Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další pochybení Tesly? 8 měsíců starý Model 3 už má zrezlou konstrukci sedadel

Tesle je dobře známá svým poměrně benevolentním přístupem ke kvalitě výroby, přesto člověk stále nepřestává vycházet z údivu.
Zpět na článek
20. 12. 2019 15:15
20. 12. 2019 15:24
20. 12. 2019 16:02
20. 12. 2019 16:18
20. 12. 2019 18:46
21. 12. 2019 09:54
20. 12. 2019 19:56
20. 12. 2019 20:13
20. 12. 2019 20:49
21. 12. 2019 09:57
21. 12. 2019 11:20
21. 12. 2019 13:02
21. 12. 2019 13:50
21. 12. 2019 14:56
21. 12. 2019 22:31
21. 12. 2019 17:15
22. 12. 2019 05:03
22. 12. 2019 22:48
21. 12. 2019 14:37
21. 12. 2019 15:21
20. 12. 2019 16:43
20. 12. 2019 18:11
20. 12. 2019 20:34
20. 12. 2019 20:54
20. 12. 2019 21:42
20. 12. 2019 21:42
21. 12. 2019 09:37
21. 12. 2019 17:10
Avatar - _beta
20. 12. 2019 15:06
Bežná vec v US produkcii.
SUV hnilé rámy po pár rokoch, auto je spotreba. Vyrobíme ďalšie, ľudia to kúpia zasa.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JirkaV8
21. 12. 2019 02:13
Re: Bežná vec v US produkcii.
To je naprosto normální, bohužel. Sám vím, jak se v Nošovicích vyřazují díly kvůli korozi co teprve přišli na finalní montáž. Rezavé ne na páse, ale ještě než se dostane na pás. Co oko nevidí, to srdce nebolí. Zákazník rád koupí. A myslím si, že se jedná o více dílů a více automobilek. Na fukci živočicháře to ale nemá vliv, tak to kašlou. ;-)
20. 12. 2019 15:15
Koroze
Musím se stále smát jak lidé a hlavně média stále hledají na Tesle neduhy, jednou to je kvalita lícování , pak zas autopilot, a teď koroze dílů co jsou schované pod čalouněním a podobně. V každém autě najdete části co nemají ochranný nátěr či pokovení proti korozi, výrobci koukají kde ušetřit ale ne jenom Tesla, všichni po 15 létech ve škodě Auto vím své 😄
Rozbalit vlákno
19
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
20. 12. 2019 16:02
Re: Koroze
Presne tak, ja mám na Renaulte tak isto zhrdzavenú konštrukciu sedadla v kufri. Tiež auto malo rok, keď som to pozeral a tiež som sa dosť čudoval.
Avatar - _Karel_
20. 12. 2019 16:18
Re: Koroze
Sedadlo teď neřeším - co ti přijde k smíchu na upozornění, že Tesla neumí smontovat auto, že i kastle rezaví v řádu měsíců, že se autopilot sekne se smrtelným důsledkem..? U aut s cenou v řádu milionů? Já na tom nic k smíchu nevidím. Někdy média na Tesle hledají vši, ale tohle zrovna vši nejsou.
20. 12. 2019 18:46
Re: Koroze
Autopilot je v plenkách, to musí poladit s tím se perou všichni výrobci, ale jestli myslíš tu nehodu jak před auto skočila žena , tak to bys ani svým řízením neovlivnil . Mám Fabku a u předního blatníku dole u prahu to rezati snad u všech a to dělala zkušená automobilka 😄 Kurvitka v motorech se dělají už od roku 2000 hlavně tradiční nej nej značky , Tesla je ještě nezkažená a blaboli jako že 9 z 10 vyrobených kusů musí na repas je fakt k smíchu , dělal jsem ve škodovce na kontrole a je to to samé akorát se to moc neví , ale vše se opraví a ven k zákazníkovy to už jde v pořádku.😄😄😄
21. 12. 2019 09:54
Re: Koroze
To se nepoladí - autopilot se 100% dostupností v principu nelze udělat. Dají se pouze vyrobit jízdní asistenti a to vždy s určitou mírou nedostupnosti.
20. 12. 2019 19:56
Re: Koroze
Nič v zlom teda, ale tvoja zaujatosť voči Tesle začína byť evidentná.
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
21. 12. 2019 09:57
Re: Koroze
Spíš zaujatost proti popíračům chyb.
21. 12. 2019 11:20
Re: Koroze
No vieš, ale je trochu zvláštne za chyby, ktoré robia prakticky všetci, alebo viacerí, ukazovať prstom práve na toho jedného. ;-)
Avatar - _Karel_
21. 12. 2019 13:02
Re: Koroze
Opravdu všichni výrobci mají karoserii se spárami lišícími se o půl centimetru? A opravdu i jiným výrobcům aut za dva miliony se loupe nový lak?https://www.autoforum.cz/…sicu-stara-auta/
Pak tedy je třeba upozornit i na ně. Podle mě je to dobrý nástroj na vytvoření tlaku, který je donutí něco s tím dělat. A kteří to konkrétně jsou?
21. 12. 2019 13:50
Re: Koroze
"Sedadlo teď neřeším - co ti přijde k smíchu na upozornění, že Tesla neumí smontovat auto, že i kastle rezaví v řádu měsíců, že se autopilot sekne se smrtelným důsledkem..?"

Tesla neumí smontovat auto - hrubo zovšeobecňujúce. Sype sa hádam Tesla pod zadkom? S presnosťou výroby alebo zlým lakom Tesla rozhodne nie je prvá ani posledná, a nie sú to také fatálne chyby, aby ich bolo treba ostentatívne rozoberať.
Kastle rezaví v řádu měsíců - opäť mi to príde ako robenie somára z komára. Podobné problémy riešia aj iní, či už ide o koróziu exponovaných miest na karosérii, častí podvozku, alebo neošetrených plechov vnútri konštrukcie. Akurát sa o tom toľko nehovorí, lebo to nie je Tesla. Niekoľko príkladov už v tejto diskusii ľudia spomenuli. To sa obvykle prejde mlčaním alebo pár reakciami na príspevok. O Tesle vyjde článok a rozpúta diskusiu.
Pak tedy je třeba upozornit i na ně - správne, ale o nich informácie nie sú, o Tesle áno. Prečo myslíš, že to tak je?

Nemám nič proti Tebe, len si myslím, že si príliš ostrý. Lebo inak píšeš na úrovni a patríš medzi diskutérov ACZ, ktorých si vážim.;-)
Avatar - _Karel_
21. 12. 2019 14:56
Re: Koroze
"neumí smontovat auto" je myšleno právě to, že karosérie je nespasovaná.
Neměl bych potřebu to připomínat, ale když tu někdo napíše " Musím se stále smát jak lidé a hlavně média stále hledají na Tesle neduhy, jednou to je kvalita lícování" - přijde ti jako hnidopišství článek o Tesle za 3 miliony se špatně smontovanou kastlí?
21. 12. 2019 22:31
Re: Koroze
Poviem pravdu, trochu hej. A nie je to tým, že by to nebola pravda. Ale proti Tesle je tu článkov celá kopa, výtky voči Tesle sú tu témou takmer pravidelne - o pozitívach sa naopak veľmi nepíše, skôr sa zľahčujú. Pripomína mi to cielenú kampaň. A tiež si všímam, že si obvykle v čele kritikov (keď pominiem pár chorých hláv, ktoré kritizujú úplne bezhlavo a bez rozmýšľania), pričom v prípade bežných áut prejavuješ uvážené a pragmatické názory.
Tesla rozhodne nie je bez chýb, ale nezaslúži si sústavnú kritiku za čokoľvek. je tu pár rokov - a ťažko možno čakať, že bude vo všetkom hneď na úrovni zavedených značiek. Ja im držím palce, čo dokázali doteraz, je obdivuhodné.
21. 12. 2019 17:15
Re: Koroze
"Sype sa hádam Tesla pod zadkom?" - https://www.autojournal.cz/…-vyvedlo-z-miry/
"..a nie sú to také fatálne chyby, aby ich bolo treba ostentatívne rozoberať." - https://www.autoforum.cz/…vzit-dalsich-85/
Závěr si udělej sám.
V Tesle jsem pouze seděl, nejel. Určitě ale musím uznat, že spasování karosářských dílů (dveře, kapota, kufr, nárazníky, blatníky) by u žádné evropské automobilky neprošlo výstupní kontrolou. Jdi se podívat třeba na lowendovou Dacii - spáry má sice širší než ostatní mainstream, ale vcelku rovnoměrné. U spousty Tesel naopak poznáš špatné lícování a nerovnoměrné spáry už z fotografií celého vozu, žádných detailních přiblížení.
Ale samozřejmě na slícování karoserie auto nejezdí, k nějakému řešení a zlepšení je spíš dotlačí houstnoucí konkurence než stávající zákazníci.
Avatar - xxc
22. 12. 2019 05:03
Re: Koroze
Uz som to pisal kedysi, rovnako ako Tesla, je na tom Renault. Presne tie iste pocity, vsade to vrzga a zmontovane je to rovnako priblizne :-)
22. 12. 2019 22:48
Re: Koroze
Ako dlho jazdíš Teslou a koľko Renaultov si už mal?
21. 12. 2019 14:37
Re: Koroze
Tak uz jsem mel nekolik aut a ze by v nejakem bylo neco co by nemelo ochrany nater ci nebylo pozinkovane nebo z barevneho kovu toho si nejsem vedom. Zrejme proto ze si nekupuji americka auta, tam je to asi norma
21. 12. 2019 15:21
Re: Koroze
Vidíš jen to co máš vidět 😄, tady je třeba pěkně popsané proč jsou starší auta rezavé, důvod je ochrana proti korozi hned od výrobce....https://www.auto.cz/…i-nejvice-124722
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - elektrikar
20. 12. 2019 15:28
Povrchová koroze
Teď se nechci nikoho zastávat, ale viděl jsem rozdělanou 12 měsíců starou Octavii a přesně takto rezavá byla celá konzole uchycení palubní desky a spousta dalších neošetřených dílů. Je tedy otázka, zda se nejedná o běžnou praxi v automotive, protože ty díly jednoduše nereznou do hloubky a je zbytečné/nefektivní to řešit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _beta
20. 12. 2019 16:33
Re: Povrchová koroze
Je to zhruba tak ako si napísal. Neošetruje sa to.
20. 12. 2019 16:43
rez
Klasika, usa a rez. Harley, mustang vsechno hned nacnuty. Taky v inzeratech se nektery majitel hned hlasi ze nechal spodek nastrikat. No ale co, dnes rezne vsechno, hnije to venku na desti a v zime, tak co chcete. Hned umejt Tesle *** to jde kazdymu dobre. To vime vsichni ze je kvalita na picu, tak ale jako bulvar jste good.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jozephko
20. 12. 2019 16:56
Autor to nepochopil...
Majitelia Tesiel týmto dostávajú bonus navyše - niečo, za čo si ani nezaplatili... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2019 10:15
Re: Autor to nepochopil...
:*) :yes:
20. 12. 2019 17:28
Rez tam uz byla
Uvedomte si ze pokud za auto nedate tak 10x tolik, nemate tam nove kovy, ale recyklované z ciny. Ta rez tam uz je na vyrobni lince, jen ji chvili trva se rozsirit a proklubat napovrch
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 18:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2019 19:58
Re: Rez tam uz byla
Tak to mi vysvetli, to šírenie hrdze zvnútra von. O tom vedomosti nemám.
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2019 22:48
Re: Rez tam uz byla
"Ta rez tam uz je na vyrobni lince, jen ji chvili trva se rozsirit a proklubat napovrch" - povedal by som, že to nie je o dutinách, mimochodom, kde niečo také v konštrukcii sedadiel je? Mimochodom, aj tu ide o povrchovú koróziu, nie?
Kataforéza, pokovovanie či iná povrchová úprava - vždy ide o ošetrenie povrchu. Aj v dutinách. Korózia vzniká na povrchu materiálu a šíri sa postupne do hĺbky materiálu, nie opačne. Alebo sa mýlim?
20. 12. 2019 20:34
Elektrošrot
Svědci Muskovi tady budou samozřejmě okamžitě kontrovat, že i jiná auta reznou. To je sice možné, ale určitě ne v takovém rozsahu a zdaleka ne tak rychle. Měli by si už konečně přiznat, že úroveň kvality a dílenského zpracování těchto elektrosamohybů je katastrofální. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
20. 12. 2019 20:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2019 21:42
Plechy
Pokud to není ošetřené povrchovou úpravou, tak to zrezne vždycky a Tesla není výjimkou. Že kvalita u Tesly pokulhává o tom se píše všude a je to problém všech amerických značek
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2019 21:42
Plechy
Pokud to není ošetřené povrchovou úpravou, tak to zrezne vždycky a Tesla není výjimkou. Že kvalita u Tesly pokulhává o tom se píše všude a je to problém všech amerických značek
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2019 22:28
Klasicky US automobil
Po osobni zkusenosti s US vozidly (Dodge RAM 1500 2018) to nevidim jako problem Tesly, ale vseobecne velice nizke kvality provedeni interieru US vozidel.

Dnesni Tesla je jednoduse automobil urceny pro severoamericky trh se vsemi plusy i minusy. Jakmile se postavi Gigafactory v DE, tak verim, ze i modely z ni vyjizdejici pro EU trh budou upraveny pro evropske zakazniky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
21. 12. 2019 00:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
21. 12. 2019 09:37
Elektrosvět
Co nejlevněji vyrobit, musí to být plně vybavené aby si obhájilo 2x větší cenu a výsledek je výdělek, který plyne akorát z emisních povolenek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2019 10:17
Hrají si na prémii ... a reznou
Budu to považovat za normální až budou stejně rezavé i Mercedesy a Báva 8 měsíců staré.
Tesla si hraje na prémii a ráda se s Medvědem a Bávem srovnává ale skutek utek. Zůstala jen rez, ta neuteče :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
2
21. 12. 2019 12:09
Re: Hrají si na prémii ... a reznou
Tak môžeš začať s považovaním za normálne. Tu sú fotky úplne nového BMW F30, ktoré bolo akurát vyzdvihnuté v predajni. Nižšie je ešte viac fotiek viacerých majiteľov. Hrdzavé sedadlá na nových autách
https://f30.bimmerpost.com/…s/showthread.php?…

Tiež rýchly google ti nájde desiatky príspevkov na fóra kde toho nájdeš tony - Ford F150 komplet hrdza pod palubovkou. Mazda MX5 hrdzave ramy sedadiel na úplne nových autách. Ešte aj Bentley má hrzdavé šróby uchytenia sedadiel v podlahe. Všade sa šetrí :)
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2019 21:13
Re: Hrají si na prémii ... a reznou
Mazdu a Ford do toho netahej. Ti si na prémii nehrají.
To BMW - možná - a taky možná na zadním sedadle někdo vylil limonádu. Měl bys vidět moje zadní sedadlo. Je tam na kůži velká skvrna jak se tam něco vylilo ale už nevím co to bylo - a je to ve stejném rohu.
21. 12. 2019 16:08
Majitel je mamlas
Nechápu proč ukazuje že nemá dolakovanou karosérii,to mi příjde k smíchu to si auto při předávce nezkontroloval???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
22. 12. 2019 05:08
Re: Majitel je mamlas
Preco by mal kontrolovat nove auto? A ako si to skontroluje?
21. 12. 2019 17:10
Tesla
Tak už se spokojte s tím, že Tesla dělá laciná auta s drahou technikou. :-) Jestli vám to vadí tak si kupte auto od prémiové značky za podobné peníze a tyhle elektro"auta" nechte jiným :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2019 20:56
*** tyhle články
Je úsměvné, kolik kritiky sklízí Tesla za nedokonalosti, nehledě na to, jakým je průkopníkem. Je to novodobý otec elektromobility a tyhle články to jen potvrzují. Zkuste rozebrat jakékoli nové auto a výsedek v konstrukci sedadla bude stejný. Pánové, dobrá práce :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2019 21:14
Re: Nasrat tyhle články
No tak to zařiď a neblábol.
Ať někdo všechna auta rozebere a porovná. A potom si to řekneme.