Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Verve Sedan: Mondeo junior

Ford předpokládá, že do roku 2012 vzroste zájem o malá auta na americkém trhu o jednu čtvrtinu. Proto na detroitském autosalonu předvádí koncept Verve, který by měl naznačit směr, jímž se bude nejen designově ubírat chystaná nová generace Fiesty.
Zpět na článek
16. 1. 2008 08:57
16. 1. 2008 10:29
neregistrovaný "tralalaa"
16. 1. 2008 08:58
neregistrovaný "xavier911"
16. 1. 2008 09:14
neregistrovaný "Prkno"
16. 1. 2008 09:23
neregistrovaný "nextrom"
16. 1. 2008 09:28
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 10:00
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 10:09
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 10:24
neregistrovaný "AG"
16. 1. 2008 11:04
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 11:18
neregistrovaný "FX_"
16. 1. 2008 11:27
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 12:10
neregistrovaný "FX_"
16. 1. 2008 14:41
neregistrovaný "AG"
16. 1. 2008 11:21
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 14:47
neregistrovaný "AG"
16. 1. 2008 16:49
neregistrovaný "LT"
16. 1. 2008 18:23
neregistrovaný "Deception"
16. 1. 2008 19:03
neregistrovaný "LT"
17. 1. 2008 19:21
neregistrovaný "Deception"
16. 1. 2008 13:31
neregistrovaný "tonic11"
16. 1. 2008 09:55
neregistrovaný "Nevěřící :-)"
16. 1. 2008 10:17
neregistrovaný "makilop"
16. 1. 2008 10:38
neregistrovaný "Nevěřící :-)"
16. 1. 2008 10:17
neregistrovaný "frantass"
16. 1. 2008 10:25
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 11:56
anonym
16. 1. 2008 12:29
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 13:39
anonym
16. 1. 2008 14:13
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 10:24
anonym
16. 1. 2008 10:38
neregistrovaný "vojín Kefalín"
16. 1. 2008 11:20
16. 1. 2008 11:22
neregistrovaný "vojín Kefalín"
16. 1. 2008 11:44
neregistrovaný "játra"
16. 1. 2008 13:11
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 14:03
neregistrovaný "vojín Kefalín"
16. 1. 2008 17:27
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 16:02
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 17:14
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 19:02
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 15:16
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 15:23
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 15:48
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 15:51
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 15:55
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:06
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:10
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:17
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:18
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:24
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:52
neregistrovaný "XF"
17. 1. 2008 10:03
16. 1. 2008 16:23
16. 1. 2008 16:33
neregistrovaný "XF"
17. 1. 2008 10:04
17. 1. 2008 11:27
16. 1. 2008 15:35
anonym
16. 1. 2008 15:50
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:05
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 16:11
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:20
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 16:22
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:27
16. 1. 2008 16:36
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:46
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:49
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 17:04
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 17:17
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 17:20
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 17:27
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 20:07
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 16:53
16. 1. 2008 16:54
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 17:03
16. 1. 2008 17:23
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:29
neregistrovaný "Dukem"
16. 1. 2008 17:34
anonym
16. 1. 2008 18:29
16. 1. 2008 18:35
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 19:56
anonym
17. 1. 2008 18:03
16. 1. 2008 08:57
Vzhled
Teda pokud by vzhled zvenku a zvlaste toho, podle me, vydareneho interieru odpovidal potom seriovemu provedeni tak budu jednim z tech, co si ho koupi.Ale pochybuji zvlaste o objeveni interieru v serii, i kdyz ja bych byl pro. Ty sedacky, pristrojovka a stredoy tunel, pro me pastva pro oci.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tralalaa"
16. 1. 2008 10:29
Re: Vzhled
jj na interier mam ten isty nazor... a viac sa mi paci hatchback verve ako sedan, ale obidve studie su krasne a takisto som zvedavy ako bude vyzerat realny produkt, pretoze tiez chcem kupovat nove auticko a toto ma zobralo...
neregistrovaný "xavier911"
16. 1. 2008 08:58
design
nooo ak ford bude robit tak krasne auta ako toto, tak pre jeho konkurenciu nastanu zle casy, na co sa celkom tesim. radsej budem vydiet v uliciach same mondeo a verve ako golfy a astry :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Prkno"
16. 1. 2008 09:14
Kráááása
Nepatřím mezi lidi co nějak obdivují desing Fordu, ale po Mondeu je tohle druhý Ford, který je doslova bomba. Už se těším, jak ho určitě prožene v novém díle James Bond.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nextrom"
16. 1. 2008 09:23
sklo
Jsem pro aerodynamiku, ale ceho je moc toho je prilis. Predni sklo je v takovem uhlu a tak velke, ze bude muset byt neustale zapnuta klimatizace, nebo bude sklo muset byt z tak technologicky narocneho materialu, ze jen jeden skrabanec vas dokaze zrujnovat ;-). To a jeste jine veci proste nedavaji smysl, protoze reseni je spis v jednoduchosti a ne v neustalem komplikovani jen z duvodu krasneho designu ( 8-s )
Ale je jasne, ze se tim normalni konzument tak dalece zabyvat nebude a protoze se auta v brzke budoucnosti budou muset menit jednou za dva roky (hlavne proto aby konzerny jako Ford a jine mohly prezit), jinak by plakety, ktere si budete muset lepit na predni sklo aby jste mohli zajet kam chcete, dosahovaly takovych cen, ze by se provoz dva roky stare kary proste nerentoval.
To je take ten duvod pro znacne velke predni sklo - aby bylo kam lepit plakety 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 09:28
OK!!!
Opravdu nádherný design, linie a to se jedná o stupňovitou záď, pěkné. A ten třídveřový hathback je ještě lepší, evokuje styl GP, proto je tak úžasný, ovšem není vyloučeno, že prvky pro serii tento projev pokazí.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 10:00
Re: OK!!!
Proboha neopruzuj tady zase s tím trapným knedlíkem GP, žádný styl GP to není a ani žádný takový styl neexistuje! Tohle je prostě další nový a velice povedený design evropského Fordu, který je už na novém Mondeu, bude na Cougaru, byl implementován na Focus a bude i na nové Fiestě/Verdu(?). U Fordu se rozhodně nemusí inspirovat u jiných značek a design Fordu byl vždycky minimálně dobrý, tady se nikdy žádné boty neobjevily - žádné podivné krabice, čumáky z jiných aut a donekonečna opakovaná "témata", opraná z jiných aut a vydávaná za originál. Pokud Fehle in allem Teil tak miluješ, že to musíš pokaždé ventilovat, tak si najdi aspoň na čas jiný prostor....

Design Ford - originál vlastního stylu!
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 10:09
Re: OK!!!
..á primitiv se ozval.., nemusíš se dál projevovat a nemusíš to ani číst a reagovat těmi nesmysly, kterými jasně ukazuješ svoji neznalost a neschopnost pochopit design a jeho primární znaky. Těžko se dá někdo takový přesvědčovat,u hlupáka to bohužel nejde. ;-)
neregistrovaný "AG"
16. 1. 2008 10:24
Re: OK!!!
Co má proboha kinetic design Fordu (mimochodem moc dobře nastavená nová tvář Fordu) s oteklým GP?Buď jsi nevidomý a někdo ti o tom vyprávěl,nebo sjetý a to sem radši nepiš.Tak nezáviď a přej-bude ti také přáno!Jinak opravdu pochvala pro Ford,vydal se svou,a to velmi dobrou cestou a jeho hvězda bude opět strmě stoupat. :yes:
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 11:04
Re: OK!!!
Ten kdo tomu nerozumí, s tím lze těžko debatovat o designu. (viz. výše)
neregistrovaný "FX_"
16. 1. 2008 11:18
Re: OK!!!
Já designu rozumím a znova ti opakuji, Ford navazuje na svůj styl, který počal Ka, Focus atd.
Je to evoluce Fordova New Edge designu, nikoli kopie GP, tak se už konečně probuď!
Pokud ti to nebude jasné, mohu ti poslat linky na designérské stránky, kde se Focus detailně před mnoha lety probíral.
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 11:27
Re: OK!!!
New edge nebo jak to bylo nazváno se ubíral zcela jiným směrem, určitě ne takovouto dynamickou linkou, ta se poprvé prezentovala právě u GP, pokud to nepoznáš, tak bohužel.
(chceš snad srovnávat Verve s Ka nebo Faceliftovaným Mondeem 1998, důraz na oblost)
neregistrovaný "FX_"
16. 1. 2008 12:10
Re: OK!!!
Je zde jasné použití stejných prvků a také evoluce. Ford má svůj design a nikoho nekopíruje. To spíš italové zkouší, jak se zákazníkům dostat do pr..
Nejdřív kulaté bravo, pak hranaté stilo a následuje kulaté bravo. Ford jde po svém a evoluce je zde zcela jasná.
neregistrovaný "AG"
16. 1. 2008 14:41
Re: OK!!!
Aha,všichni jsou blázni,jen ty ten vyvolený designově fundovaný odborník.Nezdá se ti to přinejmenším zarážející?Blábolíš nesmysly. ;-\
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 11:21
Re: OK!!!
Chytrolíne, víš co to znamená kinetic design? Nic, prostě to takhle Ford nazval, mohl to být třeba AGdesign.
Oteklé GP, to sis nejspíš spletl s VW, když už,tak dynamické a progresivní GP.
Prostě není pochyb, kde se Ford inspiroval, holt někdo musí být první.
(Nebo snad GP někde okopírovalo své křivky?)
neregistrovaný "AG"
16. 1. 2008 14:47
Re: OK!!!
Nejen,že designu zjevně nerozumíš,ale ještě se ti nedostává ptřebné dávky mozkové kapacity.Proč spojuješ velmi povedený design nových Fordů,konkrétně tohoto Verde s GP?A je úplně jedno,jestli se ten gesign nazývá tak,či onak,vždy se jedná o jakési interní označení.Ford jde zcela jasně svou cestou a spojitost tohotozvoleného stylu se stylem Fiatu (neříkám,že špatným!) je prostě kolosální hloupost a nevědomost.A to je u vás zarytých italomilů prostě typické.Myslím,že první byl Ford,až potom Fiat.Už radši ani nepiš,fakt to nemá ani hlavu,ani patu.
neregistrovaný "LT"
16. 1. 2008 16:49
Re: OK!!!
Bohužel ten nad tebou má pravdu, ta základní podobnost, tj. rysy tam skutečně jsou, vypadá to, že Grandepunto bylo vzdáleným vzorem.
neregistrovaný "Deception"
16. 1. 2008 18:23
Re: OK!!!
Pravda je taková, že GP nebylo vůbec první auto na světě, že... Pořád tu máme Focuse a to je vzor. :-!
neregistrovaný "LT"
16. 1. 2008 19:03
Re: OK!!!
Jestli myslíš zadní světla, tak Punto,rok 1993.
neregistrovaný "Deception"
17. 1. 2008 19:21
Re: OK!!!
A ještě před puntem je mělo volvo, že? ... samozřejmě myslím pojetí celého vozu, nikoli jen zadních světel.
neregistrovaný "tonic11"
16. 1. 2008 13:31
Re: OK!!!
On asi myslel Moto GP:)
neregistrovaný "Nevěřící :-)"
16. 1. 2008 09:55
Rozměry
Nějak se mi nezdají ty vnější rozměry, tedy hlavně ta délka, je to kratší než Fábie.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "makilop"
16. 1. 2008 10:17
Re: Rozměry
proboha škodovkář promluvil
neregistrovaný "Nevěřící :-)"
16. 1. 2008 10:38
Re: Rozměry
Proboha, řekl bych že Fabii jsme už každý viděl, proto jsem ji použil ke srovnání, z fotografií se to zdá větší.
A když nemáte něco kontrétního tak příště raději nic nepište. Děkuji.
neregistrovaný "frantass"
16. 1. 2008 10:17
Re: Rozměry
Je to malo, ale na media.ford.com maji to same.

Verve Sedan Concept Specifications:
Overall length 145.35 in., Wheelbase 97.99 in., Overall width 65.12 in., Overall height at curb 54.33 in.
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 10:25
Re: Rozměry
Kdo z vas zna prepocet z palcu na milimetry??? >:D
anonym
16. 1. 2008 11:56
Re: Rozměry
vsichni krome tebe
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 12:29
Re: Rozměry
Kolik ma tedy 1 inch mm? ;-)
anonym
16. 1. 2008 13:39
Re: Rozměry
25,4mm zkus se vrátit na základku
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 14:13
Re: Rozměry
A to, ze mezi ciselnou hodnotou fyzikalni veliciny a jeji jednotkou ma byt mezera te na nenaucili, techniku? Ty bys zase mozna mohl zkusit vic nez jen tu zakladku ;-)
anonym
16. 1. 2008 10:24
Re: Rozměry
To preto lebo fabia je auto minulosti :-!
neregistrovaný "vojín Kefalín"
16. 1. 2008 10:38
Verve sedan
Něco nádherného. To bude nové fábce další hřebíček do rakve.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2008 11:20
A1A
Super jen tak dal!!!! Krasa :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vojín Kefalín"
16. 1. 2008 11:22
Verve sedan
A neví někdo kdy to vyjede ? To bude už tento rok ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "játra"
16. 1. 2008 11:44
Skvost..
Tohle se vskutku povedlo, nádherný koncept.. Jsem taky zvědav na finální podobu sériovky..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 13:11
Nádhera
Všem normálním diskutujícím, kterým se navíc Ford líbí - možná, že sedan nebude, ale krátká verze (nástupce Fiesty) byla ve Frankfurtu naživo, vypadal velmi hotově (včetně vnitřku) a vypadá stejně skvěle jako na těch fotkách - takže to opravdu bude bomba a příznivci značky (i my její sympatizanti)se mají na co těšit. Bude to zcela jistě nejhezčí supermikro. Jestli má Mondeo přece jen určitého konkurenta v nové C5, tak ve své třídě bude Fiesta/Verde jasná jednička. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "vojín Kefalín"
16. 1. 2008 14:03
Re: Nádhera
Jako sedan to ještě není jistý ? Mně se zase ten sedan zamlouvá. Moc pěkný autičko.
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 17:27
Re: Nádhera
V článku píšou a bylo to tak i řečeno jinde a dřív, že jistý je nástupce Fiesty (tří- a pětidvéřový hatchback), který bude představen letos - snad už dokonce v Ženevě. No a v Americe otestují zájem prezentací tohoto tří- a pětidvéřového modelu a udělali by z něj (tedy skoro) sedan, pokud by Američané zájem projevili.....Byla by to nádhera, nejhezčí malej sedan, no.....necháme se překvapit. Uvidíme jak převedou do produkční podoby tří a pětidvéřové Verde....
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 16:02
Re: Nádhera
Fiesta je super-micro? A co je Ka? Super-nano? :-)
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 17:14
Re: Nádhera
ne, micro - no a větší auta jsou supermicro, alespoň někde se to takhle nazývá. Micro je třeba trojka z Kolína, u Peugeotu je 107 micro, 207 super micro, dále už jsou nižší střední (307). Některé firmy mají dokonce micra dvě (Citroen 1 a 2, trojka je supermicro), Fiat 500 a Panda - nad nimi je Punto, nebo Hyundai (Atos a Getz - nad nimi je Accent). To všechno je ale jenom teorie, v anketách (třeba Auto motor sport) jsou kategorie označovány písmeny. Nano by bylo rozhodně zajímavé - možná by sem patřil tak leda dvojmístný Smart a vozítka, se kterými se jezdí na golfových hříštích..........
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 19:02
Re: Nádhera
A není to "super-micro" spíš "mini"?
Páč i když vím, že doslovně by to "super-micro" bylo přeložený jako "nad-prťavé", řekl bych, že to "super" se používá spíš pro zdůraznění... Takže by z toho bylo "micro na druhou". ;-)
No ale hlavně mi tam chybí to "mini". Super-micro jsem, určitě v souvislosti s něčím větším než micro, ještě neslyšel.

P.S.: Nakonec je to jedno :-)
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 15:16
FABIA
Ako vieme, Ford urobí drahý koncept, potom nám predstaví vymakanú sériovú podobu a potom pre verejnosť predstaví auto, ktoré v ničom nevyniká. Teda okrem podvozku, to je jasné. Pochybujem, že tá palubka bude taká kvalitná ako tá vo Fabia, o Polu už ani nehovorím.
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 15:23
Re: FABIA
Skoda je synomem kvality? ;-\
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 15:48
Re: FABIA
V interiéry patrí medzi najlepších bez debat. Len sa pozri cez okno. Na interiér. ;-)
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 15:51
Re: FABIA
Ale no tak...
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 15:55
Re: FABIA
Čo no tak? Čo vás tak núti kritizovať domácu značku, Budte radi, že vyrába svetové špičky. Škoda je národná hrdosť. To len na internete sú večne mimozemštania.
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:06
Re: FABIA
To jeste neznamena, ze vsichni Cesi musi nosit ruzove bryle. Ja se jen snazim o objektivitu, nic jineho.
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:10
Re: FABIA
A kto má lepšiu kvalitu? VW?
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:17
Re: FABIA
Proc porad VW? Zkus taky nekdy neco jineho...
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:18
Re: FABIA
Renault! >:D
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:24
Re: FABIA
Timhle si skodis nejvic sam.
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:52
Re: FABIA
Chcel si konkurenta. Tu ho máš. Povedal som horšieho. Tak koho chceš lepšieho? Toho mi nájdi ty, ty murdc. :no:
17. 1. 2008 10:03
Re: FABIA
Už konečne mlč, Daniel, večne zahlcuješ debaty tými svojimi blbinami. Nič rozumného si ešte nenapísal.
Avatar - skejpa
16. 1. 2008 16:23
Re: FABIA
VW je na tom uplne stejne jako skoda. to preci nemuzes srovnavat. a priradit k tomu francouze je taky dost slaby... ty vis, na co pepis narazel, tak nedelej blbiho...
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:33
Re: FABIA
Tým so len myslel, že kvalitatívne sú rovnako.
Ale k veci, že robím somára. Tak čo myslel? Že je niekto kvalitnejší. Takže viem to. Ale kto? To je otázka.
P.S.:Pomôcka: Rollsa nemyslím.
17. 1. 2008 10:04
Re: FABIA
On blbého robiť nemusí... >:D
Avatar - skejpa
17. 1. 2008 11:27
Re: FABIA
:yes: kdo nechce videt, nevidi...
anonym
16. 1. 2008 15:35
Re: FABIA
Ty si nechej vytetovat na čelo WW a na * groupe.Nebo už tak jest?Protože v tvych přispěvcich se zmiňuješ jen o těhle plečkach.
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 15:50
Re: FABIA
Nemôžem ti tak celkom veriť, lebo neviem čo je to WW. Ani Google to nenašiel. :*)
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 16:05
Re: FABIA
barbituráty? psychofarmaka? toluen?
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:11
Re: FABIA
Ceň si Škodu. Každého strčí do vačku. Pochop, že doby Favoritu sú už preč.
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 16:20
Re: FABIA
Daniel objevuje Ameriku
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:22
Re: FABIA
A vždy niečo od veci. A nakoniec tradične na konci tradičné "Daniel". To je jasné. Došli argumenty, pochopil si kvalitu Škodu. Mal by si si to priznať. Takto sa ešte viac strapňuješ. :no:
Avatar - skejpa
16. 1. 2008 16:27
Re: FABIA
ty si dej na hlavu mokrej hadr... skoda neni nekvalitni. ale porad je to "jen" prumer, stejne jako VW.
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:36
Re: FABIA
Veď si len porovnaj prístrojovku Focusa a Golfa. Kvalitu, image, vyspelosť Pola a Fiesty. Kto má byť lepší?? Prečo je VW priemer? Ford je priemer. Klasický mainstream bez výraznejšieho image. Okrem podvozku nemá čím vynikať.
Alebo tým, že v aute za milion má namiesto dreva jeden prachsprostý škaredý, lacný PLAST?
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 16:46
Re: FABIA
A cim vynika Golf krome plastu v interieru? To vzdycky, kdyz jedes autem, tak omakavas behem jizdy pristrojovou desku? To je podle tebe meritko, podle ktereho je auto dobre nebo spatne? A jen tak mezi nami, pouzite materialy na pristrojove desce Golfu V opravdu nejsou nijak vyjimecne. Oproti Golfu IV jsou krokem zpet. A vis proc? Vis proc jezdi petkovy Golf o tolik lepe nez ctyrkovy?
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:49
Re: FABIA
No pretože nejaký * povedal, že je to krok späť, tak teraz to povie každý. A pre pre kritika VW je to ako modré z neba. :no:
Čím vyniká? Podvozkom, motorom TDI, designom, bezpečnosťou, IMAGE. Tam vyniká. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 17:04
Re: FABIA
Kdo by to mel povidat, ja ta auta znam. Neridim se tim, co kdo nekde povidal. Nejsem zadnym zaslepenym fanousekm, jsem spravedlivym kritikem vsech znacek a to, ze jsem Cech, neznamena, ze pro me bude automaticky nejlepsi Skoda, resp. VW. Ty se do tech aut alespon posad a pokud mozno se svez. A ver mi, ze kdyz presednes z Focusu 1,6 TDCi do Octavie TDI, budes v padesatce zkoumat, jestli sis nahodou nesplet trojku s petkou. To duneni te totiz docela vydesi...
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 17:17
Re: FABIA
Duneni. Keď zistíš spracovanie palubky, na dunenie zabudneš.
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 17:20
Re: FABIA
To si delas legraci? Po pravde, kupoval sis uz nekdy auto?
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 17:27
Re: FABIA
Povedal som síce, že na auto.cz nie som až tak objektívny. Ale kto je objektívny, musí uznať, že GOLF je špička. Keď to zoberieme seriozne, úprimne, objektívne, stále nenachádzam lepšie auto.
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2008 20:07
Re: FABIA
člověče nech si to od někoho přečíst nahlas :no:
Avatar - da_b0mb
16. 1. 2008 16:53
Re: FABIA
>:D kdyz se s tim nekdo narodi, tak chemie neni treba ;-) A ted k Fordu. Moc peknej koncept. Samozrejme, ze v serii by odpadla spousta veci jako to obrovsky panoramaticky okno...a absence B sloupku...Ale design exterieru jako celku si myslim, ze by mohl zustat nezmenen. Interier taky zdarilej a napaditej. Takhle si predstavuju auto pro mladyho cloveka, zadna nuda ;-)
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 16:54
Re: FABIA
Keď sa niekto narodí s potrebou kritizovať niečo len preto, že to pochádza z Česka, a teda východnej Európy...
Avatar - da_b0mb
16. 1. 2008 17:03
Re: FABIA
Ja Skodu nekritizuju jak sis mohl vsimnout. SuperbII vypada na fotkach moc pekne. Ale zaroven se snazim byt nezaujaty a objektivni. Za to ty jsi prosel vyvovejem od "odpurce GTIho" az k jeho "vlezpr*elkovi", takze brat tvoje nazory (i pres veskerou tvoji snahu o to, aby vypadaly inteligentne) vazne dost dobre nejde, protoze se menej spolecne s pocasim a s nickem >:D Peace Danieli
neregistrovaný "XF"
16. 1. 2008 17:23
Re: FABIA
Som objektivny. V realnom živote. Nie tu, na auto.cz. Na stránke, kde pre zachovanie návštevnosti dajú Hate-list a nie BAN pre GTI.
Nech sa nikto nehnevá, ale keď sú isté osoby absolútne zdravé, tak to bolo minimálne veľmi veľmi trapné z ich strany. >:D Peace pre tích z auto.cz, ktorý s tým žijú. Len kvôli nejakému týpkovi.
neregistrovaný "Dukem"
16. 1. 2008 16:29
btd
taky se mi moc líbí, myslím ,že není až tak nemožné aby udělali sedana, dělají Focuse sedana, Mondeo sedana tak proč ne Fiestu sedana ?! Myslím ,že když bude pozitivní ohlas a ten asi bude, tak by to teoreticky vyjít mohlo
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 1. 2008 17:34
Fabie
Ty * co obhajuješ tu tragickou fabii, která je odporná většině lidí a to nejen proto,že je to škoda, ale je to prostej fakt, tak už tady radši nic nepiš. To, že jako slovák spojuješ škodu s národní hrdostí a podporuješ WW to se dá přehlídnout, ale říct, že má fabie nejlepší interiér, tak to je teprve vrchol.Jdi do ..... ty chudáku.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2008 18:29
KLID, KLID, KLID
Jo,jo, plejstejšnovej kovboj je v těžkém amoku... tohle tak jednou mít, tak se z toho v ulici, až to oroštuju podělá i ta nahluchlá bába v přízemí... No, ve světě aut se naštěstí hraje na jinou strunu. Tedy, na vyzrálost designu, na umění stvořit boha (viz Apoštol CC) na to tu v mainstreamu máme, a jak koukám dlouho ještě mít budeme VW. V poslední době se jen Ford pokusil vytvořit vizuální alternativu k (takřka) nekritizovatelnému stylu VW... ovšem, kinetický design, nahoře již v další generaci... má jednu základní vadu, je totiž příliš umělý. Nedefinuje dobu (kupodivu), nedefinuje styl (viz Mondeo), je "pouze" jiný... Tak trochu mám obavu, že v tichosti vplouvá do našich estetických komnat Citroen, rovněž Mercedes předvádí, jak budou auta vypadat za deset let... a na kinetickou přitažlivost tak trochu nezbývá prostor. Ford má jednak problémy v USA, jednak pozvolna začnou problémy v Evropě. Nic se neděje, je tu hafo jiných mainstreamových reprezentantů, tak klid, klid, klid.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pepis"
16. 1. 2008 18:35
Re: KLID, KLID, KLID
Analytik promluvil...
Avatar - da_b0mb
16. 1. 2008 20:33
Re: KLID, KLID, KLID
Myslim, ze v tomto pripade jsi s kovbojema mimo misu...Mne se tenhle styl kterej Ford nasadil libi...kynetickej design opravdu plni svuj ucel a pusobi dynamicky i kdyz auto stoji. Ale jinak Passat CC je vazne povedenej...ale G6 tenhle designovej vzestup zase zazdi >:D Snad jedine, ze by VW prekvapil s s[IROC]cem...to by byla ovsem parada
Avatar - T613
16. 1. 2008 20:53
Re: KLID, KLID, KLID
Ten vyzrálý design udělali tak, že de facto obšlehli celé CLS. Kdyby to udělal kdokoliv mimo Německo, tak by si viděl rudě. Co se týče ostatních, G5 si nejsem schopný zapamatovat a to samé platí o Passatu. Prostě je tak nenápadný až je neviditelný. A to přitom G4 a Passat předchozí generace byly neobyčejně povedené.
Žádný design nemusí nic definovat, prostě je. Už jsou pryč doby gotiky, baroka a renesance.. smiř se s tím
17. 1. 2008 09:58
Re: KLID, KLID, KLID
Ty si po nejakej ťažkej chorobe? Že máš také problémy so zdravým úsudkom, GTI. Donedávna sa Tvoje príspevky dali čítať, a občas aj súhlasiť s niečím z ich obsahu. Ale poslednou dobou píšeš úplne z cesty. Sorry, ale nejako si stratil šmrnc a iskru.

Passat CC má dizajn tak ťažko okopírovaný od Mercedesu, že byť to čínske auto, tak ho pol Európy zadupe pod čiernu zem. "Majstrovi mainstreamu" sa to ale dá odpustiť, že?

A keď už toľko vynášaš do neba Volkswagen, napíš mi, kde je Polo? S jeho krabicovitou nevkusnou karosériou, podpriemerným priestorom a nadpriemernou cenou už peknú dobu po ňom ani pes neštekne. Kde je nástupca? Opäť si dávajú načas, čakajú, kým vybehne von konkurencia, aby opäť urobili "boom" a nanovo definovali triedu? Celé je to smiešne, GTI, aj s Tvojimi prognózami, ktorým už nikto neverí, lebo s realitou nemajú nič spoločné (viz. Fiat500).

Ford nasadil dobrý kurz, autá vyzerajú zaujímavo a dynamicky, na rozdiel od niektorých, a najmä majú štýl, ktorý neurčuje iba maska chladiča. Vedľa inovovaného Focusu bude nový Golf len vyblednutou "novinkou", aj keď mu na poslednú chvíľu vtlačia do bokov "Tornadolíniu", ako si vo VW hrdo nazvali koncernovú novinku, ktorá je pre ostatný automobilový svet starým obyčajným prelisom na karosérii...

Fakt, že "je iný" podľa Teba nedefinuje štýl nedefinuje dobu. A čo ho definuje? Iste VW definuje dobu - ale už aspoň 15 rokov stále tú istú.

Takže kľud, Ford postupuje a je to vidieť. VW v tejto triede mlčí, a je to tiež vidieť. Takže v kľude vyčkáme, ako sa to vyvinie ďalej.
anonym
16. 1. 2008 19:56
KRASA
Tak ford v posledni době opravdu vali.Designem patři určitě k tomu nej.Dnes už je snad jen jedna značka ktera nechiti za srdce a to je ww a jeji odnož škoda.Lituji pacientu kteři těmto značkam fanaticky podlehli hňupove GTI,XF apod.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2008 21:40
Ford jde na to s vervou
Tak tu máme po peugeotech dalšího "tlamáče".Jenže na rozdíl od přeplácaných peugeotů je tento koncept pohledný,plný dynamických křivek a také ta otevřená tlama tam celkově zapadá.Jediná výtka snad směřuje k interiéru,protože ta palubní deska je hodně cirkusová. :yes:
Rozbalit vlákno
3
17. 1. 2008 10:00
Re: Ford jde na to s vervou
je to pekné, aj keď, pravdaže, niektoré detaily sú tak trochu extrémne. Ovšem je to zatiaľ štúdia a výkladná skriňa dizajnových predstáv Forda. Predpokladám, že autá na predaj budú dizajnovo trošku čistejšie a umiernenejšie.
17. 1. 2008 14:13
Re: Ford jde na to s vervou
Vzhledem k tomu, ze se to za chvili zacina vyrabet, je design 100% finalni a nic se na nem nezmeni. (uz jsou hotove lisovaci formy na plechy, ktere jsou nechutne drahe) Do finale se z toho oloupe prebitecny chrom, dalsi plastove blbustky a oseka se tak, aby se to mohlo prodavat za 250 000 :-(
Palubni deska bude vypadat jak v konceptech, akorat tlacitka nejsou plocha ve stylu Moto Razr, ale normalni klasicka tlacitka.
18. 1. 2008 09:21
Re: Ford jde na to s vervou
A také info máš odkiaľ? Od fachu nie si, pretože výraz "lisovacie formy na plechy" môže použiť jedine laik, ktorý o tvárnení kovových materiálov nevie nič.
17. 1. 2008 18:03
Bludy GTI
Já to vidím takto - GTI má svá zbožná přání a myslí si, že stokrát opakovaná lež se stane pravdou (skoro jako Paroubek). Když nemá už o čem hovořit plácá vznosné fráze

vyzrálost designu = na nic nového nepřišli
nekritizovatelný styl = nikomu to nestojí za řeč
umění stvořit boha = okopírovat Mercedes

A když nemá co říct ke konkurenci tak to zkouší obrátit - Fordovy definice "New Edge" a "Kinetický design" jsou ve světě pojmem = Ford "nedefinuje".

Dělá si z nás p*del nebo je slepý, hluchý a úplně mimo?
Rozbalit vlákno
0