnější varianta než Civic skorotajpár výhradně s tříválcovým litrem za nesmyslný příplatek. A i nějaká exclusive výbava tam nakonec je (specifické kdesi-cosi, sedačky, možnost adaptivních tlumičů)....Pro zájemce o hybridní Corollu tak přichází alternativa k Executive, která podobně jako u FR vs. X-cellence Seatu nebo Dynamic vs.Innovation Opelu hraje lehounce na sportovní notu vzhledem a výbavou. Nemám s tím problém.
S čím já osobně problém mám je to, že se takový toyotí "Sport" cenově ocitá v revíru hot-hatchů i30N, M-RS nebo FoST. Jasně....nemají hybridní techniku. Asi by mi to nevadilo. ;-)
S čím já osobně problém mám je to, že se takový toyotí "Sport" cenově ocitá v revíru hot-hatchů i30N, M-RS nebo FoST. Jasně....nemají hybridní techniku. Asi by mi to nevadilo. ;-)
Nie je to obmedzene len na HB, schvalne som si otvoril oficialny cennik a ponuka sa aj v kombiku. Jediny problem vidim v cene. Standardne o 100k viac ako Comfort vybava, a pokial chce clovek aj tie adaptivne tlmice, tak treba prihodit dalsich skoro 70k. A to uz sa potom pohybujeme v uplne inych cenovych hladinach, ako by som povazoval za vhodne pri aute strednej triedy.
Arese
Dávat "sportovní paket" na hybridní hatchback se samočinnou převodovkou je fakt k smíchu! :D
Vem SVÝ auto a projeď si nějakou trasu = a pak těhle 132kW v C-HR a Lexu má 135kW = porovnej dynamiku chování i spotřebu s tim v čem jezdíš
Nižší spotřebu a nižší těžiště s lepšim rozloženim hmotnosti mezi nápravy = to okecat nejde. Nová tuhá platforma spolu s fyzikou z minulý věty má velkej vliv na jízdní vlastnosti a dynamika = to budeš asi docela překvapenej ;-)
Tady pro porovnání minulá generace a výrazně slabší verze hybridu = kdy dost lidí odpichu z místa nevěřilo = až tak že vznikl https://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/
Nižší spotřebu a nižší těžiště s lepšim rozloženim hmotnosti mezi nápravy = to okecat nejde. Nová tuhá platforma spolu s fyzikou z minulý věty má velkej vliv na jízdní vlastnosti a dynamika = to budeš asi docela překvapenej ;-)
Tady pro porovnání minulá generace a výrazně slabší verze hybridu = kdy dost lidí odpichu z místa nevěřilo = až tak že vznikl https://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/
Vždycky se výborně bavím, když mi někdo tvrdí, že sportovní zážitky za volantem záleží jen na výkonu pohonné soustavy! :-)
×
Sdílení komentáře
×
Ano, nebyla to GR Sport.... :-!