Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla v pondělí začne dodávat auta z továrny v Šanghaji

Tesla zahájila výstavbu šanghajské továrny v lednu, výrobu pak spustila v říjnu.
Zpět na článek
29. 12. 2019 22:32
Re: Treba dodat..
Nemáš pravdu. Do mnohých SUV sa nastupuje blbo, majú príliš vysoký a široký prah dverí, ktorý treba prekročiť, takže o pohodlí nastupovania a vystupovania sa veľmi hovoriť nedá. To je skôr prednosť MPV.
Avatar - .StenLi.
29. 12. 2019 22:25
Re: Treba dodat..
Saso ako ty ktory nezvlada jednoduche fakty by sa mal zdrzat komentovania prispevkov dospelych vzdelanych ludi, predijdes strapneniu, aj ked si uz na to zvyknuty..
29. 12. 2019 21:11
Re: Treba dodat..
Já měl teda jen jednou x6 50i a nastupovalo se do ní dost blbě. A sedělo se asi stejně jako v klasickém autě. Jen ten výhled byl určitě lepší.
Avatar - WinDiesel
29. 12. 2019 18:59
Re: Nutno dodat....
To není přesné
tato podmínka platila pro automobilky, ne pro všechny firmy.
Firmy jako Denso, Bosch apod. tam mají firmy 100% vlastněné, Číňané mají podíl 0.
Myslím si že jak moc se tam kdo tlačil, tak "zaplatil". Spoustu dílů Číňané neumí vyrobit, takže strpí 100% vlastnictví továrny značkou z ciziny.
Avatar - WinDiesel
29. 12. 2019 18:55
Re: Treba dodat..
Nezlob se ale nemáš pravdu.
V SUV se mimořádně dobře sedí, skvěle se nastupuje a vystupuje a nejsi v autě zapadlý jako Němec v bunkru.
Každý by si měl mít možnost vybrat.
Avatar - WinDiesel
29. 12. 2019 18:54
Re: Treba dodat..
pěkně onanuješ Muska a Babiš takovým jako ty říkají "chudoba co kouká v PC na obrázky"
29. 12. 2019 17:48
Re: Treba dodat..
Nevím, zda-li plakat nebo jásat nad stavbou GF4 v Německu. Brutální tlak na masivní prodej e-aut bude nesmírně finančně nákladný a ekologii nijak zvlášť nepomůže. Mnohem vyšší, snažší a rychlejší výsledek v ochraně životního prostředí by přinesl např. brutální tlak na omezování těžkých a významně neekologických a v podstatě zbytečných SUV.
Avatar - .StenLi.
29. 12. 2019 13:30
Treba dodat..
..ze prve tisice kusov "vyrobenych" v GF3 su vlastne iba poskladane z baterii a komponentov vyrobenych v US, a teda aj zdanenych, preto je cena pomerne vysoka, ale napomaha to rovnovahe kedze predaje US verzii Modelu 3 v Cine su cely rok v plnom prude, minuly mesiac predala Tesla v cine vyse 5000 aut. Po pokryti stale vysokeho prvotneho dopytu drahsimi verziami, z casti aj CN verziami pravdepodobne uz s LG Chem bateriami Tesla znizi cenu Modelu 3 o 20% aby mohla porazit aj Cinsku konkurenciu v objeme predajov. Skoda ze vystavba DE GF4 bude trvat nasobne dlhsie, to k nam skor pridu lacnejsie Made in CN EU kusy.
Avatar - pradeda777
29. 12. 2019 13:07
Nutno dodat....
....že to je první firma, která podniká v Číně bez podmínky účasti domácího kapitálu. A to je historický mezník. :-! Že by přece Trump a jeho hrozby k něčemu vedly?
Edit. Bolševikům to samozřejmě nejde pod vousy...... ;-)
Avatar - CICERO
29. 12. 2019 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.