Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel Insignia se chce v příští generaci výrazně změnit. Promění se v crossover?

19 komentářů

bubulak
Zákazníci neopouštějí střední třídu a nevybírají si místo toho stejně velká SUV. Oni opouštějí střední třídu a kupují si zpravidla o třídu menší, tj. kompaktní SUV, která ale pohříchu často stojí peníze podobné jako kombi střední třídy a ještě zpravidla ve FWD. Kdo tomuto přiblblému trendu nepodlehne, může si koupit normální kombík střední třídy, který má o dost lepší jízdní vlastnosti, větší kufr a za velmi slušnou cenu.
GeekStar
Přesně tak. Nechápu sice, jak někdo může při vybírání auta upřednostnit Karoq před Superbem, ale zřejmě je takových lidí docela dost...
Avatar - Emel
Emel
Hele to si úplně nemyslím... Karoq stojí jako Octavia, +-
_Teddy_
Ono s tym vacsi-mensi je to relativne. Dnes nizsia stredna je velkostou asi tam, kde pred par rokmi bola stredna trieda. A obcas tu strednu triedu aj presahuje.

Napriklad Mondeo-kombi ma kufor 525/1630 litrov, Focus-kombi 635/1653 litrov. Kto teda potrebuje velky kufor, nema dovod brat Mondeo...
Vauban
prave na to som chcel reagovat aj ja...za cenu "normalne" vybavenej insignie ako auta 21. storocia (ked tam je aj uplna samozrejmost vyvinuta pred 70 rokmi ako tempomat, alebo parkovacia kamera so senzormi, minimalne dvojzonova autoklima, full ledky, asistenti co dnes stoja par chechtakov atd atd) moze mat clovek trebars toyotu rav4 hybrid 4x4...podobny priestor vo vnutri len bezpecnost, praktickost ci spolahlivost niekde uplne inde

podobne som skumal aj astru kombik...ale naco to kupovat, kvalita tam ani moc nie je (v porovnani s konkurenciou), pytaju za to prilis vela a na podobnych rozmeroch auta ponuka konkurencia viac zo vsetkeho...ked mi staci nejakych 500 litrov v kufri kombika tak si mozem kupit aj obycajnu fabiu a podobne porovnania zakaznik riesi aj v strednej triede

situacia na trhu je proste taka, ze auta ako je insignia si kupi len to, kto ich chce a nie kto ich potrebuje
Arese
Už to úplně plasticky vidím - vysoká kastle s velkou čelní plochou, ale pod vysokou kapotou se bude krčit max. šestnáctistovka se dvěma turby, nejspíš tříválec...a samozřejmě povinně s automatem. O tom se ale v tiskové zprávě marketéři sotva zmíní, hlavní bude deset displejů na přístrojové desce, bezdotyková tlačítka a deset jízeních asistentů. Fuj tajkls, evropský autoprůmysl jde do naprosté pr...ele :-( ! :no: :no: :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No pise, ze to bude shooting brak... tak kdo by koupil nejakej brak, no ne?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
:-) ;-) :-O :*) :D :-! :yes:
Avatar - chalan66
chalan66
A už im úplne dr.. hrabe ? Same SUV. To je ale šialený a hlúpi trend !
mb1000
Nikoli. Jen přizpůsobují nabídku poptávce.
Kdo chvíli stál, již stojí opodál....
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A nereguluji nahodou poptavku nabidkou?

Chtel jsem Tipo v sedanu, ale nedelaji ho s T-Jetem, ma mensi nadrz a vzadu vzdycky bubny. Krome toho ma vepredu horsi svtle - starej reflektor se zrcadlem... projektory jsou jen v HB a kombi.

A pak pry, ze o sedan neni zajem...
Arese
Přesně, ta absence motoru 1.4 T-Jet u sedanu mě taky děsně štve, a tu o 5 l menší nádrž už nechápu vůbec. Ale s motorem 1.6 M-Jet má i sedan vzadu kotouče.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mb1000
V mainstreamu regulovat poptávku nabídkou? Je-li to myšlené jako vtip, tak ok. Jinak je to extra blbost.
Přeci pokud chce někdo např. "střední v kombi", tak vybírá mezi výrobci, který produkt nabízí a ne mezi těmi, kteří produkt nemají... V tomto případě tedy porovná 508, Passat, Mondeo, M6, Superb, Talisman, i40 a (zatím i) Insignii a koupí některé z nich. A třeba o Citroen vůbec nezavadí, bo střední v kombi prostě nenabízí.
Výrobci prostě jen sledují, o které kategorie zájem je a prodeje rostou a o které naopak není a prodeje klesají - u těch pak zvažují, zda se vyplatí vývoj nástupce. Krásným příkladem jsou kabriolety s plechovou střechou - přišel boom této kategorie, prodeje výrazně vyskočily, takže se začaly nabízet i takové garážové speciality jako Colt CC. Po pár letech zájem opadl a která automobilka nabízí kabrio "v plechu" dnes ?
Takže jestli Opel predikuje, že mainstreamová střední klesá a klesat bude, tak si zkrátka vývoj a výrobu vyhodnotil jako nerentabilní a s Insignií zamíří tam, kde vidí zisk, tedy zřejmě mezi (nějakou formu) SUV. Asi sis všiml, že to nedělá jenom on.

A když něco má horší světla, horší brzdy a menší nádrž, tak si to vysvětlovat tím, že je to větším zájmem, to už je jen takový faul na vlastní garáž.
meddem
Toto je třída služebních aut. Nějak si neumím představit, ze by příští služební auto bylo SUV. Pokud ma tento článek pravdu, tak je o jednoho kandidáta méně. A to jsem se současnou insignii velice spokojen.
Reco
Nerozumiem co si nevies predstavit? Aj u nas je uz vidiet viac sluzobnych SUV - hlavne tych na sukromne ucely, tie standardne su stale kombiky, lebo cena.
meddem
Pro mě určitě ne, SUV neholduji. Proto mě štve, ze takto zprzni i tu insignii, protože jak už píšu výše, se současnou generaci jsem velice spokojen (2.0 bitu, 4x4).
Reco
Tvoj nazor a pohlad beriem, ale hovoril si nieco o tom, ze je to trieda sluzobnych aut. A tam sa trend meni rovnako ako u sukromnych osob. Asi by ich to nenapadlo ak by dosahovali pozadovanych predajnych cisel.
meddem
...