když obětuju zvuk, požitek z řazení a práci s motorem, spojkou atd. pomocí pedálů...která je dnes stejně vydatně asistována či omezována elektronikou. Tak v tomto případě to smysl dává.
- Je to (možná jen lokálně) ekologické
- U takovéhoto vozu s vysokou cenovkou se schovají náklady na jeho električnost a po odečtu pokut je to nějakým perverzním bruselským způsobem možná nějak rentabilní
- Okamžitá reakce a další schopnosti elektromotoru jsou plusem pro takovýto sportovní derivát
- Málokdo to chce na delší cesty. Odpadá tam diskomfort nabíjení. Na nákupy nebo ostrou víkendovou projížďku toto není třeba řešit.
Čili...proč ne? Když už to musí být, ptz greténi. Akorát nwm co váha.
Pěkně do garáže vedle velkého dieselového SUV nebo kombíku, který se vytahuje málo. A vedle veteránskýho kabria - aby páneček nezapomněl, jaký to je ŘÍDIT AUTO.
"ani ostře laděný Mini Cooper John Cooper Works nemusí být poháněn benzínovým motorem a nemusí mít zvuk výfuku"... taky by to pak už nemusel nikdo koupit...sluší se dodat.
Jojjo v Británii to mladí liberální progresivisté a levičáci viděli jasně. A potom přišli k volbám ti starší naprosto neprogresivní neliberálové.
A všechno je trochu hodně jinak.
Přesně tak, praví petrolhedové, kteří taková auta kupují, si o elektrické "ostré" mini ani neopřou kolo! :D Bude to totiž těžká mrcha bez zvuku a bez možnosti si užívat vytáčení motoru, jeho šťavnatý zvukový projev a požitek z řazení a ovládání 3 pedálů! Nemluvě o směšném dojezdu při opravdu ostré jízdě...
Taky myslím, ale Evropa se zbláznila... tady to jde pro petrolheady z kopce. A šanci na obrat moc nevidím. A jak psal Jeremy Clarkson - Gréta a spol. zabila jednu generaci řidičů, páč mladým udělala z aut ekologického nepřítele č. 1, ač to je úplný nesmysl. Vývoj tady tak jedině dokáže možná zvrátit hospodářská krize, která je dost možná za dveřma, ale bude to bolet... všechny.