Elektromobilita
PowerHouse
5
Ale reagují, zejména 2x větší cenou.
Přejít do diskuze
pradeda777
Naše babča když šla do důchodu dostávala 1000kč na měsíc. Dnes má 13000Kč. 😉
Ozzman
Swift za 800 tisíc?!!! A ten stejný pak stal 300?!! Co to proboha meleš 😁 vždyť to je skoro 3 násobný rozdíl ceny... Btw, který Swift stal 800? Ani snad sport tolik nestal nikdy.
PowerHouse
Vypadá to jako všechna auta.
Má to velké kolmé zombie, vedle šikmá světla a pod nima ty kapsy.
Nechápu proč všude vidíš Karoq.
Má to velké kolmé zombie, vedle šikmá světla a pod nima ty kapsy.
Nechápu proč všude vidíš Karoq.
xxc
Ludom to nevadi, vo Francuzsku zvysuju ekologicku dan z 12 000 € na 20 000 € a nemaju s tym ziadny problem 😄 Vraj uz pride kriza a ceny aut pojdu dole, staci zaspominat na roky 2009. Vtedy ceny drasticky klesli. Ale kym to ludia kupuju, ceny len tak neklesnu.
PowerHouse
Je to těžké?
Design je sranda,
Stačí kolmé velké zombie, šikmá světla, pod nima ty kapsy, ... .
Ukazuje to Vietnam i Turecko.
Elektromotory a pohony lze koupit. A máte špičku
Baterie taky koupíte..
Elektronika se také koupí, třeba od Foxconnu, ten se začíná specializovat na elketroniku do aut,infotainmenty, ...
Toto je zejména obrovská šance pro Foxconn a podobné firmy, které budou vyvíjet elektroniku, pohony pro no name automobilky.
Takže Go Foxconn Go.
Kdyby Turci nenakoupili komponenty, tak by se do toho nepustili.
Design je sranda,
Stačí kolmé velké zombie, šikmá světla, pod nima ty kapsy, ... .
Ukazuje to Vietnam i Turecko.
Elektromotory a pohony lze koupit. A máte špičku
Baterie taky koupíte..
Elektronika se také koupí, třeba od Foxconnu, ten se začíná specializovat na elketroniku do aut,infotainmenty, ...
Toto je zejména obrovská šance pro Foxconn a podobné firmy, které budou vyvíjet elektroniku, pohony pro no name automobilky.
Takže Go Foxconn Go.
Kdyby Turci nenakoupili komponenty, tak by se do toho nepustili.
Orm
Taky mne překvapuje, jak letí ceny aut v Evropě nahoru a přitom se auta stále prodávají. Odhadem ty ceny za posledních 6 let vyskočily o 1/3. Nerozumím tomu, rád se nechám poučit, co se děje.
xxc
Lenze kolko stali kedysi auta, potom kolko stali auta po krize v 2009 a kolko auta stoja dnes. Aj to nedavno spominane Suzuki Swift v 2005 stalo 800 000 Sk a prisiel rok 2009, euro a zrazu tie auta isli po 10 000 € (300 000 Sk).
frite
Kdyby k tomu napsali že jde o facelift Karoqa tak bych tomu věřil.
A nutno říct že takový facelift by hodně pomohl, protože to auto na snímcích vypadá dobře...
A nutno říct že takový facelift by hodně pomohl, protože to auto na snímcích vypadá dobře...
_beta
Elektrické je kúúl.
Aj SUV je kúúl.
Takže ak to dajú dokopy, bude to superkúúl a môže to obhájiť vyššiu cenu.
To u malého auta ide len veľmi ťažko.
Kapiš?
Aj SUV je kúúl.
Takže ak to dajú dokopy, bude to superkúúl a môže to obhájiť vyššiu cenu.
To u malého auta ide len veľmi ťažko.
Kapiš?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
vyzera to za mna prekvapivo dobre...
ale inak ako elektro mi vacsi zmysel dava nieco mensie .... nieco povedzme ako zoe a nie takato ropucha... ale chapem.... uz len pockat na dobu kedy najidealnejsim autom na premiestnovanie v eu bude 5-6m dlhy el. pickup za 3 melony
ale inak ako elektro mi vacsi zmysel dava nieco mensie .... nieco povedzme ako zoe a nie takato ropucha... ale chapem.... uz len pockat na dobu kedy najidealnejsim autom na premiestnovanie v eu bude 5-6m dlhy el. pickup za 3 melony
xxc
Potom bude aj taky uspech, ludia chcu lacne riesenia. Preto je uz skoro vsetko z ciny. A za chvilu budu aj auta. Alebo z vietnamu a pod. Aj to je inovacia, keby europske automobilky dokazali vyrobit lepsie a za nizsie ceny. Nechcu, alebo nevedia.
3_diamanty
ono aj mlieko stalo kedysi 2 koruny ... a kolko ze to stoji dnes? .. takze to mas tak 😉
WinDiesel
Klaudie, neznám NIKOHO kdo by si kupoval auto aby jím jezdil po městě. Taxíky a Dáme jídlo nepočítám.
WinDiesel
ano, e-vehikly jsou primitivně jednoduché, dá to do kupy každej Musk a Turek
Reco
Alebo kedy konecne ini pochopia, ze SUV v meste dava zmysel, lebo sa znizila svetla vyska beznych aut. Ze tam, kde netreba kufor kombiku ma SUV navrch a naviac je to auto univerzalnejsie? A ze ma okrem svojich negativ aj klady, ktore ich prevysia?
Reco
Cenu navysuju pokuty za flotilove emisie + vsetky "eko" riesenia na znizovanie emisii + vsetky povinne veci, ktore auto musi mat. Predrazuju sa tym hlavne male auta, v tych drahsich sa to strati, naviac ludia si dnes dopraju viac a doplacaju za vybavu.
KIaudius
...že SUV do mesta a hladký asfalt je proste blbosť? Bez ohľadu na typ pohonu.
_beta
Nuž. Nikdy.
Je to pohodlné na nastupovanie a je to kúúl. A navyše, trpaslíkom to pridá tak cca 15cm.
Je to pohodlné na nastupovanie a je to kúúl. A navyše, trpaslíkom to pridá tak cca 15cm.