Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Jaguar F-Type už zná české ceny. Na výběr máte jen čtyřválec, nebo osmiválec

Nabídka Jaguaru F-Type se v rámci faceliftu omezila na dva motory, dvoulitrový čtyřválec a pětilitrový osmiválec. Pětilitr nicméně pořídíte ve dvou výkonových stupních.
Zpět na článek
1. 1. 2020 12:35
Re: Hoši poraďte
Základní verze je nezajímavá, ale V8 je vše stejné výbavě za podobné peníze jako Cayman GTS a to už je někde jinde. R4 vs V8.
1. 1. 2020 12:34
Re: Ty parametry u toho nejsilnějšího
Omezovač, zpřevodování, cokoliv. Zrychlení je velmi slušný.
1. 1. 2020 12:12
Re: Citelná ztráta
Kecko, už jsem ti ty hmotnosti sem dával. Mimochodem, Jaguar dělaly řadové šestiválce a cena V8 je výtečná!
Avatar - CHerokee
31. 12. 2019 16:53
Re: preco mam pocit
Připodobnili to novému XE, ale zbytečně. Moc tomu nepomohli, i když je to pořád pěkné auto.
Avatar - CHerokee
31. 12. 2019 16:49
Re: Okej
Souhlas. Taky mám manuál. Jasně, není to okreskový závoďák ani okruhové auto (od toho je Shelby)... to ale ani ten opravdu pěkný F-Type... alespoň s tím 8 válcem. Mezi V. a VI. generací ten podvozek hooodně poevropštili.
Avatar - CICERO
31. 12. 2019 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2019 15:09
Re: Mustos
To by bylo super. Ale nikdo jim je nepůjčí.
Bude dál Kamiq vs T-Roc atd.
Můžu zorganizovat R8V10plus vs AMG-GTS vs 911Turbo (tři koncepce uložení motoru - střed, předek a zadek) a jako bonus versus Murcielago manuál (nejpomalejší, ale jasně nejlepší)
Ovšem jde o to, s čím přijde Klaudius. To se počítá.
EDIT nebo třeba mezi třídama např Mustan V8 vs Golf R kombi.
31. 12. 2019 15:06
Re: Citelná ztráta
No, stará kompressorová V8 z nedávna měla snad vůbec nej zvuk. Dunění a odstřely motoru doprovázené jekotem kompressoru.
Nevím, jak teď.
31. 12. 2019 15:05
Re: Okej
No a když jsempsal že parametry jaga nic moc - vzhledem k papírovému výkonu...tak sprscha palců dolů.
31. 12. 2019 15:04
Re: Okej
No poslední co jsem řídil byl V8 asi 420 nebo 430 koní.
Můj názor:
Bylo to samozřejmě zábavné a vpravdě pocitově hodně sportovní,ale ne až zas tak rychlé.
Brzdy a zatáčky - fakt hodně zlý.
Co mě opravdu příjemně překvapilo bylo řazení manuálu. Paráda. Jako nejlepší manuály z Audi. A i s velkoobjemovým motorem to fungovalo mnohem lépe, než jsem čekal.
A samozřejmě je super, že něco atmo V8, RWD, Manuál vůbec existuje za ty prachy a jde to koupit. Ale pak ta cena je znát.
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2019 14:54
Re: Citelná ztráta
suhlasim... predfaceliftovana verzia mala vacsie caro a vacsiu osobitost...
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2019 14:52
preco mam pocit
ze to uz ani nevyzera ako jaguar... za mna nemuseli vizalne nic menit... predosle svetla boli krajsie.. lebo toto je uz opat take "sablonove" sterilne.... a dokonca v tom uz viac vidim aston ako jaguar... obcas mi pride akoby sa kazdy chcel na kazdeho podobat.. ale preco? ved f-type nemal za potreby nahanat astona ani maserati ani nikoho ineho... bol krasny prave preto ze bol aky bol....
Avatar - CHerokee
31. 12. 2019 14:49
Re: Okej
Nehodlám ta auta srovnávat, mají trochu odlišná zaměření. Už jsi dlouho žádného mustanga neřídil, že? Mimochodem mustangy 6. generace mají nápravy a zavěšení podobně řešené právě jako Jaguar (lichoběžníková náprava). Taky mají samosvor, nastavitelný podvozek a z 0 - 100 bude rychleji i bez přeplňování.
31. 12. 2019 14:43
Mustos
To by bylo dobry srovnani Mustang a Jaguar. Pokud se muzou srovnavat auta typu vw a skoda, kde to porad na stejny brdo a stejnak si clovek poridi co se mu libi a kde dostane vetsi slevu. Tak proc neudelat pristi rok 2020 zajimavejsi. Pridat srovnavaky typu Mustang vs Jaguar a Cayman vs Audi TT rs? Nevim, necham na kazdym.
Avatar - CHerokee
31. 12. 2019 14:43
Citelná ztráta
F-Type se mi líbí. Předně ale musím říct, že designově se mi před touto modernizací líbil více. Měl jsem i od dealera na víkend 8 válec AWD a ten měl super zvuk, ale byl moc těžký. A to doslova a platí to i tady....dokonce i RWD je těžší než můj mustang.

4 válec je za ty peníze málo. Zkrátka chybí to, co jaguar vždy dělalo Jaguarem (pominu-li 12 válce), tak tedy 6 válec. Zůstal jen pro USA a myslím, že byl ideální - nižší váha, super zvuk.
31. 12. 2019 14:18
Re: Okej
Tak mustangje neriditelnej kýbl z bakelitu a železa, kterej dostane napraskáno vod každýho druhýho HH..abych zase přeháněl.
Ale proč bys mlčel? Prostě jsi přispěl do diskuse s autem s podobnými parametry za mnohem menší cenu, což je jistě k věci.
Ale já si fakt myslím, že ten jago není muscle car. Bude vymakanější, Jak jsem napsal. Řadil bych ho k GT. A když vezmeš to turbo, je ten jago levnej. Je to zkrátka konkurence pro Mase atd.
Ale připadá mi tak nějak - hodně starej. jakože ho měli vytáhnout takhle tak 2009.
31. 12. 2019 13:56
Okej
Jo, dobre. Je tedy jagis uz gt jako 911? Tezsi a stabilnejsi nez cayman. Ja jen ze mi to prijde moc. Jasne v8 je jinde. Ale to uz je muscle car. Tam si s mustangem za 1,2. Ale dobre uz drzim hubu. Nejde jen o penize ale i o sympatie k dane znacce. Nepopiram ze se mi jagos libi
31. 12. 2019 13:50
Re: Hoši poraďte
Tak ten jago je spíš jako 911 ne? Ty vrcholný verze nejsou drahý.
Ale jak píšeš - Porsche je někde jinde. Ale i cenově. 911 Turbo bude výkonvě podobná - a máš to vo dva míče.
Caymana můžeš srovnávat tak s TTčkem...abych přeháněl :)
...BTW by mě zajímalo, kolik lidíkoupí ten R4.
31. 12. 2019 13:42
Hoši poraďte
Ja nevim kolik stal 4val predtim. Tedy puvodne 6valcu ale puvodne ten zaklad byl za kolik? Ted 1,7? Neni to uz moc? Vzdyt Porsche Cayman je od 1,5. Ano, je to taky 4val. Ano, je to jen zaklad 220kw. A ano, v zakladu to nikdo nekoupi. Ale presto. Auta s dve mistama k sezeni pro opravdove ridice. Ja mam tedy jasno. A pokud se clovek sveze, je to nebe a dudy a o kvalite uvnitr kabiny neni taky o cem.
31. 12. 2019 12:40
Ty parametry u toho nejsilnějšího
mi připadaj chabý.
Na to že je to přeplňovaný a AWD...
Navíc relativně těžký.
Hlavně V-Max. Je to omezený? Nevím. Zajímalo by mě 0-200.
Ale jasně, tady jde i o pohodlí. Je to GTčko.
Ale 320 by dát mělos těma koněma a aero.