Novinky
Klaudius
0
A také info máš odkiaľ? Od fachu nie si, pretože výraz "lisovacie formy na plechy" môže použiť jedine laik, ktorý o tvárnení kovových materiálov nevie nič.
Přejít do diskuze
A ještě před puntem je mělo volvo, že? ... samozřejmě myslím pojetí celého vozu, nikoli jen zadních světel.
Já to vidím takto - GTI má svá zbožná přání a myslí si, že stokrát opakovaná lež se stane pravdou (skoro jako Paroubek). Když nemá už o čem hovořit plácá vznosné fráze
vyzrálost designu = na nic nového nepřišli
nekritizovatelný styl = nikomu to nestojí za řeč
umění stvořit boha = okopírovat Mercedes
A když nemá co říct ke konkurenci tak to zkouší obrátit - Fordovy definice "New Edge" a "Kinetický design" jsou ve světě pojmem = Ford "nedefinuje".
Dělá si z nás p*del nebo je slepý, hluchý a úplně mimo?
vyzrálost designu = na nic nového nepřišli
nekritizovatelný styl = nikomu to nestojí za řeč
umění stvořit boha = okopírovat Mercedes
A když nemá co říct ke konkurenci tak to zkouší obrátit - Fordovy definice "New Edge" a "Kinetický design" jsou ve světě pojmem = Ford "nedefinuje".
Dělá si z nás p*del nebo je slepý, hluchý a úplně mimo?
Vzhledem k tomu, ze se to za chvili zacina vyrabet, je design 100% finalni a nic se na nem nezmeni. (uz jsou hotove lisovaci formy na plechy, ktere jsou nechutne drahe) Do finale se z toho oloupe prebitecny chrom, dalsi plastove blbustky a oseka se tak, aby se to mohlo prodavat za 250 000 😒
Palubni deska bude vypadat jak v konceptech, akorat tlacitka nejsou plocha ve stylu Moto Razr, ale normalni klasicka tlacitka.
Palubni deska bude vypadat jak v konceptech, akorat tlacitka nejsou plocha ve stylu Moto Razr, ale normalni klasicka tlacitka.
Už konečne mlč, Daniel, večne zahlcuješ debaty tými svojimi blbinami. Nič rozumného si ešte nenapísal.
je to pekné, aj keď, pravdaže, niektoré detaily sú tak trochu extrémne. Ovšem je to zatiaľ štúdia a výkladná skriňa dizajnových predstáv Forda. Predpokladám, že autá na predaj budú dizajnovo trošku čistejšie a umiernenejšie.
Ty si po nejakej ťažkej chorobe? Že máš také problémy so zdravým úsudkom, GTI. Donedávna sa Tvoje príspevky dali čítať, a občas aj súhlasiť s niečím z ich obsahu. Ale poslednou dobou píšeš úplne z cesty. Sorry, ale nejako si stratil šmrnc a iskru.
Passat CC má dizajn tak ťažko okopírovaný od Mercedesu, že byť to čínske auto, tak ho pol Európy zadupe pod čiernu zem. "Majstrovi mainstreamu" sa to ale dá odpustiť, že?
A keď už toľko vynášaš do neba Volkswagen, napíš mi, kde je Polo? S jeho krabicovitou nevkusnou karosériou, podpriemerným priestorom a nadpriemernou cenou už peknú dobu po ňom ani pes neštekne. Kde je nástupca? Opäť si dávajú načas, čakajú, kým vybehne von konkurencia, aby opäť urobili "boom" a nanovo definovali triedu? Celé je to smiešne, GTI, aj s Tvojimi prognózami, ktorým už nikto neverí, lebo s realitou nemajú nič spoločné (viz. Fiat500).
Ford nasadil dobrý kurz, autá vyzerajú zaujímavo a dynamicky, na rozdiel od niektorých, a najmä majú štýl, ktorý neurčuje iba maska chladiča. Vedľa inovovaného Focusu bude nový Golf len vyblednutou "novinkou", aj keď mu na poslednú chvíľu vtlačia do bokov "Tornadolíniu", ako si vo VW hrdo nazvali koncernovú novinku, ktorá je pre ostatný automobilový svet starým obyčajným prelisom na karosérii...
Fakt, že "je iný" podľa Teba nedefinuje štýl nedefinuje dobu. A čo ho definuje? Iste VW definuje dobu - ale už aspoň 15 rokov stále tú istú.
Takže kľud, Ford postupuje a je to vidieť. VW v tejto triede mlčí, a je to tiež vidieť. Takže v kľude vyčkáme, ako sa to vyvinie ďalej.
Passat CC má dizajn tak ťažko okopírovaný od Mercedesu, že byť to čínske auto, tak ho pol Európy zadupe pod čiernu zem. "Majstrovi mainstreamu" sa to ale dá odpustiť, že?
A keď už toľko vynášaš do neba Volkswagen, napíš mi, kde je Polo? S jeho krabicovitou nevkusnou karosériou, podpriemerným priestorom a nadpriemernou cenou už peknú dobu po ňom ani pes neštekne. Kde je nástupca? Opäť si dávajú načas, čakajú, kým vybehne von konkurencia, aby opäť urobili "boom" a nanovo definovali triedu? Celé je to smiešne, GTI, aj s Tvojimi prognózami, ktorým už nikto neverí, lebo s realitou nemajú nič spoločné (viz. Fiat500).
Ford nasadil dobrý kurz, autá vyzerajú zaujímavo a dynamicky, na rozdiel od niektorých, a najmä majú štýl, ktorý neurčuje iba maska chladiča. Vedľa inovovaného Focusu bude nový Golf len vyblednutou "novinkou", aj keď mu na poslednú chvíľu vtlačia do bokov "Tornadolíniu", ako si vo VW hrdo nazvali koncernovú novinku, ktorá je pre ostatný automobilový svet starým obyčajným prelisom na karosérii...
Fakt, že "je iný" podľa Teba nedefinuje štýl nedefinuje dobu. A čo ho definuje? Iste VW definuje dobu - ale už aspoň 15 rokov stále tú istú.
Takže kľud, Ford postupuje a je to vidieť. VW v tejto triede mlčí, a je to tiež vidieť. Takže v kľude vyčkáme, ako sa to vyvinie ďalej.
Tak tu máme po peugeotech dalšího "tlamáče".Jenže na rozdíl od přeplácaných peugeotů je tento koncept pohledný,plný dynamických křivek a také ta otevřená tlama tam celkově zapadá.Jediná výtka snad směřuje k interiéru,protože ta palubní deska je hodně cirkusová. :yes:
Ten vyzrálý design udělali tak, že de facto obšlehli celé CLS. Kdyby to udělal kdokoliv mimo Německo, tak by si viděl rudě. Co se týče ostatních, G5 si nejsem schopný zapamatovat a to samé platí o Passatu. Prostě je tak nenápadný až je neviditelný. A to přitom G4 a Passat předchozí generace byly neobyčejně povedené.
Žádný design nemusí nic definovat, prostě je. Už jsou pryč doby gotiky, baroka a renesance.. smiř se s tím
Žádný design nemusí nic definovat, prostě je. Už jsou pryč doby gotiky, baroka a renesance.. smiř se s tím
Myslim, ze v tomto pripade jsi s kovbojema mimo misu...Mne se tenhle styl kterej Ford nasadil libi...kynetickej design opravdu plni svuj ucel a pusobi dynamicky i kdyz auto stoji. Ale jinak Passat CC je vazne povedenej...ale G6 tenhle designovej vzestup zase zazdi >😁 Snad jedine, ze by VW prekvapil s s[IROC]cem...to by byla ovsem parada
Tak ford v posledni době opravdu vali.Designem patři určitě k tomu nej.Dnes už je snad jen jedna značka ktera nechiti za srdce a to je ww a jeji odnož škoda.Lituji pacientu kteři těmto značkam fanaticky podlehli hňupove GTI,XF apod.
A není to "super-micro" spíš "mini"?
Páč i když vím, že doslovně by to "super-micro" bylo přeložený jako "nad-prťavé", řekl bych, že to "super" se používá spíš pro zdůraznění... Takže by z toho bylo "micro na druhou". 😉
No ale hlavně mi tam chybí to "mini". Super-micro jsem, určitě v souvislosti s něčím větším než micro, ještě neslyšel.
P.S.: Nakonec je to jedno 😄
Páč i když vím, že doslovně by to "super-micro" bylo přeložený jako "nad-prťavé", řekl bych, že to "super" se používá spíš pro zdůraznění... Takže by z toho bylo "micro na druhou". 😉
No ale hlavně mi tam chybí to "mini". Super-micro jsem, určitě v souvislosti s něčím větším než micro, ještě neslyšel.
P.S.: Nakonec je to jedno 😄
Jo,jo, plejstejšnovej kovboj je v těžkém amoku... tohle tak jednou mít, tak se z toho v ulici, až to oroštuju podělá i ta nahluchlá bába v přízemí... No, ve světě aut se naštěstí hraje na jinou strunu. Tedy, na vyzrálost designu, na umění stvořit boha (viz Apoštol CC) na to tu v mainstreamu máme, a jak koukám dlouho ještě mít budeme VW. V poslední době se jen Ford pokusil vytvořit vizuální alternativu k (takřka) nekritizovatelnému stylu VW... ovšem, kinetický design, nahoře již v další generaci... má jednu základní vadu, je totiž příliš umělý. Nedefinuje dobu (kupodivu), nedefinuje styl (viz Mondeo), je "pouze" jiný... Tak trochu mám obavu, že v tichosti vplouvá do našich estetických komnat Citroen, rovněž Mercedes předvádí, jak budou auta vypadat za deset let... a na kinetickou přitažlivost tak trochu nezbývá prostor. Ford má jednak problémy v USA, jednak pozvolna začnou problémy v Evropě. Nic se neděje, je tu hafo jiných mainstreamových reprezentantů, tak klid, klid, klid.
Pravda je taková, že GP nebylo vůbec první auto na světě, že... Pořád tu máme Focuse a to je vzor. :-!
Ty * co obhajuješ tu tragickou fabii, která je odporná většině lidí a to nejen proto,že je to škoda, ale je to prostej fakt, tak už tady radši nic nepiš. To, že jako slovák spojuješ škodu s národní hrdostí a podporuješ WW to se dá přehlídnout, ale říct, že má fabie nejlepší interiér, tak to je teprve vrchol.Jdi do ..... ty chudáku.
V článku píšou a bylo to tak i řečeno jinde a dřív, že jistý je nástupce Fiesty (tří- a pětidvéřový hatchback), který bude představen letos - snad už dokonce v Ženevě. No a v Americe otestují zájem prezentací tohoto tří- a pětidvéřového modelu a udělali by z něj (tedy skoro) sedan, pokud by Američané zájem projevili.....Byla by to nádhera, nejhezčí malej sedan, no.....necháme se překvapit. Uvidíme jak převedou do produkční podoby tří a pětidvéřové Verde....
Povedal som síce, že na auto.cz nie som až tak objektívny. Ale kto je objektívny, musí uznať, že GOLF je špička. Keď to zoberieme seriozne, úprimne, objektívne, stále nenachádzam lepšie auto.
Som objektivny. V realnom živote. Nie tu, na auto.cz. Na stránke, kde pre zachovanie návštevnosti dajú Hate-list a nie BAN pre GTI.
Nech sa nikto nehnevá, ale keď sú isté osoby absolútne zdravé, tak to bolo minimálne veľmi veľmi trapné z ich strany. >😁 Peace pre tích z auto.cz, ktorý s tým žijú. Len kvôli nejakému týpkovi.
Nech sa nikto nehnevá, ale keď sú isté osoby absolútne zdravé, tak to bolo minimálne veľmi veľmi trapné z ich strany. >😁 Peace pre tích z auto.cz, ktorý s tým žijú. Len kvôli nejakému týpkovi.
ne, micro - no a větší auta jsou supermicro, alespoň někde se to takhle nazývá. Micro je třeba trojka z Kolína, u Peugeotu je 107 micro, 207 super micro, dále už jsou nižší střední (307). Některé firmy mají dokonce micra dvě (Citroen 1 a 2, trojka je supermicro), Fiat 500 a Panda - nad nimi je Punto, nebo Hyundai (Atos a Getz - nad nimi je Accent). To všechno je ale jenom teorie, v anketách (třeba Auto motor sport) jsou kategorie označovány písmeny. Nano by bylo rozhodně zajímavé - možná by sem patřil tak leda dvojmístný Smart a vozítka, se kterými se jezdí na golfových hříštích..........
Kdo by to mel povidat, ja ta auta znam. Neridim se tim, co kdo nekde povidal. Nejsem zadnym zaslepenym fanousekm, jsem spravedlivym kritikem vsech znacek a to, ze jsem Cech, neznamena, ze pro me bude automaticky nejlepsi Skoda, resp. VW. Ty se do tech aut alespon posad a pokud mozno se svez. A ver mi, ze kdyz presednes z Focusu 1,6 TDCi do Octavie TDI, budes v padesatce zkoumat, jestli sis nahodou nesplet trojku s petkou. To duneni te totiz docela vydesi...
Ja Skodu nekritizuju jak sis mohl vsimnout. SuperbII vypada na fotkach moc pekne. Ale zaroven se snazim byt nezaujaty a objektivni. Za to ty jsi prosel vyvovejem od "odpurce GTIho" az k jeho "vlezpr*elkovi", takze brat tvoje nazory (i pres veskerou tvoji snahu o to, aby vypadaly inteligentne) vazne dost dobre nejde, protoze se menej spolecne s pocasim a s nickem >😁 Peace Danieli
Keď sa niekto narodí s potrebou kritizovať niečo len preto, že to pochádza z Česka, a teda východnej Európy...
>😁 kdyz se s tim nekdo narodi, tak chemie neni treba 😉 A ted k Fordu. Moc peknej koncept. Samozrejme, ze v serii by odpadla spousta veci jako to obrovsky panoramaticky okno...a absence B sloupku...Ale design exterieru jako celku si myslim, ze by mohl zustat nezmenen. Interier taky zdarilej a napaditej. Takhle si predstavuju auto pro mladyho cloveka, zadna nuda 😉
Chcel si konkurenta. Tu ho máš. Povedal som horšieho. Tak koho chceš lepšieho? Toho mi nájdi ty, ty murdc. :no:
No pretože nejaký * povedal, že je to krok späť, tak teraz to povie každý. A pre pre kritika VW je to ako modré z neba. :no:
Čím vyniká? Podvozkom, motorom TDI, designom, bezpečnosťou, IMAGE. Tam vyniká. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Čím vyniká? Podvozkom, motorom TDI, designom, bezpečnosťou, IMAGE. Tam vyniká. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Bohužel ten nad tebou má pravdu, ta základní podobnost, tj. rysy tam skutečně jsou, vypadá to, že Grandepunto bylo vzdáleným vzorem.
A cim vynika Golf krome plastu v interieru? To vzdycky, kdyz jedes autem, tak omakavas behem jizdy pristrojovou desku? To je podle tebe meritko, podle ktereho je auto dobre nebo spatne? A jen tak mezi nami, pouzite materialy na pristrojove desce Golfu V opravdu nejsou nijak vyjimecne. Oproti Golfu IV jsou krokem zpet. A vis proc? Vis proc jezdi petkovy Golf o tolik lepe nez ctyrkovy?
Veď si len porovnaj prístrojovku Focusa a Golfa. Kvalitu, image, vyspelosť Pola a Fiesty. Kto má byť lepší?? Prečo je VW priemer? Ford je priemer. Klasický mainstream bez výraznejšieho image. Okrem podvozku nemá čím vynikať.
Alebo tým, že v aute za milion má namiesto dreva jeden prachsprostý škaredý, lacný PLAST?
Alebo tým, že v aute za milion má namiesto dreva jeden prachsprostý škaredý, lacný PLAST?
Tým so len myslel, že kvalitatívne sú rovnako.
Ale k veci, že robím somára. Tak čo myslel? Že je niekto kvalitnejší. Takže viem to. Ale kto? To je otázka.
P.S.😜omôcka: Rollsa nemyslím.
Ale k veci, že robím somára. Tak čo myslel? Že je niekto kvalitnejší. Takže viem to. Ale kto? To je otázka.
P.S.😜omôcka: Rollsa nemyslím.
taky se mi moc líbí, myslím ,že není až tak nemožné aby udělali sedana, dělají Focuse sedana, Mondeo sedana tak proč ne Fiestu sedana ?! Myslím ,že když bude pozitivní ohlas a ten asi bude, tak by to teoreticky vyjít mohlo
ty si dej na hlavu mokrej hadr... skoda neni nekvalitni. ale porad je to "jen" prumer, stejne jako VW.
VW je na tom uplne stejne jako skoda. to preci nemuzes srovnavat. a priradit k tomu francouze je taky dost slaby... ty vis, na co pepis narazel, tak nedelej blbiho...
A vždy niečo od veci. A nakoniec tradične na konci tradičné "Daniel". To je jasné. Došli argumenty, pochopil si kvalitu Škodu. Mal by si si to priznať. Takto sa ešte viac strapňuješ. :no:
To jeste neznamena, ze vsichni Cesi musi nosit ruzove bryle. Ja se jen snazim o objektivitu, nic jineho.
Čo no tak? Čo vás tak núti kritizovať domácu značku, Budte radi, že vyrába svetové špičky. Škoda je národná hrdosť. To len na internete sú večne mimozemštania.
Ty si nechej vytetovat na čelo WW a na * groupe.Nebo už tak jest?Protože v tvych přispěvcich se zmiňuješ jen o těhle plečkach.
Ako vieme, Ford urobí drahý koncept, potom nám predstaví vymakanú sériovú podobu a potom pre verejnosť predstaví auto, ktoré v ničom nevyniká. Teda okrem podvozku, to je jasné. Pochybujem, že tá palubka bude taká kvalitná ako tá vo Fabia, o Polu už ani nehovorím.
Nejen,že designu zjevně nerozumíš,ale ještě se ti nedostává ptřebné dávky mozkové kapacity.Proč spojuješ velmi povedený design nových Fordů,konkrétně tohoto Verde s GP?A je úplně jedno,jestli se ten gesign nazývá tak,či onak,vždy se jedná o jakési interní označení.Ford jde zcela jasně svou cestou a spojitost tohotozvoleného stylu se stylem Fiatu (neříkám,že špatným!) je prostě kolosální hloupost a nevědomost.A to je u vás zarytých italomilů prostě typické.Myslím,že první byl Ford,až potom Fiat.Už radši ani nepiš,fakt to nemá ani hlavu,ani patu.
Aha,všichni jsou blázni,jen ty ten vyvolený designově fundovaný odborník.Nezdá se ti to přinejmenším zarážející?Blábolíš nesmysly. ;-\
A to, ze mezi ciselnou hodnotou fyzikalni veliciny a jeji jednotkou ma byt mezera te na nenaucili, techniku? Ty bys zase mozna mohl zkusit vic nez jen tu zakladku 😉
Všem normálním diskutujícím, kterým se navíc Ford líbí - možná, že sedan nebude, ale krátká verze (nástupce Fiesty) byla ve Frankfurtu naživo, vypadal velmi hotově (včetně vnitřku) a vypadá stejně skvěle jako na těch fotkách - takže to opravdu bude bomba a příznivci značky (i my její sympatizanti)se mají na co těšit. Bude to zcela jistě nejhezčí supermikro. Jestli má Mondeo přece jen určitého konkurenta v nové C5, tak ve své třídě bude Fiesta/Verde jasná jednička. :yes: 😄
Je zde jasné použití stejných prvků a také evoluce. Ford má svůj design a nikoho nekopíruje. To spíš italové zkouší, jak se zákazníkům dostat do pr..
Nejdřív kulaté bravo, pak hranaté stilo a následuje kulaté bravo. Ford jde po svém a evoluce je zde zcela jasná.
Nejdřív kulaté bravo, pak hranaté stilo a následuje kulaté bravo. Ford jde po svém a evoluce je zde zcela jasná.
New edge nebo jak to bylo nazváno se ubíral zcela jiným směrem, určitě ne takovouto dynamickou linkou, ta se poprvé prezentovala právě u GP, pokud to nepoznáš, tak bohužel.
(chceš snad srovnávat Verve s Ka nebo Faceliftovaným Mondeem 1998, důraz na oblost)
(chceš snad srovnávat Verve s Ka nebo Faceliftovaným Mondeem 1998, důraz na oblost)
Chytrolíne, víš co to znamená kinetic design? Nic, prostě to takhle Ford nazval, mohl to být třeba AGdesign.
Oteklé GP, to sis nejspíš spletl s VW, když už,tak dynamické a progresivní GP.
Prostě není pochyb, kde se Ford inspiroval, holt někdo musí být první.
(Nebo snad GP někde okopírovalo své křivky?)
Oteklé GP, to sis nejspíš spletl s VW, když už,tak dynamické a progresivní GP.
Prostě není pochyb, kde se Ford inspiroval, holt někdo musí být první.
(Nebo snad GP někde okopírovalo své křivky?)
Já designu rozumím a znova ti opakuji, Ford navazuje na svůj styl, který počal Ka, Focus atd.
Je to evoluce Fordova New Edge designu, nikoli kopie GP, tak se už konečně probuď!
Pokud ti to nebude jasné, mohu ti poslat linky na designérské stránky, kde se Focus detailně před mnoha lety probíral.
Je to evoluce Fordova New Edge designu, nikoli kopie GP, tak se už konečně probuď!
Pokud ti to nebude jasné, mohu ti poslat linky na designérské stránky, kde se Focus detailně před mnoha lety probíral.
Proboha, řekl bych že Fabii jsme už každý viděl, proto jsem ji použil ke srovnání, z fotografií se to zdá větší.
A když nemáte něco kontrétního tak příště raději nic nepište. Děkuji.
A když nemáte něco kontrétního tak příště raději nic nepište. Děkuji.
jj na interier mam ten isty nazor... a viac sa mi paci hatchback verve ako sedan, ale obidve studie su krasne a takisto som zvedavy ako bude vyzerat realny produkt, pretoze tiez chcem kupovat nove auticko a toto ma zobralo...
Co má proboha kinetic design Fordu (mimochodem moc dobře nastavená nová tvář Fordu) s oteklým GP?Buď jsi nevidomý a někdo ti o tom vyprávěl,nebo sjetý a to sem radši nepiš.Tak nezáviď a přej-bude ti také přáno!Jinak opravdu pochvala pro Ford,vydal se svou,a to velmi dobrou cestou a jeho hvězda bude opět strmě stoupat. :yes:
Je to malo, ale na media.ford.com maji to same.
Verve Sedan Concept Specifications:
Overall length 145.35 in., Wheelbase 97.99 in., Overall width 65.12 in., Overall height at curb 54.33 in.
Verve Sedan Concept Specifications:
Overall length 145.35 in., Wheelbase 97.99 in., Overall width 65.12 in., Overall height at curb 54.33 in.
..á primitiv se ozval.., nemusíš se dál projevovat a nemusíš to ani číst a reagovat těmi nesmysly, kterými jasně ukazuješ svoji neznalost a neschopnost pochopit design a jeho primární znaky. Těžko se dá někdo takový přesvědčovat,u hlupáka to bohužel nejde. 😉
Proboha neopruzuj tady zase s tím trapným knedlíkem GP, žádný styl GP to není a ani žádný takový styl neexistuje! Tohle je prostě další nový a velice povedený design evropského Fordu, který je už na novém Mondeu, bude na Cougaru, byl implementován na Focus a bude i na nové Fiestě/Verdu(?). U Fordu se rozhodně nemusí inspirovat u jiných značek a design Fordu byl vždycky minimálně dobrý, tady se nikdy žádné boty neobjevily - žádné podivné krabice, čumáky z jiných aut a donekonečna opakovaná "témata", opraná z jiných aut a vydávaná za originál. Pokud Fehle in allem Teil tak miluješ, že to musíš pokaždé ventilovat, tak si najdi aspoň na čas jiný prostor....
Design Ford - originál vlastního stylu!
Design Ford - originál vlastního stylu!
Opravdu nádherný design, linie a to se jedná o stupňovitou záď, pěkné. A ten třídveřový hathback je ještě lepší, evokuje styl GP, proto je tak úžasný, ovšem není vyloučeno, že prvky pro serii tento projev pokazí.
Jsem pro aerodynamiku, ale ceho je moc toho je prilis. Predni sklo je v takovem uhlu a tak velke, ze bude muset byt neustale zapnuta klimatizace, nebo bude sklo muset byt z tak technologicky narocneho materialu, ze jen jeden skrabanec vas dokaze zrujnovat 😉. To a jeste jine veci proste nedavaji smysl, protoze reseni je spis v jednoduchosti a ne v neustalem komplikovani jen z duvodu krasneho designu ( 8-s )
Ale je jasne, ze se tim normalni konzument tak dalece zabyvat nebude a protoze se auta v brzke budoucnosti budou muset menit jednou za dva roky (hlavne proto aby konzerny jako Ford a jine mohly prezit), jinak by plakety, ktere si budete muset lepit na predni sklo aby jste mohli zajet kam chcete, dosahovaly takovych cen, ze by se provoz dva roky stare kary proste nerentoval.
To je take ten duvod pro znacne velke predni sklo - aby bylo kam lepit plakety 8-s
Ale je jasne, ze se tim normalni konzument tak dalece zabyvat nebude a protoze se auta v brzke budoucnosti budou muset menit jednou za dva roky (hlavne proto aby konzerny jako Ford a jine mohly prezit), jinak by plakety, ktere si budete muset lepit na predni sklo aby jste mohli zajet kam chcete, dosahovaly takovych cen, ze by se provoz dva roky stare kary proste nerentoval.
To je take ten duvod pro znacne velke predni sklo - aby bylo kam lepit plakety 8-s
Nepatřím mezi lidi co nějak obdivují desing Fordu, ale po Mondeu je tohle druhý Ford, který je doslova bomba. Už se těším, jak ho určitě prožene v novém díle James Bond.
nooo ak ford bude robit tak krasne auta ako toto, tak pre jeho konkurenciu nastanu zle casy, na co sa celkom tesim. radsej budem vydiet v uliciach same mondeo a verve ako golfy a astry 😄
Teda pokud by vzhled zvenku a zvlaste toho, podle me, vydareneho interieru odpovidal potom seriovemu provedeni tak budu jednim z tech, co si ho koupi.Ale pochybuji zvlaste o objeveni interieru v serii, i kdyz ja bych byl pro. Ty sedacky, pristrojovka a stredoy tunel, pro me pastva pro oci.