Profi
to bylo takové zpestření na nudné cestě, zpomalit pod 80 a pak dát za tři a služebák řádně roztáhnout
....aby v úsecích kde zákaz předjíždění končí, nenastalo hromadné kamionové předjíždění, které může ucpat dálnici ještě víc než je tomu dnes..... 😒
No ale to bys nemohl dělat nic.
V AUT a DE kde to je, funguje to docela.
Nezatracoval bych to.
Samozřejmě že úplným řešením jsou jen a jen mnou propagované koncentráky pro kamioňáky a jejich povolený odstřel za sebemenší prohřešek, nebo i z rozmaru.
V AUT a DE kde to je, funguje to docela.
Nezatracoval bych to.
Samozřejmě že úplným řešením jsou jen a jen mnou propagované koncentráky pro kamioňáky a jejich povolený odstřel za sebemenší prohřešek, nebo i z rozmaru.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nedavno jsem jel pardubice a pred hrebecem tunekem, 4 kamace za sebou, ten poslední jak zacina rozsireji zacal ty tri predjizdet a na konci byl akorat vedke nich. Ostatni kamace se nemeli kde zaradit a osobaci v rychlem pruhu ta tim smejdem jen pjenili i ja. Myslite si ze je to chovani hodne profesionala? Ja myslim ze ne. Jen zablokoval cestu a nasmolil vsechny za sebou. Podotknu, ze neprekrocil do kopce ani 80km/h my vsici jeli 75 cca.
Nečetl jsem to, jen kdykoli vidim nekde neco o kamionech tak si vybavim ty desítky situací který s nima mam. Vadí mi a je mi jedno co vozí. Prostě pořád nějakej problém. Jakmile nejedou ve vláčku za sebou a vymejšlí je to špatně. Kamiony zakázat 😁
Kamióny sú pliaga všade, kam prídu. Ale je to problém komplet systému dopravy. je to na hlavu, ale kamión vyjde lacnejšie a je rýchlejší ako železnica, holt teda bude niekde chyba. A síce v tom, že tovar šíbujeme krížom-krážom cez kontinenty, od bateriek do hodiniek, cez potraviny až napr. po autá. Kamióny na diaľkovú dopravu zrušiť, obmedziť povedzme do 200 km, na dlhšie trasy železnica. Ale to by sa muselo riešiť globálne, no to asi nejde, lebo by to niečomu pomohlo. Radšej budú globálne riešiť emisie, migrantov a podobne...
Všude v normálním světe se dálnice staví - 3 - proudé. My jsme měli unikátní šanci tohle zrealizovat, že se D1 opravuje. Místo toho jsme situaci zmeškali. Kamiony mají jezdit 1+2 pruh, auta 2+3 pruh. Dokud se tohle nezrealizuje, jedná se pouze o sabotáž zodpovědných míst na veřejnost. Nic víc, nic míň. Zákaz nic neřeší a neprospěje nikomu.
Úplně stejně, jak se stavěly předražené koridory pro Pendolino aby nemuselo jezdit 120 ale 160. Jsem říkal hned, to je málo, když už to děláte, udělejte to aspoň na 200 při jedné práci. Ne, někdo se napakoval a nyní, jé ČR za dob Rakousko Uherska železničářská velmoc nemá rychlovlaky když kde kdo má. No co, my uděláme se zpožděním ne 20-30 let, ale 50 let a na x pokusů. Problém je v nesystematické práci vlád. Každý se 1 rok rozkoukává, 2-3 rok pracuje, 4 rok dělá malá domů protože ví, že končí. Další partaj na nic nenavazuje a točí kormidlem opačným směrem.
Úplně stejně, jak se stavěly předražené koridory pro Pendolino aby nemuselo jezdit 120 ale 160. Jsem říkal hned, to je málo, když už to děláte, udělejte to aspoň na 200 při jedné práci. Ne, někdo se napakoval a nyní, jé ČR za dob Rakousko Uherska železničářská velmoc nemá rychlovlaky když kde kdo má. No co, my uděláme se zpožděním ne 20-30 let, ale 50 let a na x pokusů. Problém je v nesystematické práci vlád. Každý se 1 rok rozkoukává, 2-3 rok pracuje, 4 rok dělá malá domů protože ví, že končí. Další partaj na nic nenavazuje a točí kormidlem opačným směrem.
Každý, kdo nepředjíždí, má jet vždy v 1. pruhu, pokud se nejedná o souběžnou jízdu...! To ale nezvládají ani řidiči osobáků, kteří jezdí v prostředním či levém pruhu a pravý je prázdný....
Jinak kamiony ti zasekají bezproblémů všechny 3 a zažil jsem v Německu i 4 pruhy... značka je nezastaví..
Jinak kamiony ti zasekají bezproblémů všechny 3 a zažil jsem v Německu i 4 pruhy... značka je nezastaví..
Protože oni jsou seklý na měření rychlosti a nic moc jinýho je nezajímá.