Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tata Motors zvažuje prodej lidového auta Nano v Evropě

22 komentářů

hej - idealne auto = hummer alebo porsche - nie?
Nie zlý nápad, recesia jak hovädo 😄
Nebylo by lepší, aby se zase začaly vyrábět Škodovky 120? Trochu by se vylepšily, motor HTP z Fóbie, cena oklo 70000Kč? :yes: Když jsem uviděl ty fotky, tak mě to napadlo!!!!!!!!!!! >😁
:no:
Koncepce je věc jedna, dotažení věc druhá. Nepsal jsi někdy loni, že Volkswagen nikdy s ničím nepřijde první, ale dokáže skvěle dotáhnout to nejužitečnější, s čím přišli druzí? Byla to nejpřesnější charakteristika, ale také nelepší pochvala, kterou jsi mohl napsat. Vezmi si třeba Eos, podle mě nejhezčí VW. Přišli až v druhé generaci, ale je to v kategorii středních CC nejlepší, nejhezčí a také (světe div se) nejlevnější auto. Nebo Tiguan. To samé. Golf taky svoji koncepci převzal, ale dotáhl ji do podle mě v jistém směru nejoptimálnější podoby.

A Indie jenom opakuje to, co udělali Italové na přelomu padesátých a šedesátých let. Sesedli z Lambret a vlezli si do pětistovky. Byla maličká, laciná, tak tak pro čtyři lidi, měla maloobjemový (tuším že dvojválcový) motor vzadu a prakticky žádný kufr vpředu. Není to totéž?

Jinak k té koncepci. Třeba Renault je skutečně v mnoha směrech Auto Createur. Vymyslel Scenic, vymyslel Twingo (daleko nejlepší miniauto všech dob, alespoň podle mého názoru - kdo nepoznal, nepochopí...), vymyslel R-čtyřku (předobraz všech těch tak oslavovaných malých hatchbacků nejen z Itálie - mimochodem, zadní světla ve sloupcích byla jeho nápad...), přišel s řadou progresívní elektroniky, ale obohatil historii aut také řadou paskvilů (třeba Val Satis...), nedotažeností (v elektronice...) a nepochopených vozidel, která jsou na trhu jaksi navíc (třeba Modus...). Přesto si zaslouží respekt, ale ten nenáviděný a pomlouvaný VW také. Takže takhle k tvé poznámce, že majster mainstreamu nebude prvý......
fakt by to mohlo byt ako riesenie do mesta a kratke vzdialenosti. Za tu cenu co sa predavaju slabucke motorky mat auto... No nekup to! A nevyzera az tak zle - dalo by sa to nazvat funkcionalistickym designom - trosku by sa otunilo... hliniky a metla + chromove klucky a neony - a mate z toho celkom mileho mazlika. Keby sa to predavalo a ostalo by dost bubakov na druhe auto, kludne to kupim manzelke :-! :yes: Platit za nieco ako VW beetle alebo Mini okolo 600 litrov :no: :no: :no: 8-s tak to nie. A aj ked je Fiat 500 krasny, ta cena ho tiez neurobi ludovym. Asi ta cislica 500 znaci, ze cena sa pod 500 litrov nema dostat >😁 Taketo auta otvaraju nove obzory - tlieskam im. Staci uz len ten fakt, ze vobec existuju - tym padom tvoria konkurenciu zavedenym znackam a nutia ich trosku rozmyslat: ci by sa nedalo predsa na to ist inak - ako urobit imidzovku za 600 litrov ... to nie je zase tak velke umenie. Ono miesta na parkovanie neustale ubuda a na cestach je tesnejsie - a paradoxne auta sa zvacsuju - pribuda ofroutov, toto by mohla byt cesta. Trosku este popracovat na bezpecnosti a nejakom pohone na repku a hned by to zacinalo vyzerat s tymto svetom optimistickejsie 😄
Ja by som si to tiež kúpil do mesta a tak to musí byť fajn, niečo ako o dosť lacnejší matiz. Jediné čo sa mi na tom nepáči je dizajn. Lacné auto ok, škaredé auto ee...ale viac menej to vyzerá ako smart s dalším párom dverí
Jestli se bude prodavat do 70 tKc, tak si ho klidne koupim. Vyhodim zadni sedacky a budu s tim jezdit na pole pro futr kralikum, jednou tydne do kramu, denne 4 km do prace apod. Meho mazlika necham v garazi. Mimochodem bezpecnost bude cca jako na skutru, pri stejne cene a mnohem vetsi prakticnosti.
Tomiss
>😁 :yes:
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
to iste sa stane ci zo smartom forTwo ci akymkolvek inym malym autom...tam uz nie je co riesit taky kolos ho roz***po celej ceste
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Tragedie... >😁
Homer J
No ten design teda určitě lepší být mohl, Podívej se na Smart, ten je v designu o 100 mil kupředu. Jde spíš o to, že za tu cenu nemohli tvůrci využít taková technická řešení jako už u zmiňovaného Smartu, a proto vypadá tak jak vypadá.
Klaudius
Povedal by so, že práve dizajn je veľmi vydarený. Postaviť niečo pekné s minimálnym pôdorysom je ťažšia úloha ako tvoriť dizajn povedzme pre limuzínu strednej triedy. Tu je podstatne menší priestor pre e😜erimentovanie s tvarom, prvoradá je funkčnosť.
Ako náhrada za tie skútre, ktoré sú hlavne dvojtakty to po ekologickej stránke môže byť lepšie. Pri dvojnásobnej spotrebe odvezie dvojnásobný počet pasažierov.
Homer J
Určitě si s tím dovedu představit jízdu po Praze. Sice ten design je dost otřesnej, ale pořád lepší než jezdit sockou vedle smrdícího homelesáka. Při spotřebě okolo 4 litrů/100 km si to neřekne o víc než kolik stojí v Praze hodinová jízdenka. Takže jako auto, no spíše MOD (městská osobní doprava) to je OK
UP bude mať aj up cenu. 😉
Jeden stěrač, jedno zrcátko a jedna velká deformační zóna >😁 >😁
Ta bezpečnost zas není úplně relevantní... Když Q7 srazí motocyklistu na Fichtlovi, nebo ještě hůř, na nějaký rychlý motorce, tak o nějaký odtahovce taky nemůže být řeč. A jezdit s tímhle na nákupy po městě, nebo z vestnice A do vesnice B, proč ne? A mimoto, jezdit po městě s Q7 je fakt ujeté. Asi stejně, jako s Tata Nano po dálnici 😄
Klaudius
Kde je Volswagen a jeho UP! ?
Maličký päťdverák s motorom vzadu. Zdá sa, že majster mainstreamu opäť nebude prvý, predbehnú ho Indovia. Jasné, kvalita, bezpečnosť, parametre, tam budú asi veľké rozdiely, ale koncepčne si India našlápla o krok vpred.
>😁 >😁 >😁 :yes:
tak pro to nepojede odtahovka, ale silnicari to uklidi pri pravidelnem cisteni skarp. z toho zbyde jen hromada smeti kterou nacpou do igelitovych pytlu
Bude zaujímavé sledovať ako si bude auto viesť v nárazových testoch. Možno, keď je motor uložený vzadu podľa metodiky EURONCAP by mohlo získať jednu, poprípade dve hviezdy. ;-\