Novinky
Že by sa Fiat konečne rozbehol v oblasti, kde býval kráľom? Možno práve to mu chýbalo, solídna malá platforma. Ak nevedel vytiahnuť nové Punto práve kvôli chýbajúcim financiám na vývoj novej modernej platformy, tak spojením s PSA rozhodne získa ten najpotrebnejší elixír na opätovný rozbeh. Potreboval by obnoviť celé existujúce portfólio, Pandu, 500, Punto aj Bravo a rozšíriť ho. Ktovie, možno sa nájde priestor aj peniaze na pokračovaniu Fiatu 124 a skrátka nepríde ani Alfa.
Obávám se Claudie, že Fiatu chybí kvalita. Ceny nebyly vysoké nikdy.
Nevím co s tím udělají Francouzi. Lepší management možná, úspora ze sdílení platforem určitě, ale kvalita? Leda by se všechno vyrábělo ve Francii a vozilo do Itálie na montáž. To by zase ale bylo drahé, i když vlastně Italové nejsou v nákladech asi o nic levnější …
Tak se necháme překvapit "novou" kvalitou.
Faktem je že díky sdílení platforem nemusí výroba dosahovat obřích čísel a mohou na trh vyhodit mnoho modelů prakticky v jeden moment.
Nevím co s tím udělají Francouzi. Lepší management možná, úspora ze sdílení platforem určitě, ale kvalita? Leda by se všechno vyrábělo ve Francii a vozilo do Itálie na montáž. To by zase ale bylo drahé, i když vlastně Italové nejsou v nákladech asi o nic levnější …
Tak se necháme překvapit "novou" kvalitou.
Faktem je že díky sdílení platforem nemusí výroba dosahovat obřích čísel a mohou na trh vyhodit mnoho modelů prakticky v jeden moment.
O jaké kvalitě píšeš? Ja jsem vlastnil už 7 aut z koncernu fca a na ceste je už další. Nikdy nebyl problém. Jaké jsou tvé zkušenosti?
Tak ak nepočítam Ducato na firme, tak moje skúsenosti sú už staršie. Po mechanickej stránke všetko fungovalo, ale v kvalite elektroniky Fiat moc nevynikal. Na tom Ducate už bolo s elektrikou tiež viac problémov.
Kvalita? Iba ak kvalita predaja a popredajných služieb. Tam má Fiat čo doháňať, aspoň u nás. Poznám niekoľkých majiteľov Fiatov a žiadny nemá s autom zvláštne problémy. Ségra kúpila jazdené Punto, už ho nejakú dobu má a okrem bežnej údržby to auto nepotrebuje nič, všetko drží. Povedal by som, že škodováci sa do servisov nabehajú viac.
Urcite, ludia sa len tak rano zobudili a zacali nadavat na talianske auta 😄 Treba si uvedomit, ze vsetko vychadza z urcitej skusenosti a tu asi ludia nemaju najlepsiu s tymi autami. Co vsak nemusi reflektovat sucasnost.
Ano to je přesně ono. Těch aut je zde tak málo že se právě ty zprávy šíří velice pomalu. Tady jsou zažité asi 80té léta nebo co
To máš ako s Renaultom. Zrovna ten chlapec nad tebou je s ním nejaké to desaťročie pozadu...
Ja nemam predsudky, ja som Renault kupil aj napriek poveram a dopadol som presne podla jeho povesti, ze je to srot 😄 Aspon ten moj. Cize na kazdem sprochu pravdy trochu 😄
Problém nie v Renaulte. V tvojom prípade je skôr problém je medzi volantom a pedálmi.
A aky to moze byt problem medzi volantom a pedalmi, ze auto huci a je nebezpecne a vrzga tam vsetko? Skor je problem v nastaveni, ze som to bral ako primarne rodinne auto a to absolutne nesplna. Ale nemaju ho tak cielit.
Nerobím si ilúzie, že to ty dokážeš pochopiť. Ten najväčší problém je tvoja hlava, v nej ti hučí a vŕzga a je nebezpečná - hlavne pre teba a bezprostredné okolie. Blbo ťa nastavili pri výrobe, a to je sakra problém.
Renault je jedna z nejspolehlivějších značek.
Statisticky mozno ano, ale ja som uz na novom Scenicu menil tycky na podvozku v zaruke. A to nie som sam. Starsie drzali lepsie. Ked to hodnotia len cez motor, tak ano, motor zatial funguje dobre 😄 U konkurencie som za 30 000 km zatial nemenil nic.
Za 9 let jen žárovka. Ale je fakt, že momentálně nevím, co koupit. Jen vím, že to nebude nic od VW a PSA.
Ved si kupte Renault, ked tomu tak verite 😁 Nehovorim, ze vsetky su zle, ale je to automobilka, ktora pusti nepodarok a to nie jeden. Co sa ziaroviek tyka, tak tie este drzia. Od PSA mam C4 Picasso a to napodiv tiez funguje, este par km chyba a ziarovky Osram Night Breaker vydrzia 30 000 km. Kedysi som ich menil casto na inych autach. Ale nejak by som PSA neodporucal aj napriek mojim zatial dobrym skusenostiam. Hlavne pri priamom porovnani s Renaultom, tam vidno velke rozdiely.
Možná si ho koupím. Ale určitě ne Scénika.
Nové Kangoo? Má prísť na budúci rok.
Focus 1.5 EB, Ceed 1.4 T-GDI, Mégane TCe 140, 160 a možná Leon 1.5 TSI. Prioritou je motor alespoň 130k a slušná výbava. Vše kombi. Cena cca 500 000,-.
..design a motory zůstaly u Fiatů a Alf italské...
Mě by se líbilo, kdyby z této spolupráce vzešel pickup s designem současných Peugeotů....
Za mě hlavně nové Punto, to Fiat potřebuje jak koza drbání! ;-\ Hlavně aby to ale nebylo tak stísněné auto, jako nová 208 a nová Corsa + k tomu ty absurdně zkrácené zadní boční dveře. Malé Fiaty ale už od Una vždy bodovaly hlavně nadprůměrnou výškou, tak snad v tom budou pokračovat. Pokud jim to ale vedení PSA kvůli pár gramům CO nezakáže... 😒
Prosím opakuji naposledy. Auto segmentu B bude. At už punto nebo 5d 500. A PSA nemá FCA co nakazovat. Jsou to partneři. Nikdo nikoho neodkoupil jako v případě opelu. Sloučení bude ještě nějaký čas trvat a nová platforma je hotová. Tzn že nové punto nebo 5d 500 plně italské. Ok? Chápeme?
Už som počul aj názor, že namiesto Punta má Fiat hneď dva modely - 500X a 500L.
PSA? Já dělám pro PSA. Na co sáhnou, to zkurví. Měl jsem auto od PSA, nejtragičtější omyl mého života. A jestli začnou cpát svoje technologie do vozů dalších značek, chraň nás všechny pán bůh. Co můžou, ojebou. Co nemůžou, ojebou. Dlouhodobě nejméně spolehlivé motory i vozy.... Kdo to ještě kupuje?
To isté napíše každý, kto robí pre Volkswagen, pre Škodu, pre Kiu, pre Hyundai, aj pre Jaguar. Tiež niekedy nechápem, ako môžu prosperovať, keď skutočne robia kraviny aké robia. Osobnú skúsenosť mám s VW, PSA a Jaguarom. Keď človek vidí, čo do tých áut pchajú, a akým spôsobom zakrývajú rôzne neduhy a odstraňujú chyby, tak to nikdy nekúpi. Aj keď vie, že ostatní to robia tiež tak, ale čo oko nevidí, to srdce nebolí.
Tie starsie maju PF2 platformu.