Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Lamborghini dosahuje rekordních prodejů, přesto se je chystá omezit

6 komentářů

Orm
Ten na rust je uzasny, ale skutecne ho Lambo musi zabrzdit. Je to prvni manager, ktery si dovoli prohlasit, ze rust neni nekonecny - bravo. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je tvrdej pragmatismus aneb koncernová kanibalizace v praxi = Urus bere ne moc povedený Bentayze
Avatar - speedfred
speedfred
Niečo podobné už dávno povedal Montezemolo keď bol ešte vo Ferrari.
Freddka
Presne, tohle uz jsem slysel od Ferrari, od Porsche, od Bentley a urcite jeste od nekoho.
Jenze kdyby nechteli prodavat, tak nevyrabi vysoky krabice. Ale oni chteji, prachy se hodi, tak napr. udelaji neomezeny pocet limitovanych (zdrazenych) edici a sem tam vydaji zpravu, ze exkluzivita je vsechno.
Zakaznici to kupuji predevsim kvuli exkluzivite, mnohem mene potom pro pozitek z jizdy samotne.

A vite co? Je to tak vlastne uplne OK 😄

Lidi prachy maj, chteji mit lambo na frajerinu, SUV protoze proste proto, no a tak jim to vyrobi a prodaji a tak to ma byt.
Konec komcu vezmes konvencni krabici od Audi, das tam motor, natunujes, design trochu italie a vsichni jsou happy.
Avatar - jozephko
jozephko
Úplne rovnakú správu vydalo Ferrari pred viacerými rokmi. Vtedy sa zaviazalo, že z rovnakých dôvodov ako Lamborghini bude vyrábať len 7.000 áut ročne. A teraz ich vyrába takmer 10.000. 😄
Okrem toho Ferrari vtedy vyhlásilo, že NIKDY nebude do svojich áut montovať elektromotor 😄 a že nikdy nebude produkovať SUV-ka.. 😄
Či automobilka vyrába 7.000 alebo 15.000 exkluzívnych áut, tak pri celkovej ročnej produkcii okolo 100 milliónov áut to nehrá vôbec žiadnu rolu. V menších mestách sa Lamborghini či Ferrari objaví len výnimočne a v takom Monaku je ich počet daný počtom potenciálnych kupcov. Keby sa hneď všetky autá predali len v Číne, tak určite by to na ich ekluzivite nič neubralo...
Zákazníci by určite viac ako takúto "papierovú" exkluzivitu uvítali rýchlejšie dodacie lehoty. Ale ono je to taký starý obchodnícky trik - nechať zákazníka na drahý tovar /zboží/ dlho čakať, potom sa mu zdá ten výrobok exkluzívnejší a drahší ako v skutočnosti je...
Avatar - pradeda777
pradeda777
Automobilka tak očekává mírný stabilní růst příjmů i díky zvýšené poptávce po náhradních dílech.

To jako, že se zvýší poruchovost nebo opotřebování dílů?????