Novinky
Pokud mám dobré informace, tak verze ralliart se bude prodávat možná už letos, přijde snad spolu se sportbackem, to je 5dveřová verze od sedanu . Jaké bude mít motory zatím asi nikdo neví. Kdyby byla cenová politika jako u Subaru s verzemi WRX a STI, tak by to mohlo být zajímavé.
No skvele, akurat taketo nieco na trhu chybalo. Ostra verzia EVO - priamy konkurent STIcka na bezne pouzivanie nebol moc vhodny a po tom ako Subaru sprasilo svoj design, je to moj favorit... :yes: :yes: :yes:
taky vam prijde, ze pri pohledu z boku na zadni partie to vypada jako stara oktavka?
Podla mna ide o to, ako to bude zive, ake to bude mat zryhclenie a tal EVO VIII. malo 1470 kg pohot. hmotnost, 265 koni a priblizne rovnaky krutiaci moment /355 Nm pri 3500/. Toto bude mat asi tolko co evo X - teda 1540 kg. Mozno o nejakych 10 kg menej. Pozor, pohon, ako aj twin clutch prevodovka zostavaju, takze ja to vidim na zrychlenie tak 6,8 s z 0 na 100 km. Cenovo to bude podla mna aj nad 1,1 mega SK. Ved evo x ma stat 1,24 mega ceskych. Hold, uvidime.
zabudol som, evo VIII. malo z 0 na 100 za 6,1 s. Ralliart bude tak o 50-60 kil tazsi a bude mat o 25 koni menej. Ja to vidim este bledsie s tym zrychlenim, tak okol 7 s to podla mna bude mat. Ale najpostatnejsie je, ci sa to vobec bude k nam dovazat, ze?
ale paci sa mi ze vsetky klady EVA ostali.. pohon 4x4 😄
so zníženým výkonom o 50HP ako EVO) osadený všetkými motormi ako lancer sedan??